In 1 keer geslaagd!

Test!

Mijn rijinstructeur Ludo was heel geduldig. We zijn stap voor stap door de lesstof gegaan. Ik ben in 1 keer geslaagd.

Test

Top instructeur, Peter

Heb les gehad van Peter. Peter is heel geduldig. Geeft duidelijke instructie. Ben in 1 keer geslaagd. Top. Bedankt Peter

Top instructeur, Peter

Super begeleiding van Ludo en Peter Bedankt voor de fijne lessen. Dankzij jullie ben ik toch nog geslaagd.

Super begeleiding

Instructeurs bereiden je perfect voor op je praktijkexamen. Ook als je bij een andere rijschool vandaan komt. Ludo en Peter bedankt , zonder jullie had ik het niet gered.

Super begeleiding

Hele goede ervaring

Ik heb gelest bij Erwin. Hij legt alles heel duidelijk uit en is heel geduldig. Top

Geduldig, duidelijk, gezellig.

Na hier en daar wat andere rijscholen uit te hebben geprobeerd kwam ik uiteindelijk bij Rijschool Jansen terecht en het beviel gelijk een stuk beter dan de rest. Ik prijs mijn instructeur Arun voor zijn geduld, duidelijke instructies, en de gezellige sfeer in de auto waardoor ik heel comfortabel kom rijden. Ik heb een leuke tijd gehad bij deze rijschool!

Uiteindelijk toch geslaagd bij deze rijschool!

Uiteindelijk na 3 keer toch geslaagd bij deze rijschool. Rijleraar Peter leeft echt mee met zijn leerlingen en heeft me geholpen om door te zetten en uiteindelijk mijn rijbewijs te halen. Bedankt rijschool Janssen! En in het bijzonder Peter.

Test Ludo Jansen

Dit is een test of de qr code werkt.

Goede begeleiding en sturing tijdens de rijlessen.

Ik heb mijn tijd bij autorijschool Jansen als zeer positief ervaren. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd die waardevol zijn in het verkeer. Ik wil deze plek ook gebruiken om mijn rijinstructeur Arun te bedanken voor de lessen die ik van hem heb gekregen. Deze topper heeft mij veel kennis en kunde van het autorijden bijgebracht.

Rij examen in één keer gehaald

Fijne rijschool, altijd erg duidelijk uitleg gehad. Goeie sfeer tijdens het auto rijden!

Goede rijschool.

Ze letten goed op waneer er iemand klaar is voor het examen en letten goed op de puntjes waar je nog aan moet werken. Mijn rij instructeur (peter) heeft geholpen zodat ik in 1x slaagde.

Geweldige instructeur!

Onze dochter heeft vandaag, in 1 keer, haar rijbewijs gehaald! Haar instructeur Widjay is echt een hele fijne, ervaren en relaxte instructeur! Fijne ervaring met Autorijschool Jansen!

Geweldige ervaring

Duidelijke uitleg van Yasar, waardevolle tips en fijne, gezellige rijlessen. Toptijd gehad!!

Goede rijschool, in 1 keer geslaagd!

Goede uitleg en een top instructeur!

Yasar heeft me goed geholpen

Geen antwoord