Als je implantaten of wat dan ook nodig hebt, een advies ga naar Joep Joep van Engelen hij is fantastisch
Planning, begeleiding, vakkundigheid, zeer tevreden over resultaat, gewoon topwerk, ga zo door!!
top behandeling vanaf de eerste dag totdat ik mijn nieuw gebit kon in doen. Van Engelen Tandprothiek. ik kan hem aanbevelen. Top werk geleverd.
Vanaf de eerste tot de laatste afspraak verloopt het zoals afgesproken. Je krijgt elke keer nog een herinnering van je afspraak en alles verloopt in een vriendelijke prettig sfeer. Dan het allerbelangrijkste de prothese in één keer goed!
Van mijn oude prothese wat totaal niet goed was gemaakt door een andere en maar niet paste heb ik nu zo een super prothese wat uitstekend past en waar ik me nu echt mezelf mee kan voelen en kan laten zien met mijn mooie lach en weer lekker borrel nootjes kan eten. Ik ben Gladys zeer dankbaar zij heeft echt uitstekend goed werk geleverd en ook nog heel vriendelijk en menselijk van begrip.
Ik krijg het vertrouwen dat ik op een passende manier geholpen wordt.
Ben vakkundig en en vriendelijk geholpen,zeer tevreden met mijn nieuwe prothese.
Dat het hele proces bijna , verspreid over een heel jaar zou duren, had ik van te voren niet kunnen bedenken. Het is allemaal gegaan volgens planning van de tandarts en tandtechnicus. Geen pijn en probleem ervaren. TOP!
Super
Voor het aanmeten van een nieuwe frame de nieuwe techniek van 3D scan toegepast. Een geweldige vervanging van het pasta happen. Na controle is prima verlopen je word geholpen tot je zelf tevreden bent en met problemen even een telefoontje en je word geholpen. Al met al ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe frame. Bedankt. Emile
Van het begin tot eind op mijn gemak gevoeld terwijl ik vreselijk angst heb met alles wat met tanden te maken heeft ze zijn aardig en begripvol en leggen echt alles stap voor stap uit ik ben dik tevreden echt een aanrader
Goede begeleiding van begin tot eind. Het resultaat mag er zijn. Mijn gebit heeft een hele mooie natuurlijke uitstraling. Ook de reacties van de mensen in mijn omgeving waren zeer positief. Joep heeft mooi werk geleverd.
Uiterst tevreden over de begeleiding en vakkundigheid van Joep van Engelen. Hij heeft daarnaast oog voor detail met als resultaat een zowel functioneel als cosmetisch perfecte prothese.
Ging als bang iemand de eerste keer naar binnen, vandaag heb ik tevreden voor de laatste keer fijne dag gezegd.
De combinatie van deskundigheid, geduld, vaardigheid en kennis heeft me na jaren mijn glimlach teruggegeven. Ik ben heel dankbaar!
Werd erg veel aandacht aan bovengebit en frame beneden geschonken. Vrijwel geen drukpunten na een week. Zit tot op heden nog perfect.
Ik kwam helemaal blanco bij Joep Engelen voor een nieuwe prothese. Had een advertentie gelezen in maandblad” Hallo”en dat sprak mij aan! Afspraak gemaakt en ik ben dik tevreden, de tandprothetica krijgt van mij een 10, zij heeft mij fantastisch geholpen en was ook niet tevreden voordat ik tevreden was! Ik kan altijd een beroep doen als ik het nodig acht. Een dikke dankjewel voor deze praktijk en haar/zijn medewerkers!
Super geholpen met kunstgebit Heeft heel mooi werk verricht Ben zeer tevreden Bedankt ashraf
Je krijgt hier een hele goede (nood)prothese. Zowel de communicatie als de begeleiding hieromtrent zijn uitmuntend. Óók heel belangrijk: iedereen is vriendelijk. Ik zou iedereen van Engelen Tandprothetiek aanbevelen.
Dit is voor mij de 2e x dat Joep van Engelen een gebitsprothese heeft gemaakt. Deze keer een klikgebit, waar ik erg tegenop zag. Door goede begeleiding, uitgebreide uitleg en vakmanschap is het resultaat niet alleen heel mooi geworden maar ook comfortabel. Van Engelen Tandprothetiek is zeker aan te raden.
Ik zal dit echt aanraden bij vrienden en kennissen
Joep is deskundig, vriendelijk en betrokken.
Heel erg lang uitgesteld maar nu na weken passen en meten een goed zittend gebit. Zonder implantaat.
Fijne persoonsgerichte behandeling met precisie en zorgvuldigheid. Een ieder aan te raden.
Na 5 bezoeken een mooie passende onder en boven prothese gekregen, ben er heel blij mee!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.