Precies wat we wilden

We zijn goed begeleid. Het orderproces was zorgvuldig: een 2e persoon nam met ons alle details nog een keer door. Kloosterman heeft mooie en originele spullen in de showroom. Toch raad ik iedereen aan ook elders te kijken, al was het maar om ideeën op te doen. De levering was vrij snel en de installatie was perfect. Er is heel goed met onze wensen rekening gehouden. Het kost wat maar dan heb je wat.

Top en duidelijk advies

Top en duidelijk advies. Afspraken werden volkomen nagekomen. Levering van keuken en apparatuur op afgesproken datum en tijd. Installatie kundig en keurig uitgevoerd. Kortom een tevreden klant. Kloosterman Keukens zeker een AANRADER!!!!!

• Ervaring met: Keuken

Onze ervaring met jullie was in één woord 'super'.

Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk welkom geheten. Het 'tafelgesprek' was een fijne ervaring. We konden alles vragen wat we wilden weten. Met alle geduld werd elke vraag beantwoord. We werden zeer serieus genomen, wel met een vleugje humor. Alle wensen werden ingevuld, zoals wij het graag wilden. Niets werd opgedrongen, we konden in alle rust kiezen. Problemen, van welke aard ook, werden in overleg opgelost. Er werd niet op de klok gekeken, ze namen alle tijd voor ons. Intussen konden we ons te goed doen aan een lekker bakkie. Alles werd tot in de finesses uitgelegd. Toen we uiteindelijk vertrokken, wisten we, dat we een prima keus hadden gedaan en dat we kunnen uitkijken naar een prachtige keuken, badkamer en kitchenette. Een fijn en gerust gevoel. Dank voor al jullie geduld, probleemoplossingen, expertise en klantvriendelijkheid. Zoekt u een alles-in-één oplossing, ga dan naar Kloosterman Keukens en Badkamers.

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Hele prettige en hulpvaardige ervaring en goed advies.

De heren van Kloosterman denken met ons mee. Zijn hulpvaardig en pro actief. Doen heldere adviezen en suggesties. Zijn ook open over hun werkwijze en de kosten voor de verschillende oplossingen. Kloosterman Keukens kan ik zeker van harte aanbevelen!

• Levertijd N.v.t.

Koop geen Quooker of andere producten bij Kloosterman

Onze Quooker ging onlangs stuk echter Kloosterman kan niet zelf de problemen oplossen en zetten je als klant direct in verbinding met Quooker. Je mag dan zelf voor de kosten opdraaien en Kloosterman, als verkopende partij, wijst alle verantwoordelijkheid af. In ons geval geeft Quooker zelfs aan dat er geen vervangende productkosten zijn ivm ondeugelijk product echter we mogen wel de voorrijkosten betalen. Er is zelf geen deel vergoeding (volgens consumentengarantie mbt verwachte levensduur) Kortom, koop geen Quooker of andere producten bij Kloosterman.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Offerte traject N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken

Heel goede begeleiding en snelle offerte

Zowel Bas als Evert Jan hebben zich maximaal ingespannen om voor mij een uitgebreide offerte te maken en mij goed te adviseren bij de keuze van de keuken en de badkamer.

Echt een prachtige keuken

Kloosterman heeft mij op een sympathieke, plezierige en zeer kundige wijze een prachtige keuken geleverd. Veel complimenten voor monteur Wilco die zelfs een weekend heeft opgeofferd om de keuken op tijd af te krijgen. Echt alle lof !

• Ervaring met: Keuken

Top kwaliteit, top service, top resultaat

Wij zijn naar Kloosterman gegaan voor onze nieuwe badkamer vanwege het feit dat zij met eigen monteurs werken en natuurlijk omdat zij de mooiste showroom hebben. Onze verwachtingen zijn meer dan uitgekomen. Samen met Evert-Jan hebben we mooie materialen uitgezocht van top kwaliteit en een ontwerp laten maken voor de inrichting. Zijn ervaring en adviezen hebben hier veel aan bijgedragen. Vervolgens hebben Bart, Barrie en Rob hebben er met hun vakmanschap en deskundigheid een prachtige badkamer van gemaakt. Omdat niet alles kon zoals oorspronkelijk gepland hebben zij in overleg met Evert-Jan ter plekke adviezen gegeven over de oplossing en dit op vakkundige wijze uitgevoerd. Al met al duurde de verbouwing 3 weken, maar door de prettige en sympathieke vaklui (die alles elke dag na afloop netjes achterlieten) vloog de tijd om. Kloosterman is echt een aanrader met korte communicatielijnen en top medewerkers en monteurs. Wij zijn super blij dat onze badkamer precies geworden is zoals we wilden.

• Ervaring met: Badkamer

Kwaliteit keuken geleverd na uitstekend advies

We zijn geweldig geholpen door verkoopmedewerker. Grote kwaliteit keuken en apparatuur, alles perfect geleverd. Heel goed meegedacht door de planning. En tot slot uitstekend gemonteerd. Klein foutje van de leverancier van het blad voor het spoeleiland, snel opgelost door Kloosterman.

Hulpzaam. Goed advies.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken en badkamer

We zijn snel en goed geholpen met een mooie kwaliteit product

Voor ons was heel belangrijk dat er maatwerk geleverd kon worden en meegedacht werd met onze wensen. We werden goed begrepen en deskundig en snel geholpen.

Vakkundige medewerkers

Er zijn 5 zijpanelen in onze keuken vervangen op lastige plekken in de keuken door twee monteurs van Kloosterman. Dit zijn bijzonder vriendelijke en vakkundige mensen. Ben ik zeer tevreden over.

• Advies/ ontwerp N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken

Mijn ervaringen met Kloosterman zijn positief, ze komen de afspraken na

In drie korte punten mijn ervaringen: Goed werk Goede planning Niet goedkoop

• Ervaring met: Keuken en badkamer

Van begin tot eind een prettige ervaring.

Vanaf het moment van binnenkomen in de prachtige showroom, verwelkomt door enorm behulpzame receptionisten, de zeer professionele verkoper, tot de stipte levering en competente montage, een buitengewoon prettige ervaring te noemen.

• Ervaring met: Keuken

Geweldig fijn en goed geholpen

Vond het een erg prettige samenwerking, goed geholpen en advies gekregen.

Grote sortering keukens.

Goede deskundige begeleiding. Zeker aanbevolen.

• Ervaring met: Keuken

Mooie zaak met fijn personeel en goeie service!

We hebben hier onze keuken gekocht. Er werd een mooie tekening gemaakt en alle tijd voor ons genomen. Later wilde we nog wat dingen aanpassen, dat was allemaal geen probleem. Zelfs na plaatsing zagen we tot onze teleurstelling dat er een andere wijnklimaatkast in zat dan wij bedoeld hadden. Dit bleek onze fout te zijn maar ook dit wordt netjes opgelost!

Perfecte keuken met perfecte (na)zorg

Via mijn netwerk waren wij vanuit meerdere relaties geadviseerd om bij Kloosterman Keukens te kijken voor een nieuwe keuken. Hele fijne service. Ze namen echt de tijd voor ons gedurende 3 zaterdagen om binnen hun brede keuze keukens de perfecte keuken voor ons samen te stellen! Ook tijdens de verbouwing komt Kloosterman netjes alles opnieuw opmeten om problemen te voorkomen en wordt er goed meegedacht op alle vlakken! Communicatie tussen Kloosterman en aannemer was ook heel goed. Alles is op tijd en compleet geleverd en toen na installatie bleek dat de aannemer iets niet geheel conform verwachting had gemaakt qua ventilatie voor ijskast, kwam Kloosterman later terug om dit te fixen. Ook was er een probleem met de nieuwe Qooker en binnen 3 dagen stond er iemand van Qooker om dit te vervangen. We zijn erg enthousiast over de service, de vriendelijkheid en de aandacht die wij van Kloosterman hebben gekregen vanaf zoektocht tot en met nazorg. Een hele goede partij die wij iedereen aanbevelen!

• Ervaring met: Keuken

Van advies tot plaatsing van de afzuigkap zeer tevreden

Van advies tot plaatsing van de afzuigkap zeer tevreden.

Geweldig bedrijf

Direct vanaf begin zeer goed gevoel . Uiterst deskundig advies van Rob. Zeer mooie badkamer samengesteld. Bart, Rob en Barrie was geweldig team. Werkten snel, keurig en zeer plezierig in de omgang. Ook stukadoor Cees heeft vakwerk geleverd. Kan werkelijk iedereen Kloosterman aanraden

Zeer tevreden , top geregeld

Na een bezoek aan de showroom is er voortvarend door Rob en Jeroen een mooie nieuwe opstelling voor onze badkamer gemaakt. Er werd goed meegedacht met onze wensen en er kwam een verrassend ontwerp uit. Na 3 maanden kon de verbouwing al beginnen! Geweldige ervaring met het team , Rob , Barry en Bart, dat onze badkamer in korte tijd prachtig gemaakt heeft. Ze werken snel en heel erg netjes (aan het eind van de dag laten zij alles schoon achter). Binnen 3 weken was de badkamer helemaal klaar en ook een klein storinkje in de afzuiginstallatie werd onmiddellijk hersteld. Irma en Adriaan , 5 mei 2023 Huizen

• Ervaring met: Badkamer

Een top keuken van een top bedrijf!

Vanaf het begin in de showroom met de adviezen en ideeën van Erik tot het plaatsen van de keuken door monteur Gerrit is alles volledig naar wens verlopen. We gebruiken de keuken nu een maand en het werken erin is een feestje. We hebben de keuken die we bedoelden.

• Ervaring met: Keuken

Kwaliteit en deskundigheid staan bij het familie bedrijf Kloosterman op 1 !

Wij hebben bewust voor het bedrijf Kloosterman gekozen, alhoewel wij zelf dus in Amsterdam wonen. Wij wilden zeker zijn van kwaliteit en deskundigheid bij het uitzoeken en monteren van onze nieuwe badkamer en toilet en dachten dit te vinden bij het bedrijf Kloosterman. Evert Jan heeft ons hier zeer goed in begeleidt zowel in het adviseren van het ontwerp van onze badkamer/toilet, het uitzoeken van het interieur en nieuwe stijl van badkamer/toilet en bij het uitzoeken van onze materialen. Hij heeft ons een hoop nuttige tips gegeven, maar gaf ons wel de ruimte voor onze eigen ideeën maar stuurde goed bij waar dat nodig was. Hij was een goede 'rots in de branding' met veel ervaring en een kundig inzicht in dit toch best ingewikkelde project van het kiezen van een nieuw badkamer voor heel veel jaren. Het uiteindelijke traject van het leveren en monteren van onze nieuwe badkamer en toilet is ook naar grote tevredenheid verlopen. De spullen waren allemaal op tijd en ook compleet ! En het team van Gerardo met als voorman Lucian waren echt top. Ze werkten snel, netjes en met veel deskundigheid en waren ook heel fijn in de omgang. Kortom wij zijn blij met onze nieuwe badkamer en toilet en hopen hier heel lang plezier van te hebben. Hartelijke groet, Marjolein Nilting-Boekraad Evert-Jan

• Ervaring met: Badkamer

Mooie keuken en top geplaatst!

Mooi aanbod waaruit gekozen kan worden, deskundig personeel en een topservice.

• Ervaring met: Keuken

verstand van keukens, denken goed mee en vriendelijk personeel en alles ging in 1x goed!

Na 3 keukenzaken bezocht te hebben, besloten met Kloosterman in zee te gaan. Met name door het goede gevoel en vriendelijke personeel in de showroom (Erik) Alles is goed overlegd en besproken, werd goed naar onze wensen geluisterd en creatieve oplossingen bedacht. Wat we echt als + punt ervaren hebben, is de kennis en ervaring over de producten. Na het bestellen zijn we goed op hoogte gehouden van vorderingen. Keuken in 2 dagen geplaats, in 1x goed! (thanks to Gerrit De Keuken Monteur DKM) Kortom: We zijn helemaal tevreden, een aanrader!