prettige samenwerking

ik heb notariele diensten al eerder gebruikt, was zeer tevreden en dat ben ik deze keer ook!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Uitstekende service zonder overbodige poespas

Erfrechtverklaring is snel en correct opgesteld en digitaal toegestuurd. Heel prettig dat alles via internet geregeld kon worden, dat geldt ook voor alle betrokkenen. De adviezen en/of aanwijzingen en ook de vervolgstappen in het proces zijn duidelijk aangegeven.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Goede prijs en ook snel geregeld

Wat een verschil in kosten! Als ik de verklaring van erfrecht had geregeld bij de notaris van mijn moeder had het ons 700,00 euro meer gekost. Het was wel vreemd om het online te regelen maar alles ging stapsgewijs uitstekend!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat u onze scherpe prijs heeft gewaardeerd. We begrijpen dat het misschien wat vreemd kan zijn om alles online te regelen, maar we zijn blij dat het stapsgewijs uitstekend is verlopen voor u. Bedankt voor uw vertrouwen in Notariële Diensten! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Heel goed

Prettig en gemakkelijk

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw geweldige beoordeling en het toekennen van een 10! We zijn blij om te horen dat u onze service als heel goed heeft ervaren. Het is ons streven om het proces zo prettig en gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten, en het feit dat u dit heeft opgemerkt, doet ons veel plezier. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Super service

Super dienstverlening. Nemen je een hoop dingen uit handen. En een snelle reactie op alle acties die uitgevoerd worden of moeten worden.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat u onze service als super ervaart en dat we u een hoop zorgen uit handen konden nemen. Het is ons doel om een soepele en efficiënte dienstverlening te bieden, en het feit dat u de snelle reactie op alle acties waardeert, betekent veel voor ons. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in Notariële Diensten! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer positief

Na het overlijden van mijn moeder wilde we rust en niet teveel gedoe. On op deze manier konden we het vanuit huis lekker regelen en hoefden we niet van huis.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u onze service als zeer positief heeft ervaren, vooral in een periode die al moeilijk genoeg is na het overlijden van uw moeder. We streven ernaar om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken, zodat u rust kunt vinden en een ritje naar een notariskantoor bespaart. Als u nog specifieke feedback heeft die ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren, om in de toekomst een 10 te verdienen, nodigen we u van harte uit om ons een e-mail te sturen naar [email protected]. We waarderen uw input enorm en streven ernaar om continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goede en snelle service

Op eenvoudige manier heb ik de bestelling zeer snel kunnen afhandelen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en het toekennen van een 10! We zijn blij dat u onze service als goed en snel heeft ervaren. Het is ons streven om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten, en het feit dat u de aanvraag snel kon afhandelen op een eenvoudige manier, is geweldig om te horen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

duidelijkheid en goede begeleiding

Ik had een verklaring van erfrecht nodig. Notariële diensten geeft op de site een duidelijk beeld van hun werk en bijbehorende tarieven. In de praktijk liep het uitstekend. Mailtjes om opvolgend stukken aan te leveren die vervolgens snel en goed beoordeeld worden. Zelfs voor iemand met weinig ervaring op dit gebied is het goed te volgen tegen een uiteindelijk scherpe prijs. En je hoeft er de deur niet voor uit.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat geweldig om te horen dat u onze service waardeert met een 10! We zijn blij dat u onze duidelijke begeleiding en transparante tarieven op prijs stelde. Het is ons doel om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken, zelfs voor mensen met minder ervaring op dit gebied. Het feit dat u het als goed te volgen heeft ervaren en dat alles snel en efficiënt werd afgehandeld, is fantastisch om te horen. Bedankt voor uw vertrouwen in Notariële Diensten! Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

klantgericht en betrokken. snelle reactie.

zeer tevreden

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat u onze klantgerichte en betrokken aanpak waardeert. We streven ernaar om snel te reageren en uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle afhandeling

Verklaring van erfrecht was binnen een week geregeld. Makkelijk aan te vragen online.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Fantastisch om te horen dat u onze service waardeert met een 10! We zijn blij dat de afhandeling van de verklaring van erfrecht zo snel en vlot is verlopen. Ons doel is om het proces voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken, en het feit dat u het online aanvragen als makkelijk heeft ervaren, is geweldig om te horen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Buitengewoon effectieve en efficiënte dienstverlening

Notariële diensten heeft het proces van de vereiste afwikkeling van een Verklaring van Erfrecht strak georganiseerd. De hele procedure verloopt digitaal. Tussen moment van opdrachtverlening tot moment van gereed zijn van de Verklaring van Erfrecht zat 15 dagen. Vanwege de procedurele afwikkeling op afstand kon één van de erven, die in Frankrijk woont, ook snel benaderd worden, waardoor er geen enkele vertraging in de afwikkeling zat. Zonder meer een aanrader om met deze notarissen zaken te doen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw buitengewoon positieve feedback! We zijn ontzettend dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is ons doel om het proces zo effectief en efficiënt mogelijk te laten verlopen, en het is geweldig om te weten dat u dit ook zo ervaren heeft. We zijn blij dat ons digitale proces u heeft geholpen om snel te handelen, zelfs voor een erfgenaam die in het buitenland woont. Uw aanbeveling betekent veel voor ons en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer snel en vakkundig afgehandeld

Zeer netjes en vakkundig de verklaring van erfrecht gekregen .En dat in een zeer korte tijd .En ook nog eens betaalbaar

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening voor de verklaring van erfrecht. We streven ernaar om snel en vakkundig te werk te gaan, en het is geweldig om te weten dat u dit ook zo heeft ervaren. Doordat we online werken en processen efficiënt ingedeeld hebben, kunnen we onze prijs scherp houden. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer vlot en netjes afgehandeld

Je wordt gaande weg het traject steeds op de hoogte gehouden van de status. Het liep allemaal vlot door. Zelfs de gemeente werd achter de broek aan gezeten om hun verplichting binnen de gestelde tijd te voldoen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat alles vlot en netjes is afgehandeld. Het is ons doel om onze klanten gedurende het hele proces op de hoogte te houden, dus het is fijn om te horen dat u de regelmatige updates op prijs heeft gesteld. Evenals onze opvolging bij de gemeente om hun verplichtingen tijdig te vervullen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

perfect geholpen

Mijn ervaring is dat ik zeer snel en perfect geholpen ben. Ook op mijn vragen, zowel telefonisch als per email, kreeg ik duidelijk antwoord. Hulde daarvoor.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw geweldige review! We zijn erg blij te lezen dat u zeer snel en perfect geholpen bent. Het is ons streven om onze klanten een uitstekende service te bieden, en het doet ons goed te weten dat we daarin geslaagd zijn. Ook waarderen we uw vriendelijke woorden over onze telefonische en e-mailondersteuning enorm. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Bureau is niet éénduidig in communicatie

Tijdens het verwerken van het dossier bleek het nodig om 'extra onderzoeken' uit te voeren met de daaraan gekoppelde 'onvermijdelijke meerkosten'. Dit werd vervolgens verklaard met allerlei 'wettelijke prietpraat' en we kregen te horen dat de notaris iemand is die dat allemaal beter kan weten dan de klant. De notaris heeft er namelijk jarenlang voor gestudeerd op de universiteit. Discussie was niet mogelijk. De argumenten kwamen daardoor nogal kleinerend over.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Wat ontzettend vervelend dat u geen eenduidige informatie hebt gekregen. Dat zou niet mogelijk moeten zijn. En ook hetgeen u als 'wettelijke pietpraat' heeft menen te horen is niet acceptabel. Daar bieden we hierbij onze excuses aan. Echter het kan inderdaad wel het geval zijn dat er aanvullende onderzoeken bij de gemeente gestart moeten worden omdat de notaris onomstotelijk moet vaststellen wie de erfgenamen zijn. Dit brengt dan extra kosten met zich mee. Dat is het enige argument wat aan u gegeven had hoeven worden. Nogmaals onze excuses en dit wordt uiteraard intern besproken. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Makkelijk

Zeer prettig om alles vanuit huis te regelen.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. Het is ons doel om het proces zo gemakkelijk mogelijk te maken, en we zijn blij dat u het als zeer prettig heeft ervaren om alles vanuit huis te regelen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Makkelijk, snel

Traject is snel en soepel verlopen. Eenvoudig proces wat identificatie via IDIN plaats vindt.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat het traject snel en soepel is verlopen. We zijn blij dat we klanten gemakkelijk en veilig kunnen identificeren via IDIN. Dit scheelt weer een ritje naar een fysieke notaris. We streven er altijd naar om het proces zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken, en het feit dat u dit zo heeft ervaren, betekent veel voor ons. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en goed

Alle vragen werden snel en goed afgehandeld. Kan het iedereen aanraden uw kantoor in de arm te nemen. Voor ons betrof het de erfbelasting.

