Filters

9

Zeer tevreden van begin tot einde

Kloosterman heeft met het hele team twee prachtige badkamers en de keuken gerealiseerd. Ik heb het hele proces als prettig ervaren, fijn bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken en badkamer
1

Nadat het geld binnen is, beteken je niks meer. Doe het niet.

Mijn ervaring met Kloosterman Keukens is niet goed. De reden dat ik bij dit bedrijf een keuken heb gekocht, is dat ik geen nummer wilde zijn zoals ik het gevoel heb bij grotere ketens. Niks minder waar. Het grootste mankement is de communicatie. Of eigenlijk het gebrek eraan. Ik moest zelf achter alles aan blijven bellen, met oplossingen komen en navraag doen wanneer spullen vervangen of gebracht werden. De koelkast werd pas na 4,5 maand gezorgd. Nadat er leveningsproblemen waren (waar ik alle begrip voor heb), was de koelkast na 3 maanden in het bezit van Kloosterman. Door ziekte van een monteur, is de koelkast nog zo'n 1,5 maand blijven staan omdat ze blijkbaar niemand anders hebben die de koelkast kon brengen. Een lekkage door verkeerde montage. Verkeerd meetwerk. Geen communicatie. Verkeerde montage van een handgreep. Redelijk makkelijk als je het mij vraagt. Mijn advies? Niet doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
7

Keurig

Alles was op tijd en binnen 2 dagen geleverd. Goed overleg en contact. Superblij met onze keuken. Goed advies!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
10

Perfecte levering en montage

Onze bestelling is perfect uitgevoerd en een goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken en badkamer
10

Uitstekend

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken
10

In 1 woord top!!!

Een mooie badkamer bij Kloosterman gekocht. In helemaal top. Prima vakmensen die plaatsen. Goed advies door verkoper en ook door de vakmensen die plaatsen. Echt aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Badkamer
10

Perfecte service

Een prettige afspraak in de prachtige showroom. Duidelijke en complete offerte. Alles wat beloofd is wordt ook nagekomen. De service is meer dan goed. Hoog niveau van afwerking en de nazorg is top. Ik zou iedereen Kloosterman aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
9

Blij dat ik naar mijn kennis geluisterd heb!

Via een kennis werd ik gewezen op Kloosterman Keukens en Badkamers. Eerst indruk in de showroom is top. Dame aan de balie verzorgde koffie en we mochten rondlopen. Zij ging op zoek naar een verkoper. Ontspannen. Niet opdringerig. Leuk goed gesprek gehad met vooral goede tips waar wij niet aan gedacht hadden. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
10

Zeer goed advies, keukenontwerp en installatie

Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe keuken. Er werden goede adviezen gegeven in prettige gesprekken, wat leidde tot een mooi design en ook in de praktijk goed blijkt te zijn. Het meerwerk en de installatie hebben we ook via Kloosterman gedaan, met name om alles bij één partij te hebben, wat discussies en planningsproblemen tussen partijen kan voorkomen. Ook dit werk werd zeer goed gedaan en in de puntjes afgewerkt. Een aantal puntjes op de i werden goed besproken en afgehandeld. De communicatie verliep goed en de oplevering liep conform planning. Kloosterman is misschien niet de goedkoopste maar de service en kwaliteit maken dat meer dan goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken
10

Uitstekend geholpen en geadviseerd

Deskundig en prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
9

Blij

Blij met mijn compleet nieuwe toilet. Goede communicatie en altijd op tijd. Hard gewerkt en na werktijd altijd keurig opgeruimd. Ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: N.v.t.
10

In één woord fantastisch

Al jaren lang ontzettend veel plezier van mijn mooie keuken! De kwaliteit van de keukens zijn hoog. De verkopers zijn erg ervaren en weten je goed te adviseren over de verschillende keuzes en mogelijkheden die er zijn. Ook ben ik altijd hartelijk ontvangen en was er het gehele traject duidelijke vanuit kloosterman. Ze hebben sinds kort een mooie nieuwe showroom. Erg groot, modern en toch gevarieerd. Zeker een bezoek waard!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
6

slechte communicatie en nazorg

Mooie badkamer en keuken, veel aanbod, dus op de onderstaande punten scoren ze redelijk goed. Maar door de nazorg zou ik Kloosterman zeker niet aanraden en geef ik ze overall een 1. Er waren een aantal dingen nog niet af of geregeld. - combimagnetron was niet aanwezig bij plaatsing keuken, pas 2 maanden nadat de keuken af was en bij nabellen was hij pas geleverd (ochtend gebeld waar hij bleef, in de middag stond hij er ineens..) - Spotjes bleven knipperen, en bij nieuwe spotjes plaatsen was er een barst gemaakt door de monteur wat hij zonder te zeggen zo liet. - Overigens over de spotjes en dimmers ook vaak over moeten nabellen. Dimmer kon niet veranderd worden, want dat paste niet op de LED lampen oid. Uiteindelijk zelf een dimmer gekocht en binnen een uur wel de juiste dimmers geïnstalleerd wel wel door ons. - de kraan van de badkamer lekte, ook steeds zelf na moeten bellen voor het oplossen. - en nog wat kleine dingen.. Steeds moeten nabellen, laten zelf niks van zich horen, ze blijven vriendelijk aan de telefoon en denken mee. Echter - of de werknemers staan zonder afspraak ineens op de stoep, - of ze laten niks van zich horen nadat er beloofd was door Kloosterman dat iemand contact met ons zou opnemen - of lossen 1 ding op terwijl er 5 liggen. - en voor al het ongemak geen korting of compensatie. Uiteindelijk verzoek vanuit ons dat wij de dimmer zouden kopen en de bon dan zouden inleveren bij Kloosterman wat werd goedgekeurd. Krijgen wij een mail terug of het bedrag wel klopte en wordt het ook nog nagevraagd bij de monteur (onderaan de mail ook hun mailcontacten kunnen lezen wat niet erg professioneel is). Er wordt dus blijkbaar ook getwijfeld aan onze oprechtheid.. Volgens hun was dit zo bedoeld. Conclusie: december 2020 een nieuwe keuken en badkamer. Nu eind november 2021 is het pas af..

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken en badkamer
9

Het traject van verkenning - aankoop - montage - oplevering is op een prettige manier verlopen.

Op de eerste afspraak heeft Bas Luttmer het vertrouwen van ons gewonnen. Hij luisterde goed naar onze wensen, was duidelijk in de mogelijkheden en onmogelijkheden en kwam met goede adviezen. Wij zijn direct tot aanschaf van de keuken overgegaan. Wij wilden graag één aanspreekpunt om te voorkomen dat wij een speelbal tussen leverancier en aannemer(s) zouden worden. Bas was gedurende het hele traject de contactpersoon. Verder werkt Kloosterman met vaste monteurs. Wij hadden een ervaren monteur (Gerrit). Hij werkte secuur en dacht ook goed met ons mee. Door problemen in de toeleveringsketen als gevolg van Corona is niet alle apparatuur direct na montage van de keuken geleverd. Bas heeft samen met ons naar alternatieven gekeken. Alles heeft zijn prijs. Professionele begeleiding en een kwaliteitskeuken zijn het ons waard geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken
9

zeer prettig, snel en netjes

Twee nieuwe badkamers besteld. Heel mooi gemaakt in 3 weken alleen wel even moeten wachten op de glazen maatwerk douchewanden. Een hele prettige verkoper heeft ons geholpen met het maken van de ontwerpen en het uitzoeken van het sanitair. Na het vergeven van de opdracht moesten we helaas nog wel 4 maanden wachten tot ze konden starten. Het was het wachten meer dan waard. We douchen en badderen weer heerlijk in onze schone frisse badkamers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Badkamer
9

prachtige keuken

Onze keuken was echt aan vernieuwing toe. We hadden niet veel ruimte en we dachten dat er niet veel mogelijk was, maar door het advies en ter plaatse komen kijken door Kloosterma is onze keuken veel ruimtelijker geworden en hebben we veel meer werkruimte dan we ooit gedacht hadden te kunnen krijgen. Keukenblad is prachtig, kasten en apparatuur past allemaal zeer mooi bij elkaar en alle afwerking is netter gebeurd dan we hadden ingeschat. Het zijn allemaal zeer ervaren mensen, we zijn blij dat we hier onze keuken aangeschaft hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
3

Slechte communicatie

Luxe keuken en een vloer gekocht maar planning ervan, communicatie, afspraken maken gaat erg slecht. Spelen werk door naar familie (vriendjes) welke hun afspraken niet nakomen. Dit geld niet voor het praktisch plannen en de uitvoering hiervan, (betreft bestellen en uitvoeren van werkzaamheden door Andre de Ree, die denkt pro-actief en met de klant mee en lost alle problemen die zijn ontstaan door anderen zover hij kan op! chapoo!) >>Hier klopt de website info niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
8

