Vriendelijk, correct, schoon en vaklui

Fijne kennismaking met Bartels installatietechniek. Snel reacties op offerte aanvraag. No nonsense en duidelijk. "Zeggen wat je doet en doen wat je zegt" ! Betrouwbaar. Installatie verliep perfect. Correcte en keurige medewerkers. Zeer vriendelijk. Vakkundig. Alles in een keer goed opgeleverd en schoon achter gelaten. Met een fles wijn en daarop een extra uitnodiging om te reageren als iets niet naar wens was.

Professioneel en vakkundig bedrijf!

Bartels installatietechniek heeft bij ons de vloerverwarming, de CV-ketel en de radiatoren geïnstalleerd. Omdat we zeer tevreden zijn volgen nu zonnepanelen. Fijne service en zeer vakkundig bedrijf! Wij kunnen Bartels installatietechniek van harte aanbevelen!

Geweldige service!

Wij hebben een warmtepomp, vloerverwarming en arico van Bartels installatietechniek. Alles super snel en netjes geplaats. Vriendelijk en professioneel personeel!

Negeren je volkomen op het moment

Op de website van de firma staat dat je via whatsapp contact op kan nemen. Dit heb ik gedaan met de vraag om eens langs te komen om samen met mij een plan te maken voor een warmtepomp. Na 2 dagen werd gereageerd dat ze op korte termijn geen tijd hadden. Ik antwoordde dat ik geen termijn in gedachten had en in ieder geval wilde beginnen met inventariseren. Daarop werd gewoon niet meer geantwoord, ook niet na mijn herinnering. Blijkbaar hebben is het aanbod van klanten zo hoog dat ze op deze asociale manier met klanten kunnen omgaan.

Zeer goede ervaring!

Bartels installatietechniek is een zeer betrouwbare leverancier! De informatie voorziening is buitengewoon top! Eerlijk advies, en een snelle reactie. De monteur gaat echt niet weg voordat de nieuwe CV-ketel definitief werkt. De warmtepomp moet nog worden geleverd. Ik ga er vanuit dat dit ook vlekkeloos gaat verlopen.

Super bedrijf

Ze hebben bij ons zonnepanelen op ons huis gedaan Super gedaan en zeer netjes Vakkundige vaklui joris en Menno

Telefonisch contact

Vandaag heel snel contact gekregen met Bartels installatie. (Hier kunnen overige installatiebedrijven nog van leren, gelukkig geen bandje gekregen met wij bellen u terug)). Vlot en snel geholpen aan de telefoon. Super hoor.

Laat je klus door Bartels uitvoeren geen twijfel.

Op 28-03-2022 heeft Menno bij ons in het vakantie huisje een Panasonic Split Airco en boiler geplaatst.Zijn zeer tevreden over het vakmanschap van Menno een prima vent en blijft voor mij een Topper.

Super tevreden!

Nieuwe cv, radiatoren en slimme thermosstaat in 1 dag. Gaan kundig en netjes te werk. Daarnaast heel vriendelijk!

Beter kan niet

Zij komen hun beloften na. Harde werkers, deskundig, vriendelijk en klantgericht.

Net Menno van Batels installatietechniek bij ons gehad voor het onderhoud van ons Panasonic airco systeem, echt een aanrader, duidelijk in uitleg en perfect uitgevoerd onderhoud, zeker een organisatie waar wij voor de lange termijn bij zullen blijven.

Denken en meedenken

Op 20-09-21 is onze ketel in ons vakantie huisje vervangen,dit tot volle tevredenheid.Monteur Menno is iemand die meedenkt en problemen niet uit de weg gaat,fantastisch om iemand zo hard te zien werken.Absoluut een aanrader om je spullen bij dit bedrijf te kopen en te laten installeren.Volgend jaar staan er weer een paar projecten op touw en wederom laat ik deze weer door Bartels uitvoeren.

Bartels Installatietechniek; een aanrader.

Onze CV ketel was aan vervanging toe. Ook airconditioning stond op ons wensenlijstje. Na online research viel de keuze op een Panasonic airco met NanoeX luchtzuiverende techniek. Aangezien Bartels Installatietechniek Panasonic dealer is, en mede op basis van positieve reviews, gekozen voor Bartels. Voorafgaande contact verliep vlot en prettig. Na schouwing, en overleg v.w.b. onze wensen, een nette en concurrende offerte ontvangen. Vervolgens is Airco en CV ketel geleverd en professioneel geïnstalleerd. Men werkt keurig netjes en accuraat! Bartels Installatietechniek is dan ook een aanrader.

vakkundig personeel

Bartels, installatie techniek, Bedankt. Bedankt voor de aanleg van de airco, van ons challet. We zijn er zeer tevreden over.We zitten er van de winter weer lekker warm bij, dankzij Pascal, Wat heb jij dit goed, maar vooral vakkundig gedaan jongen. Jij weet echt hoe je dit moet doen. Dank je wel. We zijn blij met jou, Je bent n echte Topper. Hartelijk groetjes van Dick en Twan, uit Zeewolde.

Goed advies, met de klant op 1.

Ik heb advies gevraagd voor het leveren van een warmtepomp. Daar waar andere leveranciers gewoon een offerte maakte, kwam Bartels (heel snel!) langs en adviseerde om op dit moment géén warmtepomp neer te zetten omdat het mijn verbruik niet zou helpen. Geen advies waar zij aan verdienen, maar wel eerlijk advies. Heel fijn!

Goed en duidelijk geholpen

Goed, vriendelijk en duidelijk advies gekregen over kleur en werking. Mooie prijs die beter was dan de concurrenten (niet geheel onbelangrijk). Levertijd was kort door slim inkopen. Installatie door 2 vriendelijke monteurs, alles ging in overleg, en na installatie werd alles keurig opgeruimd en kregen we nog een minicursus. En als kers op de taart nog een presentje als dank dat we voor Bartels gekozen hebben. We hebben gezocht naar een bedrijf in onze buurt met goede review en dat hebben ze geheel waargemaakt

Professioneel, snel, kundig en vooral netjes!

Gisteren zijn hier 2 airco's geplaatst naar volle tevredenheid. Na een rondje bellen hoorde ik overal hetzelfde antwoord...over 3 of 4 maanden hebben we tijd... Bij toeval kwam ik de reclame van Bartels tegen op een winkelkarretje in Nijkerk, en 1 belletje was voldoende. Er volgde een snelle intake, een duidelijke offerte en een zeer snelle levertijd en installatie. Net als in de andere reviews valt met name op hoe netjes men werkt, alles wordt direct weggezogen, goed afgewerkt en met zorg geïnstalleerd. Soms zitten de pareltjes onder de installateurs onder je neus, aangezien we bijna achterburen van elkaar zijn...

Netjes en professioneel

Gisteren is bij ons de installatie geweest van de airco's. Mijn complimenten voor het nette werken van de monteurs. Ze waren, naast hun professionaliteit, netjes en beleefd. Oog voor detail en meedenkend. Met name het de tijd nemen voor uitleg, en het netjes achterlaten van ons huis vonden wij erg prettig. Twee leuke, professionele en gezellige monteurs. Overigens niet alleen tevreden over de monteurs. Ook de communicatie van het bedrijf naar ons toe was prettig en snel.

Zeer vakkundig geïnstalleerd door zeer vriendelijke monteurs.

Na een installatie naar volle tevredenheid van zonnepanelen en een airco op de slaapkamer 1,5 jaar terug Joris gevraagd offerte uit te brengen voor een airco in de woonkamer en in de mancave. Na acceptatie zijn de airco's eind juni 2021 geïnstalleerd. Het leidingwerk is erg goed weggewerkt en er is goed meegedacht over de posities van de airco's. Zeer vriendelijke monteurs. Niets dan lof. Volgende keer gaan we weer naar Joris.

i.v.m. de aankoop incl. installatie van een airco voor de slaapkamer zijn wij via het web uitgekomen bij Bartels Inst. Het contact verliep prettig en vlot wat ons vertrouwen gaf in vergelijk met andere aanbieders. Na de overeenkomst is de installatie na enkele weken door twee medewerkers in een zeer ontspannen sfeer en op vakkundige wijze in overleg met ons gemonteerd. Na enige uitleg i.v.m. de werking van de installatie zijn de heren weer vertrokken en hebben de werkplek brandschoon opgeleverd. Zeer zeker een aanrader dit bedrijf.

Vakmensen

Zeer tevreden over het plaatsen van mijn airco. Nette en vriendelijke hardwerkende monteurs die een goed stuk werk afleveren.

Super team.

vanaf dag 1 met mevrouw Bartels, Samantha aan de telefoon al een goed gevoel. Ik had 5 offertes uitstaan maar deze firma sprong er direct uit door net dat beetje extra aandacht. Oke, moest even wachten maar het was het zeker waard. Keurig aangelegd en goed mee gedacht over de obstakels die ze tegen kwamen. Geen rauwdauwers.

Een aanrader !!

Op 17 mei 2021 een Panasonic airconditioning in de slaapkamer laten monteren, was best nog een klusje maar gemonteerd naar tevredenheid, bijzonder kundige en aardige kerels en ruimen alles nog keurig netjes op ook !! Kortom zeer tevreden!!

Uitstekend en vakkundig bedrijf

Installatie van airco, zeer netjes gedaan en tegen eerlijke prijs. Vakkundige en nette installateurs. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Klasse werk verricht prima

Airco laten plaatsen was vakwerk en wij zijn zeer tevreden Uw bedrijf is zeer aanbevelenswaardig wat ik ook al heb gedaan aan kennis van ons

Over Bartels Installatietechniek

Wie zijn wij Bartels Installatie techniek is opgericht in 2017 door Joris Bartels. Na 16 jaar ervaring met duurzame energie bij een installatiebedrijf, waaronder warmtepompen, ben ik nu voor mijzelf begonnen. Vakkundig, Betrouwbaar en Aandacht Bartels Installatietechniek is erkend installateur voor uw CV, Airco warmtepomp en zonnepanelen. Wij werken met diverse gerenommeerde merken als Panasonic, Mitsubishi, Daikin, Vaillant, Nefit, Intergas en ATAG. Reparatie en onderhoud voer ik uit voor alle merken. Ik ben STEK (koudetechniek) en F-Gassen gecertificeerd. Wij zijn aangesloten bij Techniek Nederland. Planning en administratie Samantha Bartels zorgt ervoor dat u, als klant, tevreden bent over de voorbereiding, planning en afwikkeling van uw opdracht.