TOP-SERVICE!

super goed geholpen

Juiste prijs, kwaliteit en service.

Na opvragen diverse offertes kwam ik hier terecht. Als 1 van de weinigen boden zij direct IP67 waterdichtheid aan. Gezien het feit dat mijn schermen (3,50 mtr x 2 mtr) op een hoogte van 15 mtr in reclame-mast kwamen te hangen was voor mij de waterdichtheid zeer belangrijk. (Mijn voorgaande schermen hadden bij hevige regenval toch wel regelmatig last van vocht.) Mooi design (9 cm dikte), kwalitatief mooi materiaal, makkelijke frontservice bij storingen, energie-zuinigheid en natuurlijk de juiste prijs waren natuurlijk ook zeer belangrijk. Afspraak gemaakt 5 jaar garantie voor alles, zodat ik de komende 5 jaar alleen afschrijvingskosten heb. Besteld in december 2019. Door corona in China werden de schermen 3 maanden later geleverd dan de bedoeling was. (Toch wel spannend als je de helft aanbetaald hebt.) Na aankomst met de boot werden de schermen direct geplaatst. We draaien nu 9 maanden. 1 x een module in storing, die binnen enkele dagen werd vervangen. Met hoogwerker en frontservice duurde dit al met al 5 minuten. TOP. Voor de rest storingsvrij met simpele online bediening. Vanaf elke PC kan ik mijn led-schermen bedienen door in te loggen. Zeer zeker aan te bevelen.

Vriendelijk en duidelijke service

Ik wordt op mijn wenken bedient en voldoet meer dan aan mijn wensen.

Een LED-scherm gehuurd. Snelle afhandeling, zeer professioneel.

Een LED-scherm gehuurd voor een activiteit. Afspraken zijn nagekomen, scherpe prijzen, fijn contact. Een aanrader voor exposure voor een onderneming.

Snelle opvolging en uitstekende onderhoudsservice

Snelle opvolging via mail, en eenmaal ter plaatse hebben onze schermen een uitgebreide onderhoudsbeurt gehad. Men doet er alles aan om de levensduur niet verlengen in plaats snel nieuw te willen verkopen. Een betrouwbare partner waar wij nog jaren mee willen samenwerken.

uitstekend

na telefonisch contact, hebben we probleem wat we hadden met het led scherm vrij eenvoudig kunnen oplossen.

Goede dienstverlening en producten.

Snelle opvolging van vraagstukken inzake toepassing en aankoop van LED schermen. Ook met betrekking tot meedenken voor alternatieven en oplossingen. After sales ook goed geregeld

betrouwbaar, kwaliteit en betrokken

Ferenc heeft ons enorm geholpen met een groot project. De soms onmogelijke uitdagingen en levertijden die gevraagd werden heeft hij elke keer weer weten te halen.

Alles verloopt vlot en vriendelijk

ik heb geen opmerkingen over onze samenwerking. alles is prima

Mooie Schermen, fantastische service!

Zijn afspraken correct nagekomen, staan altijd klaar voor vragen en denken mee!

Over Leddisplay Expert B.V.

Leddisplayexpert B.V. verkoopt en verhuurt kwalitatief hoogwaardige LED displays, LED schermen, lichtkranten en videowalls voor de scherpste prijs. Alle led schermen worden opgebouwd uit hoogwaardige materialen als Nationstar leds, Epistar chips, Meanwell voedingen en MBI drivers. Voor informatie kan u contact met een van onze adviseurs opnemen? Bel: 076-7002165 of mail: info@leddisplayexpert.nl