Super geholpen toen ik ineens problemen had met de auto

Mijn auto maakte ineens geluid wat niet oke klonk. Ik belde op, t was al vrijdagmiddag,maar kon vrijwel gelijk langs komen. Het was meteen duidelijk en kon de auto daar laten om te maken. Super fijn dat het gelijk gedaan kon worden.

Loop niet te kutten ga gewoon naar Tien Rutten

Snel geholpen en fijn personeel.

Ik wordt altijd snel en vriendelijk geholpen.

Alles naar wens verlopen.

Ben al jaren klant, altijd netjes behandeld. Is er sprake van onverwacht kosten dan wordt ik hierover gebeld.

Uitstekende service en helpende hand

Autovakmeester Tien Rutten denkt met je mee en geeft advies op maat! Uitstekende service en een goede prijs en kwaliteit verhouding! Bedankt!

Oplichters

Wat een oplichter! Een probleem met de koelvloeistof temperatuur wat hij heeft afgedaan door de waterpomp en distributieriem te vervangen! Wist 80% zeker dat dit het euvel was maar na reparatie niet toegeven dat hij het mis had! Bleek een elektronische storing te zijn! Een kwestie van een paar tientjes in plaats van € 650 die ik heb moeten aftikken! En mij vervolgens gewoon op vakantie heeft gestuurd met een auto die niet goed was!!! En ook nog even doodleuk liet weten dat mijn achteras stuk was! Onverantwoordelijk om ons de weg op te sturen! Ik raad niemand deze garage aan!

Geweldige service !

Altijd goede service en vakkundig gemaakt !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar, betaalbaar, vakmanschap en persoonlijk

Een betrouwbare goede garage. Vakmanschap en een zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Ze denken met je mee en overleggen over elke evt reparatie. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en heb je uiteindelijk naar ieders tevredenheid waar voor je geld.

Erg goed

Erg goede service en vakkennis.. Staan altijd voor je klaar.

Trekt geen vel over neus, transparant

Ik word hier altijd goed en snel geholpen ,al meer dan 10 jaar.

Vanwege mijn werk in Wijchen ben ik bij Tien Rutten terecht gekomen. Ook onze prive auto is daar al zo lang in onderhoud. Henri en zijn collega’s zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook de rekening valt altijd mee, zeker als je het verschil ziet met een merk dealer. Ik blijf zolang ik auto rijd gewoon naar TIEN RUTTEN gaan . Vak bekwaam en behulpzaam.

Mijn ervaring is dat er goede service wordt verleent, dat er mee wordt gedacht met de klant. Op korte termijn een afspraak in kunnen plannen. Prijs / kwaliteit is prima in verhouding.

zeer kundig en klantvriendelijk bedrijf

zie boven

Heel fijn geholpen

Tien heeft mij nu twee keer enorm fijn geholpen. Denkt mee, is goed bereikbaar en flexibel. Dik tevreden!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

uitstekend

Mijn auto voor de APK afgegeven. Moesten wat kleine dingetjes aangedaan worden. Dit super snel en vakkundig afgewerkt. Zeer tevreden

tevreden

Alles keurig volgens afspraak

Onze auto voor een beurt met APK daar gebracht. Alles vlot en keurig gedaan.

Alles keurig volgens afspraak

Onze auto voor een beurt met APK daar gebracht. Alles vlot en keurig gedaan.

Hele fijne garage die snel en goed helpt

Ik had mn auto kapot onderweg naar t werk, of iig er was iets met de uitlaat, belde Tien Rutten op en kon de volgende dag gelijk langskomen. Ze hebben ernaar gekeken en konden de uitlaat ool gelijk maken. Eind van de dag de auto weer opgehaald en alles weer goed. Zo fijn die snelle service. Echt toppie!

Hele fijne garage die snel en goed helpt

g

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Professioneel, zeer goede service en vriendelijk.

Professioneel, zeer goede service, deskundig en vriendelijk. Ik kom al zo'n 10 jaar bij deze garage voor onderhoud en apk.

Klant vriendelijk! Mee denkend met de klant! Laat de vervangen dingen zien en leg dan ook goed uit waarom het vervangen moest worden. Wordt altijd netjes gebeld als er wat vervangen moet worden en dat duurder is in prijs. En als de auto klaar is wordt je netjes gebeld. En ik kom er al jaren met veel plezier en goede vertrouwen.

Zeer vriendelijk en deskundig.

Ik kom er al jaren en steeds de juiste deskundigheid en service die je mag verwachten van een garage. Bovendien denkt Henri en collega's mee met jou als autobezitter.

Over Autovakmeester