Snel , duidelijk, goed bereikbaar

Kundig advies, accurate afhandeling

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review. Het is fijn om te horen dat u onze dienstverlening als snel, duidelijk en goed bereikbaar heeft ervaren, en dat u tevreden bent met ons kundige advies en de accurate afhandeling. We streven er altijd naar om onze service verder te verbeteren. Daarom zouden we het zeer op prijs stellen als u eventuele suggesties of feedback met ons kunt delen, zodat we in de toekomst mogelijk een 10 van u mogen ontvangen. U kunt uw tips delen door te mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Vlot en duidelijk

Erg eenvoudig en door de directe reacties op je mail is het hele proces simpel en vooral erg gemakkelijk.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het is fijn om te horen dat u onze dienstverlening als vlot en duidelijk heeft ervaren. We zijn blij dat het hele proces voor u eenvoudig en gemakkelijk verliep, mede dankzij de directe reacties op uw emails. Uw feedback motiveert ons om onze service op dit hoge niveau te houden. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Professioneel en betrouwbaar

Wordt heel goed en snel gereageerd en afgehandeld. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en wijze van communiceren .

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende review en het toekennen van een 10. We zijn blij te horen dat u onze dienstverlening als professioneel en betrouwbaar heeft ervaren. Het is fijn om te weten dat de communicatie en afhandeling snel en naar tevredenheid verlopen zijn. Uw tevredenheid over de kwaliteit van onze service en onze manier van communiceren waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Heel het proces verliep soepel, alles via email. En uiteindelijk duurde het nog geen twee weken. Aanrader.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische review en de perfecte score van 10. Het is geweldig om te horen dat het hele proces soepel is verlopen en dat alles via email afgehandeld kon worden. We zijn blij dat we binnen twee weken aan uw verwachtingen konden voldoen. Uw aanbeveling betekent veel voor ons. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Prima, snel, gemakkelijk

Fijn dat alle identificatie met idin kon

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te horen dat u onze dienstverlening als prima, snel en gemakkelijk heeft ervaren. Het is ook goed om te weten dat de identificatie met iDIN naar tevredenheid is verlopen. Wij streven ernaar om onze processen zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Snelle afhandeling, zeer duidelijk allemaal

Snelle afhandeling

• Met welk product heeft u ervaring? Een ander product

Hartelijk dank voor uw positieve review. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle afhandeling en de duidelijkheid van onze dienstverlening. Wij streven er altijd naar om onze processen efficiënt en helder te houden, en uw feedback bevestigt dat we hierin slagen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Snel geregeld

Communicatie was goed en snel geregeld Het was eigenlijk heel makkelijk

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige review en de perfecte score van 10. We zijn blij om te horen dat de communicatie duidelijk en snel was en dat alles gemakkelijk voor u verliep. Het is ons doel om onze klanten snel en efficiënt te helpen, en uw positieve feedback laat ons weten dat we op de goede weg zijn. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Vanaf 1e contact tot het binnen krijgen van de gevraagde documenten heeft precies een week geduurd. In 1 woord geweldig.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve review en het delen van uw ervaring. Het doet ons goed te horen dat het proces van het eerste contact tot het ontvangen van de gevraagde documenten binnen een week naar tevredenheid is verlopen. Uw lovende woorden en het omschrijven van onze dienstverlening als "geweldig" waarderen wij enorm. Wij streven er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, en het is fijn om te horen dat dit bij u is gelukt. Met vriendelijke groet, Team Notariële diensten

Supersnelle en correcte afhandeling

Na het geven van de opdracht werd werkelijk elke stap supersnel afgehandeld en tot in detail digitaal terug gekoppeld. Als je ook maar een beetje feeling hebt met digitale afhandeling, dan raad ik het iedereen aan.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige review! We zien uw positieve woorden als een groot compliment. We proberen onze dienst zo toegankelijk mogelijk te maken. We zien duidelijke communicatie als essentieel onderdeel hiervan, zodat de klant weet wat de status van de aanvraag is. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

goede snelle duidelijke service.

Bij onduidelijkheden even gebeld en werd vriendelijk en daadkrachtig geholpen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en het toekennen van een 10! Het doet ons goed om te horen dat u ons omschrijft als een snelle en duidelijke service. We zijn inderdaad ook altijd telefonisch bereikbaar voor vragen en we zijn blij dat u zich vriendelijk en daadkrachtig geholpen voelde. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Heel goed en duidelijk geholpen

Alles goed duidelijk ervaren , goed bereikbaar en snelle antwoorden op mijn vragen. Fijn dat alles digitaal kan.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat het gehele aanvraag proces voor u duidelijk was en u zich goed geholpen voelde. Ondanks dat we een online dienstverlening zijn, zijn we altijd telefonisch of per mail bereikbaar voor vragen. Fijn dat u dit op prijs heeft gesteld. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zorgvuldig en snel

Duidelijke communicatie. Werd steeds goed op de hoogte gehouden van de voortgang

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige review. Fijn om te horen dat u de regelmatige updates op prijs heeft gesteld. Wij zien communicatie als een essentieel onderdeel van onze service en in veel gevallen bevorderd dit de snelheid. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel vakkundig

Goed advies, snel en vakkundig.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat u onze snelheid en vakkundigheid op prijs heeft gesteld. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Professionals

Snelle afhandeling, duidelijke uitleg. Een prima ervaring

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw mooie review en fijn om te horen dat we u een prima ervaring hebben kunnen bieden. We proberen altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren met onze klanten zodat we de snelheid hoog kunnen houden. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle afhandeling en uitstekende communicatie en terugkoppeling

De mailwisseling mbt de aanvraag en afhandeling van onze verklaring van erfrecht verliep bijzonder goed. Een goede tussentijdse terugkoppeling van de status en alle zaken werden snel en vakkundig afgehandeld. We zijn zeer tevreden!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische review! We horen niets liever dan dat onze klanten zeer tevreden zijn naar aanleiding van onze geleverde dienst. Daarnaast prettig om te lezen dat u de terugkoppeling en communicatie op prijs heeft gesteld. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Vlot en netjes een verklaring van erfrecht

Via Google kwam ik hier terecht. De reviews zagen er goed uit. De doorlooptijd was echt heel kort en alles kon online. Alles netjes ontvangen. Professionele afhandeling. Zeer tevreden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed om te weten dat u op basis van andere positieve reviews bij ons terecht bent gekomen. We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen via dit platform. Hopelijk zal het andere mensen helpen om eenzelfde keuze te maken. Bovenal zijn we blij dat we de verwachtingen waar hebben kunnen maken op het gebied van snelheid en nauwkeurigheid. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en simpel

Snelle en simpele manier. Erg tevreden, ook de andere erfgenamen waren uiterst ccontent

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We horen niets liever dan dat onze klanten tevreden zijn naar aanleiding van de ervaring met onze dienst. Snelheid en gemak zijn voor ons belangrijke onderdelen van de service die we bieden. Fijn dat u dit zo gewaardeerd heeft. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Super makkelijk

Geweldig zo snel alles geregeld en dat voor een meer dan schappelijke prijs. Alles via e-mail en online echt TOP

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw top review en beoordeling van onze dienst. We zijn blij om te horen dat we uw verwachtingen op het gebied van snelheid en gemak hebben overtroffen. We zijn het met u eens dat online gemak voorop staat bij onze service. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Communicatie via websites en e-mails is in één woord Geweldig. Zeer duidelijke uitleg en toelichting. Zeer snel antwoord.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw geweldige review! Het doet ons goed om te horen dat u zo’n prettige ervaring heeft gehad met onze online dienstverlening. We proberen altijd zo snel mogelijk te antwoorden en zijn blij om te lezen dat we hierin geslaagd zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijk en snel.

Informatie was duidelijk. Formulieren makkelijk in te vullen. Communicatie gedetailleerd. Duidelijke prijsopgaaf, geen verborgen kosten.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve review en toekennen van een 10! Zo’n mooie omschrijving van onze dienst zien we graag. We zijn blij om te lezen het aanvraag proces duidelijk was en de afhandeling snel is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Levering van diensten gebeurt efficiënt en helder

Zie boven

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u onze dienst als efficiënt en helder heeft ervaren. We zien dit als essentieel onderdeel om een goede online ervaring te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijke communicatie

Bij iedere stap of download krijg je direct een bevestiging in de mail. Erg duidelijk gecommuniceerd welke documenten er nodig zijn.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige review. We zijn blij om te lezen dat u onze communicatie als duidelijk heeft ervaren en de regelmatige updates en bevestigingen heeft gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Erg gemakkelijk. Alles vanuit huis te regelen.

Erg gemakkelijk. Alles vanuit huis te regelen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u de aanvraag als gemakkelijk heeft ervaren via onze website. We zien het ook als groot voordeel dat alles online afgehandeld kan worden en dat dit een ritje buiten de deur bespaard. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Vlotte, accurate afhandeling tegen goed tarief

Handig dat je alles digitaal kunt aanleveren en regelen. Juiste en vlotte reactie. Gunstig tarief. Wij kregen niet door dat we dertig dagen moesten wachten wegens wen dertigdagenclausule. Na een telefoontje was dit opgehelderd maar we hadden er eigenlijk bericht over moeten krijgen. Deze werkwijze is geschikt voor mensen die de schriftelijke uitleg van de dienst goed kunnen begrijpen en overzien.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelheid en het tarief van onze service. Uw opmerking met betrekking tot de clausule nemen we mee. We zijn altijd telefonisch bereikbaar in het geval van vragen of onduidelijkheden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Doeltreffend, duidelijk, efficiënt en zeer klantvriendelijk.

Ik heb via deze diensten een verklaring van erfrecht laten regelen en ben hier zeer tevreden over. Het was snel geteld, uitstekend afgehandeld en bij vragen etc. ben ik duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Tarieven zijn aantrekkelijk en zeer redelijk. Wanneer ik in de toekomst weer een notaris nodig heb dan ga ik zeker weer gebruik maken van deze dienstverlening.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zien niets liever dan zeer tevreden klanten. We doen altijd ons best om zo’n hoog mogelijke service te bieden en de aanvraag zo snel mogelijk te verwerken. Doordat we efficiënt werken kunnen we de prijs scherp houden. Mocht u ons in de toekomst weer nodig hebben, ondersteunen we u graag. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Pompmolenlaan 19 B

3447GK Woerden

0348 220077

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl