altijd correct behandeld

deskundigheid op en top

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

Vakkundig geholpen

Bij al mijn salarisvragen word ik altijd snel, professioneel en vriendelijk geholpen.

De dienst verlening is prima.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

Ik heb jarenlang goede ervaring met Smit en de Wolf

Heeft u een tip voor mij naar wie ik nu kan gaan, nu u er mee stopt

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

Fabtastisch

Mijn accountant denkt goed mee en neemt de tijd je alles uit te leggen. Al jaren klant hier en ik ga hier niet meer weg!

Al 8 jaar onze fiscalist en accountant

Heel plezierig en persoonlijk contact en een niet weg te denken onderdeel van onze groei en succes.

Vakkundige behandeling IB aangifte.

Smit en De Wolf werd mij aangeraden toen ik op zoek was naar een professionele partij die mijn IB kon verzorgen. Tijdens een introductie gesprek met Henk-Jan heb ik een goed beeld gekregen van het bedrijf en de professionaliteit. Het proces om mijn IB in te vullen en af te ronden is goed verlopen.

Accuraat punctueel en vlot!!!

Ben al jarenlang een tevreden klant!

accurate and on time

xxxx

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 7

super

Medewerkers staan je altijd even correct te woord en zijn allen deskundig op hun/haar gebied.

Fantastisch, partners

Service, kennis, betrokkenheid en vertrouwen.

zeer goed

Zeer goed, kennen Wil al jaren. Werkt naar volle tevredenheid.

Zeer deskundig en klantgericht

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

We zijn al veel jaren cliënt en waarderen het persoonlijk contact met vertrouwde gezichten

Betrouwbare, deskundige, flexibele dienstverlening. Bij de tijd met het digitale kanaal. Prettig.

Laatste twee jaar beneden de maat

Ik heb door de jaren heen altijd mijn gegevens voor 1 April aangeleverd en kreeg kreeg dan keurig op tijd mijn aangifte. Dit jaar moet ik het nog krijgen????

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 4

top

Veel gemak

jammer dat ik zelf alles nog moet nakijken en foutjes tegenkom

naast dat er verkeerde informatie over schenkbelasting is gegeven, wat we nadrukkelijk hebben nagevraagd en de foutjes in mijn aangifte en herhaaldelijk moeten vragen over de status van de aangifte ben ik teleurgesteld in de service. voor zowel voor onszelf en voor mijn schoonvader was ineens na een dag na navragen wat de status van aangifte was, de aangifte daar maar beide met fouten erin.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 0

Jaarlijks verzorgt Smit en de Wolf naar volle tevredenheid onze belastingaangiften.

We hebben al meer dan drie decennia ervaring met Smit en de Wolf Accountancy en Advies. Ieder jaar opnieuw worden de aangiften inkomstenbelasting van mijn vrouw en van mij naar volle tevredenheid verzorgd.

Prima te woord gestaan bij vraag over aangifte

Dit was de receptie/ telefonie die mij hielp.

Onduidelijk wie mijn contract personen zijn geworden na pensionering vorige contact.

Onpersoonlijk geworden in de loop van de laatste 5 jaren. Jullie zien ook dat 2021 afwijkend is tov. de jaren daar omheen. Dan zou ik vragen gaan stellen en/of begeleiden om dat resultaat te behouden. Of uitleggen waar dit vandaan komt.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 6

Uitstekend.

Een zeer goede toegankelijkheid wat betreft vragen/problemen en altijd een heel klantvriendelijke en effieciente communicatie. Heel jammer dat jullie met ingang van het kalenderjaar 2024 zullen stoppen met het verzorgen van de aangiftes inkomstenbelasting voor particulieren.

Duidelijke antwoorden, weet waar je aan toe bent.

Ben al jaren cliënt. Door de jaren heen alles wat moest gebeuren altijd duidelijkheid. Jammer alleen dat personeelsmutaties (nieuwe contactpersoon) niet gemeld worden.

Goede, persoonlijke service

Deskundig bedrijf, vriendelijke service! Mijn aangifte is weer keurig ingevuld. De rekening heb ik nog niet ontvangen, maar ik verwacht dat die zoals altijd weer heel redelijk is. Top!

Jammer dit jaar minder!

Al een aantal jaren heeft Smit en de Wolf onze belastingaangifte tot volle tevredenheid verzorgd. Dit jaar is er pas na 2x telefonisch contact te hebben gehad half september de belastingaangifte gedaan. Er waren Personeelsproblemen en we begrepen dat er geen belastingaangifte meer mogelijk is voor particulieren in 2024. Jammer

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.