Super deskundige hersteller!

Zou zeker terug gaan deze man weet wat hij moet doen! Top bedrijf!

Vriendelijk

Cengiz is erg vriendelijk, professioneel en stipt

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Goed service heel vriendelijk personeel top.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Top en snelle service!

Snelle opvolging van de gemelde schade. Nette en correcte service.

Goed en vriendelijk

• Kwaliteit ruitherstel

Goed werk vriendelijk en behulpzaam

Kende dit bedrijf nog uit d tijd dat ze in Zwanenburg zaten. Nu een heel mooi nieuw pand in Velzen Noord.

Eerlijk, vriendelijk en efficiënt

Vriendelijke mensen die eerlijk meedenken naar de best mogelijke oplossing en daar direct invulling aan geven.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

vriendelijk en snel geholpen

De medewerkers zijn erg vriendelijk. Mijn ruit is snel gemaakt terwijl ik in de wachtruimte wat werk kon doen, ruim voor de ingeschatte 30 minuten was ik weer onderweg naar huis.

Super geholpen

Ben goed geholpen. Klant vriendelijk

• Kwaliteit ruitherstel

Kraak in mijn auto en spiegel is niet goed

Helaas ben ik voor tweede keer teruggekomen omdat er een kraak zat in mijn auto. Dit is verholpen door een stukje dubbel zijdige tape. Nu is mijn spiegel zo terug gemonteerd dat ik hem niet mee kan verstellen.

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle afhandeling en ruit is nog steeds heel

Via de leasemaatschappij kwam ik met de auto bij 123RUIT terecht in Velsen-Noord. Snel geholpen, in de wachtruimte kan je zien hoe de ruit vervangen wordt. Staaltje vakwerk dus leuk om mee te kijken!

Snelle afspraak

Snelle afspraak, vriendelijke mensen en goed werk. Wat wil je nog meer?

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Vriendelijk, snel en goed geholpen.

Nvt

Snel en goed gedaan

Werd in eerste instantie via de site een dag ingepland maar werd kort daarop gebeld met de vraag of ik eerder tijd had. Dat kok.je niet vaak tegen! Raam zat er binnen half uur in. Blij met snelle reparatie...

Great

Great

Hele goeie service

Ik werd direct geholpen, ik kon doorwerken op locatie en kopje koffie was ook helemaal prima. Hij had van tevoren aangegeven dat hij 1,5 uur bezig was en dit klopte precies. Daarna kon ik direct weer de weg en was mijn raam gemaakt! Goeie service en fijne communicatie

• Kwaliteit ruitherstel

Uitstekend en snel geholpen!

Goede nette en kundige service. Blij met mijn nieuwe raam.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

super service, leuke mensen

zeer goede service en leuke mensen

Snelle en professionele service

Binnen 2 dagen na mijn schademelding (door vuurwerk een grote plek op de voorruit van mijn auto) kon ik al terecht. Ik heb op maandagavond 1-1-2024 gebeld, er werd via een bandje verteld dat ik z.s.m. zou worden teruggebeld de eerstvolgende werkdag, en werd inderdaad dinsdagochtend meteen teruggebeld. Helaas kon het niet in één keer helemaal afgerond worden, de ruit was binnen een uur vervangen, maar de kalibratie kon niet uitgevoerd worden. Ik moest dus nog een keer terug, maar dat is prima opgelost. Duidelijke communicatie en beloftes waargemaakt. Heel prettig! Punt van aandacht is de wachtruimte, deze is ietwat aan de frisse kant ( het was dan ook onder nul buiten ). Wel Wifi en een koffie automaat.

• Kwaliteit ruitherstel

Vakkundig, betrouwbaar en heel snel geholpen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Vriendelijk, efficient, gastvrij

goed.

erg vriendelijk en snel geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Binnen 1 dag de nieuwe ruit binnen en geplaatst

• Kwaliteit ruitherstel

Vaktoppers, eerst telefonisch contact paar dagen later een nieuw ruit (in de geval) (Velsen-Noord)

Prima geregeld

Over 123RUIT.nl - AC Autoruitenspecialist

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl