drama

nooit meer en zou t ook niemand aanraden

Verwachtingen zijn overtroffen

We hebben er even op moeten wachten maar in exact drie weken werd onze oude badkamer omgetoverd in een prachtige nieuwe. Alle afspraken zijn prima nagekomen. Begonnen de dag met een “bakkie”maar daarna aan een stuk doorwerken. Bedankt Jeroen voor het meedenken en Bart, Barry en Rob voor jullie grote vakkundigheid en het nette werk. We hebben betrekkelijk weinig last ervaren. Het is mooi geworden tot in alle details en moeten zeggen dat het onze verwachtingen heeft overtroffen.

• Ervaring met: Badkamer

Goed gedaan!

Een professioneel bedrijf, met oog voor de wensen van de cliënt! Het persoonlijke contact sprak mij heel erg aan! Een 10 was niet mogelijk. Waarom? Ik heb nu een inductiekookplaat met Hob2hood functie....de afzuiger ontbreekt deze functie.......de koppeling kookplaat-afzuiger gaat via Hob2hood functie...jammer! De oude keuken is volledig gestript...Ferry heeft met zijn ervaring mij prima adviezen geven tav de inrichting van de nieuwe keuken...denk dan aan aanbrengen koof, verlichting etc. . Hij heeft alle werkzaamheden prima uitgevoerd.

• Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Goed.

Het uitbrengen van de offerte, het maken van de tekening en het gesprek verliep vlot en prettig. Vele keuzes werden voorgelegd. De offerte zou wat transparanter mogen m.b.t. prijsstelling. Vooral na enkele wijzigingen was de offerte niet helder meer. Wij twijfelden zeer over het plaatsen van een combi-stoomoven, waar de verkoper nogal veel nadruk legde op de voordelen van het gebruik. Wij konden ons geen goed beeld vormen, omdat de cursussen van Miele i.v.m. corona niet door gingen. Uiteindelijk kozen we voor een combi-magnetron. Tot onze verbazing bleek bij de oplevering dat er toch een stoomoven was geplaatst. Na melding van deze fout en de afspraak overleg te zullen hebben stond er zonder afspraak een monteur voor de deur die hem even kwam wisselen. Dat kwam erg slecht uit i.v.m. het schilderwerk en hebben we geweigerd. Bouwkundige werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. De aannemer begon zelfs enkele dagen eerder dan de planning aangaf. In het plafond werd een leiding gefreesd en het plafond is gestuct. Vloerverwarming is aangebracht, nadat de volledige dekvloer vervangen moest worden. Dat was een goed advies. De zekeringkast is vervangen, wat ook nodig was na 50 dienstjaren. Jammer dat de geleverde beltrafo defect bleek naderhand. Dat is weken later opgelost door deze te vervangen. Het drogen van de nieuwe dekvloer bleek veel langer te duren dan onze verwachting. We hebben daardoor 6 tot 8 weken op beton geleefd, voordat het PVC geplakt kon worden. Dit had beter gecommuniceerd kunnen worden. Uiteindelijk zijn we zeer tevreden mat onze nieuwe keuken en alle aanpassingen.

Prachtige keukens en badkamers

Een schitterende keuken uitgezocht met de hulp van Erik. Goed meegedacht en geadviseerd. Planning en installatie door Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw uit laten voeren. In een woord geweldig. Van levering (die overigens perfect en compleet was) tot installatie en oplevering geen tegenslag gehad. Alles volgens een strakke planning waardoor er geen tijd verloren is gegaan. Kortom, echt een aanrader! Tevens een wastafelmeubel met spiegelkast geleverd door Kloosterman en opgehangen en aangesloten door Plexa. Nu gaan we ervan genieten!

• Ervaring met: Keuken

Een professioneel bedrijf die problemen goed oplost

tijdens een verbouwing gaan altijd dingen anders dan bedacht. Er ontstaan ook problemen. Kloosterman pakt dit adequaat op en lossen de problemen professioneel en tot volle tevredenheid op. Ze werken met hardwerkenden vaklieden

• Ervaring met: Badkamer

Alles naar wens en volgens afspraak gegaan.

We hebben een mooie en gebruiksvriendelijke keuken naar onze wens.

• Ervaring met: Keuken

Prachtige keuken door vak-mensen!

Ruud en Bas hebben onlangs bij ons de keuken geplaatst. 2 vak-mensen! Flexibel, meedenkend en je kunt goede afspraken met elkaar maken. Het voortraject is ook top gegaan. Een aanrader dus!

Kloosterman is een betrouwbare keukenleverancier

Kloosterman heeft zijn naam als betrouwbare keukenleverancier bij ons waargemaakt. Het hele traject, van de verkoop in de showroom (met dank aan Dave), de sloop van de oude keuken en de bouwkundige- en installatie-technische aanpassingen in de keuken (met dank aan Alex) en de uiteindelijke plaatsing van de nieuwe keuken, verliep tot onze volle tevredenheid. Speciaal danken wij Ruud en Bas van Plexa Bouw voor de vakkundige plaatsing en voor het bedenken van enkele creatieve oplossingen. Als montageploeg van de keuken zijn ze een visitekaartje van Kloosterman Keukens.

Zeer professioneel en bekwaam

Onze keuken volledig geplaatst in 2 weken zonder tegenslagen.

Prachtig resultaat, heel tevreden

Onze keuken is super mooi geworden. Het advies van de afdeling verkoop was prettig en deskundig. Levering en montage verliepen volgens afspraak en soepel. Goede communicatie en service. Top! Klein minpuntje: we hebben al het verpakkingsmateriaal zelf af moeten voeren. Dat hadden we ons niet gerealiseerd.....

Het uitzoeken van de keuken bij Kloosterman was een feest!

Bij het uitzoeken van een nieuwe keuken werd ik vriendelijk en deskundig geholpen bij Kloosterman Keukens. Ook de plaatsing ging zeer voorspoedig. Ik ben superblij met het resultaat!

Ruud en Bas van Plexa hebben in een mum van tijd onze Keuken naar volle tevredenheid geplaatst. Harde werkers, duidelijke uitleg en meedenken. Ook de "nazorg", als een lampje eventueel zou stuk gaan, dan bel je ons gewoon. 17 jaar geleden hadden zij de oude keuken geplaatst, en nu deze nieuwe, dus tot over 17 jaar dan maar weer.

Vlekkeloos, op tijd en super afgewerkt!

Super blij met Ruud en Bas van Plexa Bouw: gezellig, beleef en uitermate professioneel! Mooi project, vlot verlopen en heel fijn dat er meegedacht is voor optimale kwaliteit. Kloosterman super veel dank voor het samen realiseren van dit resultaat!

Zeer plezierig een perfect geplaatste keuken gekocht !

In een aantal bijzonder plezierige sessies een keuken ontworpen die past bij smaak en huis. Professioneel bij de hand genomen in de vele keuzes, met een goeie mix van onze eigen inbreng en van de ervaring & expertise van Bas van Kloosterman. Vervolgens op tijd en conform afspraak geplaatst. Het ontbreken van de koelkast werd snel opgelost. Kortom: zeer tevreden !

Fijn, professioneel bedrijf om mee te werken.

Op zoek naar een nieuwe keuken, werd ons door een vriend van ons aangeraden contact op te nemen met Kloosterman Keukens & Badkamers. Dit hebben wij gedaan en dat is ons goed bevallen. Zó goed zelfs, dat wij ons verder niet meer hebben georiënteerd bij andere mogelijke aanbieders. Vanaf eerst intake-gesprek tot met de laatste installatiewerkzaamheden aan onze keuken een fijn bedrijf om mee te werken. Bij een keukenverbouwing kom je regelmatig voor verrassingen te staan, maar de medewerkers van Kloosterman gaan hier professioneel mee om. Oplossings- en servicegericht. Eindresultaat naar volle tevredenheid. We zullen nog lang plezier hebben van onze nieuwe keuken.

In goede samenwerking plannen gemaakt en onderdelen uitgekozen. Veel aandacht voor het juist op- cq inmeten om problemen te voorkomen. Ruud Hartman en Bas van Plexa Bouw denken heel goed mee vanuit hun praktijk ervaring. Zij hebben heel veel ervaring en vakkennis en zijn communicatief sterk. De installatie is perfect verlopen en binnen de afgesproken tijd.

• Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: keuken en badkamer

slechter dan verwacht

Quality of the sales advice and the kitchen.

• Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring The problem was with the contractor. He is not part of Kloosterman. He was careless, broke parts of the kitchen, made so many mistakes that we spent months correcting it. He just wanted to get it done and move on. A 3 month job took over 6 months until we were satisfied with the results. Another concern was that no-one from Kloosterman came to look at the progress or inspect the end product for quality. We had to complain numerous times to finally get everything fixed. When asked to fix the final mistakes, Michel said he was sick of it and was not going to fix his mistakes anymore, we had to get someone else. Avoid Michel from Kloosterman at all costs. His is unprofessional and has given Kloosterman a bad name.

De geweldige nazorg en na jaren nog garantie op onderdelen. Geldt zowel de badkamers als de keuken die we bij Kloosterman hebben aangeschaft.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Zeer positieve ervaring met Kloosterman Keukens & Badkamers. Vriendelijke, deskundige verkoper/adviseur die alle tijd voor je nam. Alles wat je wilde zien, was in de showroom te aanwezig en te bezichtigen.

• Ervaring met: keuken

Met goede hulp van Frenk een mooie keuken samengesteld. Enige aanpassingen naderhand konden nog zonder problemen aangebracht worden. Keuken op afgesproken data geleverd en geplaatst. Een kleine onvolkomenheid (deur hooggeplaatste vaatwasser raakte onderliggende la) werd snel verholpen. Resultaat: Een tevreden klant met een heel mooie keuken

• Ervaring met: keuken

Professionele hulp en zeker professionele hulp inbouw keuken.

• Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Gelukkig niet!

Uitermate tevreden over Ruud en Bas van Plexa Bouw, wat een Toppers! Alles is heel vlot verlopen en heel fijn dat er zo meegedacht is. Hierdoor was alles snel klaar en zag het er pico bello uit, echt vakmanschap! Er is echt heel hard gewerkt. Communicatie uitmuntend, heel fijn dat er zo met de klant meegedacht wordt. Iedere dag een appje met de stand van zaken, super.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De verkoper in de showroom was niet echt vriendelijk maar heeft wel een mooi ontwerp gemaakt. Ik begreep later dat hij vertrokken is bij Kloosterman.

Het was een moeizaam traject door mijn twijfels over de kleur van de keuken, uiteindelijk super blij met het advies om een zwarte keuken te doen. Hij staat geweldig. ik voorzag ook problemen met de plaatsing maar Ruud Hartman van Plexa Bouw wist me gerust te stellen en vond mooie oplossingen voor de problemen die hij tegen kwam. Hij is een super vakman. Er was een onderdeel vergeten maar die werd snel nageleverd en weer vakkundig en zorgvuldig geïnstalleerd door de timmerman van Kloosterman. Kortom ben ik zeer tevreden mede door de deskundige en, ook zeer belangrijk,vriendelijke houding van iedereen die bij en voor Kloosterman werkt.

• Ervaring met: keuken
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen