Goed en vlot

Gereed voordat de koffie op was.

• Kwaliteit ruitherstel

Ze hebben mij goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Toen ik me afvroeg of ik aan de beurt was, was de auto al klaar. Vriendelijke mensen.

snel en duidelijk

Nette prijs en snel geregeld

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Vriendelijk geholpen, er was koffie en het was snel gemaakt en erg netjes. Kom 100% de volgende als het weer nodig zou zijn, terug. En zal jullie absoluut aanbevelen. Ilse

Prima en prettig

Zakelijk bediend en efficiënt gecommuniceerd

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service en aardig correct personeel.

Alles vanaf de melding en uitvoering alles keurig en snel verlopen Ik zou jullie zeker aanbevelen Ik heb een goed referentie achter gelaten bij de Leasemaatschappij

Prima service geleverd

Fijne club mensen, die met duidelijk plezier aan de klus beginnen. Ik ben professioneel en tegelijkertijd heel vriendelijk geholpen. Top !

Deskundig, flexibel en klantgericht

Prima service. Mijn voorruit (tesla Y)was snel vervangen, terwijl ik in de wachtruimte een kopje koffie dronk.

• Kwaliteit ruitherstel

Geweldige service van vriendelijke mensen

Prima en snel geholpen.

Snel en goed geholpen

Kon snel terrecht voor een afspraak. Werd vriendelijk geholpen en was met 20 min weer klaar.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel teruggebeld en sterretje snel gerepareerd

Super snel terug gebeld om direct de volgende dag al met het sterretje in mijn ruit langs te mogen komen. Jammer dat de wachtruimte geen doorkijk heeft naar de werkplaats zodat je kan zien wat de reparateur aan het doen is :)

• Kwaliteit ruitherstel

Kon er op korte termijn terecht en goed geholpen!

Kom er de volgende dag al terecht. Werd snel, vriendelijk geholpen en zag er vakkundig uit!

Efficiënt, snel

Prettig geholpen

Goed gelopen

Alles was goed gelopen

Prima geregeld

Goed en snel geholpen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Klantvriendelijk en uiterst snel geholpen.

Kon snel terecht voor een afspraak, in 20 minuten hadden ze de ster in de vooruit gerepareerd.

• Kwaliteit ruitherstel

Autoglas Ede heeft het voor mij perfect opgelost. Foto opgestuurd van de schade en ik kon gewoon langskomen wanneer het mij uit kwam om de ster te laten repareren. Telefonische en e-mail communicatie was heel goed en er werd snel gereageerd. Ik kwam de volgende ochtend langs op een mooie nette lokatie met een paar vriendelijke medewerkers die gelijk aan de slag gingen met mijn ruit. Na ongeveer een half uur was het klaar en kon ik weer verder.

Goed, vriendelijk, gezellig

Tijdens de werkzaamheden kon ik zelf ook door met mijn eigen werk.

• Kwaliteit ruitherstel

Geen probleem, maar weet dat je even moet wachten voor een nieuwe ruit. Dat was goed aangegeven, dus lange wandeling met de hond ;-)

Snel en goed geholpen

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Geweldig bedrijf snelle service en vriendelijk personeel

Geweldig bedrijf snelle service en vriendelijk personeel

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Helemaal goed

Goede service en keurig gerepareerd

• Kwaliteit ruitherstel

Ruit snel en professioneel gemaakt.

In januari mijn voorruit laten repareren. Service was vriendelijk en ik werd snel geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel afspraak en reparatie ster

Gemakkelijk afspraak maken en binnen half uurtje klaar

Kryptonstraat 41

6718 WR Ede

Over 123RUIT.nl - Autoglas Ede

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl