Heel blij met de fijne lessen.

super goede hulp bij het halen van mijn rijbewijs. fijne werkwijze voor een fantastische uitkomst. heel erg bedankt!

geduldige instructeur en leerzame lessen.

Marcel Knoop is erg geduldig en duidelijk tijdens zijn lessen. Hij laat je leren van je fouten en laat deze fouten ook zelf oplossen. Tijdens de lessen daagt hij je op verschillende manieren uit, door bijvoorbeeld naar Rotterdam Centrum te gaan. Hierdoor blijf je veel leren. Door zijn lessen zit ik nu zelfverzekerd in de auto, nadat ik mijn examen in een keer heb gehaald. Mijn rijopleiding heb ik gevolgd met ondersteuning van RIS. Dit is een zelfstandige opleiding waarbij ik mij van te voren moest voorbereiden op de lessen. Dit kostte hooguit een kwartiertje, maar was erg handig tijdens het rijden. Als dingen even te snel gaan in de auto, of als ik iets niet meer zeker wist, kon ik dit thuis nog even terug lezen. Hierdoor werd ik zelfstandiger op de weg, wat mij uiteindelijk ook heeft geholpen bij mijn examen. Het contact met de rijschool is altijd erg goed geweest. Het heeft mij enorm geholpen om lessen al ver vooruit te plannen, om zo gedoe met telefoontjes te voorkomen. Soms moest ik namelijk wel eens geduldig zijn, voordat ik contact had met het degene die alles inplant. Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen.

Super positive learning experience and passed in one go.

I came to Marcel Knoop with 3 times failing history already at CBR. I was recommended with a 32-hour course with very high quality teaching. The teacher explains all the necessary actions in great details, and encourage you to continue doing what's right. I found this approach very helpful and efficient. As a result, I passed in one go with Marcel Knoop despite my history. Super happy!

Super fijne rijschool!! Aanrader

Ik keek altijd uit naar mijn rijlessen want het was naast het autorijden ook gewoon gezellig. Alles werd heel duidelijk en rustig uitgelegd en hierdoor voelde ik mij ook niet bezwaard om verduidelijkende vragen te stellen. Binnen 7 maanden ben ik in één keer geslaagd! Zeker een aanrader!

Aanrader

Goede rijschool, persoonlijk en goed geholpen. Altijd met veel geduld en begrip. In één keer geslaagd!! Aanrader!! Bedankt Marcel en Gerrie.

persoonlijk

Onwijs lieve mensen die duidelijk les geven. Ze maken het persoonlijk, ze kijken wat goed bij je past! En ze geven je vertrouwen. Blij dat ik bij hun lessen heb gevolgd.

Rijschool Knoop is een klantvriendelijke rijschool. Instructeur(trice) zijn zeer vriendelijk en meelevend. Manier van lesgeven is vriendelijk, concequent en persoonlijk. De klant staat voor op.

Leuke rijlessen gehad!

Marcel Knoop Rijopleidingen heeft ervoor gezorgd dat ik in een keer ben geslaagd voor mijn praktijkexamen. Ik heb plezier gehad tijdens mijn rijlessen, instructrice Astrid heeft mij altijd alles duidelijk uitgelegd en het rijden bij haar was heel fijn. Ik raad het iedereen aan!

De juiste begeleiding

Ik heb de juiste begeleiding gekregen , rijinstructeur nam goed de rust voor mij. Dit had ik nodig. Goede communicatie met de rijschool. Dit was fijn!

Super fijn en gezellig

Ik vond het erg fijn. Leuke duidelijke lessen en goeie begeleiding. Elke les was ook weer erg gezellig!

Eerlijke deskundige rijschool

Onze zoon met autisme heeft zijn rijbewijs gehaald met veel plezier. Zowel theorie als praktijk vond hij leuk. Door de informele, gezellige sfeer ging hij graag naar les en groeide zijn zelfvertrouwen. Als moeder ben ik vooral blij met het geduld en het rotsvaste vertrouwen wat de medewerkers in onze zoon hadden. Superfijn!

Veilig en zelfverzekerd de weg op

Duidelijke instructies, geduldig en veilig. Flexibele en accurate rijschool met administratie en het inplannen van lessen.

Ontzettend goede lessen gehad!!

Ik heb hele fijne rijlessen gehad waarin ik heel veel heb geleerd! We namen uitgebreid de tijd zodat ik alles beheerste voor het examen. Er is ook altijd flexibel gehandeld met rijlessen en schooltijden. Ook hebben ze mij ontzettend goed geholpen minder zenuwen te hebben tijdens het autorijden! Heel erg bedankt voor alles!!

Top, binnen 5 dagen geslaagd !

Dochter is donderdag gestart met haar scooterrijbewijs opleiding en is maandag geslaagd. Met name de gedegen 1 op 1 voorbereiding op haar examen was top en geeft vertrouwen.

Goede begeleiding

Mijn ervaring met Marcel Knoop is goed. Ze leggen goed uit. Ook rijd je niet elke les dezelfde route maar rijd je vaak verschillende routes. Vlak voor je examen rijden ze een eventuele examenroute die je zou kunnen krijgen. Ik zou Marcel Knoop zeker aanraden bij andere.

Hele goeie en ontspannen rijschool

Het was de eerste rijschool die ik probeerde, en hij was meteen goed. De planning van de lessen kon in 1x gemaakt worden, en de instructeur was heel ontspannen en begripvol. Halverwege mijn traject moest ik wisselen, maar de volgende instructeur was minstens net zo goed. Al met al een rijschool die ik zeker zou aanbevelen.

Super fijne lessen gehad!

Afgelopen 3 kwart jaar heb ik gelest met Sander. Het waren fijne lessen waarin ik veel heb geleerd.

Goede, fijne rijlessen

Goede, fijne rijlessen van Marcel gehad waarbij hij goed keek naar de voortgang, punten waarmee ik moest oefenen en combinatie van lessers. De bereikbaarheid voor lessen inplannen etc. Was soms iets lastiger voor de motor, maar ook daarmee werd je uiteindelijk goed geholpen!

Goede rijschool met erg fijne instructeurs.

Goed !

Heb een hele fijne tijd gehad en een goede en betrouwbare instructeur. Heeft me goed voorbereid op mijn rijexamen en ben in 1 keer geslaagd.

Super geregeld en hele goede lessen, gewoon top!

Hele aardige en vriendelijke mensen die hele goede lessen verzorgen. Ook het materieel waarop je les krijgt is uitstekend in orde. Marcel en Gerrie super bedankt voor alles!!

Top begeleiding. Rust, begrip en professionele rij lessen

Bedankt Marcel en Gerrie! Onze dochter in 1 keer geslaagd voor theorie en praktijk. Dolblij! Echt een aanrader jullie!!

Aanrader voor de motor

Marcel is zeer behulpzaam, geeft op een rustige en persoonlijke wijze les en geeft positieve feedback. Ik heb elk onderdeel voor mijn motorrijbewijs in 1x gehaald! Super bedankt voor de goede zorgen.

Goede rijschool

Ik heb heel veel geleerd hier en ben zeker blij dat ik deze keuze heb gemaakt.

Fijne Rijschool

Hele fijne rijschool met top rij instructeurs die je met veel geduld helpen en ook echt op je gefocust zijn. dit heeft ervoor gezorgd dat ik in 1x ben geslaagd, Bedankt!