Goede service en kwaliteit

Fijn contact gehad met Schaffelaars vooraf aan onze tuinrenovatie. Tijdens de renovatie werd flexibel omgegaan met onverwachte situaties. Erg goede kwaliteit in geleverde materialen en de opbouw. Iedere dag werd de tuin netjes opgeruimd. Alleen maar positieve woorden over Schaffelaars hoveniers.

Fijne club professionele mensen, hardwerkend, oog voor detail.

Hardwerkende fijne club mensen met oog voor detail. Creatief en gaat geen uitdaging uit de weg: Een tuin met rechte & organisch gevormde keramische tegels en een zeer grote zelfgebouwde veranda met lichtkoepel. Het tuinontwerp is tot stand gekomen in samenwerking met Studio Eik. Deze mensen snappen elkaar en het project is daardoor zorgeloos verlopen. Wij raden hovenier Schaffelaar aan!

Geweldige tuin neergezet en denken goed mee

Schaffelaar heeft onze visie prachtig verwezenlijkt en het een niet alleen mooi maar ook praktisch geheel gemaakt. Erg tevreden mee!

Toppers in Tuinaanleg en betaalbaar!

Prettige en heldere offerte. Planning liep eigenlijk perfect. Ruim binnen de afgesproken tijd is onze inheemse stadstuin opgeleverd. Ontwerp sluit goed aan bij onze wensen en de omgeving. Niet saai maar uitdagend Ook tijdens de uitvoering werd er goed meegedacht. De sfeer was ontspannen en gezellig. Al met al kunnen wij Schafferlaar Hoveniers van harte aanraden. Ps. En wij zijn heel tevreden over de prijs kwaliteit verhouding

Fantastische tuin!

Gerrit, Andries, en met name Ronald en Johan hebben een heerlijke tuin aangelegd! Schaffelaar hoveniers werd aangeraden door degene die het ontwerp voor de tuin heeft gemaakt, en daar ben ik heel blij mee! De tuin ziet er prachtig uit en al het timmerwerk - wat best een hoop was - zit heel netjes en stevig in elkaar. De jongens werkten hard en net, terwijl het bijna de hele periode warmer dan 30 graden was. Daarnaast had Gerrit een aantal goede tips waardoor de tuin er nu nog strakker uit ziet. Al met al ben ik heel tevreden over Schaffelaar hoveniers en zou ik hen zeker aanbevelen!

Professionele hardwerkende hoveniers die een mooi eindresultaat neerzetten.

Ik ben erg tevreden over Schaffelaar hoveniers. Vanaf het begin reageerden ze snel en was er persoonlijk contact waardoor je snel kon schakelen. De uitvoering verliep goed. De jongens werkten zelfstandig, maar werden goed begeleid door mijn contactpersoon (ook direct contact met de jongens leidde tot een voorspoedig proces). De uitvoering is professioneel met oog voor detail. Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat. Nu lekker genieten.

Top service met last minute nog wat aanpassingen en dat was helemaal geen probleem! Fijne communicatie en nu al heel veel plezier van

Goede service en oog voor detail

Wij hadden Schaffelaar aangeraden gekregen van onze tuinontwerper en zijn zeer tevreden over de service. Gerrit was altijd goed bereikbaar & de mannen die bij ons aan het werk waren, hebben netjes gewerkt. Heel tevreden dus en zeer blij met onze nieuwe tuin!

Precies zoals ik me had voorgesteld.

Gemotiveerd team, werken netjes, zijn aardig, alles is bespreekbaar. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Vriendelijke medewerkers, prettige communicatie en een prachtige tuin!

Toptuin afgeleverd.

Gerrit, Andries & team hebben een ontzettend fijne wellnesstuin vervaardigd in Lelystad. Niets is te gek, het team is ontzettend flexibel en komt afspraken altijd na. Er wordt heel snel gecommuniceerd en dito geanticipeerd op eventuele veranderingen in bijv. het ontwerp. Aanpassingen zijn daarom altijd bespreekbaar. Het is daarom ook heel prettig om dit team je droomtuin te laten maken. Aanrader!

Mannen werken hard, netjes en zijn ook nog eens gezellig! Alleen een beetje jammer dat ze geen koffie drinken…:) Aanrader!

Jonge, enthousiaste en vakkundige hoveniers met oog voor zowel de praktische als esthetische kant.

Het bedrijf komt afspraken na, levert maatwerk en een compleet ingerichte tuin.

altijd volgens afspraak en uitstekende kwaliteit

Van ontwerp tot uitvoer! Alles in goede en deskundige handen. Naast prachtige ontwerpen en prima uitvoer, hebben ze oog voor plant en dier. Biodiversiteit in je tuin en een luxe uitstraling, dat kan uitstekend samen.

