goede bedrijf

Doet wat tie moet doen alles netjes op tijd ik ben zeer tevreden met het samen werken

Beste Nelson, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij waarderen dit enorm om zo onze dienstverlening te kunnen optimaliseren.

Mechanische monteur met een rijke ervaring op vele gebied,waaronder Rope access,Rigger banksman,TCVT

Mechanische monteur en heb op windmolens op zee gezeten,Rigger/ banksman met TCVT en heb onder grote hijskranen gewerkt,vaak in de chemie gewerkt,m’n Rope access papieren behaald en heb gewerkt op grote hoogte en nog veel meer

Goed geregeld

Niks op aan te merken

Beste, Hartelijk bedankt voor je review. Wij zijn ontzettend blij dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Mochten er verbeterpunten zijn, dan horen wij die uiteraard graag.

Good people that want the best for ZZP-ers who work with them

I was struggling to find good companies to work with until a former colleague of mine recommended me to contact Mekano. I did, and I didn't regret it. I hope for many years of fruitful cooperation with Mekano.

Dear Dušan, Thanks for your kind words. We appreciate your positive feedback.

Mekano staat voor je klaar.

Ik ben erg tevreden, staat voor je klaar en denk met je mee.

Beste Ozcan, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te horen dat jij vindt dat we altijd voor je klaarstaan. Op naar een mooi nieuw jaar!

Mijn ervaring met Mekano tot nu toe is heel goed.

Alles op tijd geregeld echt top.

Duidelijkheid Komen afspraken na Betaling netjes en optijd uitbetaald

Beste Kevin, Bedankt voor het plaatsen van een review. Mochten wij nog bepaalde punten aan onze dienstverlening kunnen verbeteren, dan horen wij dat uiteraard graag.

Je zou het alleen al doen voor het kerstpakket

Makkelijker gaat het niet worden.

Beste Peter, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij blijven uiteraard ons best om onze dienstverlening te verbeteren. Hopelijk smaakt het eindejaarsbiertje ;).

Uitstekend bedrijf.

Uitstekende projectleiders/binnendienst. Die je niet alleen maar op hele leuke opdrachten op maat zetten. Maar ook heel goed meehelpen/denken tot aan je persoonlijke administratie toe.

Goedemiddag Yassine, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen! Wij zijn er ontzettend trots op dat je ons de maximale score hebt gegeven en tevreden bent met de samenwerking.

Prima samenwerking

Groot klantenbestand,prima opdrachten,goed uurtarief en op tijd met betalen.

Beste Paul, Bedankt dat je ons deze schitterende beoordeling hebt gegeven! Wij zijn hier ontzettend trots op en blijven elke dag ons best doen om onze dienstverlening op een hoog niveau te houden.

Alles naar wens hoop veel voor jullie te mogen werken

Ik ben heel te vreden

Goedemorgen Jos, Dankjewel dat je ons een perfecte score hebt gegeven. Wij zijn hier ontzettend trots op!

Tevreden

Mekano is betrouwbaar en heeft een goede logistiek beleid voor werk kleding. Tot heden goed geholpen.

Goedemorgen Cedney, Bedankt voor deze schitterende 10! Wij zijn er ontzettend trots op dat jij zo tevreden bent over onze dienstverlening. Uiteraard blijven wij ons best doen om ons te blijven verbeteren.

Geen klagen

Werkt makkelijk en snel

Goedemorgen Kevin, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Wij blijven uiteraard ons best doen om onze dienstverlening steeds te blijven optimaliseren.

Top geregeld voor de zpp’er

Mekano heeft mij vanaf het begon geholpen om mooie opdrachten te krijgen en hier in te groeien, hier ben ik Mekano heel dankbaar voor

Beste Joey, Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een review in te vullen. Wij zijn er bovendien ontzettend trots op dat jij onze dienstverlening met een 10 waardeert!

Alles is duidelijk geregeld, er wordt op tijd uitbetaald en hun online platform is zeer makkelijk te gebruiken. Al met al super geregeld ik zou Mekano zeker aanbevelen.

Beste, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Wij zijn ontzettend blij dat jij onze dienstverlening met een 10 waardeert!

Mijn ervaringen zijn goed en professioneel

Punctueel, afspraken nakomen en prettige mensen

Beste Peter, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Door feedback te geven kunnen wij onze dienstverlening steeds blijven optimaliseren.

Ze hebben mij aan veel werk geholpen en met een gemakkelijke administratie een duidelijke online dashboard gewoon een goed team die jou graag helpt

Beste Stephan, Bedankt voor het invullen van een review! Wij zijn blij dat je positief over ons bent en blijven uiteraard ons best doen om onze dienstverlening te optimaliseren.

Fijne mensen en goed geregeld

Als zzper ben je afhankelijk van betrouwbaarheid en leuke opdrachten. Mekano voldoet volledig aan dit profiel en neemt een hoop onzekerheid weg. Ik kan niets bedenken wat mij tegenvalt in deze organisatie.

Goedemorgen Anton, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Wij zijn ontzettend trots dat je zo positief over ons bent!

Boven verwachting !

Ervaring met mekano is top . Hele professionele mensen die weten waar ze het over hebben en ook doen wat ze zeggen heel fijn. Komen hun afspraken altijd goed na. En er werken veel leuke techneuten. Grtn Memoen.

Beste Memoen, Dankjewel voor deze schitterende review. Wij zijn ontzettend trots dat jij zo tevreden over ons bent!

Erg duidelijk en een zeer mooie en eerlijke organisatie

Heel erg fijn om mee samen te werken

Beste Daniel, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter laten. Wij zijn er ontzettend blij mee dat jij zo tevreden over ons bent. Uiteraard blijven wij ons best doen om onze dienstverlening op een hoog niveau te houden.

Altijd bereikbaar

Gezellig mensen aan d'r telefoon en je wordt goed geholpen

Beste Rene, Bedankt voor deze schitterende review! Wij zijn hier erg trots en vinden het leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons.

Fijne partner, het team staat altijd voor je klaar!

Goed geregeld, zeer goede bereikbaarheid, duidelijke afspraken en nemen veel uit handen, aanrader!

Beste Emile, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! Wij zijn hier ontzettend blij mee omdat het ons helpt om eventuele problemen snel op te kunnen lossen.

Fijne samenwerking

Beste Lowie, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij blijven hiervan leren en doen ons best om onze dienstverlening te blijven verbeteren.

prachtige samenwerking

intuïtieve applicatie eenvoudig te gebruiken; bekwaam, vriendelijk en verantwoordelijk verbindingspersoneel, correct en op tijd uitgevoerde betalingen. Mijn gebiedsmanager, Marc Shuurkess, belooft elke keer vakkundig en vriendelijk verzoeken te beantwoorden. Heerlijke topmedewerkers DC Moise Technische Onderhoud

Beste Moise Dorel, Bedankt dat je een review hebt achterlaten. Wij zijn ontzettend blij dat jij zo positief over ons bent en gaan ons best doen om dit zo te houden.

Over Mekano

Mekano brengt zzp'ers samen met uitdagende opdrachten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.