Degelijk werk en goed advies

Nette partij, werk ik graag mee samen. Heb al mijn bv's en persooonlijke administratie bij hen ondergebracht.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

De expertise en ervaring binnen de organisatie van Smit & de Wolf is zo overduidelijk aanwezig dat ik mij in goede handen voel met al mijn fiscale zaken. Ik kan deze dienstverlening aan iedere ondernemer aanbevelen.

prettig en goede samenwerking

korte lijnen qua communicatie. Denken met mij mee. prettig contact

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

altijd correct behandeld

deskundigheid op en top

Vakkundig geholpen

Bij al mijn salarisvragen word ik altijd snel, professioneel en vriendelijk geholpen.

De dienst verlening is prima.

Ik heb jarenlang goede ervaring met Smit en de Wolf

Heeft u een tip voor mij naar wie ik nu kan gaan, nu u er mee stopt

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

Fabtastisch

Mijn accountant denkt goed mee en neemt de tijd je alles uit te leggen. Al jaren klant hier en ik ga hier niet meer weg!

Al 8 jaar onze fiscalist en accountant

Heel plezierig en persoonlijk contact en een niet weg te denken onderdeel van onze groei en succes.

Vakkundige behandeling IB aangifte.

Smit en De Wolf werd mij aangeraden toen ik op zoek was naar een professionele partij die mijn IB kon verzorgen. Tijdens een introductie gesprek met Henk-Jan heb ik een goed beeld gekregen van het bedrijf en de professionaliteit. Het proces om mijn IB in te vullen en af te ronden is goed verlopen.

Accuraat punctueel en vlot!!!

Ben al jarenlang een tevreden klant!

accurate and on time

xxxx

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 7

super

Medewerkers staan je altijd even correct te woord en zijn allen deskundig op hun/haar gebied.

Fantastisch, partners

Service, kennis, betrokkenheid en vertrouwen.

zeer goed

Zeer goed, kennen Wil al jaren. Werkt naar volle tevredenheid.

Zeer deskundig en klantgericht

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

We zijn al veel jaren cliƫnt en waarderen het persoonlijk contact met vertrouwde gezichten

Betrouwbare, deskundige, flexibele dienstverlening. Bij de tijd met het digitale kanaal. Prettig.

Laatste twee jaar beneden de maat

Ik heb door de jaren heen altijd mijn gegevens voor 1 April aangeleverd en kreeg kreeg dan keurig op tijd mijn aangifte. Dit jaar moet ik het nog krijgen????

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 4

top

Veel gemak

jammer dat ik zelf alles nog moet nakijken en foutjes tegenkom

naast dat er verkeerde informatie over schenkbelasting is gegeven, wat we nadrukkelijk hebben nagevraagd en de foutjes in mijn aangifte en herhaaldelijk moeten vragen over de status van de aangifte ben ik teleurgesteld in de service. voor zowel voor onszelf en voor mijn schoonvader was ineens na een dag na navragen wat de status van aangifte was, de aangifte daar maar beide met fouten erin.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 0

Jaarlijks verzorgt Smit en de Wolf naar volle tevredenheid onze belastingaangiften.

We hebben al meer dan drie decennia ervaring met Smit en de Wolf Accountancy en Advies. Ieder jaar opnieuw worden de aangiften inkomstenbelasting van mijn vrouw en van mij naar volle tevredenheid verzorgd.

Prima te woord gestaan bij vraag over aangifte

Dit was de receptie/ telefonie die mij hielp.

Onduidelijk wie mijn contract personen zijn geworden na pensionering vorige contact.

Onpersoonlijk geworden in de loop van de laatste 5 jaren. Jullie zien ook dat 2021 afwijkend is tov. de jaren daar omheen. Dan zou ik vragen gaan stellen en/of begeleiden om dat resultaat te behouden. Of uitleggen waar dit vandaan komt.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 6

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | [email protected]