Ze hebben mij aan veel werk geholpen en met een gemakkelijke administratie een duidelijke online dashboard gewoon een goed team die jou graag helpt

Beste Stephan, Bedankt voor het invullen van een review! Wij zijn blij dat je positief over ons bent en blijven uiteraard ons best doen om onze dienstverlening te optimaliseren.

Fijne mensen en goed geregeld

Als zzper ben je afhankelijk van betrouwbaarheid en leuke opdrachten. Mekano voldoet volledig aan dit profiel en neemt een hoop onzekerheid weg. Ik kan niets bedenken wat mij tegenvalt in deze organisatie.

Goedemorgen Anton, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Wij zijn ontzettend trots dat je zo positief over ons bent!

Boven verwachting !

Ervaring met mekano is top . Hele professionele mensen die weten waar ze het over hebben en ook doen wat ze zeggen heel fijn. Komen hun afspraken altijd goed na. En er werken veel leuke techneuten. Grtn Memoen.

Beste Memoen, Dankjewel voor deze schitterende review. Wij zijn ontzettend trots dat jij zo tevreden over ons bent!

Erg duidelijk en een zeer mooie en eerlijke organisatie

Heel erg fijn om mee samen te werken

Beste Daniel, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter laten. Wij zijn er ontzettend blij mee dat jij zo tevreden over ons bent. Uiteraard blijven wij ons best doen om onze dienstverlening op een hoog niveau te houden.

Altijd bereikbaar

Gezellig mensen aan d'r telefoon en je wordt goed geholpen

Beste Rene, Bedankt voor deze schitterende review! Wij zijn hier erg trots en vinden het leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons.

Fijne partner, het team staat altijd voor je klaar!

Goed geregeld, zeer goede bereikbaarheid, duidelijke afspraken en nemen veel uit handen, aanrader!

Beste Emile, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! Wij zijn hier ontzettend blij mee omdat het ons helpt om eventuele problemen snel op te kunnen lossen.

Fijne samenwerking

Beste Lowie, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij blijven hiervan leren en doen ons best om onze dienstverlening te blijven verbeteren.

prachtige samenwerking

intuïtieve applicatie eenvoudig te gebruiken; bekwaam, vriendelijk en verantwoordelijk verbindingspersoneel, correct en op tijd uitgevoerde betalingen. Mijn gebiedsmanager, Marc Shuurkess, belooft elke keer vakkundig en vriendelijk verzoeken te beantwoorden. Heerlijke topmedewerkers DC Moise Technische Onderhoud

Beste Moise Dorel, Bedankt dat je een review hebt achterlaten. Wij zijn ontzettend blij dat jij zo positief over ons bent en gaan ons best doen om dit zo te houden.

Tevrede

Duidelijke afspraken . Goed geregeld Goed bereikbaar . Alert en oplettend

Beste Wilbert, Dankjewel voor het achterlaten van jouw review. Mochten wij iets kunnen doen om jou nóg positiever te laten worden, laat het ons dan zeker weten!

Betrouwbaar!

Sinds 4 jaar geleden werk ik voor mekano... Mekano staat er om bekend een marktconform tarief te bieden.. en al je (mekano) collegas zijn gelijk.. dus iedereen verdient op de zelfde opdracht het zelfde.. verder kan je er van uit gaan dat mekano altijd netjes hun facturen op tijd betalen.. em het contact verloopt altijd zeer goed.. als er problemen zijn is daar ook altijd begrip voor en word er met je meegedacht.. ik werk graag voor mekano..!

Goedemorgen Marvin, Enorm bedankt voor deze schitterende beoordeling! Fijn om bovendien te zien dat jij ons zou aanraden. Wij kijken uit naar het samen oppakken van mooie uitdagingen.

Duidelijke afspraken ben tevreden.

Beste Daan, Bedankt voor het invullen van de review. Wij doen ons best om ZZP'ers en opdrachtgevers zo tevreden mogelijk te laten zijn. Mochten wij iets kunnen doen om jou nóg positiever te laten worden, dan horen wij dat uiteraard graag.

Ze staan altijd voor je klaar!

Ik heb er tot nu toe erg naar me zin. Communicatie is heel uitstekend

Beste Abdelghani, Bedankt voor het invullen van deze review. Wij zijn ontzettend blij dat jij onze dienstverlening met een 10 waardeert!

Betrouwbaar, afspraken worden nagekomen en betrokken

Uitdagende opdrachten, goede matches en betaling is nooit een dag later dan de afgesproken termijn.

Goedemorgen Paul, Fijn om te zien dat jij zo tevreden over ons bent! Uiteraard blijven wij hard werken om dit zo te houden.

Gewoon goed

Communicatie is duidelijk en zeer prettig. Voelt als een familiebedrijf.

Beste Kevin, Dankjewel voor deze schitterende 10! Wij waarderen dit enorm en zullen ervoor zorgen dat deze tevredenheid in de toekomst zo blijft.

Wel oke

Klant zelf al opgezocht dus weinig met mekano van doen. Loon ook zelf bepaald. Hoor verder weinig over nieuwe opdrachten in de buurt. Kleding /verjaardag altijd positief

Beste Jelmer, Bedankt voor jouw feedback. Wij nemen dit uiteraard zorgvuldig mee en zullen ons best doen om onze dienstverlening ook richting jou te kunnen verbeteren.

Mekano bied iteressante opdrachten en komen afspraken na

Zeer goede ervaring met Mekano omdat opdrachten aanspreken en afspraken worden nagekomen. Ook is de bereikbaarheid en communicatie goed.

Goedemorgen Ivo, Bedankt voor jouw review. Wij zijn hier ontzettend trots op en blijven ons best doen om jou in de toekomst nog steeds zo tevreden te houden.

Goede intermediair, leuke ploeg

Goede intermediair, leuke ploeg.

Goedemorgen Henk, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Wij blijven elke dag ons best doen om de meest uitdagende opdrachten aan te bieden en jou te ontzorgen.

Professional goed georganiseerde club

Prettige en professioneel wordt je geholpen aan werk wat bij jou past En alles is bespreekbaar

Goedemorgen John, Bedankt voor de ontzettend mooie beoordeling! Wij vinden het heel erg fijn om te zien dat jij zo positief over ons bent. Mochten er in de toekomst verbeterpunten zijn, dan horen wij die uiteraard graag.

Uitdagende opdrachten en uitstekende communicatie met planning en administratie.

Ik werk meerdere jaren voor Mekano, en het lukt hen eigenlijk steeds weer om mij te matchen met de juiste opdrachtgever voor een klus. Ook de communicatie met kantoor is super. Tijdens grote onderhoudsstops of machine-revisies werk ik samen met andere Mekano-zzpers, en dit gaat dan altijd in een leuke collegiale sfeer.

Goedemorgen Frank, Bedankt voor de schitterende beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij kijken uit naar weer een groot aantal mooie opdrachten.

Een fijn bedrijf om voor te mogen werken

Mooie opdrachten , duidelijk contact , prettige samenwerking.

Beste Ben, Bedankt voor deze ontzettend mooie beoordeling! Wij willen jou alvast een heel erg fijn paasweekend wensen.

Persoonlijke benadering resulteerde in een goede matcht

Door het contact met En door Mekano kan ik me zelf focussen op Het werk zelf. Persoonlijk contact en komen de gemaakte afspraken na. Fijne samenwerking!

Beste Roy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Wij zijn blij dat jij zo tevreden over ons bent! Op naar nog meer mooie opdrachten in de toekomst!

Super om mee samen te werken

In zes jaar tijd geen noemenswaardige problemen gehad. Zegt mij genoeg

Beste Johan, Bedankt voor deze schitterende beoordeling. Wij zijn ook ontzettend blij met jou en kijken weer uit naar mooie en uitdagende opdrachten samen!

Een goed en degelijk tussen kantoor.

Betrouwbare en oplettende organisatie die streeft naar perfectie en ontzorging van de administratieve afhandeling.

Beste Jacob, Bedankt voor de beoordeling. Wij zijn ontzettend blij met jouw positieve beoordeling. Wij blijven ons best doen om ons te blijven ontwikkelen.

een goede en betrouwbaar partner

ik werk al lang met mekane een no nonsense bedrijf waar ik graag mee werkt zorgt voor de betere klanten en betalingen altijd zeer correct. heb je een vraag word er meteen aandachtaan besteed en of opgelost . contact persoon van mekano zeer goede relatie mee al met al heel fijn bedrijf om mee te werken .

Beste Gijsbert, Bedankt voor de schitterende 10! We zijn ontzettend trots dat jij zo tevreden over ons bent.

In alle opzichten een keurig bedrijf.

Leuke club mensen en alles keurig op tijd tot en met de herinneringen voor de verzekeringen en VCA en dergelijke !

Beste Mari, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Wij zijn hier ontzettend blij mee en doen ons best om onze dienstverlening te blijven verbeteren.

Over Mekano

Mekano brengt zzp'ers samen met uitdagende opdrachten.