• Met welk product heeft u ervaring? Aangifte erfbelasting

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het doet ons goed te weten dat uw vragen snel en goed werden afgehandeld. Het is altijd ons doel geweest om onze klanten te voorzien van een vlotte en professionele service, dus we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zien het als een groot compliment dat u ons zou aanraden aan anderen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer snelle, keurige afhandeling voor akte van erfrecht

Beetje lastig te vinden, maar verder heel gemakkelijk te volgen stappen en zeer snelle verwerking.

• Communicatie N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening voor de akte van erfrecht. Het spijt ons te horen dat het een beetje lastig was om ons te vinden, maar het doet ons goed te weten dat u de stappen gemakkelijk kon volgen en dat de verwerking zeer snel verliep. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Geweldig accuraat, snel die overigens van de notaris afhangt maar ook van derden

Ik ben zeer tevreden en ga zeker de aangifte erfrecht laten doen.

• Snelheid N.v.t.
  • Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige review! Het doet ons enorm goed te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. We streven er altijd naar om accuraat en snel te handelen, hoewel we daarbij inderdaad ook afhankelijk zijn van externe partijen. Bedankt voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en efficiënt

We hadden na een overlijden een Verklaring van erfrecht nodig. Geen onnodige vragen. Binnen 14 dagen was het geregeld en de prijs was verrassend.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische review! Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening voor de Verklaring van Erfrecht. Het is ons doel om snel en efficiënt te werken, zonder onnodige vragen, en het doet ons goed te horen dat we hierin geslaagd zijn. Doordat we veel geautomatiseerde processen hebben, kunnen we onze klanten snel helpen en de prijs scherp houden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Vlot en accuraat

Ik ben erg blij met de snelheid en mogelijkheid tot vragen stellen van deze dienst!

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Het doet ons goed te horen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. We streven er altijd naar om vlot en accuraat te werk te gaan, en het is fantastisch om te horen dat u blij bent met de snelheid en de mogelijkheid om vragen te stellen. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Het was een prettige/aangename ervaring.

Een goede /snelle interactie en afhandeling wordt als prettig erevaren. Daar ik geen ervaring heb met andere, soort gelijke, aanbieders, is het niet mogelijk om te vergelijken.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren en dat de interactie en afhandeling naar tevredenheid is verlopen. Uw opmerkingen zijn zeer waardevol voor ons, zelfs als u geen vergelijkingsmateriaal heeft met andere aanbieders. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Ondanks een periode van gebrekkige communicatie ben ik uitstekend geholpen.

Bij mijn aanmelding bij deze dienstverlening ging alles soepel en makkelijk. Na mijn akkoord aan het instellen van een nabestaandenonderzoek voor de afgifte van een verklaring van erfrecht stokte de communicatie echter. Na een kleine drie weken heb ik dit gemeld waarna ik vrij volledig op de hoogte werd gesteld van de problemen bij het instellen van het nabestaandenonderzoek. Tevens ontving ik vrij snel daarna het bericht dat de notaris de verklaring kon passeren. Ondanks de opgelopen vertraging was de hele gang van zaken uitstekend georganiseerd.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review en feedback! We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat er een periode van gebrekkige communicatie is geweest. We streven er altijd naar om onze communicatie zo transparant en efficiënt mogelijk te maken, dus het is teleurstellend te horen dat dit niet altijd het geval is geweest. We zijn echter blij dat u uiteindelijk uitstekend geholpen bent en dat de gang van zaken rondom het nabestaandenonderzoek en de verklaring van erfrecht goed georganiseerd was. We zijn voor de resultaten van de afstammelingenonderzoeken helaas afhankelijk van de gemeente en hebben de snelheid hierbij niet helemaal zelf in de hand. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima geregeld

Alles werd snel en goed geregeld. Heldere communicatie, niets op aan te merken.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat alles snel en goed geregeld werd. Heldere communicatie is voor ons van groot belang, dus het doet ons goed te horen dat u hier positieve ervaringen mee heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.