9

goede service, goed behandeld

In goede samenwerking plannen gemaakt en onderdelen uitgekozen. Veel aandacht voor het juist op- cq inmeten om problemen te voorkomen. Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw denken heel goed mee vanuit hun praktijk ervaring. Zij hebben heel veel ervaring en vakkennis en zijn communicatief sterk. De installatie is perfect verlopen en binnen de afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: keuken en badkamer
4

slechter dan verwacht

Quality of the sales advice and the kitchen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring The problem was with the contractor. He is not part of Kloosterman. He was careless, broke parts of the kitchen, made so many mistakes that we spent months correcting it. He just wanted to get it done and move on. A 3 month job took over 6 months until we were satisfied with the results. Another concern was that no-one from Kloosterman came to look at the progress or inspect the end product for quality. We had to complain numerous times to finally get everything fixed. When asked to fix the final mistakes, Michel said he was sick of it and was not going to fix his mistakes anymore, we had to get someone else. Avoid Michel from Kloosterman at all costs. His is unprofessional and has given Kloosterman a bad name.
10

perfect, zeker aan te bevelen

De geweldige nazorg en na jaren nog garantie op onderdelen. Geldt zowel de badkamers als de keuken die we bij Kloosterman hebben aangeschaft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

goede service, goed behandeld

Zeer positieve ervaring met Kloosterman Keukens & Badkamers. Vriendelijke, deskundige verkoper/adviseur die alle tijd voor je nam. Alles wat je wilde zien, was in de showroom te aanwezig en te bezichtigen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

Met goede hulp van Frenk een mooie keuken samengesteld. Enige aanpassingen naderhand konden nog zonder problemen aangebracht worden. Keuken op afgesproken data geleverd en geplaatst. Een kleine onvolkomenheid (deur hooggeplaatste vaatwasser raakte onderliggende la) werd snel verholpen. Resultaat: Een tevreden klant met een heel mooie keuken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
10

perfect, zeker aan te bevelen

Professionele hulp en zeker professionele hulp inbouw keuken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Gelukkig niet!
10

perfect, zeker aan te bevelen

Uitermate tevreden over Ruud en Bas van Plexa Bouw, wat een Toppers! Alles is heel vlot verlopen en heel fijn dat er zo meegedacht is. Hierdoor was alles snel klaar en zag het er pico bello uit, echt vakmanschap! Er is echt heel hard gewerkt. Communicatie uitmuntend, heel fijn dat er zo met de klant meegedacht wordt. Iedere dag een appje met de stand van zaken, super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De verkoper in de showroom was niet echt vriendelijk maar heeft wel een mooi ontwerp gemaakt. Ik begreep later dat hij vertrokken is bij Kloosterman.
9

goede service, goed behandeld

Het was een moeizaam traject door mijn twijfels over de kleur van de keuken, uiteindelijk super blij met het advies om een zwarte keuken te doen. Hij staat geweldig. ik voorzag ook problemen met de plaatsing maar Ruud Hartman van Plexa Bouw wist me gerust te stellen en vond mooie oplossingen voor de problemen die hij tegen kwam. Hij is een super vakman. Er was een onderdeel vergeten maar die werd snel nageleverd en weer vakkundig en zorgvuldig geïnstalleerd door de timmerman van Kloosterman. Kortom ben ik zeer tevreden mede door de deskundige en, ook zeer belangrijk,vriendelijke houding van iedereen die bij en voor Kloosterman werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
8

goede service, goed behandeld

Fijn geholpen en geadviseerd. Goeie praktische adviezen. Levering en montage keuken zonder problemen. Afwerking van de keuken is top. Erg blij met supermooie keuken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

Hele fijne begeleiding van verkoper Bas, waarop een mooi vervolg volgde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

Vanaf ons eerste bezoek aan de showroom t/m het mondeling geven van de opdracht (bevestigd per mail) heeft ons het vakmanschap en dus de kennis van zaken van de adviseurs/verkopers prettig verrast. Meer dan content zijn wij met de zeer bijzonder deskundige en prettige wijze van installeren van de keuken en badkamer, doch ook van bijkomende werkzaamheden uitgevoerd door Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw. Zij zorgden voor juiste en kwalitatief goede onder-aannemers, zoals stukadoor, schilder en elektricien. Hun hulp bij het ophangen van verlichting, schilderijen e.d. was voor hen een vanzelfsprekendheid. Alle lof voor hen en de verkoopstaf van Kloosterman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: keuken en badkamer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen enkele
7

voldoende, een redelijke ervaring

Vanaf het begin hadden we een goed gevoel over Kloosterman K& B Contacten met Bas Luttmer liepen vriendelijk en flexibel. 3-D tekening was snel gemaakt en de offertes volgden snel. Planning verliep aanvankelijk soepel, liep achteraf zelfs in waardoor er eerder kon worden begonnen met werken. Ik moest wel een spoedbetaling via bouwdepot doen anders kon er niet gestart worden Goede deal gemaakt met oude keuken eruit halen, beschadiging muur- aanleg extra groepenkast. Aannemers waren vakkundig, vlot, vrolijk & vriendelijk. Levertijd was prima. Beschadigde afzuigfilters waren na 3 dagen opnieuw in huis. Kwaliteit van de materialen en apparatuur is prachtig, evenals de tegels. Mooie kwaliteit. Mooi geheel, erg tevreden met de keuken, geavanceerde materialen ( Le Man kast) 13 items om in te vullen, waarvan: 5 x een 8 5 x een 7 3 x een 6 Totaal 93 : 13 items is het eindcijfer: 7,2

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Advies was aanvankelijk goed, toch 3 x nog in de showroom geweest om kraan, spoelbak aan te passen. Ook begrepen we achteraf met het aanmelden vd apparatuur ( Neff) niet waarom alleen de kookplaat van AEG was. Dit was aanzienlijk anders voor de garantie geweest en ook voor de onderlinge samenwerking vd apparaten. Aannemers waren vakkundig, vlot en vriendelijk, soms wel ruw. Een aantal objecten liepen daardoor schade op. Nazorg laat erg lang op zich wachten, afkitten aanrechtblad, dim schakelaar op bestaande verlichting, vaatwasserafvoerslang niet geborgd in afvoer, waardoor deze is losgeschoten, met lekkage als gevolg. André heeft dit vlot hersteld, nieuwe bodemplaat spoelkastje laat nog op zich wachten, evenals de aannemer met bovengenoemde klusjes. Contact tussen aannemer & klant verliep redelijk tot goed, tot aan de laatste betaling bij oplevering Met de winkel overlegd dit via hen te doen, ( vond Bas Luttmer ook beter) waardoor aannemer boos is geworden en via app/sms aandrong op betaling. Nadat zijn betaling is overgemaakt niets meer gehoord voor de nog openstaande klusjes. Twee extra planken besteld voor de bovenkastjes. Twee maanden gewacht, zou een nalevering zijn. Later bleek dat de planken al een geruime tijd in huis waren.
10

perfect, zeker aan te bevelen

Via vrienden van mijn partner hoorden we over Kloosterman keukens. We waren al eens elders wezen kijken en vooral het pushen op de handtekening bleef ons bij. Hierdoor en nog niet het juiste gevoel zorgde ervoor dat we de laatste 7 maanden niet meer verder keken. Vooral de relaxte sfeer sprak ons aan. Wat een verschil met onze andere 2 ervaringen. Wij hadden zelf al een vrij goed beeld over de nieuwe keuken, maar de adviseur kwam met een compleet ander idee. Eerst moesten we daar wel even aan wennen. Maar bij de uitleg en toelichting van het ontwerp werd het duidelijker. We hebben daar nog een nachtje over geslapen maar onderweg naar huis hadden we de beslissing al genomen. Dit was het juiste ontwerp. De week erna hoorden we wat het moest gaan kosten. Dat was wel even slikken. Maar onze adviseur kwam met een paar kleine aanpassingen waardoor het toch binnen ons budget paste. Ook de verdere montage verliep bijna probleemloos. Slechts 1 beschadigd front. Iets wat door de service ook snel werd . Top. Wij kunnen anderen dan ook zeker Kloosterman aan bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

Prima ontwerp en geweldige nazorg bij problemen, buiten Kloosterman om, met de Neff koelkas

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
10

perfect, zeker aan te bevelen

Onze vorige keuken heeft 25 jaar dienst gedaan die wij bij Kloosterman hebben gekocht destijds. Dus was voor ons de stap niet ver om weer naar Kloosterman te gaan. We zijn zeer fijn geholpen door de vakkundige verkoper. Het ontwerp is meer dan geslaagd geworden door het meedenken en advies van de verkoper. Wij koken graag in onze nieuwe keuken die een groot deel van onze inrichting omvat. Wij raden Kloosterman Keukens zeer zeker aan bij onze familie en kennissen. Voor nu hadden wij geen nieuwe badkamer nodig maar als je er rond loopt dan kan je daar absoluut goed voor slagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Géén
9

goede service, goed behandeld

Samen met Bas een nieuwe keuken uitgezocht en ondanks dat het kort dag was ivm feestdagen is de keuken compleet geleverd en zeer netjes gemonteerd. Complimenten. Ook een nieuwe vloer en toilet laten plaatsen en is ook netjes geworden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

Je word er heel goed geholpen en er word goed meegedacht over ontwerp keuken. Wij hebben een massieve keuken daar gekocht die naar bijna 8 jaar niet massief maar folie bleek te zijn. Er werd meteen aktie ondernomen om dit te herstellen. 17 nieuwe voorfronten ( nu wel massief )zijn er gemonteerd....top..👍🏼

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vakkundig personeel. Goede service, ook na het leveren van de keuken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

Er is goed meegedacht, we zijn heel blij met onze keuken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: keuken
8

goede service, goed behandeld

Prettig en persoonlijk bedrijft. Denk mee en houdt zich aan de afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

Wij zijn aangenaam verrast door de deskundige verkoper, de super-vakman-monteur en het oplossingsgerichte team wat achter de schermen heeft meegewerkt. Het resultaat is een prachtige keuken en keurig afgewerkte bijkomende werkzaamheden. Zeker een firma om aan te raden. Bedankt mannen! Erik en Rietje Krijnen Kortenhoef.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: keuken
9

goede service, goed behandeld

Uitstekend geholpen met de vertaling van onze wensen naar het ontwerp van een nieuwe keuken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
9

goede service, goed behandeld

Goede adviezen tijdens het offerte traject. Degelijke kwaliteit materialen. Nette monteurs die ook meedenken, als er zich onverhoopts een probleempje voordoet tijdens de installatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: keuken en badkamer
10

perfect, zeker aan te bevelen

zeer gemotiveerde mensen, die met goede ideeën komen. Harde werkers, werken erg netjes en overleggen indien nodig. Vriendelijk en behulpzaam. Echte vakmensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: badkamer
  • Omschrijf uw negatieve ervaring heb ik niet

Filter op taal

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina