Uitermate tevreden over Ruud en Bas van Plexa Bouw, wat een Toppers! Alles is heel vlot verlopen en heel fijn dat er zo meegedacht is. Hierdoor was alles snel klaar en zag het er pico bello uit, echt vakmanschap! Er is echt heel hard gewerkt. Communicatie uitmuntend, heel fijn dat er zo met de klant meegedacht wordt. Iedere dag een appje met de stand van zaken, super.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De verkoper in de showroom was niet echt vriendelijk maar heeft wel een mooi ontwerp gemaakt. Ik begreep later dat hij vertrokken is bij Kloosterman.

Het was een moeizaam traject door mijn twijfels over de kleur van de keuken, uiteindelijk super blij met het advies om een zwarte keuken te doen. Hij staat geweldig. ik voorzag ook problemen met de plaatsing maar Ruud Hartman van Plexa Bouw wist me gerust te stellen en vond mooie oplossingen voor de problemen die hij tegen kwam. Hij is een super vakman. Er was een onderdeel vergeten maar die werd snel nageleverd en weer vakkundig en zorgvuldig geïnstalleerd door de timmerman van Kloosterman. Kortom ben ik zeer tevreden mede door de deskundige en, ook zeer belangrijk,vriendelijke houding van iedereen die bij en voor Kloosterman werkt.

• Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Fijn geholpen en geadviseerd. Goeie praktische adviezen. Levering en montage keuken zonder problemen. Afwerking van de keuken is top. Erg blij met supermooie keuken!

• Ervaring met: keuken

Hele fijne begeleiding van verkoper Bas, waarop een mooi vervolg volgde!

• Ervaring met: keuken

Vanaf ons eerste bezoek aan de showroom t/m het mondeling geven van de opdracht (bevestigd per mail) heeft ons het vakmanschap en dus de kennis van zaken van de adviseurs/verkopers prettig verrast. Meer dan content zijn wij met de zeer bijzonder deskundige en prettige wijze van installeren van de keuken en badkamer, doch ook van bijkomende werkzaamheden uitgevoerd door Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw. Zij zorgden voor juiste en kwalitatief goede onder-aannemers, zoals stukadoor, schilder en elektricien. Hun hulp bij het ophangen van verlichting, schilderijen e.d. was voor hen een vanzelfsprekendheid. Alle lof voor hen en de verkoopstaf van Kloosterman.

• Ervaring met: keuken en badkamer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen enkele

voldoende, een redelijke ervaring

Vanaf het begin hadden we een goed gevoel over Kloosterman K& B Contacten met Bas Luttmer liepen vriendelijk en flexibel. 3-D tekening was snel gemaakt en de offertes volgden snel. Planning verliep aanvankelijk soepel, liep achteraf zelfs in waardoor er eerder kon worden begonnen met werken. Ik moest wel een spoedbetaling via bouwdepot doen anders kon er niet gestart worden Goede deal gemaakt met oude keuken eruit halen, beschadiging muur- aanleg extra groepenkast. Aannemers waren vakkundig, vlot, vrolijk & vriendelijk. Levertijd was prima. Beschadigde afzuigfilters waren na 3 dagen opnieuw in huis. Kwaliteit van de materialen en apparatuur is prachtig, evenals de tegels. Mooie kwaliteit. Mooi geheel, erg tevreden met de keuken, geavanceerde materialen ( Le Man kast) 13 items om in te vullen, waarvan: 5 x een 8 5 x een 7 3 x een 6 Totaal 93 : 13 items is het eindcijfer: 7,2

• Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Advies was aanvankelijk goed, toch 3 x nog in de showroom geweest om kraan, spoelbak aan te passen. Ook begrepen we achteraf met het aanmelden vd apparatuur ( Neff) niet waarom alleen de kookplaat van AEG was. Dit was aanzienlijk anders voor de garantie geweest en ook voor de onderlinge samenwerking vd apparaten. Aannemers waren vakkundig, vlot en vriendelijk, soms wel ruw. Een aantal objecten liepen daardoor schade op. Nazorg laat erg lang op zich wachten, afkitten aanrechtblad, dim schakelaar op bestaande verlichting, vaatwasserafvoerslang niet geborgd in afvoer, waardoor deze is losgeschoten, met lekkage als gevolg. André heeft dit vlot hersteld, nieuwe bodemplaat spoelkastje laat nog op zich wachten, evenals de aannemer met bovengenoemde klusjes. Contact tussen aannemer & klant verliep redelijk tot goed, tot aan de laatste betaling bij oplevering Met de winkel overlegd dit via hen te doen, ( vond Bas Luttmer ook beter) waardoor aannemer boos is geworden en via app/sms aandrong op betaling. Nadat zijn betaling is overgemaakt niets meer gehoord voor de nog openstaande klusjes. Twee extra planken besteld voor de bovenkastjes. Twee maanden gewacht, zou een nalevering zijn. Later bleek dat de planken al een geruime tijd in huis waren.

Via vrienden van mijn partner hoorden we over Kloosterman keukens. We waren al eens elders wezen kijken en vooral het pushen op de handtekening bleef ons bij. Hierdoor en nog niet het juiste gevoel zorgde ervoor dat we de laatste 7 maanden niet meer verder keken. Vooral de relaxte sfeer sprak ons aan. Wat een verschil met onze andere 2 ervaringen. Wij hadden zelf al een vrij goed beeld over de nieuwe keuken, maar de adviseur kwam met een compleet ander idee. Eerst moesten we daar wel even aan wennen. Maar bij de uitleg en toelichting van het ontwerp werd het duidelijker. We hebben daar nog een nachtje over geslapen maar onderweg naar huis hadden we de beslissing al genomen. Dit was het juiste ontwerp. De week erna hoorden we wat het moest gaan kosten. Dat was wel even slikken. Maar onze adviseur kwam met een paar kleine aanpassingen waardoor het toch binnen ons budget paste. Ook de verdere montage verliep bijna probleemloos. Slechts 1 beschadigd front. Iets wat door de service ook snel werd . Top. Wij kunnen anderen dan ook zeker Kloosterman aan bevelen.

• Ervaring met: keuken

Prima ontwerp en geweldige nazorg bij problemen, buiten Kloosterman om, met de Neff koelkas

• Ervaring met: keuken

Onze vorige keuken heeft 25 jaar dienst gedaan die wij bij Kloosterman hebben gekocht destijds. Dus was voor ons de stap niet ver om weer naar Kloosterman te gaan. We zijn zeer fijn geholpen door de vakkundige verkoper. Het ontwerp is meer dan geslaagd geworden door het meedenken en advies van de verkoper. Wij koken graag in onze nieuwe keuken die een groot deel van onze inrichting omvat. Wij raden Kloosterman Keukens zeer zeker aan bij onze familie en kennissen. Voor nu hadden wij geen nieuwe badkamer nodig maar als je er rond loopt dan kan je daar absoluut goed voor slagen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Géén

Samen met Bas een nieuwe keuken uitgezocht en ondanks dat het kort dag was ivm feestdagen is de keuken compleet geleverd en zeer netjes gemonteerd. Complimenten. Ook een nieuwe vloer en toilet laten plaatsen en is ook netjes geworden

• Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: keuken

Je word er heel goed geholpen en er word goed meegedacht over ontwerp keuken. Wij hebben een massieve keuken daar gekocht die naar bijna 8 jaar niet massief maar folie bleek te zijn. Er werd meteen aktie ondernomen om dit te herstellen. 17 nieuwe voorfronten ( nu wel massief )zijn er gemonteerd....top..👍🏼

• Ervaring met: keuken

Zeer vakkundig personeel. Goede service, ook na het leveren van de keuken!

• Ervaring met: keuken

Er is goed meegedacht, we zijn heel blij met onze keuken

• Ervaring met: keuken

Prettig en persoonlijk bedrijft. Denk mee en houdt zich aan de afspraken.

• Ervaring met: keuken

Wij zijn aangenaam verrast door de deskundige verkoper, de super-vakman-monteur en het oplossingsgerichte team wat achter de schermen heeft meegewerkt. Het resultaat is een prachtige keuken en keurig afgewerkte bijkomende werkzaamheden. Zeker een firma om aan te raden. Bedankt mannen! Erik en Rietje Krijnen Kortenhoef.

• Ervaring met: keuken

Uitstekend geholpen met de vertaling van onze wensen naar het ontwerp van een nieuwe keuken.

• Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.

Goede adviezen tijdens het offerte traject. Degelijke kwaliteit materialen. Nette monteurs die ook meedenken, als er zich onverhoopts een probleempje voordoet tijdens de installatie.

• Ervaring met: keuken en badkamer

zeer gemotiveerde mensen, die met goede ideeën komen. Harde werkers, werken erg netjes en overleggen indien nodig. Vriendelijk en behulpzaam. Echte vakmensen.

• Ervaring met: badkamer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring heb ik niet

Hebben uiteindelijk gekozen voor kwaliteit in plaats van prijs. En dat heeft ook echt zijn vruchten afgeworpen.

• Ervaring met: keuken

Wat begon met het uitzoeken van een nieuwe keuken, eindigde met een bijna complete renovatie van onze benedenverdieping. Van onze keus om dit via Kloosterman Keukens te laten doen, hebben wij geen moment spijt gehad. Samen met Bas Luttmer van Kloosterman Keukens gingen we aan de slag om een nieuwe, moderne keuken uit te zoeken. Bas heeft ons hierbij goed geholpen met verrassende ideeën en nuchtere adviezen. De complete aanleg werd perfect uitgevoerd door Ruud en Bas van Plexabouw. Meedenken, oog voor detail, strakke planning, elke dag netjes opgeruimd, vakmanschap, keurige oplevering en gezelligheid in huis: Ruud en Bas hebben het allemaal en hadden overal een oplossing voor. Nu alles achter de rug is, kunnen we zeer tevreden terugkijken op een geslaagde verbouwing en een prachtige keuken. O ja, de heren houden van een goeie bak koffie.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Wij hebben op advies gekozen voor Kloosterman voor de keuken en apparatuur Wolf. Met name Sander v Essen werd ons aangeraden als adviseur voor de keuken en dit was een groot succes. Hij is vakkundig, luistert goed en is heel vriendelijk. Wij zijn ook in de showroom geweest voor badkamers en ook daar zijn we goed geholpen. Overalll heel tevreden en het resultaat is prachtig!

De Keuken is prachtig geworden

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Fijn geholpen in de zaak zelf, er werd goed naar onze wensen geluisterd. Kregen goede adviezen. Prettige communicatie. Maar de vaklui die de verbouwing hebben uitgevoerd waren fantastisch. Prettige mensen die in communicatie bleven met de klant. En ze hebben er echt iets moois van gemaakt. Kortom een prettige verbouwing zonder problemen (voorzover verbouwen prettig is).

• Ervaring met: badkamer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Alke badmeubels had iets veranderd in de samenstelling van het badmeubel, waardoor verwarring was ontstaan. Echt jammer dat Alke geen solid surface plaatjes onder de kastjes meer levert, welke op het wastafelplateau worden geplaatst. Ik vind dit een stukje inleveren van kwaliteit.

Goed advies, goede prettige verkoopadviseur Goede prettige en secure monteurs Nog niet helemaal af maar verwacht ook dat dat in orde komt !

• Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Afvoer verpakking keuken Het is uiteindelijk door jullie gedaan Dit is voor particulier niet af te voeren Op zo’n grote order moet dat geen discussiepunt zijn .

Het bedrijf van de heer Hartman genaamd Plexa,beveel ik iedereen aan, niet alleen voor de keuken,de bebouwing is ook erg goed verlopen.Bovendien was de offerte van Plexa uitermate precies, een verademing voor als je gaat verbouwen.De collega van de heer Hartman is ook zeer bekwaam.

• Levertijd N.v.t.