Netjes werk en vriendelijke mensen

Prettige ervaring

vriendelijke jongens, hebben voor ons een prachtige voortuin gerealiseerd

vriendelijke jongens, komen afspraken na. zijn makkelijk te bereiken en hebben binnen een week, ons een prachtige voortuin gegeven. alles strak erin en precies volgens het ontwerp.

Super gave nieuwe voortuin

Vriendelijke en beleefde hoveniers die mijn voortuin in anderhalve dag hebben leeg gehaald en een compleet nieuwe tuin hebben ingericht. Wat een werk! Super mooi, voldoed aan mijn opgegeven wensen. DANK JULLIE WEL.

Fijne samenwerking van tekening tot uitvoering

Voor onze voortuin renovatie hadden we zelf een ontwerp gemaakt en aangeleverd, welke uitstekend is vertaald naar de werkelijkheid. We hadden gekozen voor Schaffelaar omdat uit hun website bleek dat ze eerdere ervaring hadden met cortenstaal. Achteraf lijkt dit een slimme keuze te zijn geweest, het staal is ter plaatse gezet en vermaakt wat zorgt voor een goede aansluiting op de nieuwe bestrating. Je krijgt niet echt groene vingers van deze tuinrenovatie, maar ze hebben de klus met beide handen aangepakt en boven verwachting opgeleverd.

Komt afspraken na

Wij zijn erg tevreden over Schaffelaar hoveniers omdat ze in deze drukke tijden hun afspraken nakomen en reageren op vragen. Daarnaast is het gemaakte ontwerp van de tuin en de uitvoering daarvan naar volle tevredenheid.

Ver boven verwachting

Mijn vrouw en ik hadden een idee van wat de voor- en achtertuin moest gaan worden. Bij het eerste gesprek met Gerrit bleek meteen dat we met een professional te maken hadden die onze ideeen verder optimaliseerde. Gerrit heeft een prachtige tuintekening gemaakt die onze wensen oversteeg. Grote voordeel is dat Schaffelaar snel kon starten en zodoende hebben de heren Gerrit, Andries en Evert de voor- en achtertuin in 2,5 week tijd aangelegd. Wat erg prettig was, was de open en flexibele manier van communicatie zodat er tijdens de aanleg nog het e.e.a. aangepast kon worden. Dit heeft ertoe geleid dat we helemaal verliefd zijn geworden op het resultaat waar we zeker weten nog jaren van genieten. We hebben Schaffelaar aan een van onze buren al aangeraden. En aan een ieder die dit leest doen wij dat ook. Hulde!

Wij hebben onze droom tuin realiteit zien worden door het team van Schaffelaar hoveniers

Schaffelaar hoveniers heeft de tuin van ons nieuwbouwhuis aangelegd! Nadat er een ontwerp lag hebben ze dit vanaf het begin professioneel aangepakt. Wij hebben de communicatie in alle fasen als zeer prettig ervaren en ze hebben tijdens het hele project ervoor gezorgd dat we niets hoefde te regelen. Ook kwamen ze met suggesties om het eindresultaat nog beter te maken. Dank Gerrit, Andries en team! We hadden ons geen fijnere samenwerking kunnen wensen en kijken uit naar komende zomer om veel tijd in onze tuin door te brengen! Wil je een mooie tuin, neem contact met Schaffelaar hoveniers op!

erg tevreden over het resultaat

We zijn begonnen met een tuinontwerp via een tuinontwerp bureau, Gerrit heeft dit erg goed gerealiseerd binnen de randvoorwaarden van onze huidige tuin/perceel. Constructies worden naar mijn inziens degelijk gebouwd. Er wordt prettig gecommuniceerd en goede oplossingen worden aangedragen voor problemen die onderweg ontdekt worden. Ik ben erg blij met het eindresultaat!

In een dag een nieuwe grasmat, helemaal volgens plan.

Duidelijke offerte, werkzaamheden volgens plan. In een dag gereed. Net en beleefd personeel. Prima zo !

Vakmanschap, denken goed met je mee!

Gerrit en z’n team super bedankt, door jullie inzicht en vakmanschap hebben we een pracht van een tuin gekregen, goede keuze qua beplanting, straat en verdere mogelijkheden!

Fijn bedrijf om als hovenier te hebben

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed Het geleverde werk is correct uitgevoerd

Over Schaffelaar Hoveniers

Schaffelaar Hoveniers is een jong en energiek hoveniers bedrijf, dat staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Met ruim 7 jaar ervaring in het hoveniersvak kunnen wij u geheel ter dienst staan.