Zeer nette installatie en vriendelijke klantenservice

Bij t eerste contact zeer goed geholpen door Sven. De installatie netjes en schoon achter gelaten. Ook na de installatie weer goed geholpen. Wil nu alleen nog zien wat we terug leveren in de app of wat we hiervoor hadden aan moeten schaffen. Had ook graag een optie gekregen voor vogel beschermings voor om de panelen ivm kraaien/ kauwen. Systeem is mooi afgeleverd.

Onbetrouwbaar en onprofessioneel

De professionaliteit van een bedrijf is te zien aan hoe ze reageren als er onvoorzien (want dat kan door omstandigheden gebeuren) iets mis gaat: hoe en wanneer wordt dit opgelost? NL Zonnepanelen faalt hierin compleet: er wordt niet geluisterd, niet gehandeld en niets gecommuniceerd. Service en klantervaring hebben bij NL Zonnepanelen geen enkele prioriteit, totdat het invloed heeft op NL Zonnepanelen (lees; het kost hen geld), dan stalken ze met meerdere personen, telefoontjes en berichten per dag. Oplossing en opvolging daargelaten natuurlijk. Zonder al te lang een onnodig moeilijk installatieverhaal te beschrijven, bij dezen een tip: als je de mogelijkheid hebt, kies voor een ander bedrijf dan deze onbetrouwbare en onprofessionele tussen-prutsers. Met zonnige groet en beterschap.

• Wat vind je van de service?
  • Wat vind je van de producten? N.v.t.
  • Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Beste Margot, Bedankt voor de review, de basis van een dienstverlend bedrijf is te leren van dingen die niet goed gaan. Gelukkig heb je ondertussen al ruim 4 maanden een perfect werkend systeem met zonnepanelen op je dak dus ik ga er vanuit dat je met de resultaten niet anders dan blij kan zijn. Ik vind het echter wel belangrijk om even een overzichtje te geven van wat er gebeurd is en hoe de communicatie is verlopen. Dit om ook mensen die een keuze moeten maken om wel of niet met ons in zee te gaan volledig te informeren. Ook ga ik nog steeds graag met jou in gesprek om te kijken of ik ook van jou nog een blije klant kan maken. In een notendop zijn de volgende zaken gebeurd: 1 Op de dag van de installatie miste er een paneel (deze is later als nog geplaatst) 2 Bij de aansluiting van het systeem is de groep van de CV ketel gebruikt. Hierbij is de aarde niet goed aangesloten De CV ketel sloeg toen op hol waardoor u geen warm water had. 3 Die dag heeft u met meerdere van mijn collega's contact gehad. Ook heeft u een dag later zelf een moneur laten komen die de storing met de ketel heeft opgelost. (De kosten hiervoor hebben wij als korting op de factuur verrekend) 4 De oplossing was echter niet een definiteve, Er is met een verlengsnoer een noodoplossing geboden. 5 Wij hebben in overleg een service team toegestuurd om als nog de juiste oplossing aan te bieden en alles weer goed te laten werken. 5 Nog geen twee weken later had u een volledig werkend zonnepanelen systeem op u dak en is er voor dat moment regelmatig contact geweest vanuit ons en vanuit u. Hoewel wij er 99 van de 100 keer in slagen om een vlekkeloze installatie te realiseren is dat bij u niet gelukt, Dit betreuren wij dan ook. Echter wij zouden graag nog eens in contact met u komen om te kijken hoe wij uw ervaring naar een positieve kunnen buigen. Het is dan natuurlijk wel belangrijk dat wij u dan ook kunnen bereiken. Deze review valt mij gezien de hoeveelheid werk en tijd die wij in deze installatie hebben zitten rouw op mijn dak. Ik had graag de kans gehad om met u in overleg tot een goede oplossing te komen. Toch wil ik wel mijn excusses aanbieden, namens mijzelf, het installatie team en NL Zonnepanelen. Het feit dat u aangeeft geen blije klant te zijn doet ons pijn. Dit hadden wij graag anders gezien. Mocht er iets zijn dat wij kunnen doen om van u als nog een blije klant te maken horen wij dit graag. Met zonnige groeten, Sven Stigter Namens het hele team van NL Zonnepanelen

Prima bedrijf en producten

Wij zijn erg tevreden over Zonnepanelen NL. Vriendelijk en deskundig telefonisch contact gehad. Daarna de schouw, waarbij een plan werd gemaakt. Op de warmste dag van dit jaar zijn ze geplaatst (om 7 uur begonnen en om 11 uur lagen ze op het dak). Goede bereikbaarheid bij vragen. Laagdrempelig. Zou het iedereen aanraden om met Zonnepanelen NL in zee te gaan.

