Betrouwbaar en prettig om mee te werken.

Al enige jaren werkzaam voor Mekano naar volle tevredenheid

Beste Frans, Fijn om te zien dat je zo positief over ons bent. Mochten er in de toekomst nog verbeterpunten zijn, dan horen wij die uiteraard ook graag.

Professioneel klantvriendelijke gezellige club

Professionele groep mensen met veel ervaring en kennis

Beste John, Bedankt voor de schitterende 10! Wij zijn ontzettend blij met deze mooie beoordeling.

Beste Sander, Bedankt voor de mooie review! Wij zijn er ontzettend trots op dat je zo tevreden over ons bent.

Altijd keurig op tijd betaald

Ik heb verders geen klagen maar schaam me de laatste tijd wel voor mijn Mekano collega’s.

Beste Remco, Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. De consultant uit jouw regio zal spoedig contact opnemen om te bespreken wat er mis is gegaan.

Mijn ervaring is goed met mekano

Ik ben tevreden zo als het nu gaat

Beste Jan Roelof, Fijn om te horen dat je tevreden over ons bent. Wij staan altijd open voor verbeterpunten ten behoeve van onze dienstverlening.

Alles goed geregeld dat is MEKANO INDUSTRIAL.

Vanaf het begin af aan straalde MEKANO al het vertrouwen uit van degelijk kantoor. Hebben de zaken goed geregeld en staan voor hun afspraken.Ook worden wij geattendeerd op eventuele verloop datum van belangrijke zaken. Inmiddels zijn we al weer heel wat jaren verder en nog steeds super tevreden oer de prettige samenwerking. Spreek dan ook bij deze de wens uit dat er nog vele jaren mogen volgen op dezelfde wijze.

Beste Jacob, Fijn om te horen dat jij zo tevreden over ons bent én de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Wij kijken ook uit naar de volgende jaren!

kan alleen maar goede ervaringen delen

een eerlijk en oprecht en transparant bedrijf beetje rotterdam s mentality niet lullen maar poetsen. in de vele jaren van samenwerking kan ik geen wan klank bedenken van kantoor of de regio managers is er een vraag word daar gelijk op gereageerd of aandacht aanbesteed en zou een ieder mekano aanprijzen voor een samenwerking

Goedemorgen Gijs, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wij zijn er ontzettend trots op dat je zo positief over ons bent. Uiteraard nemen we je advies ter verbetering van de dienstverlening mee om te kijken wat we daarin kunnen doen.

Storingsdienst

Elektrische en mechanische storing dienst en onderhoud

Goedemorgen Khalid, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij zijn er ontzettend trots op dat je ons een 10 hebt gegeven!

goede bedrijf

Doet wat tie moet doen alles netjes op tijd ik ben zeer tevreden met het samen werken

Beste Nelson, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij waarderen dit enorm om zo onze dienstverlening te kunnen optimaliseren.

Mechanische monteur met een rijke ervaring op vele gebied,waaronder Rope access,Rigger banksman,TCVT

Mechanische monteur en heb op windmolens op zee gezeten,Rigger/ banksman met TCVT en heb onder grote hijskranen gewerkt,vaak in de chemie gewerkt,m’n Rope access papieren behaald en heb gewerkt op grote hoogte en nog veel meer

Goed geregeld

Niks op aan te merken

Beste, Hartelijk bedankt voor je review. Wij zijn ontzettend blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Mochten er verbeterpunten zijn, dan horen wij die uiteraard graag.

Good people that want the best for ZZP-ers who work with them

I was struggling to find good companies to work with until a former colleague of mine recommended me to contact Mekano. I did, and I didn't regret it. I hope for many years of fruitful cooperation with Mekano.

Dear Dušan, Thanks for your kind words. We appreciate your positive feedback.

Mekano staat voor je klaar.

Ik ben erg tevreden, staat voor je klaar en denk met je mee.

Beste Ozcan, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat jij vindt dat we altijd voor je klaarstaan. Op naar een mooi nieuw jaar!

Mijn ervaring met Mekano tot nu toe is heel goed.

Alles op tijd geregeld echt top.

Duidelijkheid Komen afspraken na Betaling netjes en optijd uitbetaald

Beste Kevin, Bedankt voor het plaatsen van een review. Mochten wij nog bepaalde punten aan onze dienstverlening kunnen verbeteren, dan horen wij dat uiteraard graag.

Je zou het alleen al doen voor het kerstpakket

Makkelijker gaat het niet worden.

Beste Peter, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij blijven uiteraard ons best om onze dienstverlening te verbeteren. Hopelijk smaakt het eindejaarsbiertje ;).

Uitstekend bedrijf.

Uitstekende projectleiders/binnendienst. Die je niet alleen maar op hele leuke opdrachten op maat zetten. Maar ook heel goed meehelpen/denken tot aan je persoonlijke administratie toe.

Goedemiddag Yassine, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen! Wij zijn er ontzettend trots op dat je ons de maximale score hebt gegeven en tevreden bent met de samenwerking.

Prima samenwerking

Groot klantenbestand,prima opdrachten,goed uurtarief en op tijd met betalen.

Beste Paul, Bedankt dat je ons deze schitterende beoordeling hebt gegeven! Wij zijn hier ontzettend trots op en blijven elke dag ons best doen om onze dienstverlening op een hoog niveau te houden.

Alles naar wens hoop veel voor jullie te mogen werken

Ik ben heel te vreden

Goedemorgen Jos, Dankjewel dat je ons een perfecte score hebt gegeven. Wij zijn hier ontzettend trots op!

Tevreden

Mekano is betrouwbaar en heeft een goede logistiek beleid voor werk kleding. Tot heden goed geholpen.

Goedemorgen Cedney, Bedankt voor deze schitterende 10! Wij zijn er ontzettend trots op dat jij zo tevreden bent over onze dienstverlening. Uiteraard blijven wij ons best doen om ons te blijven verbeteren.

Geen klagen

Werkt makkelijk en snel

Goedemorgen Kevin, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Wij blijven uiteraard ons best doen om onze dienstverlening steeds te blijven optimaliseren.

Top geregeld voor de zpp’er

Mekano heeft mij vanaf het begon geholpen om mooie opdrachten te krijgen en hier in te groeien, hier ben ik Mekano heel dankbaar voor

Beste Joey, Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een review in te vullen. Wij zijn er bovendien ontzettend trots op dat jij onze dienstverlening met een 10 waardeert!

Alles is duidelijk geregeld, er wordt op tijd uitbetaald en hun online platform is zeer makkelijk te gebruiken. Al met al super geregeld ik zou Mekano zeker aanbevelen.

Beste, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Wij zijn ontzettend blij dat jij onze dienstverlening met een 10 waardeert!

Mijn ervaringen zijn goed en professioneel

Punctueel, afspraken nakomen en prettige mensen

Beste Peter, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Door feedback te geven kunnen wij onze dienstverlening steeds blijven optimaliseren.

Over Mekano

Mekano brengt zzp'ers samen met uitdagende opdrachten.