professionaliteit

Het is een tot in detail voorbereide samenwerkingservaring, en voor alle vragen was het antwoord snel en gemotiveerd. Alle respect en aandacht ervoor.

Gewoon goede sevice .

Als er iets is of ik heb een vraag , altijd netjes en goed geholpen . Ook de controle is goed op foutjes in de facturen of zoiets dergelijks .

Hoi Wilbert, Dank je wel voor je feedback. Je hebt op de vraag 'waarin kan Mekano haar dienstverlening nog verbeteren', je zin niet afgemaakt. Maar wij hopen dat je wilt zeggen: "das een goede vraag? Weet ik eigenlijk niet" ;-)

Meer dan goed

Ik ben over mekano goed tevreden de communicatie verloopt altijd goed er wordt goed voor de werknemers gezorgd !

Dank je wel Deniz!

Goede hulp, vragen snel beantwoord

Makkelijk declaratie systeem, site is overzichtelijk en duidelijk. Eventuele vragen worden snel beantwoord. Lijnen zijn kort.

Hoi Pepijn, Fijn dat je onze communicatie als gemakkelijk en snel ervaart. Daar doen we het voor...iedere dag weer!

Hele mooie klussen gekregen. Goed contact en word altijd goed en snel geholpen.

Wauw Kursat.. Dank je wel voor de 10 die je ons geeft! Team Mekano

Kan kiezen uit meerdere leuke opdrachten. Goed uurtarief Betalingen altijd op tijd.

Dank je wel Stephan voor je feedback. Mooi om te horen dat je tevreden bent over de opdrachten, tarief en de facturering!

Nog geen klachten

Ik heb nog geen klachten ondervonden

Hoi Roy, hoop dat je ook in de toekomst geen klachten gaat ervaren :-)

Duidelijk,komt afspraken na

Goede begeleiding,duidelijk,accuraat

De samenwerking met Mekano is in een woord super !

Heb mezelf eigenlijk al in 2013 ingeschreven bij Mekano , ben al heel vaak benaderd voor diverse klussen maar van mijn kant kwam het gewoon niet uit. Half februari werd ik benaderd voor een langlopend project als mechanisch onderhouds monteur in 2 ploegendienst in Echteld. Dat is voor mij een kleine 20 minuten rijden. Dus de uitdaging aangegaan en tot nu toe nog geen minuut spijt van gehad. Contact met Mekano verloopt vlekkeloos en via het portaal vul je per week heel gemakkelijk je uren in en zelfs de factuur word voor je gemaakt. Betalingen zijn ook perfect op tijd daar kun je zelfs de klok op gelijk zetten . Dus ja als je werken wil en handig bent en ook nog technisch inzicht hebt in problemen oplossen kun je bij Mekano een goed betaalde baan vinden. Groet Ruud.

Hoi Ruud, Dank je wel voor je mooie uitgebreide feedback. Fijn om te horen dat je onze dienstverlening richting de ZZP'ers zo ervaart! Dat is het grootste compliment.

Gewoon goed

Alles goed geregeld. Geld altijd op tijd.

We nemen je opmerking over de stootcap mee! Dank je wel en fijn te horen dat de facturen, zoals wij beloven, ook tijdig betaald worden.

Top bedrijf! Goede afspraken! Goed geregeld

Kortom een bedrijf waar je met vol vertrouwen op kunt bouwen.

Dank je wel voor dit mooie cijfer Yusuf!

Zeer professioneel

Zeer prettig ervaren met professionele goede organisatie waar je netjes en goed behandeld

John, dank je wel voor je feedback. Het wordt gewaardeerd.

Perfecte partner voor ZZP en industrie

Betrokken medewerkers, afspraken worden nagekomen, goede match tussen ZZP en opdrachtgever. Betaling altijd conform afspraak.

Goed te horen Paul dat je ervaart dat we betrokken zijn bij de zzp'er en uiteraard onze opdrachtgever. Daar doen we het voor!

Werken aan de leukste opdrachten !

Samenwerking met Mekano wordt als zeer prettig ervaren . Ze hebben vaak alles tot in de puntjes geregeld. Ook vind ik het vooral leuk dat ze op meerdere plekken opdrachten hebben . Dat houd de afwisseling leuk . Mekano ga zo door !

Wij hebben er ook plezier in Ben dat wij diverse mooie opdrachten te vergeven hebben aan de zzp'er. Dank je wel voor je feedback!

Weinig contact met regio manager

Positief is dat facturen naar tevredenheid gaat

Beste Radjan, Dank voor de waardevolle reactie. We gaan dit zeker intern oppakken en ik hoop dat we jouw ervaring snel bij kunnen stellen naar een aanbeveling ;-)

Mijn ervaring is goed

Ik werk voor een klant van jullie en die ervaring is goed

Fijn om te horen Janroelof en bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen.

Betrouwbaar, Behulpzaam, Effectief, goede communicatie,

De opdrachten zijn er. De betalingen zijn op tijd. De uren kloppen. Het Kantoor is altijd bereikbaar. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Dit zijn slechts een aantal punten die ik benoem. Daarom krijg Mekano van mij een vette 10

Dit maakt onze dag weer goed en beseffen we nogmaals waar we het voor doen. Dank je wel voor de mooie woorden. Team mekano

Hele fijne samenwerking, duidelijk en helder contact, staan klaar als je ze nodig hebt!

Blij dat ik Mekano heb leren kennen in mijn ondernemerschap, chapeau!

Emile, dank je wel voor het mooie cijfer. We staan zeker voor je klaar. team Mekano

Interessante jobs

Mekano heeft regelmatig jobs die aansluiten bij mijn kennis en ervaring. Ze betalen goed en altijd ruim op tijd. Mag niet klagen over samenwerking.

Sterk en betrouwbaar

Mekano bezorgd mij al jaren goede opdrachten en zijn erg betrokken bij hun zzp,ers ,betalen altijd op tijd en de digitale facturen zijn geweldig ,bespaard mijn een hoop tijd,Kortom Mekano ga zo door .

Dank je wel Edwin...we gaan zeker door!!

Goed contact, meestal werk

Ik werk al jaren via Melanie, dit was niet zo geweest als het niet goed was

Ha Ha Johan, Ik werk al jaren via Melanie...;-) Ik hoop dat we nog lang samen mogen werken

Solide betrouwbare zakenpartner

Goede contactpersonen. Spreekt onze taal. Afspraak is afspraak.

Dank je wel Jacob voor je mooie beoordeling!

top bedrijf

fijn bedrijf om mee samen te werken waar alles gezegd en gevraagd kan worden . nooit geen problemen met betalingen en fijn contact met kantoor bij vragen . al met al dikke aanrader.

Fijn te horen dat ook onze backoffice je goed helpt indien nodig!

Alles klopt en zijn heel goed

Al jaren een fijne samenwerking

Dank je wel John voor je reactie!

ik ben zeer tevreden

alles is goed geregeld

Wij horen graag als alles goed geregeld is!

Over Mekano

Mekano brengt zzp'ers samen met uitdagende opdrachten.