prima en eenvoudig te ondertekenen

prima en weinig gedoe

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

goede werzaamheid

permanent reactievermogen en creativiteit

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

Good

Good

Zeer snelle, efficiënte en professionele partij. In een woord, TOP!

Prettig contact Reageren snel en adequaat Handelen meteen en goed Pragmatische houding Digitale ondertekening Kortom, alles wat voor een klant belangrijk is heeft Smit en de Wolf in huis.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

Tevreden van de dientsten

Professioneel

Uitstekende kennis, correct en klantvriendelijk.

top

ze hebben altijd antwoorden.

prima geregeld

prima geregeld!

Helder en deskundig

Volg hun advies van uit ervaring over de afgelopen 20 jaar met positief effect.

Super goed

Mijn consultant is zeer professioneel en deskundig

Altijd fantastisch geholpen.

Prima, dienstbaar

Prima, dienstbaar, professioneel

Alle afhandelingen zijn correct.

De fiscale behandelingen van ons zijn altijd correct en de informatie betreffende mogelijkheden actueel en de juiste voorzorg.

Erg tevreden

Al heel lang ben ik heel tevreden!

Al heel lang ben ik heel tevreden!

Prima geregeld

Gewoon prettig en goed

Heerlijk dat ik dit niet zelf hoef te doen!

Idem

👌🏻 prima

Altijd behulpzaam en correct

efficientb betrouwbaar en goed in de relatie!

Snel, efficient, Mijn leken vragen worden zeer serieus genomen. Prettige contacten met Sander en Alfred.

Betrokken,deskundig en altijd bereikbaar

Nu een aantal jaren klant bij Smit e/d Wolf. Ik ben zeer tevreden over mijn accountant Dhr P. van der Poel, hij is altijd zeer betrokken en handelt snel. Nogmaals erg tevreden.

Professioneel

Geen klagen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 7

Meedenkend, snel en efficient.

Snappen goed wat er voor een ondernemers belangrijk is, luisteren goed, handelen snel en efficient.

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | info@smitwolf.nl