Super bedrijf

Onze bedrijfsbus al jaren in onderhoud bij Johan Ab en medewerkers. Altijd vriendelijk en deskundig advies. Koffie altijd klaar en een prima service. Zit je op zondag of in de avond uren met problemen kun je altijd bellen en wordt er een oplossing gevonden. Kortom voor Groenteboer op Erica geen andere garage dan CarExpert ABS in bargercompascuum

Auto al diverse malen er laten keuren en maken. Vriendelijk vakkundig personeel.Auto is altijd goed gemaakt en de koffie staat altijd klaar

Goede service, snelle en goede reparaties, koffie staat klaar, goed advies.

Topservice en een mooie auto

Mooie auto hier gekocht, vriendelijk personeel en zeer tevreden met de auto. Kreeg gelijk een nieuwe distributieriem erbij en hij werd rijklaar gemaakt. Al met al een topservice en een mooie auto!

Toppie ❣

AL Jaren vaste klantt,sevice is super

Klantvriendelijk en de storing van de auto verholpen en alles netjes en goed afgehandeld.

We zijn al ruim 20 jaar klant van CarXpert ABS en dit bevalt ons goed.

Ik voel mij als klant tevreden.

Een Garage die dag en nacht voor je klaar staat

Super vriendelijk goede kwaliteit

Prettig geholpen met het vinden van een andere auto. Er wordt gekeken naar de wensen van de klant en om het zo voordelig mogelijk te maken voor de klant. Blij met mijn nieuwe auto, geleverd door CarXpert ABS

Slecht, een ster is nog te veel!

Te veel ellende gehad. Verkopen scooters van 6 jaar oud voor nieuw. Ik weet niet waar deze recessies vandaan komen, hoor alleen maar klachten.

Topservice

Staan altijd voor je klaar. Gemoedelijk,vriendelijk. Denken mee

Bedrijfs auto gekocht

Super bedrijf alles goed geregeld eerlijk Zeker een aanrader

Geweldige service en verstand van zaken!!!

Onze bijna 10 jaar oude Volvo XC60 begon wat "in slaap te sukkelen". Op internet naar wat power gezocht en de producten van Bardahl gevonden. De in de buurt wonende dealer van deze producten bleek CarXpert ABS in Barger-Compascuum te zijn. Na een vriendelijk "in-take"-gesprek is onze Volvo met, speciaal voor (turbo)diesels ontworpen, Bardahl producten behandeld. Een gratis leenauto werd ons tijdens de werkzaamheden ter beschikking gesteld. Resultaat van de "behandeling": Motor loopt merkbaar soepeler en maakt minder lawaai. Goed werkende turbo, merkbaar bij sneller optrekken. Bij constante snelheid op snelweg (115 km/pu) is het brandstof verbruik aanmerkelijk minder. Ik ben zeer tevreden over CarXpert en de producten van Bardahl.

Top bedrijf met vriendelijk personeel

Heb bij deze man een andere auto gekocht. Toen we aankwamen moesten we even wachten. Werden al snel van koffie voorzien en mochten direct de auto bekijken die we wilden. Het is een vriendelijke man. Zeker een aanrader. Zelfs werd het keuringsrapport nog snel nagestuurd.

prima service

reparaties worden altijd snel en correct uitgevoerd!

Keurige autozaak!

Afgelopen week hebben wij een auto gekocht. Deze bleek vlak na de aflevering nog een technisch probleem te hebben. Dit werd meteen voor ons in orde gemaakt en konden diezelfde dag nog zonder problemen de weg op. Wij komen hier zeker weer!

De auto rijdt weer geweldig, echt vakwerk!

De APK is gedaan, en er zijn 4 nieuwe banden opgezet. Grote beurt gehad en van onderen behandeld tegen roestplekken. Auto rijdt weer als nieuw.

Dank je, Carina

Over CarXpert ABS

Ons bedrijf is gestart in september 1988 door Johan AB. Op dit moment zijn er 5 vaste medewerkers in dienst. Daarnaast zijn we een erkend leerbedrijf. Sinds 1 oktober 2009 zijn wij aangesloten bij CarXpert. We zijn dan ook volop in beweging. Het opleidingsniveau is hoog en de deskundigheid breidt zich nog steeds uit, ook op breder gebied schakelen we mee. Wij staan daarom ook voor u klaar met de modernste techniek op diagnose gebied en auto-electronica.