Prettig en correct.

Professionals, respectvol en vlot.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

Correct en deskundig

Correcte en deskundige afhandeling van de opdracht.

Altijd goed

Gaat al jaren goed.

Snel en deskundig

Sommige dingen om wat voor reden dan ook opnieuw digitaal opgestuurd en daarna was alles snel ingevuld

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

zeer goed

Zeer snelle en efficiente afhandeling

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

Een goede secretaressen die ik telefonisch heb gesproken.

Een fijne afhandeling van onze aangifte en ook dat wij die nog op papier toegestuurd kunnen krijgen.

Professional and expedient service

As an expat living and working in The Netherlands, my experience with Smit & de Wolf has been that they are extremely professional and very quick to respond to the various questions posed along the way. Highly recommend them for your accountancy needs.

Professional

Good interaction with clear communication

• Would you recommend us? Yes
  • On a scale of zero to ten, how likely are you to recommend our business to a friend or colleague? 8

Efficient and prompt

Once all documents were submitted, the processing of the tax returns was efficient and prompt. However, it would be useful to clarify to clients the possible outlook on box 3 situation.

• Would you recommend us? Yes
  • On a scale of zero to ten, how likely are you to recommend our business to a friend or colleague? 9

snelle service

Al sinds 1983 zijn wij klant ik kan niets anders zeggen dat we altijd uitstekend geholpen zijn. Alleen vind ik het jammer dat Alfred van der Zwam er niet meer is die kon ik al vanaf het begin ,met zijn vervangers heb ik nog geen contact gehad, maar doen goed hun werk Als ik belt word ik ook altijd goed geholpen en ze zijn vriendelijk. Ik zou zeggen ga zo door. Groeten Dirk van Oosten

Correcte afhandeling

Mooi verzorgde afhandeling inkomstenbelasting met overzichtelijke grafieken dit jaar erbij

Fantastisch bedrijf met kundige mensen.

Zijn vakkundig en helpen je met alles

Zeer aan genaamd

Prettige dienstverlening

Bij vragen vriendelijk aan de telefoon en bereidheid uit te leggen bij vragen.

De aangifte inkomstenbelasting is zoals gebruikelijk snel en adequaat verzorgd.

Maarten staat voor je klaar

Bereikbaar en doeltreffend

Prima en vertrouwelijk

Nvt

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 5

prettige partij om mee te werken

medewerkers zijn kundig en vriendelijk denken mee in oplossingen

Quick respond to my questions and well prepared tax report!

I have been with Smit en de Wolf tax filing for many years. They respond my inquiries quickly. The tax reports are prepared accurately in time. Thanks a lot for your help on my tax filing.

goed.

Ik ben heel blij met een betrouwbaar bedrijf dat mijn belastingen doet.

Snelle afhandeling en vriendelijke mensen

De digitale afhandeling aangifte inkomstenbelasting was voor mij een staaltje miscommunicatie

De digitale afhandeling van mijn belastingaangifte heeft mij veel meer tijd, onrust en irritatie gekost dan wanneer ik, zoals gewend en naar tevredenheid, de aangifte per post had gedaan. Nadat ik na een maand contact heb gezocht omdat ik niets hoorde, begreep ik van uw medewerker dat de documenten niet ontvangen waren. Een reminder was op z'n plaats geweest. In samenwerking met uw medewerker is dit opgelost maar inmiddels was het 20 april en was er nog niets gebeurd. Uiteindelijk kon ik in uw verzorgde presentatie voor akkoord ondertekenen maar hier kon ik geen instructie voor vinden. In het pdf bestand is het me uiteindelijk gelukt ware het niet dat ik wéér geen bevestiging voor ontvangst gekregen heb. Via uw medewerker kreeg ik uiteindelijk de bevestiging nadat er eerst onrust was ontstaan door een mail dat de link 'aangifte inkomstenbelasting' was ingetrokken. U begrijpt.....

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 6

kan mijn reactie niet versturen via de link om het te accorderen / vraag te stellen vandaar een gewone e-mail gestuurd naar Smit

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 7

Heel correct, wordt op de hoogte gebracht als er vragen zijn .

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | info@smitwolf.nl