uitstekend!

Zowel Joep als zijn medewerk(st)ers hebben mij zeer vakkundig geholpen. Zowel bij de reparatie van de bestaande prothese alsook bij het aanmeten van de nieuwe. Joep geeft een eerlijk advies en denkt prima mee in (tijdelijke oplossingen) Resultaten zijn prachtig.

Prefect goed passend gebit

Ik ben dik tevreden zoals ik behandeld ben vanaf het begin tot het einde ik werd echt op mijn gemak gesteld daar ik het happen vreselijk vond en ik heb nu een prima gebit

Geweldig vakwerk, efficiënt, TOP

Er gaat niets boven de eigen tanden en kiezen die je na het melkgebit hebt gekregen. Maar als je om een of andere reden deze hebt moeten laten trekken is een prothese aangemeten door Engelen Tandprothetiek het beste alternatief wat je kunt hebben. Ik ben al 2 maanden heel blij met mijn nieuwe prothese en heb er geen moment pijn of ongemak van gehad. Meteen goed. Joep en Monique, bedankt voor de vriendelijke en efficiënte benadering en behandeling.

Leveren wat verwacht wordt

Goede kundigen begeleiding gedurende het traject en prima samenwerking met implantoloog en kaakchirurg.

Heel tevreden

Implantaten werd geadviseerd. Na de ingreep kreeg ik een kaartje van hun met een beterschapsgroet. Ik heb dit als zeer attent ervaren. Inmiddels heb ik mijn protheses en natuurlijk is het even wennen. Stefanie heeft mij heel goed begeleid want ontspannen in een tandartsenstoel zit niet in mijn DNA. Ik ben blij met het resultaat.

• Vakkundigheid

Nieuw geloof in een perfect kunstgebit.

Na twee jaar ellende met mijn kunstgebit bij mijn Belgische tandarts, heb ik bij van Engelen het vertrouwen weer terug gekregen van een perfect prothese dat heel goed past, geen pijn doet, waarmee ik weer heel goed kan spreken en praten. Een dikke dankjewel aan Joep en Stefani.

Iedereen aan te bevelen.

Geweldig geholpen door de altijd vriendelijke Joep. Gebit past perfect.

• Vakkundigheid

Goede professionele praktijk met prettige medewerkers. Prothese zit perfect, geen drukplekken of pijn. Goede uitleg gekregen en kan praktijk aan iedereen aanbevelen. Durf voor eerst sinds jaren weer te lachen zonder mijn mond te bedekken. Heel mooi geworden, dank jullie wel.

• Vakkundigheid

Geweldig vakwerk gebit paste meteen perfect

Fijn contact ,geweldig geholpen. Top prestatie geleverd geen napijn geen drukplekken. Joep van Engelen is een zeer kundig vriendelijk persoon, met een geweldig team prettige sfeer . Ik beveel deze praktijk bij iedereen van harte aan . Krijg je geen spijt van.

Naar volle tevredenheid

Na 5 jaar was ik toe aan een nieuwe prothese. Deze is de afgelopen weken vakkundig vervangen door Joep. Prima behandeling, goed werk geleverd. Ik beveel deze zaak bij eenieder aan. Groetjes, Ria.

• Vakkundigheid

Tegen over mijn vorige tandarts,heeft Van Engelen een TOP prestatie geleverd. Bedankt voor het geleverde VAKWERK.

geweldig

ben heel erg tevreden alle medewerkers zijn er harstikken vriendelijk maar waar het om gaat is het gebit dat er voor mij is gemaakt dat past geweldig dit is zeer zeker een aanrader voor iedereen . kan niet meer zeggen dan TOP

Super!

Net voor mijn vakantie moest ik een reparatie aan mijn (te oude) prothese laten doen. Contact opgenomen met Van Engelen Tandprothetiek. Supersnel en vakkundig geholpen! Vervolgens een afspraak gemaakt voor nieuwe protheses, waar ik erg tegen op zag. Nu super blij met mijn perfect passende nieuwe (gedeeltelijke) protheses. BEDANKT, Joep Van Engelen en team voor het door jullie gegeven vertrouwen, jullie vriendelijkheid én vakkundig werk!

Helemaal top

Zeer vriendelijke en vakkundige mensen Ik ben zeer onder de indruk van het geleverde werk Kortom zeer aan te bevelen

• Vakkundigheid

Geweldig eindelijk een prachtig passend klikgebit

Zeer klantvriendelijk en klantgericht!!! Ik heb veel pech gehad met mijn vorige tandarts, na een jaar zonder een passend kunstgebit te hebben kunnen dragen. Heb ik contact opgenomen met de praktijk van de heer Joep van Engelen, ik kon direct komen en na een heel jaar geen gebit in te hebben gehad liep ik na een jaar weer met een gebit in mijn mond naar buiten. Ik ben de heer Joep van Engelen ontzettend dankbaar dat hij de tijd voor mij heeft genomen, meteen begrip toonde voor het probleem waar ik mee kwam. Hij heeft er voor gezorgd dat ik nu een prachtig klikgebit heb!!! Ik ben super blij!!!! Ik kan een ieder aanraden om contact op te nemen bij problemen met een gebitsprothese, hier wordt echt geluisterd naar je probleem en er wordt naar een oplossing gezocht.

Heel tevreden!

Ben zeer goed geholpen door Joep! Geen napijn, geen drukplekken.

• Vakkundigheid

Heel tevreden met mijn klik gebit

Goed geholpen Vriendelijke mensen Goede service Wat wil je nog meer

zeer tevreden.

fijne contacten en altijd geweldig geholpen bij problemen een zeer luisterend oor telefonisch worden er goede afspraken gemaakt. van Engelen is een zeer kundig tandprotheticus.

Zeer goede zorg gehad

Vriendelijke en ervaren mensen, gebit past na een paar keer aanpassen perfect.

Zeer Goede zorg

Mijn naam is Johndp, Buiten het nood kunstgebit heb ik mijn tweede kunstgebit laten maken. Ik was verrast door de manier van werken. Het gebit werd opgebouwd in fase, waardoor je een zeer goed passend gebit krijgt. Ik ben daardoor zeer te vrede over mijn gebit. Het is zeker aan te bevelen bij personen die een nieuw gebit willen. Met vriendelijke groet,

• Vakkundigheid

Heeft mij ontzettend goed behandeld en prima protheses gemaakt

Na een zeer slechte ervaring bij een andere praktijk heeft Joep mij het vertrouwen in zijn branche weer terug gegeven door in korte tijd heel goed passende protheses te maken. Bedankt Joep

Zeer tevreden met alles

Zeer prettige sfeer ,vakkundig ,prothese paste in een keer perfect

• Vakkundigheid

Is heel goed en deskundig behandeling

• Vakkundigheid

Mijn man en ik zijn bijde zeer tevreden Ze zijn klantvriendelijk Super behandeld na bijde een nieuw gebit en implantaat

• Vakkundigheid

Ik ben 100% tevreden nog nooit heeft een prothese zo goed gepast !goede informatie vooraf,vriendelijk ,kortom heel tevreden .ik beveel deze praktijk van harte