Heel goed afgehandeld verklaring van erfrecht

Snel en gemakkelijk om verklaring van erfrecht te verkrijgen. Ook nog tegen een redelijke tarief.

Uitstekende dienstverlening

Efficiciënte en vlotte procedure om verklaring van erfrecht te verkrijgen. Communicatie per email verliep goed. Duidelijkheid over de kosten vooraf.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Het is soms wat lastig als je te maken hebt met een familielid die niet digitaal vaardig is en er goedkeuring moet komen. Dat ligt niet zozeer aan de service die verleend wordt.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review en delen van uw ervaren. Het doet ons goed om te lezen dat u onze service over het algemeen als goed omschrijft. We begrijpen uw punt over digitale vaardigheden van de aanvrager of erfgename. We staan altijd telefonisch klaar om ondersteuning te bieden indien nodig. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Helemaal super

Echt alles maar dan ook alles werd zeer snel afgehandeld.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw super review! Wij sluiten graag de week af met zulke mooie woorden en een beoordeling met een 10. We streven altijd naar een snelle service en zijn blij om te lezen dat u dit gewaardeerd heeft. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Heldere instructies en snelle afhandeling

Wij hadden een verklaring van erfrecht nodig voor het verkrijgen van een machtiging over de bankrekening van de overledene. Na aanmelding ontvingen wij direct een heldere en duidelijke instructie. Alles kan digitaal afgehandeld worden, ook de autorisaties en ondertekenen van documenten. Dit maakt het makkelijk, eenvoudig en snel en je kunt het bovendien doen wanneer het jou uitkomt. Daarnaast scheelt het enorm in kosten ten opzichte van een bezoek aan de notaris.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! Wat goed te horen dat u tevreden bent met de heldere instructies en snelle afhandeling van uw aanvraag. Het is fijn te weten dat u de digitale afhandeling van de verklaring van erfrecht, inclusief autorisaties en ondertekening van documenten, als makkelijk, eenvoudig en snel heeft ervaren. Uw opmerking over de kostenbesparing ten opzichte van een bezoek aan de notaris bevestigt ons streven naar een betaalbare en efficiënte service. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en professioneel geregeld.

Achteraf toch nog ergens een verklaring van executele nodig. Dit was en is de snelste manier. Simpel en snel geregeld.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Executele

Hartelijk dank voor uw fantastische review en uw beoordeling met een 10! We zijn blij om te horen dat u onze service als snel en professioneel heeft ervaren. Daarnaast doet het ons goed te lezen dat u eenvoudig en snel een verklaring van executele kon regelen via onze dienst. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Goed, makkelijk en betaalbaar.

Vooral qua betaalbaarheid goed. Voor zelfde product ook offertes aangevraagd bij andere notarissen. Die waren een stuk duurder met zelfs uitschieters die meer dan twee keer zo duur waren.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw review! Wat prettig om te horen dat u onze dienst goed, makkelijk en betaalbaar vindt. Daarnaast is het fijn te weten dat onze tarieven u positief zijn uitgevallen in vergelijking met andere notarissen. Om onze dienstverlening verder te verbeteren, horen we graag van u wat we nog meer kunnen doen om uw ervaring van een 7 naar een 10 te tillen. Heeft u specifieke suggesties of feedback die u met ons zou willen delen? Uw input is van onschatbare waarde voor ons. U kunt uw feedback per e-mail naar ons sturen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en adequaat geholpen

Snel en adequaat geholpen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw review! We waarderen uw korte en krachtige feedback. Het is geweldig om te horen dat u snel en adequaat geholpen bent. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Groot gebruiksgemak en zeer snel

Omdat alles digitaal en online gaat, was alles vlot geregeld. Zeer snelle reacties van de aangesloten bedrijven. Aanrader.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het gebruiksgemak en de snelheid van onze digitale en online diensten. Het is fijn te weten dat alles vlot is verlopen en dat u onze snelle reacties waardeerde. Uw aanbeveling betekent veel voor ons en motiveert ons om onze service op dit hoge niveau te houden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer zorgvuldig en vlot geholpen

Communicatie via de mail verliep heel goed, op de hoogte gehouden van de stappen die er gezet moesten worden. Zou het zeker aanraden en qua kosten ook zeker de helft minder dan kantoren van een notaris. Geen onverwachtse extra kosten, heel transparant.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling met een 10! Wat fijn dat u onze dienstverlening als zeer zorgvuldig en vlot heeft ervaren. We zijn blij dat u onze transparantie en kostenefficiëntie waardeert. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snel en correct.

Voor de 2de keer gebruik gemaakt van Notariële diensten. Alles gaat online en is duidelijk en snel. Ook de prijs is goed voor de geleverde diensten. Er is duidelijke informatie via mail.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling en het geven van een 10! We zijn blij te horen dat u voor de tweede keer gebruik heeft gemaakt van onze diensten en wederom tevreden bent over de snelheid, duidelijkheid en prijs. Het is fijn om te weten dat onze online werkwijze en de duidelijke communicatie via e-mail u goed bevallen. Uw positieve ervaring is een grote motivatie voor ons team. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Zeer goede en snelle service.

Vanwege hoge kosten voor een vrij standaard document bij 'de notaris op de hoek' ben ik via internet bij deze online Notariële Diensten terecht gekomen. Een zeer professionele dienst; ze werken snel en efficiënt. Het hele proces verloopt via een geautomatiseerd systeem en is klant- en gebruikersvriendelijk. Na ongeveer anderhalve week had ik het benodigde document in mijn inbox staan.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent met onze snelle en professionele service. Het doet ons goed te weten dat u ons via internet heeft gevonden en dat u het proces als klant- en gebruiksvriendelijk heeft ervaren. We streven ernaar om onze diensten efficiënt en toegankelijk te maken, en het is fijn om te horen dat u het benodigde document binnen anderhalve week in uw inbox had. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

verklaring van erfrecht wordt niet geaccepteerd door banken

Op zich is het proces van het aanvragen van een verklaring van erfrecht laagdrempelig en kan volledig online. Wel vind ik het nogal schimmig dat doehetzelfnotaris.nl zoveel verschillende domeinnamen gebruikt: doehetzelfnotaris.nl, notarielediensten.nl, noabernotarissen.nl, etc. De uiteindelijke verklaring van erfrecht die ik kreeg was niet ondertekend en werd niet geaccepteerd door de Rabobank. Ik heb uiteindelijk zelf de notaris gebeld om de fout te herstellen. Ik kreeg per kerende post een wel ondertekend exemplaar.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Bedankt voor uw review. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en heeft u de juiste verklaring van erfrecht ontvangen met stempel en handtekening van de notaris. Zonder handtekening en stempel heeft u er inderdaad niets aan. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Veel sneller dan verwacht

De instructies waren duidelijk en de uitwerking en opmaak van de akte waren veel sneller dan verwacht

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn dat u onze dienstverlening als veel sneller dan verwacht heeft ervaren. Het is ons doel om onze klanten aangenaam te verrassen met efficiënte en heldere dienstverlening. We zijn blij dat we hierin geslaagd zijn en dat u tevreden bent met de duidelijke instructies en snelle afhandeling van de akte. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima werk geleverd.

Ik ben zeer tevreden

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het werk dat we hebben geleverd. Om onze dienstverlening verder te verbeteren, horen we graag van u wat we nog meer kunnen doen om uw ervaring naar een 10 te tillen. Heeft u specifieke suggesties of feedback die u met ons zou willen delen? U kunt dit doen door te mailen naar [email protected]. Uw input is van onschatbare waarde voor ons om onze service continu te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Correct, supersnel en persoonlijk geholpen

I.v.m. een overlijden en de al geplande notariële transactie van het huis van overledene hadden we snel een verklaring van erfrecht nodig. Deze lag 9 dagen na aanvraag in mijn mailbox! Ondertussen verliep het contact per mail en telefonisch prettig, efficiënt en persoonlijk. Heel handig is ook dat de erfgenamen zich via iDIN kunnen identificeren alsmede digitaal kunnen ondertekenen. Dat scheelt afspraken, reizen en de snelheid blijft erin zitten. We zijn zeer tevreden en kiezen in een volgende situatie beslist weer voor Notariële Diensten.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en een beoordeling van onze service met een 10! We zijn blij te horen dat u onze dienstverlening als correct, supersnel en persoonlijk heeft ervaren, vooral in zo'n belangrijke en urgente situatie. Uw tevredenheid en positieve ervaring betekenen veel voor ons. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons. We staan graag weer voor u klaar mocht u in de toekomst onze diensten opnieuw nodig hebben. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Prima geholpen