Mooie badkamer, professioneel geïnstalleerd door Plexa

Mooie badkamer geïnstalleerd door Ruud, Bas en Rutger van Plexa Bouw. Deze mannen komen hun afspraken na, communiceren goed en leveren vakkundig werk af. De spullen van Kloosterman zijn kwalitatief goed, alleen duurde het vrij lang voor bepaalde artikelen konden worden geleverd. Was dit sneller gegaan dan wat het een dikke 9.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Badkamer
7

Slechte service

In oktober 2020 is onze badkamer vernieuwd. In februari ontdekten wij lekkage plekken in de onderliggende woonkamer. Het duurde een week met verschillende telefoontjes en mails, voordat het door Kloosterman ingehuurde installatiebedrijf kwam kijken (Kloosterman heeft weinig eigen monteurs en huurt aannemers in). Uiteindelijk is de lekkage verholpen, de badkamervloer en woonkamerplafond moesten vervangen worden. Tijdens de afwikkeling is er niemand van Kloosterman komen kijken of gebeld om te horen hoe het ging. Bovendien moest, volgens Kloosterman, de schade via onze opstalverzekering lopen. Hierdoor moesten wij ons eigen risico van de schade betalen. Dit voor een schade die veroorzaakt is door Kloosterman. Bij dit bedrijf komen wij nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Ervaring met: Badkamer
9

Boven verwachting

Kloosterman renoveerde mijn wc en badkamer. Van ontwerp naar realisatie. Het resultaat is fantastisch. Vakmensen als Bart, Rob en Barry vind je maar zelden. Punctueel, betrouwbaar, kundig en ze hielden de boel super schoon. Kloosterman is prijzig maar leverde waar voor het geld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Badkamer
10

Zorgeloos een nieuwe keuken, alles gegaan zoals gehoopt!!,

Onze keuken is door deskundig advies veel ruimer geworden. De plaatsing door fijne monteurs had niet beter gekund. De planning was goed geregeld. Wij zijn heel blij met onze mooie keuken en kunnen Kloosterman Keukens van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken
10

Mooie keukens, uitstekende en persoonlijke service

Vorig jaar oktober heb ik een mooie keuken gekocht bij Kloosterman. De verkoper had duidelijk plezier in zijn vak en was steeds goed bereikbaar voor verdere vragen. Deze zomer is de keuken geleverd. Door een samenloop van omstandigheden moesten enkele elementen opnieuw geleverd worden, en hoewel dat wat vertraging met zich meebracht, heeft Kloosterman dit tot het einde toe goed en zorgvuldig begeleid. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en goed bereikbaar, geen moeite was teveel. De keuken is inmiddels compleet en ik ben heel blij met het resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken
10

geweldig advies en een super mooie installatie

Een ingewikkelde keuken in een oud vestinghuis is zeer inventief ontworpen, en daarna feilloos geïnstalleerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Keuken
10

Verwachtingen zijn overtroffen

We hebben er even op moeten wachten maar in exact drie weken werd onze oude badkamer omgetoverd in een prachtige nieuwe. Alle afspraken zijn prima nagekomen. Begonnen de dag met een “bakkie”maar daarna aan een stuk doorwerken. Bedankt Jeroen voor het meedenken en Bart, Barry en Rob voor jullie grote vakkundigheid en het nette werk. We hebben betrekkelijk weinig last ervaren. Het is mooi geworden tot in alle details en moeten zeggen dat het onze verwachtingen heeft overtroffen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Badkamer
8

Goed gedaan!

Een professioneel bedrijf, met oog voor de wensen van de cliënt! Het persoonlijke contact sprak mij heel erg aan! Een 10 was niet mogelijk. Waarom? Ik heb nu een inductiekookplaat met Hob2hood functie....de afzuiger ontbreekt deze functie.......de koppeling kookplaat-afzuiger gaat via Hob2hood functie...jammer! De oude keuken is volledig gestript...Ferry heeft met zijn ervaring mij prima adviezen geven tav de inrichting van de nieuwe keuken...denk dan aan aanbrengen koof, verlichting etc. . Hij heeft alle werkzaamheden prima uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies/ ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Website
  • Ervaring met: Keuken

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd