Snel en goed geregeld

We konden snel een afspraak maken en dat is wel zo fijn als je een sterretje in de voorruit hebt.

Prima service, snelle afhandeling

Goed bereikbaar

• Kwaliteit ruitherstel

na de melding dezelfde middag nog geholpen

na de schademelding bij mijn verzekeraar werd ik direct doorverbonden met de reparateur. de reparatie van het sterretje is niet onzichtbaar, maar dat werd vooraf gemeld. hopelijk is de reparatie afdoende.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Gewoon prima

Zie hierboven

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle, vakkundige reparatie, aardig personeel

De ruit werd snel en vakkundig gerepareerd. Er was een ruimte waar ik rustig kon wachten met een heerlijke koffie uit een bonenautomaat. Man was vriendelijk en correct. De milieusticker (Dld) van de oude voorruit verwijderd (wat erg lastig is!) en op de nieuwe ruit geplakt. Chapeau!

Prima afgehandeld

Ruit laten zien met ster, na het zien was het duidelijk dat deze niet te repareren was en zou gaan doorscheuren (wat 3 dagen later ook gebeurde) nieuwe afspraak meteen gemaakt en met de juiste ruit vervangen. prima.

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle reactie en afspraak, herstel iets minder fraai.

Contact en reactie snelheid waren zeer snel. Afspraak stond snel. Het was even zoeken naar de vestiging in Nijverdal. Maar ook betreffende medewerker was heel netjes en werkte in een lekker tempo door. Het herstel op zich vind ik wat minder mooi. Het was een forse ster, de auto net 2 weken oud, de ster is nog altijd goed zichtbaar gebleven helaas.

Netjes en snel gedaan

Super snel vervangen

Helder en snel

Helder en snelle service

Snel en goed geholpen.

Ik kon rustig wachten en werken terwijl mijn ruit vervangen werd.

Nieuwe ruit zonder problemen

Goed afgehandeld

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

prima service

vriendelijk personeel

Prima en vlot

Perfect geholpen. Netjes de ruit vervangen!

• Bereikbaarheid voor schademelding
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.

Uitstekend gerepareerd

Netjes werk afgeleverd

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Verliep prima en snel geregeld

Contact was prima en alles zonder al teveel moeite geregeld

Goede communicatie, netjes gewerkt

• Kwaliteit ruitherstel

Nadat ik een week heb moeten wachten op een reactie nav mijn schademelding werd de schade redelijk snel gerepareerd.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Veel veel veel te duur. Schande

Prima snel opgelost maar voor 2x de hoofdprijs

Vriendelijk en kundig

Ik werd vriendelijk ontvangen en de auto was zelfs eerder klaar dan afgesproken. Goede communicatie.

Heel netjes en snel!

Heel behulpzaam en meedenkend. Ik kon erop wachten en kon tijdens het wachten gebruik maken van een wachtruimte. Daar een uurtje zitten werken en ik kon weer door. Erg blij mee

snel goede afspaken

prima geregeld

nette afhandeling, goed opgelost en duidelijk advies.

• Kwaliteit ruitherstel

Geweldige vakman met oog voor detail

Perfect de ruit vervangen op de afgesproken tijd. Veel aandacht voor het netjes de en monteren van de lijsten. Voorbereiding van het kitten en plaatsen was met veel aandacht om niets te beschadigen.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Prima service en keurig hersteld

Makkelijke een afspraak gemaakt en op keurig en vakkundig geholpen op het de afgesproken plaats en tijdstip

Energiestraat 23 02

7442 DA Nijverdal

Over 123RUIT.nl - Autoglas Team Twente

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl