Prima geregeld

Goed en snel geholpen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Klantvriendelijk en uiterst snel geholpen.

Kon snel terecht voor een afspraak, in 20 minuten hadden ze de ster in de vooruit gerepareerd.

• Kwaliteit ruitherstel

Autoglas Ede heeft het voor mij perfect opgelost. Foto opgestuurd van de schade en ik kon gewoon langskomen wanneer het mij uit kwam om de ster te laten repareren. Telefonische en e-mail communicatie was heel goed en er werd snel gereageerd. Ik kwam de volgende ochtend langs op een mooie nette lokatie met een paar vriendelijke medewerkers die gelijk aan de slag gingen met mijn ruit. Na ongeveer een half uur was het klaar en kon ik weer verder.

Goed, vriendelijk, gezellig

Tijdens de werkzaamheden kon ik zelf ook door met mijn eigen werk.

• Kwaliteit ruitherstel

Geen probleem, maar weet dat je even moet wachten voor een nieuwe ruit. Dat was goed aangegeven, dus lange wandeling met de hond ;-)

Snel en goed geholpen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Geweldig bedrijf snelle service en vriendelijk personeel

Geweldig bedrijf snelle service en vriendelijk personeel

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Helemaal goed

Goede service en keurig gerepareerd

• Kwaliteit ruitherstel

Ruit snel en professioneel gemaakt.

In januari mijn voorruit laten repareren. Service was vriendelijk en ik werd snel geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel afspraak en reparatie ster

Gemakkelijk afspraak maken en binnen half uurtje klaar

• Kwaliteit ruitherstel

Alles was erg goed geregeld!

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Top Service met een glimlach

Ik heb de auto nieuw mogen ontvangen, helaas na 22k een dikke barst in de ruit. Afspraak gemaakt bij 123ruit.nl (volgende dag al). Ik kreeg een prima auto mee als vervangend vervoer en einde dag kon ik de eigen auto al weer ophalen. Ik reed ermee weg en twijfelde eerst of er wel een ruit in zat ;). Sinds ik de auto nieuw heb ontvangen heb ik niet zo helder zicht gehad. Wat een prachtig nieuwe voorruit.

Snel geholpen, goede reparatie

Prima ontvangst, netjes geholpen en ze hadden het sterretje netjes en snel verholpen.

Keurig gerepareerd

Snelle service. Keurig gerepareerd

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Snel, servicegericht en goed

Snel, servicegericht en goed

Keurig geholpen!

Net bedrijf, goede service, snelle opvolging en klantvriendelijkheid hoog. Zeer positief! Enige tip die ik heb is dat onder de e-mailhandtekening na de opvolging van mijn eerste aanvraag een ander adres staat. Kan voor verwarring zorgen.

Uitstekende service!

Uitstekende service . Ruit vervangen terwijl ik onder het genot van een kopje koffie me mailbox kon bijwerken

Netjes en snel

Kon snel terecht en netjes geholpen. Vriendelijke ontvangst.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service. Tegenvallend eindresultaat.

Was snel aan de beurt. Locatie makkelijk te bereiken. Van te voren besproken dat er kans was op totaal schade. Had wel verwacht minder van de ster te zien dan nu. Van binnen in de auto lijkt het alsof er niks aan gedaan is en de ster is nog net zo duidelijk zichtbaar als ervoor.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Mike, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik op uw review. De hersteller heeft u vandaag gebeld met de uitleg waarom de ster wat zichtbaar is gebleven. Uw ruit is na het herstel weer volledig op sterkte. U heeft aangegeven dat u de uitleg van de hersteller begrijpt. Met vriendelijke groet, Petra, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Service super snel en goed!

Binnen 5 minuten na invoeren van gegevens op de site teruggebeld, ik kon de volgende dag al terecht. Correcte en vriendelijke service ter plekke!

• Kwaliteit ruitherstel

Telefonisch goed geholpen en fijn ontvangst.

Voeren werkzaamheden netjes uit.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel geholpen maar kwaliteit minder

Ik werd heel snel geholpen . Maar de kwaliteit van de reparatie is echt niet netjes je ziet nog de helft van de ster in de ruit

• Kwaliteit ruitherstel

Beste mevrouw Harskamp, Allereerst wil ik u bedanken voor het plaatsen van de review. Ik heb met u contact gehad en u bent langs geweest met de auto om de ster reparatie te laten beoordelen. De hersteller heeft met u meegekeken en u uitleg gegeven over de zichtbaarheid van een ster na reparatie. Zoals de hersteller bij u heeft aangegeven is de ruit weer volledig op sterkte. Ik hoop dat u hiermee alsnog tevreden bent over de verleende service. Met vriendelijke groet Catinca 123RUIT.nl Hoofdkantoor

Top en snel regeleld!

Top en snel geregeld!

• Kwaliteit ruitherstel

Goed geregeld, niets op aan te merken

Prima voor elkaar

Zeer snelle service

Even bellen, afspraak voor de volgende dag,en klaar is je bus weer. Mooie nieuwe voorruit erin.

Over 123RUIT.nl - Autoglas Ede

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl