Heel goed

Transparante prijsopgave en snelle afwikkeling

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw beoordeling met een 10! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening, zowel op het gebied van prijs als snelheid waarmee we onze service geleverd hebben. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Ging allemaal soepel

Bij de aanvraag al .ging het gelijk goed en snel . Als er iets verstuurd of getekend moest worden gelijk binnen een minuut mailtje terug we hebben het ontvangen . Het laaste mailtje nu moet advocaat nog tekenen dat duurt 3 a 4 dagen ,had ook veel sneller in huis . Dus al met al een zeer tevreden klant

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw mooie review en positieve woorden. Het doet ons goed om te horen dat alles soepel en snel is verlopen. Doordat onze processen grotendeels geautomatiseerd zijn, kunnen we onze klanten zo efficiënt en snel mogelijk van dienst zijn. We zien niets liever dan tevreden klanten en dit geeft ons extra motivatie. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Vakkundig en betrouwbaar

Zeer goede en duidelijke communicatie. Vlot geregeld

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en het toekennen van een 10! Fijn om te lezen dat u ons omschrijft als vakkundig en betrouwbaar. We proberen altijd het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen voor onze klanten door middel van duidelijke communicatie. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

prima service voor prima prijs

Onze ervaring is prima, we kregen duidelijke informatie en uitleg wat je moest doen. We hadden de papieren binnen een week, echt top!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat we u een goede ervaring hebben kunnen bieden door middel van onze snelle service en duidelijke uitleg. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

snel en kwalitatief zeer goed.

snelle service, goede prijs.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk bedankt voor uw review met uw positieve woorden. Daar wordt enorm gewaardeerd door ons! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en goed

Snelle afhandeling, fijn dat alles digitaal geregeld kon worden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor deze review. Het voordeel van alles digitaal te kunnen regelen is dat alles vanuit huis geregeld kan worden. Dat is extra handig als er eventueel meerdere erfgenamen zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima service.

Prima service, alles geregeld zonder al te veel rompslomp.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

In deze tijden is rompslomp iets waar je niet op zit te wachten en daarom willen we graag te ontzorgen door op deze manier een verklaring van erfrecht voor u te kunnen verzorgen. Dank u wel voor deze review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Ben zeer tevreden moest erfrecht verklaring hebben dit was snel geregeld documenten aangeleverd werdt snel op gereageerd top

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en deze review. Dit waarderen we enorm en worden we heel blij van! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede communicatie

Goede en correct afgehandeld. Snelle en duidelijke communicatie.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review. Deze is kort en krachtig en benoemd exact wat we heel belangrijk vinden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle reactietijd en alles vlot geregeld.

Alles was duidelijk en ook goed uitgelegd. Het was direct duidelijk wat ik moest aanleveren. Alles was vlot geregeld.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk bedankt voor uw review. Wanneer je een online dienstverlening aanbied is het nog belangrijker om goed uit te leggen wat er bedoeld en verwacht wordt. Fijn om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Positief verrast. Proces van aanvragen was heel gemakkelijk, ook mijn broers konden snel en makkelijk reageren. Hierdoor kreeg ik binnen een week de Akte van erfrecht.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review. Als ook alle erfgenamen snel reageren kan een aanvraag vaak binnen korte tijd worden afgerond. U dus ook bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Eenvoudig en snel je verklaring in huis

Het aanvragen van een verklaring ging snel en makkelijk. Je wordt van elke stap op de hoogte gesteld per mail.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review. Net als bij u kan in zeer veel gevallen een aanvraag snel en gemakkelijk verlopen, mede door de online werkwijze en updates per e-mail maar ook door het snel reageren van de erfgenamen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Aanrader!

Een verklaring van erfrecht nodig. Vaak is er al een intensieve periode aan vooraf gegaan. Ik had geen zin in de nodige bezoeken aan de notaris. Voor mij was het een van de redenen om via verklaringvanerfrecht.nl aan de verklaring te komen. Alles kan online. Het aanvragen gaat gemakkelijk. De nodige 'stukken' aanleveren gaat snel en veilig. Communicatie ook prima. Op specifieke vragen aan de notaris werd in mijn geval binnen 2 werkdagen gereageerd. Het bedrag van €298 wat vermeld staat op de website is een vanaf prijs. In sommige gevallen kun je voor dat bedrag beschikken over de verklaring. In mijn geval kwam er nog wat bij voor een erfgenamen onderzoek en het beoordelen van een testament. De kosten voor het opvragen van een testament komen ook voor eigen rekening. Al met al ben ik zeer tevreden over de snelheid, de communicatie en de factuur. Ik zou het iedereen aan kunnen raden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw uitgebreide en zeer positieve review. Het is voor ons en toekomstige klanten erg prettig te lezen wat de ervaringen zijn. Wij waarderen dit enorm. De kosten met betrekking tot het testament beoordelen en erfgenamenonderzoek communiceren we vooraf ook bij de opdrachtbevestiging. Het is niet in alle aanvragen noodzakelijk en juist daarom willen wij de aangeboden prijs van €298 zo transparant mogelijk houden. Nogmaals dank en fijn dat u ons zult aanraden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

heel goed

heel goed

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review en mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en professioneel.

Ik heb een verklaring van Erfrecht aangevraagd. Snelheid, prijs en kwaliteit erg goed.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw review. De combinatie van snelheid, prijs en kwaliteit zijn voor ons zeer belangrijke punten. Fijn dat u het ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Resultaat goed en betaalbaar

Het resultaat is goed genoeg voor een ruime voldoende, maar het proces duurde langer dan verwacht en er werd tussentijds ook niet gecommuniceerd. Meerdere keren moeten bellen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw review. In het dossier heb ik kunnen zien dat het beoordelen van een akte inderdaad iets langer heeft geduurd, nogmaals excuses hiervoor. Gelukkig hebben wij na contact met u het dossier vervolgens na drie dagen kunnen afronden. Bedankt voor uw ruim voldoende beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Netjes en adequaat geholpen

Netjes en adequaat geholpen. Snelle reacties, als je wat wilde weten.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat wij u snel hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Alles ging zoals ik het mij had gewenst

Perfect zoals alles aansluit en duidelijk is in de communicatie. Ook de snelheid waar mee alles afgewerkt wordt is werkelijk zeer goed.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw lovende woorden. Heel fijn dat we aan uw verwachtingen voldaan hebben met het opstellen van uw verklaring van erfrecht. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Ging heel makkelijk

Fijne ervaring en redelijke kosten!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Fijn dat u het een gemakkelijk proces heeft gevonden. Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Snel, efficiënt, en goede prijs.

Nav het overlijden van een ouder is een verklaring van erfrecht nodig. De prijzen hiervan verschillen enorm. Terwijl het product uiteindelijk hetzelfde is (en moet zijn). Dit is heel gemakkelijk gegaan, voordelig en goed.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Vaak is er inderdaad een verklaring van erfrecht nodig na een overlijden. En inderdaad de prijzen verschillen ontzettend. Dank voor het gestelde vertrouwen in onze organisatie en uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Goede en snelle afhandeling

Correcte benadering. Duidelijkheid qua tarief.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review. We proberen zo goed mogelijk om vooraf duidelijk te informeren over de te verwachten kosten, omdat we dat heel belangrijk vinden. Fijn dat we u van dienst mochten zijn en dat we de verklaring van erfrecht snel voor u konden afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Prima contact, vlotte reactie en afhandeling!

Prima contact, vlotte reactie en afhandeling!

Dank u wel voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

positief

Er waren meerdere erfgenamen, de instructies waren duidelijk en goed uit te voeren.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Leuk om te lezen dat u positief bent over het verloop van de aanvraag. Omdat we online werken is het belangrijk dat de instructies duidelijk zijn. Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Sterk digitaal en communicatief.

Had binnen 8 werkdagen Verklaring van Erfrecht binnen. Ben zelf de 73 jaar gepasseerd maar het proces is zeer goed te doen. Dank daarvoor.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review. Heel leuk dat u het proces op deze manier heeft ervaren. Wij zijn u graag van dienst geweest. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Duidelijk

Transparantie service, communicatie via de mail en telefoon. Snel en correct geleverd.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review. En inderdaad u kunt ons mailen en bellen, het is net wat de voorkeur heeft. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Bedrijfsgegevens

Pompmolenlaan 19 B

3447GK Woerden

0348 220077

[email protected]

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.