Prima geholpen en goede communicatie

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en het geven van een 10! We zijn blij om te horen dat u prima geholpen bent en tevreden bent met onze communicatie. Uw positieve feedback motiveert ons om onze hoge standaard te behouden en ervoor te zorgen dat al onze klanten dezelfde uitstekende ervaring hebben. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

zeer goed

alles was heel goed gegaan en duidelijk en de afhandeling was zeer goed

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve review! Het doet ons goed om te lezen dat alles heel goed en duidelijk is verlopen, en dat u tevreden bent met de afhandeling. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

makkelijk en goed

doordat de stappen duidelijk en 1 voor 1 gaan voor iedereen te volgen

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Dank voor uw review! We zijn blij om te horen dat u onze dienst als makkelijk en goed heeft ervaren, en dat u de duidelijke stapsgewijze aanpak waardeerde. We streven er altijd naar om onze dienstverlening te verbeteren en zouden graag van u horen hoe we uw ervaring van een 8 naar een 10 kunnen brengen. Als u specifieke feedback of suggesties heeft, zou u deze dan met ons willen delen via e-mail? Uw input is zeer waardevol voor ons. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Snelle afhandeling.

Snelle en makkelijke afhandeling voor een goede prijs.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling en het geven van een 10! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de snelle en makkelijke afhandeling van uw aanvraag, en dat u de prijs als goed heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

top

top

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling en het geven van een 10! Soms zeggen korte en krachtige woorden zoals "Top" alles wat we willen horen. Bedankt voor uw vertrouwen in onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Bedankt voor de ; Goed en snel geleverde dienst tegen redelijke betaling .

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling en het geven van een 10! We zijn blij om te horen dat u onze dienst als goed en snel heeft ervaren. Uw positieve feedback motiveert ons om onze hoge standaard te behouden en ervoor te zorgen dat al onze klanten dezelfde prima ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Een regelrechte aanrader voor ontzorging van notarisaangelegenheden

Notariële diensten heeft mij enorm geholpen bij het verkrijgen van een Verklaring van Erfrecht. Met duidelijke communicatie, transparantie, accuraat werken en meedenken was dat een verademing in een moeilijke periode. Er is sprake van een erg goede prijs-kwaliteitsverhouding en ondanks enkele hobbels in de procedure die ontstonden door toeval maar niet veroorzaakt door dit kantoor, is de gehele procedure snel afgehandeld.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en het delen van uw ervaring! Wat fijn te horen dat u onze service als een regelrechte aanrader heeft ervaren. Het doet ons goed te weten dat we u hebben kunnen helpen met duidelijke communicatie, transparantie, accuraat werken, en meedenken tijdens een moeilijke periode. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Verrassend snel en goed bereikbaar per mail of telefoon

Voor het eerst gebruik gemaakt van een online notaris voor een akte van erfrecht. Korte lijntjes, een beschermde omgeving en de prijs is een stuk minder dan bij een notaris in het dorp. Tel daar nog bij het gemak van het regelen in je eigen omgeving.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u onze service verrassend snel en goed bereikbaar vond, zowel per mail als telefoon. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent met de korte lijntjes, de beschermde omgeving, en de lagere prijs in vergelijking met een traditionele notaris. Het gemak van het regelen vanuit uw eigen omgeving is een van de voordelen die we graag bieden. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

een vlotte en duidelijke afwikkeling van onze vraag

We werden gaandeweg het proces nauwkeurig en duidelijk op de hoogte gehouden. Activiteiten, die van ons werden verwacht, waren duidelijk omschreven en de bijgevoegde links werkten prima.

• Met welk product heeft u ervaring? Verklaring van Erfrecht

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling en het geven van een 10! Het doet ons goed om te horen dat u onze dienstverlening als vlot en duidelijk heeft ervaren. We streven ernaar om onze klanten duidelijkheid te bieden, en het is fijn om te horen dat de omschrijvingen en bijgevoegde links goed werkten. Met vriendelijke groet, Team Notariële Diensten

Bedrijfsgegevens

Pompmolenlaan 19 B

3447GK Woerden

0348 220077

[email protected]

Over Notariële Diensten

Bij Notariële Diensten willen we het recht voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk maken. Via verschillende domeinnamen bieden we eenvoudige oplossingen voor complexe juridische vraagstukken door innovatie en klantgerichtheid te combineren. Ontdek ons ruime aanbod om aan diverse juridische en notariële behoeften te voldoen. Van ondersteuning en het direct regelen van zaken na een overlijden tot het doorhalen van een afgeloste hypotheek. Samen met onze klanten en partners zetten we stappen naar een innovatieve en toegankelijke toekomst voor de juridische dienstverlening. www.vaarwel.nl www.verklaringvanerfrecht.nl www.verklaringvanexecutele.nl www.royement.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.