Kwalitatief hoogstaand bedrijf met een zeer goede service.

Bedrijf met kennis van zaken,komen de afspraken na. Waar anderen het niet kunnen waarmaken,geven deze mensen een top service. Ook op locatie!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Snel vakkundig en makkelijk afspraak maken.

Direct gebeld na melding. Makkelijk afspraak maken houd rekening met je werk.

Snel, netjes en goed

Zie hier boven

• Kwaliteit ruitherstel

Een en al lof voor deze firma

Snelle en zorgvuldige reparatie uitgevoerd. Ruiten aan buiten en binnenzijde netjes schoon gemaakt. Top mannen!!!

• Kwaliteit ruitherstel

Wat een aardige mensen. Top geregeld!

• Kwaliteit ruitherstel

Goede uitleg en advies om het nog aanwezige en niet te repareren scheurtje in de ruit verder goed in de gaten te houden.

• Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk en snel geholpen.

Snel een afspraak kunnen maken en niet lang hoeven wachten tijdens de reparatie. Vriendelijk personeel met duidelijke uitleg.

• Kwaliteit ruitherstel

Ik vond de service goed en snel, ik wou alleen dat ze naar mij toe waren gekomen i.p.v. ik naar hen.

Goed alleen jammer dat ik moest omrijden ervoor

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

goed geholpen door erg vriendlijke monteurs

erg fijne gasten op de locatie schiedam !

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Gewoon goed

Nette ervaring en fijne mensen

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

duidelijk, vriendelijk, informatief

goed geholpen door, in mijn ogen ervaren mensen. goede info wat ze gingen doen, en gedaan hebben.

Snelle service top

Goedemorgen service, vriendelijk geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geholpen met keurige reparatie van de voorruit van onze camper.

Goede koffie en snel klaar zelfs overbodige stickers werden verwijderd.

Fantastisch snelle service

Autoruit was niet op voorraad, medewerker is snel naar Rijswijk gereden om ruit op te halen en vervolgens de ruit te plaatsen. Fantastische service!

Heel positief en klantgericht

Het contact was duidelijk en correct en de reparatie verliep heel goed en snel. Binnen 1 uur was de nieuwe zijruit geplaatst

Prima ontvangst lekkere koffie

Ik zou dit bedrijf bij anderen aanbevelen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Prima afgesproken en gewerkt

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Snel geregeld

Na controle bleek het het sterretje als eens gerepareerd te zijn, dus nieuwe ruit voor de volgende afspraak. Binnen 3 uur gefikst en als service een leenauto mee. Top service.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede snelle service inclusief nette vervangende auto

Ik kon snel terecht en mijn raam is snel en netjes vervangen. Er stond, zoals afgesproken ook al een vervangende auto voor me klaar

Nvt

• Kwaliteit ruitherstel

Ik werd vriendelijk geholpen en kon zelfs op locatie door werken terwijl ik aan het wachten was tot mijn auto klaar was.

• Kwaliteit ruitherstel

Netjes geholpen en bij afleveren ook nog een fles ruitenschoonmaakmiddel.

Great service and advice

Well experienced guys , great service

Fast and good service

I got an appointment as soon as I called. First, they placed a temporary window in the meanwhile they ordered a permanent one. The next day, they installed the permanent window. Very friendly service. They spoke in English to me (as I do not speak Dutch), making everything very easy.

Neherstraat 4 3125 BV Schiedam

Over 123RUIT.nl - Autoglasservice Schiedam

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl