Prima notariskantoor en een toegankelijke sfeer.

Vanwege de coronaperiode is veel online en telefonisch gegaan. Ik vond het fijn om met vragen meteen geholpen te worden en alle communicatie verliep snel en vriendelijk. Als er aanvullende informatie nodig was, werd dit ook tijdig en duidelijk aangegeven. Al met al een fijne ervaring, snelle afhandeling en goed contact.

• Waar kent u ons van? Onze website
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? De online omgeving waar alle bestanden moesten worden geupload was niet heel handig in gebruik (je kon niet naar beneden scrollen via de balk). Aangezien wij een huis hadden gekocht en een samenlevingscontract hadden lopen, liep de communicatie over 'of we al een afspraak hadden voor het opstellen van het samenlevingscontract' wat langs elkaar heen. We hadden allang een afspraak staan. Aan de telefoon is dit nog 3x gevraagd. Misschien kan dit bij jullie in het systeem wat overzichtelijker staan? Ik heb het verder niet als storend ervaren, maar het is een tip.

Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Prettig en duidelijk te woord gestaan.

Zoals boven omschreven. De concepten voor de diverse aktes ruim op tijd ontvangen om door te lezen. Hiermee was meteen ons "probleem" geboren, de ambtelijke taal hebben we enkele malen doorgelezen om te begrijpen wat er nu precies staat. Misschien is het een verduidelijking om een, korte, uitleg toe te voegen in zogenaamde "Jip en Janneke" taal.

• Waar kent u ons van? Anders
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Zie boven.

Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Met vriendelijke groeten, Notariskantoor Terheijden

Zeer duidelijk, zeer professioneel en zeer klantvriendelijk

Warm onthaal, kundig en to the point informatie. Goed uitgelegd en welke mogelijkheden er zijn. Duidelijke afspraken en transparant in kosten inzicht.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nvt

Hartelijk dank voor uw review! Dit wordt door ons zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groeten, Notariskantoor Terheijden

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

professioneel advies en prettig contact

goede begeleiding bij opstellen levenstestament. Apprecieer dat legalisatie van een handtekening voor ander document gratis werd aangeboden.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor uw review! Fijn om terug te horen dat wij u naar tevredenheid van dienst zijn geweest. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Prettige heldere contacten met alle medewerkers

Prima geholpen, duidelijke uitleg. Voorcelkasr gekregen watvik nodig vond.

• Waar kent u ons van? Onze website
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee, prima zo! Echt een fijne website!!@

Hartelijk dank voor uw review! Dit wordt door ons zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

geweldig aardig meedenkend en zeer meelevend

Gewoon erg goed, aardig en alles goed uitgelegd in Jip en Janneke taal Ook de prijs is uitstekend

• Waar kent u ons van? Aanbevolen door bekenden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? nee het is gewoon goed zo

Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Alles oke geregeld

• Waar kent u ons van? Internet
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor uw review! Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

Goede professionele communicatie en plezierig in de omgang

Professioneel en laagdrempelig. Perfect

Goede ontvangst en mensen die luisteren.na tevredenheid uitgevoerd.n begrijpende taal. Dat is wat me aanstond

• Waar kent u ons van? Advertentie
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Prima zo

Prima notariskantoor

Netjes en duidelijk geholpen.

Geweldige service

We werden snel, vriendelijk en efficiënt geholpen

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Het was een goed en gezellig contact. Eerst een beetje informeel en daarna op een zeer gemoedelijke wijze het formele stuk. Wij hebben het zeer fijn ervaren.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

duidelijke uitleg door de notaris die met ons de akte doornam, en vriendelijk en betrokken

mijn ervaring was dat we erg tevreden waren, en voldoende tijd om alles rustig door te nemen

• Waar kent u ons van? Aanbevolen door bekenden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? ontvangstruimte vernieuwen wat betreft meubilair. niet het allerbelangrijkste, maar geeft wel n betere indruk

Dienstverlening verloopt zeer traag

Wij zijn al ruim een jaar bezig om onze testamenten en levenstestamenten op te laten maken. Hetgeen ons erg lang lijkt, ook al hebben we te maken met corona. De communicatie verloopt sloom. E-mails worden laat - soms pas na 2 weken - of zelfs niet beantwoord. En dus moeten we opnieuw contact opnemen om te vragen of men de email heeft ontvangen en of men zou willen antwoorden. Wij hebben nu bijvoorbeeld nog steeds niet onze levenstestamenten ontvangen, hoewel die onmiddellijk verstuurd zouden worden na ondertekening ruim 2 weken geleden. Men neemt wel de moeite om de ambtelijke taal uit te leggen en werden we steeds vriendelijk ontvangen. Toch bleek na verschillende bezoeken dat er in de concept contracten andere zaken waren opgenomen dan besproken. Tezamen met de trage dienstverlening en de zeer ruime tijd die steeds tussen bezoek en ontvangst van een concept zat, maakt dat het voor ons zeer lastig was om te blijven volgen wat er besproken was, wat onze bedoeling was en hoe we het eigenlijk op papier wilden hebben. Jammer op zijn minst, want het lijkt ons dat het voor veel mensen geen makkelijke materie is, in ieder geval voor ons niet. En het trage verloop en de verschillende foute concepten maakten het voor ons ingewikkeld en op den duur ergerlijk om de zaak afgerond te krijgen. Dat komt niet Hier mag heel wat meer aandacht naar toe !