Toppers!

De mannen denken goed mee en gaven mij de keuze uit meerdere opties. Als je ze belt krijg je niet een of andere wazige klantenservice, maar gewoon 1 van de heren zelf aan de lijn. Ook het bedrijf wat namens NL Zonnepanelen bij mij de panelen kwam installeren verdient een pluim. Op 2e pinksterdag in de stromende regen en gewoon blijven lachen. Zoek niet verder, deze mensen weten wat ze doen en doen het liever goed. De klant is hier geen nummer en dat is heel fijn.

goed advies, snelle afhandeling

Wij zijn blij met de installatie door NL Zonnepanelen, ze zien mogelijkheden waar andere afhaken. Na een schouw goed advies gekregen en de installatie kon daarna vlot plaatsvinden. Zelfs op moment van installatie nog een kleine aanpassing in de opstelling, dat is nog eens flexibel en goed adviserend. Helaas ontbrak er een klein onderdeel, dat een week later geleverd kon worden.

Top gasten, top service!

Uitstekende communicatie over plaatsing, planning en service. Goed telefonisch en per e-mail bereikbaar en ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Echt een aanrader!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Heel blij hoe snel en goed alles verlopen is.

heel hulpvaardig

Met het offerte traject had ik veel vragen en deze werden snel geduldig beantwoord. Na het goedkeuren van de offerte had ik binnen een maand de panelen op het dak liggen. Ook het leggen van de panelen ging zeer professioneel.

Prettig en duidelijk adviesgesprek

De keuze uit drie pakketten, oplopend in prijs, was voor mij eenvoudig. Wat voor mij het beste pakket was, bleek ook de juiste. Namelijk het aantal panelen (hoeveel kan er op het dak); wel of geen optimizers (wel dus). We hebben de installatie nu bijna 4 maanden en die 7 panelen hebben 1,46 Mwh oftewel 1460 KWh opgebracht. Dat is de helft van ons jaarlijks verbruik. Kortom: wat NL zonnepanelen belooft heeft klopt dus. Ik kan iedereen adviseren om te bellen of gewoon via de website een keuze te maken en aan te vragen. Mocht je een keuze bij dit bedrijf maken, zeg dan dat op mijn advies was. De groeten van Peter Drenth uit Santpoort.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Voornamelijk zaken gedaan met Jos. Zeer vriendelijk persoon net als de rest. Er zijn wat foutjes gemaakt, maar het allerbelangrijkste is dat het keurig hersteld en opgelost is. Daarom alsnog 5 sterren. Ik ben erg blij met de service en de panelen!

Zeer goede service

Zeer betrouwbare uitleg en prima service

Prima!

Goed bedrijf, goede begeleiding, snelle reactie en nette monteurs.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Betere service krijg je niet.

Vanaf het eerste telefoontje met Tjalle meteen een goed gevoel,alles werdt haarfijn uitgelegd en binnen enkele weken lagen de panelen op dak door zeer vriendelijke mensen die ook met je mee dachten. Wout, Sven en Tjalle hartelijk bedankt voor de goede service en wij wensen jullie veel succes met jullie bedrijf.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goede samenwerking en heldere communicatie

Gedurende het gehele proces goed en helder gecommuniceerd. Op vragen werd snel gereageerd en goed geantwoord. Waren blij met NL zonnepanelen en hun installateur. Deze mannen werkten netjes. TOP!

Sociaal menselijk klantgericht bedtijf

Vanaf het eerste telefoontje een goed gevoel bij dit bedrijf. En dat is waargemaakt. Super tevreden

geen gedoe

Prima geregeld, komen netjes de afspraken na en bellen als er iets is. Installateur deed zn best om alles netjes te plaatsen dus goed geregeld.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

In het doolhof van aanbieders stak NL-Zonnepanelen er met kop en schouders bovenuit

NL-Zonnepanelen geeft een helder en professioneel advies. Ik ontving online een duidelijke offerte, daarna kwam een installateur de situatie ter plekke opnemen. Toen alles goed was doorgesproken gaf ik akkoord op de aanbieding en korte tijd later werden de 28 zonnepanelen in twee stringen op de oost - westkant van het schuurdak geplaatst. De 400Wp panelen werden op een Solis 3-fasen omvormer aangesloten. Het werk werd uitgevoerd door drie vriendelijke mannen die zeer goed op elkaar ingespeeld zijn, 's middags om 13:00h was alles gereed en de installatie operationeel. Vanaf dag één leveren de panelen een indrukwekkende score. Wij zijn zeer tevreden!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goed geholpen deze mensen denken mee met het uitvoeringsplan

Zeer snel geplaatst (binnen 3 weken ) ook de uitvoering zowel op het dak als in de meterkast is perfect uitgevoerd en volgens het legplan ... Zeer tevreden en is een aanbeveling waard ... Hiervoor dank Swen

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Uitstekende service - zowel voor als tijdens installatie.

We hebben nu sinds 3 maanden zonnepanelen van NL Zonnepanelen - tot grote tevredenheid. Zeer goede ervaring opgedaan met het voortraject: attente en aangename account manager, relevante informatie. Qua prijs vergelijkbaar met andere aanbieders. Installatie verliep zeer vlot. Pro-actief advies van installateur ook zeer gewaardeerd, waardoor er toch geen leiding over de voorgevel hoefde te lopen.

uitstekend

net bedrijf, erg behulpzaam met vragen m.b.t. de offerte. nette heren die de panelen hebben geplaatst, houden rekening met je wensen en werken netje alles af. ik zou dit bedrijf zeker aanraden als je zonnepanelen wilt hebben

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Dankzij de hardwerkende service medewerker is de levering toch goedgekomen. Geen lange wachtrijen aan de telefoon, eigenlijk helemaal geen! In deze tijd zou er absurde lange leveringstijden zijn. Ik heb mijn materiaal en het werkt als een treintje. Top service! Top materiaal!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Beste Daan, Helemaal eens met je reactie, dit is niet zoals wij willen en moeten werken. Dit verdiend tot op heden ook echt een 1 en niet meer. We hebben gelukkig in de tussentijd contact gehad om tot een oplossing te komen. We hebben stad en land afgezocht om de juiste producten als nog bij jou te krijgen. Ik ga er dan ook vanuit dat ook jij, zodra jouw bestelling als nog op de de 22e wordt geleverd, weer helemaal tevreden bent. Om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen hebben wij een betere focus op voorraad beheer. Ofwel, we hebben van de situatie geleerd en waarderen ook deze feedback. Met zonnige groeten, Sven Stigter namens NL Zonnepanelen.

Zeer goed geholpen

Sven weet precies wat kan en niet, zeer prettige ervaring!

Top service

Via internet terecht gekomen bij NL Zonnepanelen na telefonisch contact word er de tijd genomen voor je vragen en duidelijk overleg wat alles inhoud, na de schouwing bleek niet alles mogelijk dit netjes aangepast in nieuwe offerte na uitvoer werk nog kleine punten welke ook hersteld worden. 1 conclusie: Van begin tot eind een top service bedankt Sven Ben een tevreden en blije klant

Perfect!

Super tevreden met hoe de aankoop is verlopen. Allereerst is er fijn contact geweest, een duidelijke uitleg en keuze & een duidelijke offerte aangemaakt met professioneel inzicht. Vrij snel hierna is er iemand komen kijken voor de definitieve offerte. Ook dit verliep erg professioneel en snel. Heel fijn dat de offerte onder voorbehoud van hypotheek kan worden vastgelegd. Dit gaf ons al extra vertrouwen! Al vrij snel officieel opdracht gegeven en is er een afspraak ingepland. NL Zonnepanelen zijn al hun afspraken 100% nagekomen en hebben goede service geleverd. Een zeer snelle & professionele installatie & dus ook een heel tevreden klant.

Goed geregeld

Gewoon goed geregeld.

Over NL Zonnepanelen

NL Zonnepanelen is een jonge Nederlandse organisatie opgericht door twee ondernemende broers. Door het leveren en installeren van Zonnepanelen willen wij een positieve impact maken op het klimaat. Wij hebben complete zonnepanelen pakketten secuur en op maat samengesteld voor elk type huishouden. Iedereen kan nu een steentje bijdragen aan de energietransitie. Bij NL Zonnepanelen vindt u de perfecte combinatie tussen klimaat en uw portemonnee. Maak van uw dak uw eigen energiecentrale. Wij maken samen met u een leefbare wereld voor deze en de volgende generaties. Waar u hulp nodig heeft, helpen wij. Service staat hoog in het vaandel. Eenvoudig, Betrouwbaar en Professioneel. Daar staan wij voor.