Super alles geregeld

Onze ervaring was heel goed Alles is netjes geregeld. Goed afgewerkt en vriendelijke meedenkende mensen. Dit kom je niet veel meer tegen tegenwoordig SUPER gedaan

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Voorruit van mijn auto netjes en correct vervangen!

De voorruit van mijn auto moest vervangen worden waar ik op kon wachten ( 1h30). Door een storing bij Renault konden helaas de veilihigheidssystemen niet gekalibreerd worden - geen fout van Q Autoglas dus. Daags later heeft Q Autoglas bij mij thuis alsnog de veiligheidssystemen gekalibreerd, super service! Erg tevreden met de reparatie dus.

Aardige kerel

Prima vent

Snel en vakkundig

Afspraak kon snel worden ingepland en ook de reparatie verliep vlot en goed.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snel en goed

Klein sterretje in de voorruit laten behandelen. Afspraak was snel gemaakt en ik kon binnen een paar dagen terecht. Goed en snel afgehandeld.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geholpen en geweldige service

Na melding via website werd netjes telefonisch contact opgenomen om afspraak te bespreken en bevestigen. Aangeboden werd om mijn auto thuis op te halen en na reparatie weer terug te brengen. Zo kon ik zonder problemen thuis blijven werken. Alles is uitgevoerd zoals besproken, kortom zeer tevreden!

Snelle en vriendelijke service

Van buiten denk je wellicht, waar ben ik nu beland. Geen fancy pand, maar bij binnenkomst, vriendelijke mensen, goede koffie en keurig binnen de afgesproken tijd mijn ruit naar tevredenheid vervangen.

Zeer goed en vriendelijk

Ook zeer netjes uitgevoerd.

• Kwaliteit ruitherstel

deskundige reparatie en keurige afhandeling zonder poespas

Snelle service, vriendelijke behandeling, deskundige reparatie. Geen overbodige dingen, zoals automatten zuigen.

Geweldige service

Afspraken zijn soepel verlopen. oplevering perfect. Een team wat met plezier werkt. Top

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Zeer klantvriendelijk bedrijf levert vakwerk

Snel en vakkundig geholpen

Na het online melden is er keurig contact opgenomen om afspraak in te plannen. Op locatie direct geholpen en geïnformeerd.

Vakmannen

Snel op korte termijn geholpen. Goede uitleg gehad van te voren. En auto was helemaal gestofzuigd. Top service en gezellige mannen

Helemaal in orde !

Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen . Top !

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Bijzonder vriendelijk personeel. Fijne ervaring!

• Kwaliteit ruitherstel

Hele vriendelijke mensen en een top service.

Goed geregeld!

Super fijn dat je auto opgehaald wordt en weer terug gezet wordt. Fijne service

Topservice!

Zeer vriendelijke mensen. Enorm goede service. Zeker een aanrader!

Goede service!

Vriendelijke personeel & snelle service. Top!

Helemaal geweldig

Mijn ervaring is hierboven omschreven helemaal prima!

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle, goede en vriendelijke service

Netjes gerepareerd met verontschuldigingen dat het niet geheel onzichtbaar was Wat ik ook niet verwacht had

Vlekkeloos ik n probleemloos

Maandag gebeld, dinsdag langs en woensdag ruit vervangen. Vlekkeloos en probleemloos, kan er niks negatiefs over zeggen. Prima service.

• Kwaliteit ruitherstel

een hele goede en vriendelijke service

Van begin tot einde vriendelijk en attent. Het werk ziet er keurig uit en ze hebben zelfs nog even de stofzuiger door de hotel gehaald.

Snel, hulpvaardig, vriendelijk en met kwaliteit

Snel, hulpvaardig, vriendelijk en met kwaliteit

Keurig

Netjes en snel geregeld!

Over 123RUIT.nl - Q Autoglas

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl