Snelle hulp als nodig en vakkundige reparatie.

topgrage

zeer deskundige verkopers met passie

Super service

Gewoon weg prima. Super service. Komen hun afspraak na. Geen losse beloofte Echt een aanrader. Bedankt voor de mooie Hyundai IX20. Super.

Eerlijke service

Ik heb een goed gevoel bij deze garage. Reeds 15 jaar klant en nog steeds tevreden.

• Bereikbaarheid

Garage Kooiker straalt uit een uitnodigende professionaliteit en kwaliteit met een glimlach met een

Het aanbod van de occasions is heel divers zowel in prijsklasse als in type auto's. Het zijn hele nette en eerlijke auto's, De service is uitstekend -- in ieder geval niet "garantie tot de deur" --. Wat ik vooral prettig vond dat er een leen-auto beschikbaar was. Samenvattend absoluut een aanrader,

Super service

Tijdens de apk zijn een aantal zaken opgevallen aan mijn auto, waardoor het de vraag was of de keuring nog wel zin had. Ze hebben goed met mij overlegd en mij de verschillende mogelijkheden uitgelegd. Uiteindelijk besloten om mijn auto niet meer te houden en vervolgens hebben ze mij aan een nieuwe auto geholpen. Ook hierbij was de service super en hebben ze naar mijn wensen geluisterd. Helemaal happy nu met mijn nieuwe auto, die ook weer apk gekeurd is ;) Thanks mannen!

• Bereikbaarheid

Aankoop auto met een ongedwongen sfeer

Blij met de aankoop van onze auto. Alles was goed geregeld en zijn tot op heden erg tevreden. Zeker een aanrader!

• Bereikbaarheid

Goed geholpen met het verkopen van mijn auto

Mijn auto was overbodig, toen even langs kooiker geweest en hup de auto is verkocht! Fijn en vriendelijk geholpen. Ook gaan wij altijd naar deze garage voor het maken van onze autos! Top service !

• Bereikbaarheid

Fijn ontvangst en leuke garage

Tevreden met mijn Opel Corsa. Goede en eerlijke service.

Over Garage Kooiker

Wij zijn Fa. F.G. Kooiker & zn. tevens specialist in- en verkoop van nieuwe en gebruikte occasions. Bij ons treft u allerlei verschillende merken aan die wij graag aan u willen laten zien. Nieuwsgierig ? Kom gerust eens bij ons langs, de thee of koffie staat voor u klaar!