Fantastisch resultaat

We hebben onze tuin compleet laten vernieuwen door Verdi Tuinen. De werkzaamheden zijn snel uitgevoerd door een heel team aan medewerkers, die allen enthousiaste vakmensen waren met oog voor detail en voor onze wensen. We hadden van tevoren niet kunnen verwachten dat het zo mooi zou worden. We zijn erg blij dat we jullie hebben ingehuurd en kijken nu al uit naar de zomer wanneer alle planten in bloei staan.

Heel erg tevreden

Wij zijn heel blij met onze nieuwe tuin en erg tevreden over de uitvoering van het werk! Verdi Tuinen is misschien niet de goedkoopste optie, maar de medewerkers communiceren goed, houden zich aan hun afspraken en leveren net werk af. Ze stoppen niet tot het perfect is!

Heel professioneel en betrouwbare service

Wij hebben een nieuw aangelegde tuin die in de loop van de tijd letterlijk groeit. Als Verdi Tuinen is geweest zie je onze tuin stralen. Ze werken snel en netjes en met veel respect en liefde voor de tuin. Het contact is zeer prettig en er wordt altijd goed aangesloten wat wij willen en we krijgen advies over wat we zelf kunnen doen en over de ontwikkeling van de tuin.

Zeer vriendelijk, deskundig en klantegericht

Twee maal per jaar onderhoud Verdi Tuinen onze tuin. Dat gaat altijd in goed overleg en afgestemd op wat wij willen. De tuin wordt prachtig achtergelaten, al het groenafval wordt afgevoerd.

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk

Fijne vakmensen!

Verdi Tuinen is een uitstekend bedrijf met zeer bekwaam vakpersoneel! Ze hebben de aanleg van onze kantoortuin op een prachtige manier verzorgd. Ondanks enkele uitdagende elementen in het ontwerp, hebben ze deze met grote precisie uitgevoerd. We zijn enorm tevreden met hoe onze tuin er nu uitziet.

• U doet zaken met ons als:* Zakelijke klant
  • Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil

Uitstekend werk

Verdi Tuinen levert uitstekend werk. Ze zijn professioneel, vakkundig en hebben oog voor detail. Het team heeft geluisterd naar onze wensen en een prachtig tuinontwerp gemaakt. De uitvoering verliep vlekkeloos en de kwaliteit is top. We genieten elke dag van onze mooie tuin. Aanrader!

Een geweldige ervaring met Verdi Tuinen

Wij zijn ontzettend tevreden met het werk dat Verdi Tuinen voor ons heeft verricht. Hun professionaliteit, aandacht voor detail en kundigheid hebben onze tuindromen werkelijkheid gemaakt. Het team ging zeer behulpzaam en vriendelijk te werk, en hun deskundigheid en ervaring kwam duidelijk naar voren in hun werk. Ze begrepen onze wensen volledig en wisten deze om te zetten in een prachtig ontwerp. De keuze van planten, bomen en bloemen door Verdi Tuinen heeft onze tuin tot leven gebracht. Het is nu een prachtige en serene plek waar we elke dag van genieten. Kortom, wij kunnen Verdi Tuinen ten zeerste aanbevelen. Ze leveren een uitmuntende service en vakmanschap van hoog niveau. Dankjewel Verdi Tuinen, voor een fantastische ervaring!

Vakkundig en betrouwbaar

Wij hebben een mooi ontwerp laten maken bij Verdi Tuinen. Ze hebben fijn meegedacht in het proces en kwamen met creatieve ideeën. Ook de aanleg van de tuin is zeer prettig verlopen. De medewerkers waren uiterst behulpzaam en dachten goed mee. Echte vakmensen met een passie voor hun werk. Wij zijn zo tevreden dat wij ook het onderhoud van de tuin, door Verdi Tuinen laten doen.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.

Aanrader!

Wij hebben de volledige renovatie van onze tuin uitbesteed aan Verdi Tuinen. Van ontwerp tot uitvoering is alles keurig verlopen!

Erg tevreden

Erg tevreden met hele traject van plan tot uitvoer. Mooie groene tuin, kijk er naar uit hoe het er in het voorjaar uit gaat zien als de planten wat gegroeid zijn.

Creatief, professioneel en betrouwbaar

Verdi Tuinen heeft onze achtertuin geweldig opnieuw aangelegd. Het creatieve ontwerp heeft heel goed ingespeeld op onze wensen. De communicatie is helder en de afspraken duidelijk. Niek en zijn team hebben een week lang keihard gewerkt en tijdens het werk goed overlegd en meegedacht. We zijn dus ontzettend blij met ons mooie tuin!

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Professioneel, vriendelijk en voortvarend

De achtertuin van ons nieuwe huis was recentelijk door een andere hovenier aangelegd. Omdat we onvoldoende groenbeleving hadden bij deze tuin, hebben we daarna Verdi tuinen ingeschakeld. Na een gesprek met Martin en een mooi beplantingsplan, is onze tuin in twee dagen door Remco en collega’s omgetoverd in een heerlijk groene tuin. Remco voelde goed aan welke sfeer wij met de beplanting wilden creëren en maakte een mooie mix van de reeds aanwezige en nieuwe beplanting. Er werd voortvarend gewerkt, waarbij er continu ruimte voor afstemming was.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Internet / Google

Fijne mensen die met je samenwerken

Verdi tuinen onze hele tuin laten renoveren, ze hebben er een mooi plaatje van gemaakt. De oriëntatie gesprekken verliepen al goed en er werd goed meegedacht met ons. Tijdens het leggen van de tuin werden we meegenomen in praktische zaken en was er genoeg ruimte voor last minute aanpassingen. De tuin hoeft nu niet meer opnieuw gedaan te worden, maar zeker een aanrader als dat in de toekomst nog eens zou moeten.

• U kent ons van: Internet / Google

Vaklieden met hart voor groen

Verdi Tuinen heeft de volledige renovatie van onze voor- en achtertuin gedaan (tuinontwerp, verwijderen oude tuin, aanleg nieuwe tuin, beplanting, sedumdak, etc). We zijn erg tevreden met het resultaat. Er is steeds goed met ons meegedacht. Het team van Verdi Tuinen is ervaren, professioneel en vriendelijk. Het zijn vaklieden met hart voor groen. Duidelijke afspraken en goede uitvoering. Verdi Tuinen doet nu ook het onderhoud van onze tuin. Veel dank aan Martin, Remco, Joffrey en de andere teamleden.

• U bent voor ons:* Een vaste klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Problemen met onze hederaheg, op verzoek wat foto's gestuurd en hierdoor goed advies gekregen Op aanraden voeding besteld hoop dat het gaat werken!!

• Website*
  • Kwaliteit geleverde werk* N.v.t.
  • Deskundigheid medewerker*
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies
  • U kent ons van: Internet / Google

Goed overleg, prettige medewerkers en ik kreeg goed advies

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

deskundig en accuraat bedrijf

Bedrijf is zeer klantvriendelijk en deskundig in advisering. Kwaliteit van geleverde producten is prima.

• Website*
  • Kwaliteit geleverde werk* N.v.t.
  • U doet zaken met ons als:* Zakelijke klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies
  • U kent ons van: Internet / Google

Klantvriendelijk, deskundig en hoge kwaliteit

Prettig contact, goed advies, vriendelijke en deskundige medewerkers en een mooi eindresultaat.

verrassend ontwerp, mooie uitvoering

Voor ons nieuwbouwhuis en -tuin zochten we iemand die een ontwerp kon maken voor de tuin als ook de aanleg ervan kon doen. Via een bordje van Verdi tuinen in de tuin bij één van onze buren kwamen we bij Martin uit. We kwamen snel tot een afspraak en Martin inventariseerde onze wensen voor een tuin (oa sfeer, functie, mate van onderhoud etc). Hij was daarin helder wat wel en niet kon (bijv. qua zonligging) en gaf in zijn eerste ontwerp de vertaling van onze wensen met verrassende ideeën. Voor de uitvoering had hij een vaardig, hardwerkend en prettig team. En nu kijken we uit naar de lente en zomer; haast dagelijks zien we de plantjes groeien en iedereen die komt kijken is complimenteus over onze tuin. We gaan hier ongetwijfeld nog jaren plezier van hebben! Dankjewel Verdi Tuinen!

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Zeer ervaren, prettige hoveniers, mooi resultaat!

Verdi Tuinen hebben mijn achtertuin flink onder handen genomen. We kregen zeer vakkundig advies over welke planten het wel en niet zouden doen in mijn noordtuin, en Martin (de eigenaar) heeft daarbij goed geluisterd naar mijn wensen voor een bij-en vlindervriendelijke tuin. Hoveniers Remco en Niek hebben vervolgens in een dag hard werken de klus geklaard, wat een fijne mannen! Zeer deskundig, vriendelijk en netjes. Verdi Tuinen heeft er een vaste klant bij!

• U kent ons van: Internet / Google

Verstand van zaken en oog voor de klant

VERDI Tuinen heeft mijn verwaarloosde stadstuin in rap tempo omgetoverd tot een fijne en mooie plek, waar ik nog jaren plezier van zal hebben. Vanaf het eerste contact is de communicatie erg prettig verlopen. Er is echt oog voor de wensen van de klant. Van het ontwerp tot en met de uitvoering en afhandeling wordt er zorgvuldig, netjes en zeer gedegen gewerkt. De medewerkers zijn prettig in de omgang en hebben verstand van zaken. Kortom: een aanrader!

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Website Appeltern.nl

Verdituinen: Vriendelijk, vakkundig en creatief

Martin van Hell heeft op een zeer klantgerichte en professionele manier onze tuin weten aan te passen waardoor de variatie aan planten en hun bloeitijden prachtig in elkaar overlopen en de tuin in elk seizoen interessant is om naar te kijken en dus nooit saai wordt. Daarnaast is het gelukt om de tuin heel onderhoudsarm te maken. Het ruimtelijk effect dat is ontstaan door een deel van de tegels in de tuin te verwijderen en daar een strook tuin aan te leggen is heel verhelderend. Geen losse potten meer op het terras levert visueel meer ruimte op, kost minder onderhoud en is ook nog eens beter voor het water dat nu weg kan en niet blijft staan op het terras. Martin van Hell en zijn team zijn uitstekend in staat om de wensen en behoeften van hun klanten te vertalen naar een mooie en aantrekkelijke tuin. Ook een kleine voortuin en terras in de achtertuin, zoals dat van ons, toveren zij om tot een plaatje van een tuin waar passanten even voor stil staan.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Snel en mooi aangelegde tuin.

Professioneel. Goed bereikbaar. Snel.

• Website* N.v.t.
  • Deskundigheid medewerker*
  • Kwaliteit organisatie* N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit* N.v.t.

Heel tevreden!

Wij zijn heel tevreden over hoe Verdi Tuinen onze achtertuin heeft opgeschoond. Vriendelijk contact, en goed en makkelijk overleg van te voren. In deze Coronatijd, hadden we speciaal verzocht of ze mondkapjes wilden gebruiken bij het contact. Remco en Calle hielden zich daar direct aan. Heel fijn allemaal.

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Internet / Google

Quick response and excellent outcome

I approached Verdi some time ago for an initial clean-up of the jungle in my back yard. I received a quick response with a reasonable offer and on the scheduled day came home to a beautiful back garden. Thank you to the team and I am looking forward to continue with periodic maintenance!

• Het gaat hier om:* Tuinonderhoud