Vriendelijke en betrouwbaar!

Al meerdere keren zaken gedaan met Marco en Remco! Naar uiterste tevredenheid! Eerlijk en vertrouwd adres. Tot de volgende keer weer heren..

Wouw! Dit bedrijf verdient een dikke tien. Ze maken dat je geheel tevreden de deur uit rij(d)!

Van prijs bespreking tot realiseren van aanpassingen in de bus. Ze denken in alles mee. En dat in een zeer korte tijd zodat mijn werk weer doorgang kon vinden. Zeer aan te bevelen!

Perfecte service

Een mooie Vito gekocht en op mijn huidige bedrijfswagen ingeruild. Prima service met een bakje koffie. Zeker een aanrader.

Snel schakelen en weer door gaan.....

Eén van onze bedrijfswagens stopte ermee..........maar ons werk ging gewoon door. Dan moet je snel schakelen. Gelukkig kunnen ze dat bij Zeeland Bedrijfswagens. In no-time waren we weer operationeel en konden we weer snel op pad. Met een schitterende M.A.N. bestelbus komen we weer perfect voor de dag. Bedankt Remco en het team van Zeeland Bedrijfswagens voor het meedenken en snel schakelen

Goede service, vriendelijke eigenaar

Hier mijn Transit custom aangeschaft. Service was allemaal erg goed te noemen. Enige minpunt is dat de auto niet schoon was zoals deze bij een dealer zou moeten zijn. Verder zeker aan te raden.

Wat een service top!!

Wij hebben afgelopen zaterdag een vw transporter gevochten en moesten hiervoor dik 2uur rijden maar dat was echt de moeite waard. De service van dit bedrijf is echt super. Heel blij met onze nieuwe bus.

Vriendelijk, niet opdringerig, nette garage , goede auto’s

Goed en snel geregeld top service

Goed geholpen met oog voor mijn wensen

Ik was op zoek naar een nieuwe bedrijfswagen en die heb ik bij jullie gevonden! Na het kenbaar maken van mijn wensen, ben ik goed geadviseerd en is er met mij meegedacht over mijn mogelijkheden. Ik ben super tevreden met mijn keuze en jullie top service!

Geweldig bedrijf met mooi aanbod!

Paar maanden geleden hadden ze een renault bakwagen staan. Heb een afspraak gemaakt met Marco, kop koffie gedronken en een proefrit. Mooie bakwagen met weinig kilometers rijd nog steeds super en ben er zeer blij mee!!! Na een maand zag ik een olie plekje onder de wagen, heb direct contact met Marco op genomen en hij zei dat ik er zo snel mogelijk mee langs kon komen en ze hebben het de zelfde week nog verholpen en viel netjes binnen de garantie. Top service en zou iedereen dit bedrijf aanraden! Dankjewel Zeeland bedrijfswagens!!!

We zijn zeer tevreden over dit bedrijf , vriendelijk en een goede service , we hebben een Renault bus gekocht en tot nu toe zeer tevreden.

Zeeuws pracht bedrijf

Keurig geholpen en geadviseerd tijdens de aanschaf van een occasie. Kleine dingen werden keurig verholpen voor aflevering. zelfs de aflevering was sneller als vooraf gepland. Aanrader om zaken mee te doen.

Goed en betrouwbaar autobedrijf

Deze zomer een prachtige jong gebruikte bedrijfswagen gekocht voor een eerlijke en nette prijs. De ontvangst was hartelijk en de showroom en garage zien er piekfijn uit. De onderhandelingen verliepen op een bijzondere wijze, die vervolgens leiden tot aankoop van de auto, ondanks dat ik op grote afstand woon (250 km) Ook bleek dat de auto in een echt goede conditie is. Kortom een prima adres om een bedrijfswagen te kopen en te laten onderhouden, van harte aanbevolen!

Een persoonlijke benadering en mooi aanbod

Een VW Transporter gekocht die helemaal naar wens is. Er zijn goede afspraken te maken die ook worden nagekomen. Persoonlijk betrokkenheid verdient mijn waardering.

De juiste mensen op de juiste plaats

Zeer vriendelijk, Met keurige bedrijfsauto' s en deskundig personeel.

Topzaak, Topservice, Toppersoneel en Topwagen gekocht

Via de app het eerte contact gehad met Wiljan. Een afspraak voor een kijk en proefrit was snel gemaakt. Ik was op zoek naar een bestelbus die ik bij Wiljan heb gevonden. We waren er snel uit samen en binnen 10 dagen kon ik mijn mooie Vito al ophalen. Wiljan heeft er een mooi totaal van gemaakt qua prijs en andere afspraken. Ga er zeker eens kijken en laat je verbazen over de gastvrijheid, vriendelijke prijzen en prima service ! Wiljan en team bedankt voor jullie inzet, Top geregeld allemaal. Tim

top bedrijf

Na een telefoontje ben ik gaan kijken en werd goed ontvangen. op een goede en mooie locatie was er genoeg keus voor ons. We hebben enkele proefrondjes gereden en zijn met een vw crafter weg gegaan, we zijn er zeer te vrede mee.

Netjes geholpen. Het oplossen van de rustpunten moet ik nog afwachten maar met vol vertrouwen.

Goede website. Garage schowroom en kantoren zien er prima uit. Bedrijf ligt aan de snelweg. Verkopers zoeken actief mee met wensen van de klant. Interessant aanbod van occasions.

Zeeland Bedrijfswagens bied een perfecte balans in klantvraag en aanbod met een eerlijk advies.

Mijn onaangekondigde bezoekje voor orientatie op een 2e hands bestelauto resulteerde na een welkome ontvangst en gedegen advies bij de afweging/keuze tussen diverse occaisions in de aankoop van een exemplaar wat perfect paste binnen budget en wensenpakket. Dit dankzij voldoende aandacht en onderbouwd advies!

Zeeland Bedrijfswagens is top!

Wij hebben een prachtige bus gekocht bij Zeeland Bedrijfswagens en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de service. De bus was in prima staat en de prijs was goed. Het personeel is meedenkend en vriendelijk.

Zeeland Bedrijfswagens is duidelijk, snel en servicegericht

Het bedrijf wordt gekenmerkt door een no-nonsense mentaliteit. Geen oeverloze discussies, geen gemarchandeer, gewoon duidelijk in haar aanbod. Afspraken worden nagekomen. Bovendien is het personeel zeer goed op de hoogte van alles wat met de aankoop van een bedrijfsauto komt kijken. En dat ook de koffie van prima kwaliteit is, is mooi meegenomen. Beleefd aanbevolen!

Snel en goed geholpen aan een nette Ford Transit!

Afspraak is afspraak! Goed geholpen.

vriendelijk en betrouwbaar

Prima ontvangen en te woord gestaan. Gemaakte afspraken zijn prima nagekomen. Bedrijfsauto rijdt als een zonnetje.

Plezierig zaken doen en goede service

Het is niet de eerste en mogelijk niet de laatste bestel wagen die we bij de buurman hebben gekocht.

Netjes geholpen

Tot op heden goede service.

Over Zeeland Bedrijfswagens

Aangenaam. Wij zijn Zeeland Bedrijfswagens! Op zoek naar een gebruikte of nieuwe bedrijfswagen? Bij Zeeland Bedrijfswagens bent u aan het juiste adres. Wij zijn een jong RDW erkend bedrijf dat is gespecialiseerd in de in- en verkoop van lichte bedrijfsauto’s tot 3500 kg. Door onze jarenlange ervaring in de bedrijfswagenmarkt weten wij altijd de auto te vinden die bij u past. Ook de op- of ombouw van bedrijfsauto's verzorgen wij van a tot z in samenwerking met de beste carrosseriebouwers! Wij bieden u gebruikte bedrijfswagens van recente bouwjaren tegen scherpe prijzen. Iedere auto wordt afgeleverd volgens onze hoge standaarden.