geweldig mooie lokatie met veel mogelijkheden

Een geweldig mooie lokatie voor grote groepen. Er zijn verschillende faciliteiten inbegrepen (springkussen, volleybalveld, vuurkorf, loungebanken buiten, etc). Het ligt centraal binnen Echt, maar op een rustige lokatie, waardoor je ook niet hoeft op te letten of de kinderen te veel lawaai maken. Alles was netjes. Justin, de beheerder, heeft ons enorm goed geholpen. Hij reageerde snel en keurig op alle vragen. Hij dacht met ons mee! Een dik compliment!

• Hygiëne

Een prima verblijf op een moderne, goed ingerichte locatie!

Wij hebben ons verblijf met de groepen 8 als zeer prettig ervaren. Een prima locatie met meer dan voldoende faciliteiten aanwezig op de locatie zelf, maar ook in de directe omgeving. De communicatie met de organisatie verliep prima en op alle vragen werd snel en duidelijk antwoord gegeven. Wij komen de komende jaren zeker terug!

Echt een feest....

Wat een mooie locatie, Fijn verblijf met voldoende super sanitair Goede bedden Schoon Super ingericht keuken en eetzaal Mooie omgeving, voldoende ruimte binnen en buiten voor 50 kinderen, ook in coronatijd Veel te doen op loopafstand Super enthousiaste Justin (beheerder)....... Meteen voor komend jaar geboekt!

• Hygiëne

Een heel mooie accommodatie met veel faciliteiten in de omgeving

Wij (EVV Echt selectie 1) hebben een super weekend gehad in deze heel mooie accommodatie. Mooi ingericht en alle voorzieningen bij de hand.

• Hygiëne

Bedankt voor jullie waardering en veel succes komend seizoen!!

Over Stichting Menswel Sport

Groepsaccommodatie In de Bandert ligt in het Midden Limburgse Echt-Susteren. Deze moderne en duurzame groepsaccommodatie ligt aan de rand van het 60 hectare grote sport- en leisurepark In de Bandert. De groepsaccommodatie is uitermate geschikt voor sportgroepen, jeugdgroepen en scholen tot maximaal 60 personen.