Deskundig, zorgvuldig en altijd behulpzaam.

Ben jarenlang klant van deze firma en ben altijd tevreden geweest over de dienstverlening. Heeft me veel tijd, moeite en geld bespaard. Werkelijk niets op aan te merken, van harte aanbevolen.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 10

Bereikbaar en Transparant

Bijzonder plezierig contact.

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 9

Snel en goed!

Dankzij Smit & de Wolf en het protest dat zij hebben aangemeld tegen de belasting op Box 3, hebben wij extra geld terug ontvangen. Verder denkt Smit & de Wolf met je mee en dat is zeer prettig als kleine ondernemer.

Amy

Amy is mijn hoop in bangere dagen samen met Henk jan zijn de allerbeste

Ook dit jaar fijn samengewerkt met Piet Broeren van Smit en de Wolf

Deskundig, flexibel, maakt tijd vrij. Afspraken worden nagekomen, betrouwbaar. Parate kennis.

voel me "veilig" bij Smit & de Wolf

Al jaren lang zijn wij in goede handen

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 7

goed en duidelijk advies

sinds wij met dit kantoor werken zijn wij erg tevreden denken met de klant mee en komen met goed advies

Grandioos

Grandioos

Snel geholpen

Door omstandigheden kon de btw aangifte niet door mijzelf ingediend worden bij de belastingdienst. Een belletje, documenten insturen en even later geregeld!

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 8

Uitstekend!

Bedankt Piet! Je bent een topper!

snel en to the point

snel en to the point

Prima!

Altijd luisterend oor

zeer goed

klanten-vriendelijk + zeer efficiƫnt!

Wat zullen we onze Piet straks missen! Maar we wensen hem een fijn en vooral lang pensioen toe!

Piet, als altijd: correct en vertrouwd !

Snel en makkelijk

Ik vind het lastig dat het nu is overgenomen door iemand anders en dat mijn Corona aangifte blijkbaar te laag is ingeschaald. Ik wil liever niet voor verrassingen komen te staan. Ik zal proberen zelf geld opzij te zetten, maar na volgend jaar zet ik dan misschien liever mijn maandelijkse teruggave stop.

Weinig werk aan, alles wordt geregeld

top

zeer fijn contact en snelle actie

Ontzorgend

Hele fijne en plezierige samenwerking

Goed en correct

• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zult aanbevelen aan een vriend of collega op een schaal van 0 tot 10? 5

Meer dan uitstekende ervaring

professioneel digitaal financieel een nieuwe PDF

vertrouwde digitale omgeving

Altijd goede ervaringen

snelle en duidelijke service

als starter heb ik veel hulp gehad aan de service en gesprekken van Smit en de Wolf. tot nu toe zeer tevreden, je betaald wat maar dan heb je ook wat

Over Smit en de Wolf Accountancy en advies

Smit en de Wolf overziet alles wat met de cijfers van je onderneming te maken heeft. Om te beginnen automatiseren en controleren we je complete administratie, dat is vanzelfsprekend. Maar we gaan nog veel verder. Van het verbeteren van je solvabiliteit tot het vinden van alternatieve financieringsvormen - van het bepalen van de waarde van je bedrijf tot Due Dilligence onderzoeken - van hulp bij overnames tot superslim belastingadvies. Bij Smit en de Wolf denken we met je mee. Smit en de Wolf is er voor elke ondernemer die wel een CFO kan gebruiken. Scheveningseweg 10 | 2517 KT Den Haag | 070-3560795 | info@smitwolf.nl