Eindelijk een goed passend frame dankzij Joep!

• Vakkundigheid

Geweldig eindresultaat ; goede echte service en geweldig "fijn" persoon !

Super service

Erg vriendelijk en professionele begeleiding bij reparatie en maken van mijn nieuwe tand prothese. Erg tevreden.

• Vakkundigheid

Top welke zorg ze eraan besteden

Een geweldige ervaring wat betreft de aandacht de zorg en de tijd die ze ervoor nemen.. Zeker een aanrader.

• Vakkundigheid

Eindelijk weer een gebitsprothese war weer lekker zit Joep dank je wel

Helemaal tevreden

Ik ben helemaal tevreden over de behandeling en ben fijn geholpen. Ik zou iedereen aanraden naar Joep te gaan voor een behandeling.

• Vakkundigheid

Alles volgens een voorafgesproken behandelplan. Snelle en zeer vakkundige meting en plaatsing van mijn nieuwe prothese. Geen problemen met de nieuwe prothese Geen aanpassingen meer nodig. Vriendelijke en comfortabele behandeling

In een woord geweldig

Mijn gebit gebroken gebeld en ze stonden mee klaar voor mijn Mijn man heeft een nieuwe gebit en is zeer tevreden is top

• Vakkundigheid

Uiterst tevreden met de behandeling, het contact en het eindresultaat

Zowel de weg er naartoe als het eindresultaat heb ik als uiterst prettig ervaren. Joep nam alle tijd en stelde me gerust waar nodig. Ik heb er van begin tot het eind vertrouwen in gehad en dat voelde goed.

• Vakkundigheid

Ik ben ontzettend fijn en naar mijn zin geholpen.

In overleg met de tandtechnicus is besproken wat er zou gebeuren. Ik was wel aan een nieuwe prothese toe, dat was zeker. Ik vond het naar mijn idee zo vanzelf gaan, na een paar afspraken had ik een prachtig nieuwe prothese Mijn man vindt het ook erg mooi geworden.

• Vakkundigheid

Na heel veel elendige ervaringen met protheses is dit de eerste keer dat ik een perfecte protheses heb gekregen wat een vakmanschap en wat een fijne behandeling het paste meteen perfect kan iedereen Joep van Engelen en zijn team aanbevelen

Altijd behulpzaam

Pas geleden gebit gebroken en meteen na men werk er naar toe gereden en werd gelijk geholpen. Zeer goede service

Vriendelijk en goede behandeling

Aandacht en altijd een vriendelijk praatje Dit bij Joep in roermond

• Vakkundigheid

Zeer kundige tandproteticus. Neemt de tijd voor cliënten. Maakt alles perfect.

Geweldig geholpen door Ahsraf

Super lieve, professionele tandtechniker. Heel erg blij met het resultaat. Bedankt voor alles.

Tevreden en vakkundig

Ben heel tevreden!

tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe klikgebit daar ik heb laten zetten door van v. Engelen Tandtechniek. Goede uitleg naar mij toe voor aanvang wat er ging gebeuren bij mijn nieuw gebit zodat ik wist wat er stond te gebeuren. Ik heb voor mijn gevoel een goede keuze gemaakt om deze beslissing te nemen.

• Vakkundigheid

Alles tot in de puntjes verzorgd. Fijne begeleiding naar een nieuwe prothese. Zeer tevreden over het eindresultaat. Ik kan Joep bij iedereen aanbevelen.

Top !!!!!!

Dank zij joep en zijn hele team. Loop ik nu de hele dag met een big smile Heel erg bedankt !! Juli zijn een top team

• Vakkundigheid

Heel vriendelijk en transparant.

Mooi gebit. Ben altijd een beetje angstig geweest voor de tandarts. Dat heb ik hier helemaal niet gehad . Hartstikke bedankt. Annie Sensen

• Vakkundigheid

Super dik tevreden nog nooit zo gelukkig geweest!

Vanaf het begin bij Joep goede adviezen en hulp gehad Nu mijn klikgebit sinds 11 -1 en hij kon mij geen gelukkiger mens maken Het is bijna niet van echt te onderscheiden Mensen die niks weten denken dat het mijn eigen tanden zijn Ik zou iedereen aanraden om bij Joep van engelen voor behandeling en advies!!!

Gewoon helemaal perfect.

Goede en vriendelijk personeel. Ik beveel iedereen aan om bij van Engelen te gaan om een nieuw prothese of klik gebit te laten maken.

• Vakkundigheid

Alle behandelingen zijn naar tevredenheid uitgevoerd

Snel terecht, goed plan van aanpak , goede persoonlijke benadering en een goed passend gebit.

Zeer goede tandtechnieker

Zeer goede service op alle vlakken , iedereen aan te bevelen.

Gewoon goed!

Klantvriendelijkheid en prima aflever kwaliteit prothese direct in orde ! Bedankt team Engelen.