Top!!

Vanaf de offerte tot aan de installatie is alles goed en snel geregeld. Leuke en vriendelijke monteurs

Top service

Zeer goed geholpen.. Snelle levering. Echt top!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Snel geplaatst en goed gedaan.

Alles vanaf de aanvraag tot de installatie prima geregeld en hele leuke monteurs.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Kundig , vriendelijk en vlotte levering

Vriendelijke en kundige uitleg , Altijd te bereiken, geduldige uitleg . Vlotte service en levering .

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Snelle levering, vakkundige montage en uitstekende nazorg.

Mijn ervaring met NL Zonnepanelen is dat dit bedrijf erg duidelijk is met wat ze doen. Ze helpen je overal bij en niet alleen totdat je betaald hebt, maar de nazorg is ook uitstekend. Het montageteam had de 10 panelen er binnen 3 uur op liggen en het resultaat is erg strak.

goede service en kwaliteit

De communicatie verloopt prima en de service is ook goed,en de installatie is snel en netjes afgerond door een paar toffe gasten.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Wat ben ik blij met mijn keuze.

Ik ben heel blij met mijn keuze NL Zonnepanelen, zeer vriendelijke mensen die weten wat ze doen, heel professioneel gewerkt, want het resultaat van mijn zonnepanelen is geweldig, en voor een superprijs, meer dan waard, hun geschreven profiel is helemaal waar, zeer aanbevolen.

goede service en meedenkend

Ik kwam in contact met NL Zonnepanelen via een vergelijkingssite en ze hadden de beste offerte. Ook de installatie verliep goed.

Perfecte service

Sven en Wout, zien hun klant als het belangrijkste goed. Denken met je mee en adviseren uitstekend. Ook de monteurs Jimmy en Jordy zijn perfect. Vraag naar hen en alles komt goed.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Top opvolging van vragen en evt onvolkomenheden

Zeer vlotte afhandeling installatie

De communicatie liep erg prettig, ze bellen je zeer snel op en komen hun afspraken na. Complimenten voor de installatie, ze denken niet in problemen maar in oplossingen. Ik kan NL zonnepanelen een ieder aanbevelen!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goed contact en netjes geinstalleerd

Steeds goed contact gehad met de verkoper. Doordat hij zijn telefoonnummer deelt voor direct contact en snel opneemt, konden we op het laatste moment nog contact hebben toen bij de plaatsing bleek dat een extra paneel toch paste. Door de inzet van een koerier is mogelijk gemaakt dat er op dezelfde dag nog een extra paneel is geinstalleerd. Dat geeft vertrouwen voor eventueel toekomstig onderhoud of vervanging

Duidelijke communicatie, prima service

Afgelopen maand zonnepanelen laten plaatsen. Goed overleg vooraf, netjes gewerkt bij het plaatsen, en nu een mooie app om de bijdrage aan het milieu en aan mijn portemonnee te tonen.

Fantastisch geholpen!

Ik had aanvullend materiaal nodig om zelf de panelen te kunnen plaatsen. Even gebeld en in no-time geregeld. Geweldige service!

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Binnen een maand na eerste contact stroom van het dak. Alle zaken worden snel, vriendelijk en professioneel afgehandeld. Thank you guys, great job.

Topwerk

Sven is heel geduldig en legt alles goed uit. Niks is hem te veel. Hij denkt met je mee en komt de afspraken na. Gisteren zijn de zonnepanelen geïnstalleerd en wij zijn zeer tevreden!

Duidelijk en professioneel

Vanaf het samenstellen van mijn opstelling, tot het communiceren van de veranderingen in het proces, installatie en extra uitdagingen die daar bij komen denkt NL Zonnepanelen met je mee, legt het rustig en duidelijk uit en komt met maatwerk.

Klantvriendelijke service

Op basis van de reviews op internet ben ik terecht gekomen mij NL zonnepanelen. Vanaf het eerste moment voelde het als een ontspannen, persoonlijke en vriendelijke contactmomenten. Ze (Sven/Wout) waren erg geduldig en absoluut niet opdringerig. Ze namen de tijd om samen alles door te nemen en keken ook echt naar de meeste passende/voordelige legplan conform mijn wensen. Je kunt ze ter alle tijde bellen en het voelde erg persoonlijk en informeel aan. Op basis ban deze ervaring was mijn keuze ook erg snel gemaakt ondanks ik 9 aanbieders had. Ook na het plaatsen nemen ze de tijd am alle procedures door te nemen (BTW teruggaaf, aanmelding alsenergieleverancier. Ik raad iedereen deze aanbieder (NL Zonnepanelen) aan Gr. Rob Veldman - Druten

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Prettig contact, goed meegedacht en spelen in op mijn wensen.

Er wordt goed meegedacht, over de manier waarop de zonnepanelen kunnen worden geplaatst en de manier waarop dit in huis kan worden weggewerkt. De communicatie verliep snel en professioneel. Ik ben zeer tevreden!

Zéér tevreden !

Prettig contact vooraf, tijdens en na plaatsing, die gedaan werd door twee vakkundige én lenige (jonge)mannen. Complimenten voor de servicegerichtheid, die tijdens de plaatsing even nodig bleek en ook daadwerkelijk getoond werd. Zichtbaar in de goede samenwerking en direct getoonde service door het regelen van persoonlijk komen brengen van een extra gewenst paneel. Dat verraste ons. En dit alles in de volle zon. Over de zonnepanelen hoeven we geen zorgen te maken.

Eerlijke heldere voorlichting

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Goed advies, zorgvuldige installatie, dik tevreden

Erg prettig contact gehad met NL Zonnepanelen die ons van goed advies hebben voorzien. De installatie is goed en snel gedaan, door een bedrijf met zeer vriendelijk personeel. De zonnepanelen leveren meer stroom dan we verbruiken op het moment, dus we zijn dik tevreden.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

Een zeer vriendelijk gesprek en goede service

Na verschillende offertes aanvragen te hebben. Kwam nl zonnepanelen als beste er uit. Een vlotte reactie gekregen en ook zeer vriendelijk aan de telefoon. Er wordt met je mee gedacht hoe de installatie het beste bij jou past.

Top service en duidelijk

Zelf weinig tijd gehad om me te verdiepen in zonnepanelen, maar hier wordt het heel duidelijk uitgelegd, niet meer of minder. Eerlijk in wat ze hadden uitgevoerd, en de uiteindelijke factuur minus de werkzaamheden die niet hoefde in mindering gebracht.

• Zou je NL Zonnepanelen aanraden?

New Solar panels on house boat

Friendly and brilliant service. Clear explanations of the process and products. Excellent installation with clarifications on how everything works. Would highly recommend.

Over NL Zonnepanelen

NL Zonnepanelen is een jonge Nederlandse organisatie opgericht door twee ondernemende broers. Door het leveren en installeren van Zonnepanelen willen wij een positieve impact maken op het klimaat. Wij hebben complete zonnepanelen pakketten secuur en op maat samengesteld voor elk type huishouden. Iedereen kan nu een steentje bijdragen aan de energietransitie. Bij NL Zonnepanelen vindt u de perfecte combinatie tussen klimaat en uw portemonnee. Maak van uw dak uw eigen energiecentrale. Wij maken samen met u een leefbare wereld voor deze en de volgende generaties. Waar u hulp nodig heeft, helpen wij. Service staat hoog in het vaandel. Eenvoudig, Betrouwbaar en Professioneel. Daar staan wij voor.