De dhr die in eerste instantie de telefoon opnam was erg vriendelijk. De afspraak 2 weken later. Hij vertelde dat de auto er vanaf 8 uur neergezet kon worden. Later in het gesprek vroeg ik om vervangend vervoer (hier is de miscommunicatie ontstaan) want het was geen probleem. Ik stond er op de afgesproken datum om 8 uur echter was het licht uit, parkeerplaats leeg en de deur dicht. Wel was er een bord dat ze vanaf 08;30 open waren. Ik begreep toen dat er geen juiste informatie was gegeven dat ik wel de auto kon neerzetten om 8 uur maar een leen auto vanaf 08:30 pas in ontvangst kon nemen. Afijn. Ik heb gewacht tot 08:36, gebeld naar het telefoonnummer op de site, nam niemand op en ben vertrokken want ik diende om 08:30 aan het werk te zijn en had ook niks geregeld voor een late start gezien ik die niet verwachtte te maken. Dit was allemaal nog te overzien tot ik zelf om kwart over 9 belde voor een uitleg, er kon natuurlijk wat aan de hand zijn. Maar de dame die ik aan de telefoon kreeg was zo arrogant, onbeschoft en ronduit belachelijk dat er geen gesprek mee was te voeren. Mijn verhaal van 8 uur onderbrak ze want :”nee mevr dit gesprek ga ik niet aan want dat kan u nooit verteld zijn”. Nou klaarblijkelijk wel. Ik begrijp echt de miscommunicatie wel, dat kan gebeuren maar een stuk erkenning erin van hun kant lijkt me meer dan op zijn plaatst. Dat er om half 9 niemand aanwezig was “ja dat klopt ik was er om kwart voor 9 vandaag”. Ook geen excuses of een dergelijke voor het te laat zijn, wachten of gebrek aan informatie. Dan moest er maar een nieuwe afspraak gemaakt worden, er werd een datum voorgesteld waarna ik vroeg of er een leen auto beschikbaar was “ja duhuh anders zeg ik toch niet die dag” toen heb ik, zonder afspraak, gemeld dat ik dit gesprek niet langer ging voortzetten en opgehangen.
Beste mevrouw, Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik op uw review. Vandaag heb ik telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van uw review. Ik wil u nog hartelijk bedanken voor het prettige gesprek. Mocht u ons in de toekomst nog nodig hebben bent u altijd welkom op 1 van onze andere locaties. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor.
Ondanks een kleine verwarring over wel of geen afspraak, netjes en snel geholpen. Een soort van litteken is nog zichtbaar na de behandeling, maar deze zit gelukkig niet in het zichtveld. Bedrijf mag wel een opknapbeurtje krijgen…. Parkeerterrein krapjes.
Kwam tijdig op afspraak aan, waarbij er even onduidelijkheid was over mijn afspraak. Voor de rest prima en snel afgehandeld. Sfeer is losjes.
Mijn camper heeft een giga grote voorruit met elektrische verwarmingsdraden erin. Heel prettig dat het vervangen precies volgens planning verliep.
Snel geholpen met noodruit en aantal dagen erna een nieuwe erin, top!
Komen gemaakte afspraken na
heel snel ingepland en goed geholpen klant vriendelijkheid uistekend
Alles keurig geregeld
Liefe behulpzame mensen. Snel en vakkundig geholpen.
Via email melding gedaan van scheur in raam. Werd heel snel teruggebeld voor een afspraak. Hebben de auto gebracht en ze hebben er een nieuwe ruit ingezet. Nemen zelf contact op met verzekering en regelen dat gelijk.
Ik werd al heel snel gebeld wanneer ik tijd had. Eigenlijk kon ik die middag al langs komen! Goede service en snelle communicatie.
Alles snel en goed geregeld. We kregen netjes een leenauto mee en nog eerder dan gepland werden we gebeld dat de auto weer klaar stond. Ruitvervanging was naar tevredenheid uitgevoerd. Prima ervaring met dit bedrijf!
Zeer snel en naar tevredenheid geholpen bij sterretje in voorruit.
Service is top, snel en vakkundig. Enige minpunt is de kwaliteit van het vervangend vervoer.
klant vriendelijk
Ontzettend aardig en behulpzaam personeel.
Gebeld voor een pit in de voorruit en mochten meteen langskomen!! Tijdens t wachten een gezellig praatje met een bakkie koffie en thee! En van t pitje is niks meer te zien. Top!!
Goed en vriendelijk geholpen. Kon snel terecht voor het vervangen van mijn voorruit vanwege een grote barst. Ik kreeg een vervangende auto mee, zonder kosten (alleen brandstofkosten).
Ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen met de voorruitschade van mijn Hymer uit 1994.
Uiteindelijk bleek toch nieuwe ruit nodig omdat sterretje oude reparatie was maar goede communicatie hierover incusief afhandeling verzekering
Heel goed en snel
Zie boven
Aardige, behulpzame mensen. Tijdens het wachten een kopje koffie en een leuk gesprek gehad. Ruit is netjes gerepareerd!
Je wordt geholpen zoals het hoort
Vriendelijk Snel geholpen
Dulleweg 39
1721 MP Broek op Langedijk
123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).
123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA, Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten. Met meer dan 50 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is 123RUIT.nl de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren, vervangen en kalibreren onze gekwalificeerde herstellers meer dan 601 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.