prijs technisch is het oké maar de bestellingen duren wel erg lang die ze moeten leveren.

• Deskundigheid N.v.t.

• Bestelgemak

Prima kleding, fijn en goed contact

Ik weet niet precies wat het ledenvoordeel inhoud. Wij waren opzoek naar een andere kleding leverancier omdat we niet te vrede waren over onze vorige. (Zeer lange levertijden, denk aan drie maanden voor in onze ogen bijv. simpele effe blauwe t shirt) De prijzen zijn gelijk aan de onze vorige leverancier. Wat fijn is dat ze meedenken als kleding uit de markt raakt en als je op zoek bent naar aanvulling op het kledingpakket.

• Bestelgemak

Over Werkman Oost (Bouwend Nederland)

Werkman Oost is niet zomaar een leverancier, maar een partner waarbij de jarenlange ervaring en specialistische expertise van toegevoegde waarde is voor jouw organisatie. Van oordopjes tot snijbestendige kleding, Werkman Oost biedt een breed assortiment A-merken.

Over Bouwend Nederland - Ledenvoordelen

Bouwend Nederland is de vereniging van bouw- en infrabedrijven. Door gebruik te maken van onze financiële ledenvoordelen profiteer je optimaal van je Bouwend Nederland lidmaatschap. Naast financieel voordeel is er ook sprake van betere voorwaarden en condities. Het loont dus zeker de moeite je in onze ledenvoordelen te verdiepen. Ons advies is dan ook: kijk, vergelijk en profiteer!