Vlotte ,snelle ,accurate afhandeling

In de hectiek van een overlijden krijg je heldere instructies,adviezen wat te doen . Steeds terugkoppeling hoe ver het proces is . Neemt veel werk uit handen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We kunnen als voorstellen dat er veel op u afkomt na het overlijden van een dierbare. Daarom zijn we dankbaar dat we u van dienst hebben kunnen zijn en u hebben kunnen ondersteunen door middel van vlotte service en heldere uitleg. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Duidelijk en gemakkelijk

Duidelijk communiceren en je wordt goed up to date gehouden. Bespaart een duurdere gang naar de fysieke notaris.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening! We streven ernaar om onze klanten een duidelijke en gemakkelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Communicatie en transparantie zijn voor ons van groot belang, en we zijn blij dat u onze updates waardeert. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Snel correct duidelijk en accuraat is uitstekend bevallen

• Met welk product heeft u ervaring? Aangifte erfbelasting

Hartelijk dank voor uw uitstekende review! We zien niets liever dan klanten die ons met een 10 beoordelen. Daarnaast zijn we blij om te lezen dat u ons omschrijft als een snelle, correcte dienstverlening die duidelijk en accuraat handelt. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

dudelijk, professioneel en snel

dudelijk, professioneel en snel

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn erg dankbaar voor de woorden waarmee u ons omschrijft. Dit is precies zoals we gezien willen worden als dienstverlening. We zijn blij dat we u naar verwachting hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Snelle afwikkeling

Ook bij onduidelijkheden een duidelijk uitleg

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review! We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelheid en dat de uitleg duidelijk was. Bedankt voor uw vertrouwen in onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Zeer goede dienstverlening

Snel en duidelijk

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw zeer tevreden review! We zijn dankbaar dat u onze dienstverlening met een 10 heeft beoordeeld. Daarnaast zijn we blij om te lezen dat u onze snelheid en duidelijke communicatie op prijs heeft gesteld. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Snel, goed en goedkoop.

Noodzakelijke notariële diensten voor een normale prijs op een No nonsense manier.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze no nonsense dienstverlening. We zien het als groot voordeel dat we online zaken kunnen afhandelen met onze klanten, hierdoor kunnen we de doorlooptijd kort houden en de prijs scherp. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Geweldig geholpen

Na een zoektocht op Internet kwamen wij hier uit. Wat ons aansprak was de heldere prijsstelling en uitleg per stap. Het uploaden van documenten was heel gebruikersvriendelijk. Tussendoor werden wij waar nodig goed te woord grstaan. Zorgvuldig, snel en accuraat zijn wij stapsgewijs geholpen. Een volgende keer maken wij hier weer gebruik van. Waarom meer betalen voor dezelfde dienstverlening?

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! We streven ernaar om onze klanten een duidelijke en gebruiksvriendelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed om te horen dat dit ook uw ervaring was. Het is altijd ons doel om onze klanten zorgvuldig, snel en accuraat te helpen, en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. We zijn blij dat u de heldere prijsstelling en stapsgewijze uitleg heeft gewaardeerd, evenals het gemak van het uploaden van documenten. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen en voor het delen van uw positieve ervaring. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Uitstekende prijs kwaliteit!

Zijn erg meedenkend en herinneren je bepaalde documenten door te sturen! Erg tevreden!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! We zien niets liever dan een 10 en uitroeptekens in een review. Uw enthousiasme straalt ervanaf. We zijn blij om te lezen dat u erg tevreden bent over onze dienstverlening. We vergeten allemaal wel eens iets, dus we helpen onze klanten graag om de snelheid te waarborgen. Bedankt voor uw vertrouwen! Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

ben erg goed en snel geholpen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw kort en krachtige review! We zien niets liever dan tevreden klanten die ons een 10 toekennen. Fijn om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen en dat de snelheid naar tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

goed, maar onnodig traag

Het duurde meer dan drie maanden en dat was niet nodig geweest als er met de executeur was gecommuniceerd welke elementen nog ontbraken voor het afgeven van de Akte van Erfrecht.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het spijtig om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de snelheid van onze service en dat u het gevoel heeft dat de communicatie beter had gekund. We streven ernaar om onze dienstverlening zo efficiënt mogelijk te maken en onze klanten snel van dienst te zijn. Het spijt ons dat dit in uw geval niet is gelukt en dat het langer heeft geduurd dan nodig was. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen intern bekijken hoe we onze communicatie met executeurs kunnen verbeteren om dergelijke vertragingen in de toekomst te voorkomen. Uw opmerkingen helpen ons om onze processen te evalueren en te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

snel geholpen

na het overlijden van mijn vader hadden een erfrechtverklaring nodig. deze via Notariële Diensten online kunnen aanvragen. Na dat aanvraag was gedaan de verklaring in 2 weken in huis ben zeer tevreden over de snelle service, en de afhandeling.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze snelle service en de afhandeling. We zijn dankbaar dat u heeft gekozen voor Notariële diensten en dat we u verwachtingen niet hebben teleurgesteld. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Een aanrader voor het verkrijgen verklaring van erfrecht

Snelle en duidelijke communicatie. Verkrijgen Verklaring van Erfrecht voor familie op afstand kon allemaal vanuit huis gebeuren en was met een paar dagen gebeurd. Waarmerken documenten, identificatie ging allemaal online dmv iDIN. Kosten de helft van opgevraagde offertes notarissen. Een aanrader.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening en dat u ons zou aanraden voor het verkrijgen van een verklaring van erfrecht! We streven er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, en het doet ons goed om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Daarnaast is het fijn om te lezen dat u de communicatie als snel en duidelijk heeft ervaren, en dat u de mogelijkheid om alles vanuit huis te regelen heeft gewaardeerd. We begrijpen dat afstand soms ingewikkeld is met familie en daarom dat het belangrijk is om processen zo soepel mogelijk te laten verlopen. We zijn blij dat we hieraan hebben kunnen bijdragen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle service

Duidelijk, snelle reactie en afronding binnen 1 week, goede prijs

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle service die we hebben geboden. We zien duidelijke communicatie als een belangrijk onderdeel om het proces efficiënt te laten verlopen, daarnaast hangt de snelheid vaak samen met de snelheid van de klant, dus vanuit ons een dank voor de prettige samenwerking. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en zeer klantvriendelijk

De verklaring van executele heb ik binnen een paar dagen gekregen. Geweldig. Iedere tussenstap werd helder gecommuniceerd. Zelfs met alleen een iPad ging het technisch allemaal heel makkelijk. En de prijs was de helft van de offerte van het notariskantoor waar ooit het testament was opgemaakt. Dus: snel, helder, makkelijk en zeer betaalbaar. Briljant.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Wat fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en dat u de verklaring van executele binnen een paar dagen heeft ontvangen! We streven er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, en het doet ons goed om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan, zelfs vanaf een iPad. Daarnaast zijn we blij dat we u een betaalbare oplossing hebben kunnen bieden, waardoor u kosten heeft bespaard in vergelijking met andere notariskantoren. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons en voor uw mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel, betrouwbaar, eenvoudig en niet duur.

Zie de woorden hierboven.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw kort en krachtige review! We zijn ontzettend dankbaar dat u onze dienstverlening met een 10 heeft beoordeeld. Eenvoudig en snel is precies wat we willen zijn. Doordat we snel werken kunnen we de prijs scherp houden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

duidelijke communicatie en vlotte afhandeling

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en het toekennen van een 10! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze dienstverlening. Daarnaast doet het ons goed om te lezen dat u onze communicatie als duidelijke heeft ervaren en de afhandeling vlot. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Kundig en doortastend

Ik had een verklaring van erfrecht nodig. Bij de aanvraag bleek dat ik deze ook nodig had voor het overlijden van mijn vader, die 32 jaar geleden was overleden. De notaris heeft dit alles in goede banen geleid. Ondanks dat de Gemeente laks en niet erg meewerkte was.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw feedback en uw waardering van onze dienstverlening! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze kundigheid en doortastendheid bij het regelen van de verklaring van erfrecht, zelfs in een situatie waarin de gemeente niet erg meewerkte. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde om onze service voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel, goedkoper, makkelijk en goede begeleiding!

Prima keuze en goedkoper dan via bezoek aan een Notaris. Werden stap voor stap heel duidelijk begeleid door het aanvraag proces. Het geheel verliep zeer voorspoedig.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en uw vertrouwen in ons voor de afhandeling van uw verklaring van erfrecht! We zijn blij om te horen dat u onze service als snel, kostenefficiënt en goed begeleid heeft ervaren. Bij Notariële Diensten streven we er altijd naar om het proces zo soepel en transparant mogelijk te laten verlopen, en uw positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Wat een fantastische service!

We zijn erg blij met ondernemende mensen zoals die bij Notariële Diensten werken. Er wordt meegedacht, ongevraagde informatie gegeven die erg nuttig is en er wordt helder gecommuniceerd. Hier kunnen de "old-skool"-notarissen nog wat van leren.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw lovende woorden! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Uw feedback over ons meedenkende team en de heldere communicatie wordt enorm gewaardeerd. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een positieve ervaring voor u. Bedankt voor uw vertrouwen in onze dienst die mee gaat met de moderne technologische tijd. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Vlotte afhandeling

Snelle reactie, duidelijke stapsgewijze uitleg, snelle afhandeling

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor het delen van uw ervaring! We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Uw opmerkingen over onze vlotte afhandeling en duidelijke stapsgewijze uitleg zijn enorm waardevol voor ons. Het is ons doel om onze dienstverlening naadloos en efficiënt te laten verlopen, en het doet ons goed om te horen dat we hierin geslaagd zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

overzichtelijk en snel

Prima alles digitaal.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

We zijn blij te horen onze dienst als overzichtelijk en snel omschrijft. We streven er altijd naar om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. We waarderen uw score van een 7, maar streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren. Om ervoor te zorgen dat we uw verwachtingen in de toekomst kunnen overtreffen, zouden we graag specifieke feedback van u ontvangen. Dit zou ons enorm helpen om te begrijpen waar we kunnen verbeteren en om ervoor te zorgen dat uw volgende ervaring met ons een 10 verdient. U kunt uw feedback met ons delen per mail. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Redelijk goed. Weinig informatie over doorlooptijd.

Weinig informatie over doorlooptijd. 1 stap 2 keer uitgevoerd. Qua kosten wel conform afspraak.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw feedback! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij dat redelijk tevreden bent. De doorlooptijd kan echter heel erg verschillen per geval, daarom communiceren we daar niet standaard over. U kunt ons altijd bellen om te vragen wat de doorlooptijd is op basis van de gegevens die op dat moment bekend zijn, dan kunnen we u daar een indicatie voor geven. Met vriendelijke groet, Team bij Notariële Diensten

Snel en Efficient

Snelle en adequate dienstverlening, en dat tegen een sterk concurerend tarief !

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat u onze snelheid en efficiëntie waardeert. We streven er altijd naar om onze klanten snel en adequaat van dienst te zijn, fijn dat dit gelukt is. Met vriendelijke groet, Team bij Notariële Diensten

“Aan de hand” in moeilijke tijd

Zeer snelle en duidelijke communicatie. Verkrijgen Verklaring van Erfrecht voor kinderen die op grote afstand wonen was nu zeer eenvoudig. Waarmerken documenten, identificatie ging allemaal online dmv iDIN. Ook het verkrijgen van (onbekend) testament was zo geregeld. Conclusie: kon niet beter!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en het delen van uw ervaring met ons! We zijn dankbaar dat we u hebben kunnen bijstaan in deze moeilijke tijd en dat we hebben kunnen helpen met het verkrijgen van de Verklaring van Erfrecht voor uw kinderen, ondanks de afstand. Ons doel is om het proces zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken, en het doet ons goed om te horen dat u onze snelle en duidelijke communicatie heeft gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Team bij Notariële Diensten

Bedrijfsgegevens

Pompmolenlaan 19 B

3447GK Woerden

0348 220077

[email protected]

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.