geen gedoe

Prima geregeld, komen netjes de afspraken na en bellen als er iets is. Installateur deed zn best om alles netjes te plaatsen dus goed geregeld.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

In het doolhof van aanbieders stak NL-Zonnepanelen er met kop en schouders bovenuit

NL-Zonnepanelen geeft een helder en professioneel advies. Ik ontving online een duidelijke offerte, daarna kwam een installateur de situatie ter plekke opnemen. Toen alles goed was doorgesproken gaf ik akkoord op de aanbieding en korte tijd later werden de 28 zonnepanelen in twee stringen op de oost - westkant van het schuurdak geplaatst. De 400Wp panelen werden op een Solis 3-fasen omvormer aangesloten. Het werk werd uitgevoerd door drie vriendelijke mannen die zeer goed op elkaar ingespeeld zijn, 's middags om 13:00h was alles gereed en de installatie operationeel. Vanaf dag één leveren de panelen een indrukwekkende score. Wij zijn zeer tevreden!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goed geholpen deze mensen denken mee met het uitvoeringsplan

Zeer snel geplaatst (binnen 3 weken ) ook de uitvoering zowel op het dak als in de meterkast is perfect uitgevoerd en volgens het legplan ... Zeer tevreden en is een aanbeveling waard ... Hiervoor dank Swen

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Uitstekende service - zowel voor als tijdens installatie.

We hebben nu sinds 3 maanden zonnepanelen van NL Zonnepanelen - tot grote tevredenheid. Zeer goede ervaring opgedaan met het voortraject: attente en aangename account manager, relevante informatie. Qua prijs vergelijkbaar met andere aanbieders. Installatie verliep zeer vlot. Pro-actief advies van installateur ook zeer gewaardeerd, waardoor er toch geen leiding over de voorgevel hoefde te lopen.

uitstekend

net bedrijf, erg behulpzaam met vragen m.b.t. de offerte. nette heren die de panelen hebben geplaatst, houden rekening met je wensen en werken netje alles af. ik zou dit bedrijf zeker aanraden als je zonnepanelen wilt hebben

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Dankzij de hardwerkende service medewerker is de levering toch goedgekomen. Geen lange wachtrijen aan de telefoon, eigenlijk helemaal geen! In deze tijd zou er absurde lange leveringstijden zijn. Ik heb mijn materiaal en het werkt als een treintje. Top service! Top materiaal!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Beste Daan, Helemaal eens met je reactie, dit is niet zoals wij willen en moeten werken. Dit verdiend tot op heden ook echt een 1 en niet meer. We hebben gelukkig in de tussentijd contact gehad om tot een oplossing te komen. We hebben stad en land afgezocht om de juiste producten als nog bij jou te krijgen. Ik ga er dan ook vanuit dat ook jij, zodra jouw bestelling als nog op de de 22e wordt geleverd, weer helemaal tevreden bent. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen hebben wij een betere focus op voorraad beheer. Ofwel, we hebben van de situatie geleerd en waarderen ook deze feedback. Met zonnige groeten, Sven Stigter namens NL Zonnepanelen.

Zeer goed geholpen

Sven weet precies wat kan en niet, zeer prettige ervaring!

Top service

Via internet terecht gekomen bij NL Zonnepanelen na telefonisch contact word er de tijd genomen voor je vragen en duidelijk overleg wat alles inhoud, na de schouwing bleek niet alles mogelijk dit netjes aangepast in nieuwe offerte na uitvoer werk nog kleine punten welke ook hersteld worden. 1 conclusie: Van begin tot eind een top service bedankt Sven Ben een tevreden en blije klant

Perfect!

Super tevreden met hoe de aankoop is verlopen. Allereerst is er fijn contact geweest, een duidelijke uitleg en keuze & een duidelijke offerte aangemaakt met professioneel inzicht. Vrij snel hierna is er iemand komen kijken voor de definitieve offerte. Ook dit verliep erg professioneel en snel. Heel fijn dat de offerte onder voorbehoud van hypotheek kan worden vastgelegd. Dit gaf ons al extra vertrouwen! Al vrij snel officieel opdracht gegeven en is er een afspraak ingepland. NL Zonnepanelen zijn al hun afspraken 100% nagekomen en hebben goede service geleverd. Een zeer snelle & professionele installatie & dus ook een heel tevreden klant.

Goed geregeld

Gewoon goed geregeld.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

goed meegedacht en redelijke service

tijdens de intake werd het henal snel duidelijk dat ik zonnepanelen wilde om mijn eccologische voetafdruk te verminderen en niet alleen voor mijn portomonnee, dus in onderlinge samenspraak toen tot een legplan gekomen wat daaraan het beste voldeed, na het leveren bleken er wat dingetjes niet helemaal goed te zijn, dus na eerst alle kabels nog eens te zijn nagelopen bleek de omvormer toch echt stuk te zijn, gevalletje pech, dus was even wachten voor alles goed draaide waarbij ik wel af en toe het gevoel had dat ik zelf actie moest ondernemen, maar een mail volstond daarbij wel

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Wat zonnepanelen beloofd komen ze na

Nadat de panelen waren geïnstalleerd werkte het niet naar behoren, maar na een mailtje en telefoontje is het door Zonnepanelen.nl voortvarend opgepakt en zijn wij prima op de hoogte gehouden. Nu werkt alles na volle tevredenheid. Uiteindelijk een tevreden klant

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Beste Patrick, Laat ik beginnen met onze welgemeende excuses. Wij hebben de verkeerde optimizers geplaatst bij de installatie. Een zeer vervelende situatie maar gelukkig hebben wij in overleg een datum geprikt om dit euvel op te lossen. Als je een 2 verdiend verdien je een twee. Echter wij zullen er alles aan doen om uiteindelijk ook van jou een 100% tevreden klant te maken. Bedankt voor de feedback en weet dat je onze volledige aandacht hebt. We zullen niet rusten tot ook jij helemaal tevreden bent. Met zonnige groeten, Sven Stigter namens het hele team van NL Zonnepanelen.

Helemaal blij met mijn nieuwe netjes geïnstalleerde zonnepannelen

Hele traject van begin tot einde is uitstekend verlopen. Offertes zijn duidelijk en contact met verkoop is uitstekend. Normale/lage prijzen. Mensen die langs komen voor de schouw zijn netjes en aardig. Installatie met 3 nette mannen in ongeveer 3 uur. Draden van bijvoorbeeld omvormer naar meterkast worden keurig netjes weggewerkt. Ze ruimen eventueel nog de troep voor je op. Super geregeld!

Vriendelijke en oplossingsgerichte service

De zonnepanelen en alles wat daarbij hoort is goed, maar wat vooral opvalt is de klantvriendelijke service bij NL Zonnepanelen. Bij een hulpvraag (monitor app) en gevraagde aanpassingen (leiding net iets anders aanleggen) hielpen ze ondanks de enorme drukte, erg goed.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goed duidelijk advies en erg vriendelijk geholpen

We zijn van te voren goed geïnformeerd. Goed bereikbaar voor vragen. Zeer snelle montage en netjes achtergelaten. Erg vriendelijk en behulpzaam allemaal. Echt een aanrader.

Gewoon super goed!

Goede gesprekken gehad met sales! Ze helpen je en geven goed avdies. De uiteindelijke montage was erg snel en goeie afwerking! Zeer tevreden en zeker een aanrader

Professioneel en snel gelegd

Goede communicatie en professionele service

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goede service, fijn persoonlijk contact.

Als uitbereiding op een bestaande situatie van 9 zonnepanelen met optimizers zocht ik 1 extra paneel, inclusief optimizer. Bestelling via de webshop gedaan. Later bleek echter de bestelde optimizer niet leverbaar. Na heel vriendelijk contact, en uitzoek werk wat passend zou zijn in onze bestaande situatie, hebben we zonder meerkosten een alternatief aangeboden gekregen. Waarbij zowel het paneel als de optimizer van een hogere kwaliteit zijn. Nadien werd ik zelf nog gebeld met de vraag of de levering ook eerder kon plaats vinden als we dat zouden willen. Kortom: zeer service gerichte organisatie die mee wil denken met de klant. En een kleine onvolkomenheid uitstekend oplost. Dikke plus!

Top ervaring!

Prima uitleg vooraf, ik had weinig verstand ervan. Werd veel tijd genomen. Ook geen probleem om verschillende offertes te maken tot het naar onze zin was. Bij het inmeten werd er nog wat aangepast zoals wij graag wilden. Het installeren was zo gebeurd. De mannen waren vriendelijk en hebben ons uitgelegd hoe het in zijn werk gaat. Ook de app is gebruiksvriendelijk. Kortom, wij zijn zeer tevreden klanten! Kom maar op met die zon!

Goed geïnstalleerd vakmannen

Ziet er goed uit op mijn platdak.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Very professional as always.

Professionele organisatie- Super!

Volgens kwaliteitsnorm : Zeggen wat je gaat doen, doen wat je hebt gezegd, laten zien wat je hebt gedaan. Klasse realisatie door de geselecteerde installateur.

Alles volgens afspraak

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goede afspraken perfect uitgewerkt zonder zorgen

Goed bedrijf met veel ervaring. Zorgeloos alles geregeld.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Helder en goed verkooptraject, installatie met kritiekpunten, nazorg prima.

Het verkooptraject was supergoed. Regelmatig contact met de verkoper gehad die meerdere offertes uitbracht om te kunnen vergelijken. Alles via een goed werkend online portal. Wachttijd voor plaatsting was circa 2,5 maand, maar dat is vergelijkbaar met of beter t.o.v. concurrenten. Schouw verliep goed, hoewel de persoon niet of het afgesproken tijdstip kwam. Op de installatie heb ik wle wat kritiekpunten: afspraak was tussen 11-13u, en ze stonden om 8u al voor de deur. Volgens hen een slordigheid van de planning, maar ik zag op hun werkbon gewoon 11-13u staan ofwel dat kwam hen blijkbaar beter uit. Geen reden om naar mij toe een ander verhaal op te hangen. Vervolgens begonnen ze aan de voorzijde van mijn huis meteen het dak op te gaan om een soort stijger op te bouwen. Gelukkig was ik er op tijd bij om te melden dat de panelen aan de achterkant geplaatst moesten worden. Slordig. Ze waren duidelijk (te) gehaast; normaal zouden er drie mensen komen en ze moesten het werk met z'n tweeen opknappen ivm ziekte van collega's, dus dat verklaart wellicht eea. Toen eenmaal de klus begonnen was hebben ze netjes werk geleverd. Enige laatste minpuntje is dat ze niet de moeite namen om bij het binnenwerk er even een stofzuiger langs te halen, dus ik moest zelf de (beperkte) rommel opruimen. Na afloop afrondende factuur ontvangen en informatie over BTW teruggave service (=inclusief), alsmede dit klanttevredenheids onderzoek.

Over NL Zonnepanelen

NL Zonnepanelen is een jonge Nederlandse organisatie opgericht door twee ondernemende broers. Door het leveren en installeren van Zonnepanelen willen wij een positieve impact maken op het klimaat. Wij hebben complete zonnepanelen pakketten secuur en op maat samengesteld voor elk type huishouden. Iedereen kan nu een steentje bijdragen aan de energietransitie. Bij NL Zonnepanelen vindt u de perfecte combinatie tussen klimaat en uw portemonnee. Maak van uw dak uw eigen energiecentrale. Wij maken samen met u een leefbare wereld voor deze en de volgende generaties. Waar u hulp nodig heeft, helpen wij. Service staat hoog in het vaandel. Eenvoudig, Betrouwbaar en Professioneel. Daar staan wij voor.