• Kwaliteit ruitherstel

Zeer vriendelijk en snel geholpen.

Nieuwe voorruit

De nieuwe voorruit is schoon, maar dashboard lag vol met stof e.d. Waarschijnlijk niet afgedekt met oude voorruit vervangen

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Beste meneer Fred, Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik hierop. Uw punt van verbetering heb ik doorgegeven aan de hersteller. Bedankt voor het doorgeven. Met vriendelijke groet, Lindsay, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Alles volgens afspraak en naar 100% tevredenheid uitgevoerd.

100 punten ga zo door.

Super behulpzaam

Super behulpzaam en meedenkend

Zoals je mag verwachten

Nette ontvangst. 2 uur gewacht tot ruit vervangen was. Extra info gekregen over wat wel en wat niet te doen. Afhandeling loopt via Lease maatschappij, dus geen zorgen en gedoe voor mij.

Redelijk

De ruit was verkeerd besteld waardoor wachttijd lang was. Tape waarmee de ruit tijdelijk dichtgeplakt was niet volledig weggehaald, oude metalen rand van de ruit in de auto achter gelaten

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Beste meneer Jack, Allereerst hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik hierop. De tape was aangebracht door de garagehouder waar u bent geweest en ik heb begrepen dat de klacht vooral aan hen is gericht. Op 26 februari heb ik u een mail gestuurd met het verzoek of ik u mag bellen. Helaas heb ik hier nog geen reactie van u op mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Catinca, hoofdkantoor 123RUIT.nl

Klantvriendelijk behandeld

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Klantvriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen. Zowel door de telefoon als op locatie.

Good service

Good service

Goede ontvangst Top service Net werk

Snelle service bij Car Cool Systems Helmond

Gisterochtend helaas een steentje tegen de vooruit gekregen. Dezelfde dag kon ik nog terecht bij Car Cool Systems te Helmond, waarbij het probleem dezelfde dag nog verholpen is!

• Kwaliteit ruitherstel

Goed geregeld, klantvriendelijk, onverwacht probleem adequaat opgelost

Idem

• Kwaliteit ruitherstel

Bijzonder aardig en snel geholpen

Proactief meegedacht op moment dat de ruit niet kon worden hersteld maar er een nieuwe afspraak moest worden gemaakt door meteen een leenauto aan te bieden.

....

....

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Goede en snelle service. Warme ontvangst aan balie en deskundige monteurs.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Prima en snelle service

Op korte termijn een afspraak kunnen maken en binnen de gestelde tijd was de reparatie klaar.

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle service, Vriendelijk geholpen.

Telefonisch vriendelijke te woord gestaan, afspraak voor de zelfde dag gepland. Sterretje is netjes gerepareerd en tips gekregen mocht ik nog een keer een sterretje in de ruit hebben.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service, snel en makkelijk geregeld

Gebeld voor nieuwe voorruit. Gelijk doorverbonden net juiste vestiging en direct voor 2 dagen later een afspeaak gemaakt. Zou maximaal 2 tot 3 uurtjes duren naar het was al binnen anderhalf uur klaar. Netjes en vriendelijk geholpen op locatie. Fijne wachtruimte met onbeperkt koffie thee en limonade en gratis wifi.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer snel ‘n afspraak kunnen plannen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Service and more.

Sterretje in je voorruit is nooit leuk. Afspraak gemaakt bij Car Cool Systems in Helmond voor nieuwe ruit. Enkele dagen later keurig ontvangen. Ze hebben een mooi wachtruimte voorzien van koffie en wifi, heb tijdens het vervangen van de ruit gewoon kunnen werken. Technicus/monteur Nick heeft de ruit keurig vervangen en alles weer gekalibreerd (lane assist camera etc.). Tevens enkele kleine software hick-ups die in de auto zaten opgelost. Absoluut tevreden en een aanrader.

slechte organisatie

Bij het telefonisch maken van afspraak voor sterreparatie begint het er mee dat polisnummer niet bekend is. Kopie groene kaart opgestuurd. Vervolgens wordt ik door een medewerker gebeld om een afspraak te maken voor ruitvervanging!! Er stond al een afspraak voor sterreparatie. Een dag na de sterreparatie ontvang ik een factuur voor het BTW bedrag. Volgens CCS was dat niet meeverzekerd. Dus maar eens gebeld. Is kater rechtgezet. De ruit reparatie ziet er goed uit, maar de organisatie van dit bedrijf laat te wensen over.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer van Wijngaarden, Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te plaatsen, U geeft aan dat u niet tevreden bent over het verloop van de administratie en communicatie. Ik heb u gevraagd of ik u mag bellen en helaas heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Wilt u alsnog dat ik contact met u opneem dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Catinca, 123RUIT.nl

Vriendelijke mensen en snel bereikbaar

• Kwaliteit ruitherstel

Afspraak was heel snel gemaakt. Bereikbaarheid garage is goed. Tijdens de reparatie koffie in de wachtruimte. Na afloop duidelijke uitleg over de reparatie en tips gekregen. Vriendelijke medewerkers.

tevreden

Netjes geholpen, goed opgelost.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Over 123RUIT.nl - Car Cool Systems Helmond

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl