Klantvriendelijk

Snelle en vriendelijke afhandeling van het sterretje in de voorruit.

• Kwaliteit ruitherstel

Super snel en fijn geholpen

Hele flexibele en snelle service, ruitschade nog dezelfde dag opgelost. Dit is echt de fijnste garage die ik ken.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima service door vriendelijk personeel

Hoefa komt haar afspraak na als het gaat om tijdstip van kunnen aanleveren en tijdstip waarop de service geleverd is. Beschikbaarstelling van leenauto is ideaal.

Super goed geholpen!

Goede service, heel vriendelijk en duidelijke communicatie!

• Kwaliteit ruitherstel

Alles zoals het hoort: gewoon en goed.

• Kwaliteit ruitherstel

Enorm prettig en kundige service.

Jeroen is een uitermate bekwame en vriendelijke kerel.

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Geweldige service!

Vriendelijk personeel en ik had nauwelijks tijd om mijn laptop open te klappen, zo snel waren ze alweer klaar ;)

Snel en erg hulpvaardig.

Snelle en goede service

'S morgens gebeld en 's middags gelijk een noodvoorziening Twee dagen later was juiste raam binnen en gemonteerd. Kon er gewoon op wachten. TOP

Meer dan dan uitstekend!

Snelle en vakkundige reparatie van de kleine ster in mijn voorruit. Niet dat onhandige gepruts zoals ik al eerder bij een ander bedrijf had ervaren, maar onder hoge druk de ster volgespoten, prima!! Reparateur liet mij meekijken en legde uit wat hij deed, was duidelijk tots op zijn werk, en terecht. Ga zo door...

• Kwaliteit ruitherstel

Heel vakkundige monteur en zeer vriendelijke garage. Zoek niet verder!

Plezierig.

Goed!

In de voorruit zat een vrij grote ster die ook tussen de glaslagen was opengegaan. Dit is netjes hersteld en nu nauwelijks meer te zien. Vriendelijk ontvangen ook en binnen de aangegeven tijd uitgevoerd.

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle en goede service en zeer klantvriendelijk.

• Kwaliteit ruitherstel

Nette afhandeling van de schade

Netjes schade afgehandeld Op verzoek een leenauto ter beschikking gesteld. Wel een erg kleine leenauto Puntje van kritiek, na het melden van de schade via de website zou mijn voorstel voor een afspraak telefonisch worden bevestigd. Dit is niet gebeurd, hier moest ik zelf achter aan bellen.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste Marco, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik hierop. De leenauto is een extra service die de hersteller verleent. De leenauto is meestal geen vergelijkbaar vervoer inderdaad. Uw puntje van kritiek heb ik doorgegeven aan de hersteller. U hoort inderdaad zo spoedig mogelijk te worden gebeld. Door omstandigheden is dat bij u niet gelukt waarvoor excuses. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Leuk, vriendelijk, vakkundig

Leuk, vriendelijk, vakkundig

professioneel, vakman, vriendelijk, behulpzaam

Zie eerste regel.

• Kwaliteit ruitherstel

Altijd goed geregeld, perfecte service

Dag van te voren gebeld, volgende dag terecht, snelle afhandeling en perfecte kwaliteit.

Snelle goede service

Na heel veel gedoe met mijn voorruit gehad te hebben, meerdere bedrijven afgegaan te zijn die mij slecht hebben geholpen waardoor een sterretje uitgescheurd was (was te voorkomen), bij hoefa in de Meern terecht gekomen. Een van de locaties van 123ruit.nl die aangesloten is bij Interpolis van Achmea. Geweldige service, binnen een week een nieuwe ruit kunnen laten monteren. Zijn ook enorm eerlijk. Mijn rubber van de ruitenwisser was stuk en zijn samen met mij tot oplossing gekomen om geen schade aan mijn nieuwe ruit te krijgen. Kortom, als je betrouwbaar je ruitschade opgelost wil hebben, ga naar hoefa in de Meern

Alles was prima

Kon meteen langs komen

Kon meteen langs komen om een sterretje te laten repareren. Goed bereikbaar

Top geregeld

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

klantgericht, snel en schoon

Dit was de tweede keer dat ik langs kwam om de autoruit te vervangen. Net zoals de eerste keer een supersnelle, vakkundige en vriendelijke hulp. De auto kwam weer als nieuw terug! Mocht er weer eens ruitschade zijn dan ga ik hier zeker weer naartoe.

Redelijk

De voorruit was nog niet geleverd (laat besteld) dus daar hebben we anderhalf uur op zitten wachten. Achteraf bleek dat ze het slangetje van de ruitenwissersproeiers waren vergeten aan te sluiten dus ik moest terug. En nu merk ik dat de regensensor de weg kwijt is. Nog een keer terug dus. Het zijn vriendelijke mensen en ze lijken echt wel te weten waar ze het over hebben dus ik weet niet zo goed wat ik hierover moet zeggen. Maar al met al ben ik er niet heel enthousiast over.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Martin, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze review. Inmiddels hebben wij met u contact gehad en bent u langs geweest zodat wij het probleem met de regensensor konden oplossen. Mocht u nog vragen hebben mag u ons altijd even bellen op 088-1850500. Met vriendelijke groet, Catinca 123RUIT.nl Hoofdkantoor

Over 123RUIT.nl - Hoefa Autoglasservice

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl