Geweldig !

Ondanks mijn erge faalangst heeft Veli mij super goed getraind en heb ik vandaag eindelijk mijn rijbewijs mogen halen! Dankjewel Veli voor de top lessen

Top!!

Rustige rijinstructeur die altijd goede aanwijzingen geeft. Daardoor in 1 keer geslaagd!!

1e, instructeur ging echt niet ,de 2e instructeur ging top

Net als wat ik hierboven heb neergezet,1e instructeur ging niet fijn slechte communicatie,hield zich niet aan de lestijden,lang moeten wachten als hij weer eens wat moest ophalen of iets wilde nuttigen ik vond en vind dat dat echt niet kan.hierin in gesprek gegaan met de rijschool die wilde dat ik het eerst met hem ging oplossen en uitpraten heb dit met knikken de knieën gedaan,daarna ging het bergafwaarts.weer gebeld met de rijschool en die hebben voor mij een andere instructeur toegewezen en dit ging top en gelukkig in een keer geslaagd.

Erg tevreden en leerzaam!

Vandaag mijn rijbewijs gehaald, dankzij Mo! Ondanks de faalangst is het toch gelukt om te slagen voor het praktijkexamen.

In één zin een uitstekende dienstverlening en instructeur.

Prettig contact, kalmte en stelt je op een bepaalde manier gerust tijdens het rijden zelf. E achter B in 1 dag gehaald. Bedankt Pieter je bent een topper. Ook traject hiervoor ging erg soepel. Snel antwoordt terug van Anja en deed de afhandeling van de administratie, maakt je wegwijs waar je je het beste kan informeren of moet zijn. Bedankt allemaal.

Vandaag in 1x geslaagd. Leuke lessen gehad, top tijd!!!!! Thanks Mo

Vandaag in 1x geslaagd. Leuke lessen gehad, top tijd!!!!!! Thanks Mo Groetjes Bor

Uitstekende lessen

Geslaagd bij Mo na super leuke en interessante lessen!

Goede uitleg is het halve werk

Ik had een goede rijinstructrice, nam de tijd om alles rustig uit te leggen en heb mijn TTT en het praktijk in 1 keer gehaald met dank aan haar goede lessen.

Vandaag geslaagd bij Mo!

Enorm goed geholpen! Super instructeur die Mo! Blijft het beste in je naar boven halen, ook al zit het niet zo mee! Enorm bedankt voor alles!

Top leerschool, in 1 keer gehaald

Goeie ervaring met deze rijschool. Als echte beginner heeft Sarah me snel kunnen helpen om op afrij niveau te komen. Ze was altijd bereid om een stapje extra te zetten, zelfs kunnen rijlessen in het weekend voor mijn examen. Altijd gezellig in de auto en een echte aanrader!

Yasar is een fantastische instructeur.

Met zo een ervaren instructeur, die je niet als nummer ziet maar als persoon, is het prettig lessen. Volg zijn instructies op, luister goed en geloof me, je slaagt binnen no time voor je rijbewijs. Kortom een echte aanrader. Bedankt voor de wijze 🚘 lessen.

Super leuke rijlessen door Mo gehad!!

Bedankt Mo! Voor de altijd gezellige lessen en het mogelijk maken dat ik in één keer geslaagd ben!!

Hele prettige en leerzame ervaring!

Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald met behulp van mijn rij-instructeur Erwin. Hij is een hele goede leraar geweest voor mij en ik ben super tevreden over rijschool Jansen. Erwin nogmaals heel erg bedankt voor alle gezellige en leerzame rijlessen!

In 1 keer geslaagd!!

Dankjewel Mo voor de leuke lessen! Ik heb veel geleerd

In 1x geslaagd dankzij de leerzame lessen van Mo

Hele fijne ervaring gehad met lessen. Ik was best bang van te voren maar dankzij mo ben ik erg zelfverzekerd geworden. De lessen waren heel leuk en gezellig.

Goede uitleg van een goede instructeur

Kwam er met angst maar naar dat hij zei je moet niet twijfelen gewoon rijden en zelfvertrouwen hebben, ik weg al snel een stuk verzekerder dankje wel ....voelde me heel erg op me gemak, instructeur was ook heel aardig

Er wordt goed les gegeven.

Goeie lessen bij een goede instructeur, Mo en lekker in 1x gehaald.

Goede service en top instructie

Ik heb de lessen als zeer waardevol ervaren en ondanks dat ik niet in 1 keer geslaagd was ben ik zeer goed begeleid en ook de administratieve kant was super verzorgd. Ik heb een heel goed gevoel overgehouden van deze rijschool.

Makkelijker dan ik aanvankelijk dacht.

Intensieve lessen gericht op het examen. Goede begeleiding naar het eindresultaat: rijbewijs BE.

Rustig en duidelijk.

Duidelijke uitleg, zonder stress of tijdnood. Aardige instructeur.