vriendelijke jongens, hebben voor ons een prachtige voortuin gerealiseerd

vriendelijke jongens, komen afspraken na. zijn makkelijk te bereiken en hebben binnen een week, ons een prachtige voortuin gegeven. alles strak erin en precies volgens het ontwerp.

Super gave nieuwe voortuin

Vriendelijke en beleefde hoveniers die mijn voortuin in anderhalve dag hebben leeg gehaald en een compleet nieuwe tuin hebben ingericht. Wat een werk! Super mooi, voldoed aan mijn opgegeven wensen. DANK JULLIE WEL.

Fijne samenwerking van tekening tot uitvoering

Voor onze voortuin renovatie hadden we zelf een ontwerp gemaakt en aangeleverd, welke uitstekend is vertaald naar de werkelijkheid. We hadden gekozen voor Schaffelaar omdat uit hun website bleek dat ze eerdere ervaring hadden met cortenstaal. Achteraf lijkt dit een slimme keuze te zijn geweest, het staal is ter plaatse gezet en vermaakt wat zorgt voor een goede aansluiting op de nieuwe bestrating. Je krijgt niet echt groene vingers van deze tuinrenovatie, maar ze hebben de klus met beide handen aangepakt en boven verwachting opgeleverd.

Komt afspraken na

Wij zijn erg tevreden over Schaffelaar hoveniers omdat ze in deze drukke tijden hun afspraken nakomen en reageren op vragen. Daarnaast is het gemaakte ontwerp van de tuin en de uitvoering daarvan naar volle tevredenheid.

Ver boven verwachting

Mijn vrouw en ik hadden een idee van wat de voor- en achtertuin moest gaan worden. Bij het eerste gesprek met Gerrit bleek meteen dat we met een professional te maken hadden die onze ideeen verder optimaliseerde. Gerrit heeft een prachtige tuintekening gemaakt die onze wensen oversteeg. Grote voordeel is dat Schaffelaar snel kon starten en zodoende hebben de heren Gerrit, Andries en Evert de voor- en achtertuin in 2,5 week tijd aangelegd. Wat erg prettig was, was de open en flexibele manier van communicatie zodat er tijdens de aanleg nog het e.e.a. aangepast kon worden. Dit heeft ertoe geleid dat we helemaal verliefd zijn geworden op het resultaat waar we zeker weten nog jaren van genieten. We hebben Schaffelaar aan een van onze buren al aangeraden. En aan een ieder die dit leest doen wij dat ook. Hulde!

Wij hebben onze droom tuin realiteit zien worden door het team van Schaffelaar hoveniers

Schaffelaar hoveniers heeft de tuin van ons nieuwbouwhuis aangelegd! Nadat er een ontwerp lag hebben ze dit vanaf het begin professioneel aangepakt. Wij hebben de communicatie in alle fasen als zeer prettig ervaren en ze hebben tijdens het hele project ervoor gezorgd dat we niets hoefde te regelen. Ook kwamen ze met suggesties om het eindresultaat nog beter te maken. Dank Gerrit, Andries en team! We hadden ons geen fijnere samenwerking kunnen wensen en kijken uit naar komende zomer om veel tijd in onze tuin door te brengen! Wil je een mooie tuin, neem contact met Schaffelaar hoveniers op!

erg tevreden over het resultaat

We zijn begonnen met een tuinontwerp via een tuinontwerp bureau, Gerrit heeft dit erg goed gerealiseerd binnen de randvoorwaarden van onze huidige tuin/perceel. Constructies worden naar mijn inziens degelijk gebouwd. Er wordt prettig gecommuniceerd en goede oplossingen worden aangedragen voor problemen die onderweg ontdekt worden. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

In een dag een nieuwe grasmat, helemaal volgens plan.

Duidelijke offerte, werkzaamheden volgens plan. In een dag gereed. Net en beleefd personeel. Prima zo !

Vakmanschap, denken goed met je mee!

Gerrit en z’n team super bedankt, door jullie inzicht en vakmanschap hebben we een pracht van een tuin gekregen, goede keuze qua beplanting, straat en verdere mogelijkheden!

Fijn bedrijf om als hovenier te hebben

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed Het geleverde werk is correct uitgevoerd

oplossingsgericht en een goeie match!

Wij zijn super enthousiast met jou bijdrage in onze fijne tuin!

kwalitatief goed hoveniersbedrijf

Levert Kwaliteit, en komt zijn beloftes waar. Denk met de klant mee, ook al heeft deze toch iets andere ideeën.

Goed onderhoud

Er was ruimte voor overleg en het ziet er weer netjes uit.

Kwaliteit in producten, werkzaamheden en advies en zeer prettig contact!

Wij zijn zeer tevreden over Schaffelaar Hoveniers. Er wordt snel gereageerd, prettig overlegd en meegedacht en zeer goed werk geleverd.

Een jong bedrijf dat uitstekend werk levert

Een jonge onderneming met personeel dat het hovenierswerk in de vingers heeft en daardoor uitstekend werk levert. Wij zijn zeer tevreden over de uitvoering van onze opdracht. Ik raad iedereen deze ondernemer aan.

Netjes en helemaal volgens afspraak.

Er werd meegedacht en alles is prima uitgevoerd. Wij zijn heel blij met het resultaat.

Man een man, woord een woord, komt afspraak goed na,

Zelfstandige ondernemer, persoonlijk contact. Prettig om mee samen te werken.

Meedenkend, nuchter en transparant

Gerrit denkt mee in het ontwerp van de tuin, draagt ideeën aan en overlegt voordat hij uitvoert. Verder is hij transparant wat betreft de kosten, als je iets vraagt, krijg je eerlijk antwoord. Kennis van planten/bomen en het aanplanten van de tuin doet Gerrit zeer kundig, ook hier wordt van te voren over nagedacht en wordt er besproken wat de mogelijkheden en wensen zijn.

Gerrit heeft prima werk geleverd, hij werkt netjes en snel, en communiceerd goed. Heel tevreden.

Alles word aan gepast aan je wensen.

Uitstekende hovenier

Er werd goed meegedacht in de wensen en mogelijkheden. Van een heel mooi ontwerp naar een hele mooie tuin!!! Ook na oplevering bereikbaar en behulpzaam voor vragen en adviezen. Kan schaffelaar hoveniers zeker aanbevelen!

Goed en vakkundig.

De werkzaamheden in mijn tuin zijn mooi en vakkundig gedaan. De prijs daarvoor is wel aan de hoge kant.

Mooie tuin tekening.

Harde, nette werkers. Gedaan volgens opdracht en eventuele wijzigingen.

Klantvriendelijk en netjes!

Klantvriendelijk en netjes!

Correcte, nette manier van werken

Achter tuin aan laten leggen wat keurig volgens de offerte is uitgevoerd. Goed advies en uitvoering. Zeer goed tevreden ook over de nazorg.

Over Schaffelaar Hoveniers

Schaffelaar Hoveniers is een jong en energiek hoveniers bedrijf, dat staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Met ruim 7 jaar ervaring in het hoveniersvak kunnen wij u geheel ter dienst staan.