Goede garage!

Voor de eerste keer bij hdr geweest,mankement was zo gepiept,vriendelijke baas en goed personeel!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service en vriendelijke monteurs

Ik kon snel terecht en werd uitstekend geholpen. De vriendelijke monteurs waren heel behulpzaam.

Goed en vriendelijk.

Altijd goed en vriendelijk.

Deskundig en goede service

Een goed bedrijf die van auto’s weet

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed bedrijf, vriendelijk met een goede service!

Altijd een oplossing.

een heel vriendelijke en zeer betrouwbare onderneming.

in al mijn contacten met hdr carcenter, en dat waren er de afgelopen jaren nog al wat, ben ik altijd uitstekend geholpen en op een heel vriendelijke manier. Er werd altijd alles gedaan om problemen te verhelpen, lukte dat niet helemaal dan bleef men zoeken naar andere mogelijkheden zonder de prijs op te schroeven. Ik ben zeer tevreden hoe dat men hier de klanten en de klachten behandeld en zou iedereen aan willen raden met dit team contact op te nemen bij problemen met de auto.

Super service

Ik ga al jaren hier naartoe en het is daar super enwordt altijd eerlijk behandeld

Goede en snelle service

Goeie service en vakbekwaamheid

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik wordt altijd snel en goed geholpen bij HDR in Sprundel.

Grote beurt met APK volgens afspraak goed afgewerkt.

Vakmanschap

Perfect geholpen en vakbekwaam personeel

Snel en goed afgehandeld.

Heel goed met een snelle afhandeling.

Super!!

Ik stond met pech toevallig bij deze garage op de stoep. En ze waren zo vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben het gelukkig direct kunnen oplossen! Super lieve mensen!!

Altijd goed.

Altijd prima service en lekker snel.

Slecht

Vloeistof in rekening brengen die je niet gedaan hebt . Hele slechte zaak

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Beste William, Ik wil even reageren op de door u geplaatste beoordeling. Uw partner heeft op een vrijdag haar auto gebracht voor onderhoud en apk. Wij hebben de auto bekeken. Dit was de eerste keer dat deze auto bij ons kwam omdat deze recentelijk door jullie was aangeschaft. We hebben uw partner gebeld en overlegd dat de auto volgens het onderhoudsboekje een grote beurt nodig had. We hebben meteen de prijs genoemd en dit was in orde. De auto is vrijdag einde dag door haar opgehaald en het afgesproken bedrag betaald. Na het weekend belt u mij en verteld u dat volgens u een kleine beurt voldoende zou zijn geweest. Hier kunnen wij natuurlijk niks aan doen. Of u had uw nummer moeten achterlaten dat we u hadden kunnen bellen om te overleggen toen de auto hier stond. Jammer dat u hierdoor nu een beoordeling plaatst over zogenaamd niet bijgevulde vloeistof. Met vriendelijke groet, Rob Hurkmans HDR Carcenter

Eerlijk en vakbekwaam

Er word hier echt met je meegedacht en alles goed overlegd. Kom hier al jaren en zal dat ook zeker blijven doen. Ga zo door mannen.

service en kwaliteit in 1

Uitstekend geholpen, en reparatie sneller uitgevoerd dan verwacht,

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd top service en advies bij HDR!

Super goede service. Ze staan altijd voor je klaar met advies en deskundigheid. Betrouwbaar, deskundig, snel en vriendelijk!

Uitstekend.

10 is voor God. Elk jaar kom ik langs voor een APK. Hij helpt mij altijd goed, correct en vriendelijk. Dat geldt ook voor alle monteurs die daar werken. Als ik een bepaalde tijd afspreek en ik ben er dan wordt mijn auto direct binnen gereden en aan gewerkt. In de tussentijd kan ik in de wachtkamer wachten tot het klaar is. De koffie is altijd beschikbaar.

Een prima en snelle service

Ik waardeer de persoonlijke hulp. Er wordt meegedacht voor een (snelle) oplossing. Echt geweldig!!

kundig en service/klantgericht

Bij dit bedrijf is qua service niets te gek. Start je auto niet of heb je een lekke band komen ze het op locatie oplossen. Daarnaast zijn ze ook nog heel erg kundig.

Geweldige service

Goede service en niets is teveel gevraagd

Top bedrijf

Goede service, klantvriendelijk, afspraken na komen

Meer dan TOP!

Top Service, altijd paraat, prima prijzen en service! We zijn al meer dan 10 jaar vaste klant.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne zaak, goed overleg altijd en kundig

Kom er graag al jaren lang.

Tevreden

Goede service en je wordt van tevoren op de hoogte gebracht wat het gaat kosten

Over Autovakmeester