Al zoveel jaren word mijn boekhouding vakkundig en keurig verzorgd, proficiat!!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

Snel en overzichtelijk

Ik weet wat ik onderteken en heb er verder geen ingewikkelde dingen bij nodig, dat is fijn en geeft een betrouwbaar gevoel.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

zeer goede ervaring

top

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

Zeer goede ervaring, altijd bereikbaar en goed advies.

Uitstekend.

Al jarenlang fijne samenwerking.

Deskundig

Deskundig advies en service

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 7

Zoals altijd uitstekend

Henk Jan en Amy hebben fantastisch werk verricht

Professioneel en toegankelijk

We kunnen met alle vragen terecht en die zijn vaak door een simpel telefoontje al beantwoord.

Uitstekende service!

Altijd bereikbaar voor advies en informatie. Wordt altijd super geholpen.

Grandioos

Grandioos

Prima geregeld

Online documenten tekenen is fijn. Geen onnodig papier meer versturen. Bij Smit en de Wolf hebben ze hun zaakjes op orde.

Altijd Top

ok

Zijn vakbekwaam, jammer dat ik zo veel belasting moet betalen

Deskundige en vooral ook betrokken accountants

Al sinds jaar en dag onze adviseurs. Niet alleen in accountancy maar ook in het inleven op zakelijke situaties en waar nodig adviseren.

Staan altijd voor je klaar en doen hun uiterste best

Uit de kunst

Zeer kundige financieel specialisten en dhr Garnaat heeft mij fantastisch geholpen

Goed en professioneel, duidelijke uitleg en antwoord op vragen

In eerste instantie duurde het wat lang voordat er gestart werd met onze aangifte. Maar uiteindelijk toen er begonnen was verliep de communicatie vlot en was de aangifte snel gedaan. Ook de vervolg vragen werden snel, goed en duidelijk beantwoord. Er werd zelfs ook nog advies gegeven over een verbetering voor de oudere aangifte, dank daarvoor.

Fijn

Overzichtelijk en makkelijk

Duidelijk

Makkelijk na te lezen

excellent and helpful

Excellent and helpful

• Would you recommend us? Yes
  • On a scale of zero to ten, how likely are you to recommend our business to a friend or colleague? 10

Gewoon een prettig bedrijf

GEWELDIG!

Krijg ALTIJD antwoord op m'n vragen (hoe dom die ook soms zijn..).

Professionele en prettige mensen, prima dienstvelening

Sinds 2017 maak ik gebruik van de diensten van S&dW voor zowel mijn BV als voor de IB in privé. Na een beetje zoeken naar de samenwerking in het begin loopt het nu als een zonnetje. De dienstverlening is prima, de mensen professioneel. Soms een extra berichtje om aan te geven dat ergens aan gewerkt wordt en wanneer het ongeveer klaar is is mijn enige aanbeveling.

Uitstekende service!

Ik heb ze leren kennen via mijn zakenpartner. Wij hebben in korte tijd samen alles recht getrokken en daardoor meer inzicht gekregen in onze cashflow.

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | info@smitwolf.nl