Zo duidelijk allemaal

De terugkoppeling was erg fijn

• Met welk product heeft u ervaring? Royementsakte

Dank u wel voor uw review. Fijn dat wij u van dienst mochten zijn. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Duidelijk, eenvoudig en goede communicatie

Voor verklaring van erfrecht ingezet, alles was zeer duidelijk, niet duur en je hoeft niet op lokatie te komen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij lezen gelukkig nog steeds vaak dat men het zo waardeert dat alles vanuit huis geregeld kan worden. Dat maakt het verkrijgen van een Verklaring van Erfrecht zoveel makkelijker. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle en correcte afhandeling

Het aanvragen van een verklaring van erfrecht is gemakkelijk en de afhandeling is keurig en snel verwerkt.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

prettig geregeld (en je hoeft er de deur niet voor uit)

De procedure en communicatie is helder. Prettig is ook dat door de elektronische authenticatie belanghebbenden die over het hele land verspreid wonen niet uit hun stoel hoeven te komen voor de afhandeling. Het proces duurde voor mijn gevoel erg lang, maar dat kwam vooral door derden (overheid) die voor de uitvoering noodzakelijk waren.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Komt afspraken na maar communiceert slecht

Afspraken worden na geleefd maar er word niet op de e-mail gereageerd

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review. Het is niet onze manier van werken om niet op mailberichten te reageren. Onze excuses dat dit blijkbaar bij u wel het geval geweest is. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Erg betrouwbaar, exact op de hoogte gehouden van de voortgang.

Het contact is erg prettig. Notaris doet eerst onderzoek of ze inderdaad de betreffende hypotheek kunnen vinden die uitgeschreven moet worden. Na onze bevestiging dat dit inderdaad de correcte hypotheek is, wordt de rekening pas gestuurd. Na betaling van deze rekening wordt gelijk begonnen met het uitschrijf proces, waarbij je van iedere stap op de hoogte wordt gehouden.

• Met welk product heeft u ervaring? Royementsakte

Dank voor uw review en het beschrijven van het proces. De factuur wordt inderdaad pas verstuurd op het moment dat wij de volmacht van de geldverstrekker hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede en snelle service op afstand.

De afhandeling geen vlekkeloos en snel. Communicatie verliep via e-mail en er werden reminders gestuurd in het geval er nog wat ontbrak.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Ontzettend fijn dat het proces vlekkeloos verlopen is. Dank u wel voor deze review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en deskundig.

Gewone mensentaal en weinig ambtelijke omslachtigheid. Redelijke tarieven. Goed bereikbaar per mail en telefonisch.

Zeer kundig en betrouwbaar

Het opstellen van een verklaring van erfrecht is voor een notaris een routineklus, maar die moet wel vlot en kundig worden uitgevoerd. De notariële Diensten hebben dat mijns inziens kundig gedaan. De uitleg bij de uitvoering was ook zeer helder.

Vakkundige en vlotte afhandeling

Ik ben zeer tevreden

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Heel leuk te lezen dat u zeer tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer handige service als je in het buitenland woont

Mijn schoonzusje overleed en daarvoor moest er een verklaring van Erfrecht komen. Wij wonen in Frankrijk en wilden dit zoveel mogelijk op afstand regelen. Met behulp van de DoeHetZelf notaris is dat prima gelukt.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat goed dat u ons gevonden heeft en dat u het vanuit Frankrijk heeft kunnen regelen. Voor mensen in het buitenland is het extra prettig dat vanuit huis alles regelen mogelijk is. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima dienstverlening

Alles verliep soepel. De procedure werd goed uitgelegd op de website. Snelle afhandeling.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening en de snelle afhandeling. We zijn benieuwd naar wat we extra hadden kunnen doen om een 10 te scoren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Eenvoudig geregeld

Verklaring van erfrecht zeer eenvoudig geregeld. Bezoek notaris was door identificatie via IDIN niet nodig. Tevens een stukje goedkoper!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Gemakkelijk en alles via internet!

De aanvraag was niet ingewikkeld, wel 1 minpuntje email met verklaring executele, 1ste verzending niet ontvangen, dus duurde het iets langer dan verwacht! Na 1 telefoontje direct geregeld door 2de verzending en deze kwam gelijk aan in de mail. Goede en snelle service bij telefonische informatie.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Alles goed geregeld en afgehandeld

Voldoet aan de verwachtingen

Perfect verlopen, korte communicatielijnen, verhelderende stappen updates.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat goed te lezen dat alles perfect verlopen is. Daar zijn we blij om. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel, zorgvuldig en buitengewoon efficiënt.

Ter verkrijging van een verklaring van erfrecht contact gezocht. Dat gaat heel gemakkelijk en efficiënt. Er wordt direct gereageerd op het aanleveren van informatie, zodat je je nooit af vraagt "is men er wel mee bezig?". Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang, de acties en dergelijke en dat tegen zeer acceptabele tarieven.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat een mooie uitgebreide review, dank u wel daarvoor. En hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima service!

Onze ervaring was prima. Het ging in ons geval om een Verklaring van Erfrecht. Het proces verliep soepel en vlot en we werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. De prijs was een stuk lager dan bij een reguliere notaris en alles kon op afstand geregeld worden. Voor standaard-procedures een aanrader!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw beoordeling en dank voor uw compliment over onze service. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede uitleg. Goed te bereiken. Alles word terug gekoppeld over de gang van zaken. Vlotte afhandeling.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat u onze uitleg goed vond en dat de afhandeling vlot verlopen is. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en eenvoudig geregeld

Makkelijk en snel geregeld omdat het allemaal digitaal kan.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Het is inderdaad zo'n groot voordeel dat alles digitaal kan en mede daardoor wij u snel van dienst kunnen zijn. Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer tevreden over de service en prijs.

Er wordt goede informatie gegeven en tevens een vlotte afhandeling van verzoek royement van mijn hypotheek. Kan dit kantoor alleen maar verder aanbevelen.

Efficiënt en goedkoop

Correcte en volledige online afhandeling. Alle stappen helder uitgelegd, bevestigend en afgerond. Het duurde wel 2 maanden, maar de prijs was aantrekkelijk. Zijn tevreden!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Uitstekende dienstverlening alles online.

Er zijn meer notarissen die online service aanbieden maar dan moet je.voor ondertekening van een verklaring of akte alsnog naar het kantoor. Bij jullie alles online super .

Duurde veel te lang

Meer dan 2 maanden moeten wachten op een verklaring van erfrecht waarbij niets bijzonders aan de hand is

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Ik ben het helemaal met u eens dat meer dan 2 maanden wachten veel te lang is. Dat is ook niet gebruikelijk bij ons. Indien wenselijk kunt u ons een mail sturen met het dossiernummer dan kan ik nagaan wat er mis gegaan is waardoor het zo lang heeft geduurd. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Verrassend heldere en snelle aanpak

Vanwege het moe zijn van de stroperige en alles om niets grootmakende reguliere notarissen, heb ik "de zelfnotaris" geprobeerd voor het afgeven van een Verklaring van Executele. Een verademing; de eenvoud in de aanpak en wijze van communiceren en de relatief gunstige prijsstelling. Bovendien hoef je er de deur niet vooruit! Gewoon doen!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw review. Hadden we iets nog beter kunnen doen om een 10 te krijgen? Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Over Notariële Diensten

Wij zijn een organisatie die er op gericht is om u te helpen aan een notariële akte. Dat doen we door u zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Tijdens het proces geven we u de informatie die u nodig heeft en helpen we bij onduidelijkheden. We houden u continu op de hoogte van de stand van het proces. Op deze manier helpen we bij het voorbereiden van een document dat u normaal gesproken niet vaak nodig zult hebben. Door een vergaande samenwerking met de notarissen en met DoeHetZelfNotaris zijn onze tarieven bovendien relatief laag. We vertrouwen erop u van dienst te zijn geweest.