2Rent4You ontzorgt van begin tot eind

Wij zijn zeer tevreden over jullie. Alles ziet er mooi uit, zoals bijvoorbeeld de inrichting van de tent en de catering. Het is fijn dat we ons tijdens het evenement geen zorgen hoeven te maken, jullie regelen alles perfect.

Afspraken kloppen, je weet dat het goed komt!

Goede materialen, prima communicatie vooraf en tijdens levering en ophalen.

Goed contact en marktconform. Voor last-minute wijzigingen draaien ze hun hand niet om en ik zou ze absoluut aanbevelen bij andere partijen. Dit keer een klus gehad voor 2000-2500 man en de inzet van alle materialen meer dan genoeg.

Celebrate good times!

Wij hebben al meerdere malen gebruik gemaakt van de aangeboden diensten van 2Rent4You. Elke keer was het een schot in de roos. Goed personeel, flexibele instelling, meedenken, juist aanbod van drinks & food. Ook aan de allerkleinsten wordt gedacht. Absoluut aan te bevelen!

Geweldige service en creativiteit

We hebben een geweldige avond gehad. Goed zoals altijd.

Wij hebben voor ons 12,5 bestaan een fantastisch feest met jullie samen mogen vieren, dit was echt super mooi gedaan en het eten was fantastisch! Super bedankt voor deze unieke ervaring!

Bedankt Cherise, Het was weer een leuk event om voor jullie te mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Team 2R4Y

2 rent 4 you heeft bij het slaan van de 1e paal van ons bedrijfspand de catering, aankleding (eigenlijk alles) geregeld. Andy denkt met je mee en zorgt ervoor dat je zelf bijna nergens meer aan hoeft te denken. Ook complimenten voor de leuke, goede! meiden in de bediening! Tot volgend jaar met de opening :-)

Hi Svenja Bedankt voor de opdracht en de koffie staat klaar als we gaan brainstormen over de opening. Met vriendelijke groet , Team 2R4Y

Behulpzaam en professioneel bedrijf!

Wij hebben inmiddels meerdere BBQ's laten verzorgen door 2Rent4you. Het vlees wat geleverd wordt, is op de man af perfect afgemeten waardoor erg geen vlees weggegooid hoeft te worden. Daarnaast is alles netjes op orde waardoor alle spullen die er nodig zijn om het vlees klaar te maken, aanwezig zijn. Ook de levering, het klaarzetten en ophalen wordt in overleg op een flexibele manier ingericht en afgesproken. Kan niets anders zeggen dan dat ik 2Rent4You voor ieder feest en partij kan aanraden.

Hi Fenno Thanks en tot de volgende BBQ

hele goede ervaring

Goed bedrijf wat zijn afspraken nakomt!

gewoon top geregeld

Super professioneel bedrijf

Openingsfeest Benoton BV is op 2 november verzorgd in Bodegraven. Alles tot in de puntjes geregeld. Organisatie, catering en muziek was Helemaal Top. We zijn als bedrijf met ons personeel, vrienden, familie en relaties in de watten gelegd en hebben geweldig genoten. Andy, Sandra en jullie geweldige team, heel erg bedankt. Berry Nohlen Benoton BV

Bedankt Benoton BV, Heel veel succes in het mooie nieuwe pand. team 2R4Y

Prima verlopen

Alles keurig uitgevoerd volgens de offerte en de gemaakte afspraken.

perfect, zeker aan te bevelen

Een 60 jarig huwelijksfeest. Alle wensen zijn vervuld, hierdoor een top feest gehad. Dus ook voor kleinschalige feesten een echte aanrader. Een fijn en super team van professionals!

perfect, zeker aan te bevelen

Een zeer professioneel bedrijf! Deskundig team, aanpakkers, mooie spullen en aankleding, altijd voldoende eten en drinken, goed personeel en zoals ze de locatie hebben aangetroffen, zo laten ze hem ook weer achter. Absolute aanrader!

• Flexibiliteit

Hi Daphne, Inmiddels al denk het 4e of 5e feest wat we met heel veel plezier hebben verzorgd. Op naar de volgende (-: Groet 2R4Y

perfect, zeker aan te bevelen

Hele fijne en professionele partij om mee samen te werken. Denken met alles mee en zijn erg flexibel. De catering is echt fantastisch. We gaan zeker vaker gebruik maken van de diensten van 2Rent4you!

perfect, zeker aan te bevelen

Van 1e afspraak tot finale afrekening liep het vlot en werd constant meegedacht. Sfeervolle inrichting en goede bediening waarbij persoonlijke aandacht werd gegeven aan de gasten. Eten was zeer divers en smakelijk. Onze zorgen zijn totaal uit onze handen genomen.

perfect, zeker aan te bevelen

In één woord super! Toffe aankleding, heerlijk eten en vriendelijk personeel! Bedankt voor jullie goede zorgen!

goede service, goed behandeld

Erg fijne ervaring bij 2rent4you. Ze weten wat ze doen, verlenen uitstekende service en hebben spullen met een enorm mooie uitstraling. Dit zorgde ervoor dat mijn feest enorm positief werd ontvangen door mijn gasten. Helemaal top!

goede service, goed behandeld

Wij hebben 2rent4you als een zeer prettige en zeer professionele cateraar ervaren. Even als onze gasten tijdens onze bruiloft. Iedereen was meer dan tevreden over de service en het vakmanschap. Nogmaals bedankt. Groetjes Andor en Elleke van Velzen.

perfect, zeker aan te bevelen

Één en al super, zou het iedereen aanbevelen. Kunnen zich aanpassen op elke wens en zijn buitengewoon vriendelijk. En hele harde werkers!

perfect, zeker aan te bevelen

Top geregeld, alles tot in de puntjes verzorgd! 2rent4you is echt een aanrader voor het organiseren van een feest!

voldoende, een redelijke ervaring

Wat betreft de communicatie zijn er naar ons inzien nog punten te halen. Nadat we tweemaal om tafel hadden gezeten en onze wensen hadden doorgenomen, ben ik daarna nog telefonisch benaderd om de offerte door te lopen. Hier heb ik de laatste wijzigingen zoals om tafel besproken nogmaals doorgegeven. In de week voor tijd werden wij gebeld welke statafels we gekozen hadden. Ik denk dat dit bekend had kunnen zijn. Verder wilde we alles graag in bedrijfskleuren en het eerste wat me opviel toen ik aankwam was de rode loper en dus niet blauw zoals afgesproken in de offerte. Verder zijn we zeer tevreden over het totaalplaatje. Het was compleet de sfeer zoals we bedacht hadden en jullie zijn flexibel als er nog even iets extra's nodig is, zoals de paaltjes voor bij de coatstraat. We willen jullie dan ook hartelijk bedanken! De bediening tijdens het feest was top! en de diamanthaas inderdaad voor herhaling vatbaar! Nogmaals bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

we hebben 2rent4you gevraad op de opening te verzorgen van ons nieuwe pand, kan niet anders zeggen dat alles top is verzorgt door 2rent4you.