Vriendelijk en snel geholpen.

Ik heb nadat alles goed was geregeld nog een e-mail gestuurd met een vraag. De enqueteaanvraag was er sneller dan het antwoord op mijn vraag, daar is nog niet op gereageerd. Ook was was er wat mis gegaan met het versturen van e-mail naar de kinderen. Maar al met al best tevreden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw review! We zijn blij om te horen dat alles goed geregeld was. We snappen dat het een beetje gek kan overkomen dat er al eerder een mail was gestuurd voor een review dan dat we op uw email hadden gereageerd. Deze specifieke mail wordt altijd automatisch verstuurd nadat de dienst geleverd is. Ondertussen heeft een collega op uw mail geantwoord en hopelijk heeft dit duidelijkheid geboden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel, correct en betaalbaar

Na eerst een aantal offertes aangevraagd te hebben bij diverse notaris kantoren en wij enorm van de geoffreerde prijzen schrokken, zijn wij na enig zoeken bij de notariële diensten terecht gekomen. Het aangegeven tarief was in ieder geval stukken beter dan alle andere tarieven. Dus besloten gebruik te gaan kamen van de diensten van nd. Alle communicatie helder en vlot, eenvoudige procedures en als je er online niet uitkomt, kan je telefonisch contact opnemen, zonder dat hier een meerprijs aan vast zit. De akte was snel opgesteld en voor deze gepasseerd wordt, dien je de factuur te voldoen. Groot was onze verbazing dat deze lager uitviel dan gedacht. Mochten we in de toekomst nog een keer een akte van erfrecht nodig hebben, zullen we deze zeker door dit bedrijf laten opstellen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en het delen van uw ervaring met onze dienstverlening. Het doet ons goed om te horen dat u naar aanleiding van uw uitgebreide voor onderzoek voor ons heeft gekozen. We zijn blij dat we u hierin niet teleurgesteld hebben. Mocht het in de toekomst weer nodig zijn, dan helpen we u uiteraard graag weer. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Geweldig geholpen.

Afhandeling online razendsnel. Snelle en heldere communicatie. Schappelijk tarief.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijke dank voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat we u razendsnel hebben kunnen helpen en uw verwachtingen hebben overtroffen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prettig. Telefonisch bent u snel en makkelijk te bereiken. En daarna volgen van uw kant ook duidelijk en snel antwoorden. De financiële consequenties van de diverse mogelijkheden geeft u vooraf ook overzichtelijk aan. Dank.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! Zo’n mooie review ontvangen we natuurlijk graag. Het doet ons erg goed om te horen dat u ons goed telefonisch wist te bereiken in het geval van vragen en dat onze antwoorden duidelijk waren. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede tussentijdse communicatie met juiste verwachtingen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad en dat u de tussentijdse communicatie op prijs heeft gesteld. Echter zijn we ook nieuwsgierig hoe we in de toekomst een 10 zouden mogen ontvangen. Zou u uw tips willen delen door te mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer goed en snel geregeld

Zeer goed en snel geregeldH

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw kort en krachtige review. Precies wat we willen zijn als dienstverlening. We zijn blij te lezen dat u een zeer goede ervaring heeft gehad en dat alles snel is afgewikkeld. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima en vlotte afhandeling

De hele procedure is heel goed verlopen. De instructies aangaande wat we moesten doen en aanleveren waren heel duidelijk. De feedback omtrent de door ons ingevulde formulieren werd heel snel gegeven en de afronding van het geheel is vlot verlopen. Al met al een goede ervaring!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Zulke mooie reviews ontvangen we natuurlijk graag. We zijn heel blij om te horen dat het gehele proces goed is verlopen en dat de instructies duidelijk waren. We zijn er van overtuigd dat duidelijke communicatie van essentieel belang is voor een snelle afwikkeling. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijk en snel

Duidelijke en snelle reacties. Mogelijk vooraf een meer duidelijke specificatie van extra kosten als erfenis niet zuiver geaccepteerd wordt.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback. We zijn blij te horen dat u onze dienst als duidelijk en snel heeft ervaren. Uw opmerking over eventuele extra kosten zullen we intern overleggen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Het was een langdurig traject.

Voor ons betrof het een relatief eenvoudige verklaring van erfrecht. We waren dan ook in de veronderstelling dat het snel geregeld zou zijn. Echter tussen aanvraag en de ontvangst van de verklaring van erfrecht zat ruim 3 maanden. Opdracht gegeven op 5 april en ontvangst verklaring 9 juli. Het zal er ook mee te maken hebben dat het bij de gemeente lang heeft geduurd maar we hebben ook niet het idee dat er echt tussentijds actie werd ondernomen. Op zich is het traject verder goed verlopen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Zeer duidelijke, gebruiksvriendelijke site. Uiterst efficient en vlot.

Het hele proces verliep uiterst vlot en deskundig. Kosten zijn zeer transparant en de te nemen stappen worden duidelijk uitgelegd. Vragen worden goed en snel beantwoord.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijke dank voor een mooie review. We zijn erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. De manier waarop u onze dienstverlening omschrijft zien wij als een groot compliment. We doen dagelijks ons best om onze klanten een snelle dienst te leveren en daarom doet het ons goed om te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en zeer efficiënt tegen leuk tarief.

Proces loopt soepel. Ze reageren steeds zeer snel. Verder duidelijke instructies.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw ontzettend positieve review. We ontvangen niks liever dan een 10 van onze klanten en zijn blij te lezen dat het proces soepel en snel is verlopen. Uw feedback over onze duidelijke instructies doet ons goed en is een prettige bevestiging dat we op de goede weg zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Ik kan iedereen aanraden om via notariële diensten een verklaring van erfrecht aan te vragen. Snel, duidelijk, goede communicatie via de mail en heel voordelig! Aanrader!!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn heel blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze dienstverlening en dat u ons daarom zou aanraden aan anderen. Dat heeft ons team veel motivatie voor de komende week. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zie hieronder

Er moeten in zo'n proces toch wel erg veel stappen gezet worden waarbij je als oudere snel vastloopt. Steun van beter ingewerkte kinderen is hierbij onmisbaar.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw feedback! Ons specialisme is online afhandeling van notariële zaken. We kunnen ons voorstellen dat het even wennen is om dit online te regelen. Echter is ons team is altijd telefonisch en per mail bereikbaar om klanten te ondersteunen in dit proces. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Deskundig en efficiënt

Alles was duidelijk, iedere stap werd toegelicht, deskundige en snelle afhandeling.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat u onze dienstverlening als deskundig en efficiënt omschrijft. Uw review bevestigt dat we op de juiste weg zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Boven alle verwachting!

Het opstellen van de Verklaring van Erfrecht verliep heel soepel. Alles via de mail, maar duidelijke - schriftelijke - communicatie. Ook toen alles iets langer ging duren.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige review! We horen niets liever dan dat klanten onder de indruk zijn van onze dienstverlening en dat we de verwachtingen kunnen overtreffen. Gezien het feit dat we online werken, beschouwen we onze communicatie als een essentieel onderdeel van onze service. Fijn om te horen dat u dit op prijs heeft gesteld. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

prima snelle afwikkeling

Het was duidelijk wat we moesten doen, en als je een vraag hebt dan wordt hij snel beantwoord, dat was prettig

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en mooie beoordeling met een 10! Het doet ons goed om te horen dat u een snelle afwikkeling heeft gehad en dat u het gehele proces als duidelijk heeft ervaren. We proberen altijd zo snel mogelijk te antwoorden op vragen en zijn blij om te horen dat we hierin geslaagd zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Correct, duidelijk en vlot geregeld

Via de bank hier uitgekomen. Uitstekende dienstverlening.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn dankbaar dat u bent doorverwezen door uw bank en dat we u een uitstekende ervaring hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Ik kan het iedereen aanraden.. Snel… accuraat .. goede communicatie en vriendelijke mensen aan te telefoon en voor een goede prijs! Ben heel tevreden

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische review! Zo zien we de beoordelingen graag binnenkomen. We horen niets liever dan positieve ervaringen van klanten met onze dienstverlening en we voelen ons vereerd met uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

De dienst dead wat is beloofd.

Proces was duidelijk en eenvoudig. Op mijn vragen werd snel en goed gereageerd.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor review! We zijn blij om te horen dat u verwachtingen overeen zijn gekomen met het uiteindelijke resultaat. Daarnaast doet het ons goed om terug te lezen dat u tevreden bent over de snelheid en manier van reageren op uw vragen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Mijn ervaring met notariële is uitstekend.

De aanvraag voor een akte van erfrecht is snel en precies als afgesproken afgehandeld. De verklaring was binnen 14 dagen in mijn bezit.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en het toekennen van een 10! We horen graag dat klanten een uitstekende ervaring hebben gehad met onze dienstverlening, zowel op het gebied van snelheid als betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Meeste handelingen gingen gemakkelijk

Werd goed op de hoogte gehouden. Een telefonisch contact liep wat minder. Werd min of meer verantwoordelijk gehouden voor een dubbele registratie. Was niet klantvriendelijk.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw feedback! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u de meeste handelingen als gemakkelijk heeft ervaren. We betreuren het om te horen dat u het contact met ons als niet klantvriendelijk heeft ervaren. We zullen hier intern naar kijken en onze communicatie stijl hierop aanpassen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

heel goed geholpen

snel, accuraat, en relatief goedkoop. Bedankt voor de snelle verwerking

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze snelheid en prijs-kwaliteit. Ondanks dat we veel geautomatiseerde processen hebben, hangt de snelheid ook vaak samen met de snelheid van onze klanten. Daarom vanuit ons een dank voor de prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Heel fijn dat jullie voor ons zaken geregeld hebben na mijn moeder haar overlijden. Adequaat en duidelijk.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij dat we u hebben kunnen ondersteunen tijdens de aanvraag van verklaring van erfrecht in verband met het overlijden van uw moeder. We kunnen ons voorstellen dat er veel op u af komt en daarom zijn we dankbaar dat we dit proces eenvoudig en snel online kunnen aanbieden aan onze klanten. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

mijn ervaring is gewoon zeer positief.

Door de duidelijke en eenvoudige wijze waarop u het aanvragen van de verklaring heeft ingericht ondervond ik hierbij geen probleem. De afwikkeling vond snel plaats. De mondelinge communicatie was duidelijk en prettig,

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw zeer positieve review! We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Daarnaast prettig om te horen dat u geen enkele problemen heeft ondervonden tijdens de aanvraag en dat de afwikkeling naar verwachting is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

zeer goede ervaring

Ze hebben ons goed geholpen en op de hoogte gehouden waar nodig.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve woorden en mooie beoordeling! Het doet ons goed om te lezen dat u zich goed geholpen voelde door onze dienstverlening en dat u de regelmatige updates als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Pompmolenlaan 19 B

3447GK Woerden

0348 220077

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl