
De schadebehandeling is van hetzelfde niveau als vóór de overname. De behandeling is inhoudelijk prima en wat eveneens heel fijn is, is het feit dat de schadebehandelaars c.q. contactpersonen voor ons hetzelfde zijn gebleven. Alle complimenten voor de dames in kwestie. De advisering en communicatie door de accountmanagers/verkoopadviseurs kan stukken beter. Positief is dat wij iig een verkennend gesprek hebben gehad en het eea binnen Aon is toegelicht. Hierna blijft het echter behoorlijk stil en moet vooral om informatie worden gevraagd. Kan wellicht wat pro-actiever vanuit Aon. Wij kunnen door interne wisselingen hierin echter geen vergelijk maken tussen de situatie vóór en na de overname.
Dienstverlening sinds overname door AON is ver beneden de maat: er worden veel fouten gemaakt m.b.t. facturen/polisopmaak etc. Bij Meeus konden we bijna blind vertrouwen op de aangeleverde documenten etc. Bij AON heerst "chaos". veel personeelsverloop sinds overname door AON.
Ik vind het nu minder persoonlijk dan toen het gewoon nog Meeus was, het lijkt toch dat eea door de grootte word opgeslokt en kleine ondernemers er minder kwaliteit door krijgen. Alhoewel ik met een aantal mensen goed contact heb een mijn vragen meestal bij deze dames neerleg en zij mij verder verwijzen of eea afhandelen.
nog te weinig contact gehad
Goed contact met accountmanager die helaas afscheid neemt...
We hebben nog steeds kontakt met dezelfde tussen persoon,
De meeste verzekeringen zijn snel geregeld en de medewerkers hebben wel kennis van zaken.
Bijzonder slechte communicatie, echter dat dateert al vanuit het Meeus tijdperk dus is niet geheel representatief voor Aon.
Prima tussenpersoon!
Goedemiddag, Ik heb bezoek gehad van een deskundige, goed geinformeerde relatiemanager. DAt ging goed. Nu heb ik een schade gemeld en dat gaat minder goed. Ik merk dat afdelingen langs elkaar heen werken. En ik heb nog geen schade expert gezien. Het gaat voor ons om een heel behoorlijke inbraakschade. Ik heb nu een case manager gekregen. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen. Vriendelijke groet Rita Schilder
De belangen van de klant worden op geen enkele wijze behartigd. Alles loopt langs elkaar. Er is geen enkele ondersteuning en duidelijkheid bij een geschil/schade.
We hebben onlangs contact gezocht m.b.t onze car verzekering. De vraag was best wat ingewikkeld, is netjes uitgezocht en we zijn netjes geïnformeerd. Voor de rest geen contact gehad met AON. Onze beoordeling is dan ook op dit gesprek gebaseerd!
Er is duidelijk een minder goede klantbehandeling dan voorheen bij Meeus. Behandelaar zegt zelf dat ze net op een nieuwe post zit en nog niet zoveel weet van e.e.a. Ook weer Ma Wo Vr dames...dan is er op cruciale momenten iemand weer niet.
Waar ik bang voor was is uitgekomen. Aon is veel te groot voor ons en wij veel te klein voor Aon. Meeus was overzichtelijk en daar werd ik persoonlijk aangesproken. Bij Aon zijn wij een nummer. Met een druk op de knop krijgen alle bedrijven een brief of deze nu relevant zijn of niet. Er wordt niet meer naar ons belang gekeken maar naar het belang van Aon. Ik ga toch uitkijken naar een andere partij.
Sinds Meeus is overgegaan in Aon is de dienstverlening opmerkelijk verslechterd in diverse opzichten. Vragen en opmerkingen over lopende zaken worden niet goed afgehandeld, duurt allemaal te lang. Facturatie verloopt niet soepel. Contactpersonen zijn gewijzigd. De dienstverlening is onduidelijker geworden.
ons aanspreekpunt is hetzelfde gebleven, dat was goed en dat is goed. Maar als je gaat bellen of e-mailen met anderen, belandt je in een moeras. Helaas is dan niet altijd even duidelijk waar water zit en waar vaste grond ....
Het contact wat ik met AON heb gehad is veelal goed. Het blijft uiteraard wel afhankelijk van de medewerkers die je spreekt. Het is daarbij lastig als er een uitstekende medewerker wordt vervangen door een medewerker die niet alle antwoorden direct paraat heeft.
Bouwhuis Zilverstraat 69
2718RP Zoetermeer
Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.