Een LED-scherm gehuurd. Snelle afhandeling, zeer professioneel.

Een LED-scherm gehuurd voor een activiteit. Afspraken zijn nagekomen, scherpe prijzen, fijn contact. Een aanrader voor exposure voor een onderneming.

Snelle opvolging en uitstekende onderhoudsservice

Snelle opvolging via mail, en eenmaal ter plaatse hebben onze schermen een uitgebreide onderhoudsbeurt gehad. Men doet er alles aan om de levensduur niet verlengen in plaats snel nieuw te willen verkopen. Een betrouwbare partner waar wij nog jaren mee willen samenwerken.

uitstekend

na telefonisch contact, hebben we probleem wat we hadden met het led scherm vrij eenvoudig kunnen oplossen.

Goede dienstverlening en producten.

Snelle opvolging van vraagstukken inzake toepassing en aankoop van LED schermen. Ook met betrekking tot meedenken voor alternatieven en oplossingen. After sales ook goed geregeld

betrouwbaar, kwaliteit en betrokken

Ferenc heeft ons enorm geholpen met een groot project. De soms onmogelijke uitdagingen en levertijden die gevraagd werden heeft hij elke keer weer weten te halen.

Alles verloopt vlot en vriendelijk

ik heb geen opmerkingen over onze samenwerking. alles is prima

Mooie Schermen, fantastische service!

Zijn afspraken correct nagekomen, staan altijd klaar voor vragen en denken mee!

Over Leddisplay Expert B.V.

Leddisplayexpert B.V. verkoopt en verhuurt kwalitatief hoogwaardige LED displays, LED schermen, lichtkranten en videowalls voor de scherpste prijs. Alle led schermen worden opgebouwd uit hoogwaardige materialen als Nationstar leds, Epistar chips, Meanwell voedingen en MBI drivers. Voor informatie kan u contact met een van onze adviseurs opnemen? Bel: 076-7002165 of mail: info@leddisplayexpert.nl