• Waar kent u ons van? Internet
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Communicatie, accuratie en snelheid zijn wat ons betreft duidelijke verbeterpunten

Hartelijk dank voor uw review. Feedback, positief of minder positief wordt door ons op prijs gesteld. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde diensten. Onze excuses hiervoor. Fijn dat wij inmiddels persoonlijk met u in contact zijn geweest naar aanleiding van uw feedback. Wij hopen hiermee de evaluatie van uw review naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Mochten wij u in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn dan bent u uiteraard van harte welkom. Met vriendelijke groet, Notariskantoor Terheijden

hele goede uitleg en verfrissend

Hele verfrissende en heldere uitleg

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Met vriendelijke groeten, Notariskantoor Terheijden

Prima geholpen

Prima, vriendelijk en duidelijk te woord gestaan

• Waar kent u ons van? Anders
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? gezien corona momenteel rustig is, had een kopje koffie/thee wel gesmaakt

is prima!

Wegens ziekte van mijn vrouw, konden wij niet naar kantoor komen, na overleg is men toen hier aan huis geweest! Zeer fijn en prettig geregeld dus!

• Ontvangst op kantoor N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Anders
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen verbeterpunten, alles werdt tip top gregeld!

Hartelijk dank voor uw review! Fijn om terug te horen dat wij u naar tevredenheid van dienst zijn geweest. Met vriendelijke groeten, Notariskantoor Terheijden

Uiteindelijk was er een zeer prettige afspraak met mevr. Peeters, na een langdurige correspondentie

Het hele traject heeft veel te lang geduurd. Maar met notaris Peters zelf is de intake en het eindgesprek heel prettig geweest. Ik raad haar aan.

• Waar kent u ons van? Aanbevolen door bekenden
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geef de aktes gewoon ook op papier mee ipv alleen digitaal. Dat is toch prettiger voor de klant

Hartelijk dank voor uw review! Wij waarderen het zeer dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Uw verbeterpunt nemen wij mee, waarvoor dank. Met vriendelijke groeten, Notariskantoor Terheijden

Uitstekende uitleg en snelle verwerking

• Waar kent u ons van? Advertentie
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Geen

Hartelijk dank voor uw review! Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Met vriendelijke groeten, Notariskantoor Terheijden

Duidelijke taal en zéér vriendelijk.

Een warm welkom en netjes en correct afgehandeld. Met een goed gevoel weer richting huis. Een eenvoudige maar duidelijke uitleg. Waar ik zeker prijs op stelde.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Prima 9

Ik beveel dit notariskantoor aan.

Ik werd vriendelijk ontvangen en alles werd mij goed en duidelijk uitgelegd.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Hartelijk dank voor uw review! Fijn om terug te horen dat u ons zou aanraden :-) Met vriendelijke groeten, Notariskantoor Terheijden

Prima ervaring

De ervaring hoe alles verlopen is is super fijn. Goed bereikbaar in de zin van telefonisch en mail en word goed geholpen. Ik vond alleen diegene die wij hadden tijdens het tekenen apart en erg langdradig over onnodige dingen zoals onze namen

Outstanding Services

Amazing Service

• Ervaring met N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Goede voorbereiding en dito gesprek

Voor de afspraak heeft het kantoor alle voorbereidende werkzaamheden stipt en goed geregeld. Mede daardoor en door de heldere uitleg van de notaris verliep het gesprek vlot.

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Over Notariskantoor Terheijden

Wij helpen u graag uw zaken goed te regelen en begrijpen dat een bezoek aan de notaris niet alledaags is. Onze dienstverlening kenmerkt zich daarom door een informele sfeer waarin wij u in begrijpelijke taal persoonlijk adviseren. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het ook mogelijk om buiten kantoortijden een afspraak te maken. Parkeren kan gratis voor de deur. Indien u slecht ter been bent, is een bespreking mogelijk op de begane grond van ons kantoor. Als u minder mobiel bent is een bezoek aan huis, in een zorginstelling of ziekenhuis ook mogelijk. Graag tot ziens!