Nieuwe CV ketel nodig. Snelle, vriendelijke communicatie en duidelijke offerte. Na telefonisch advies en wat aanpassingen offerte bevestigd. Op afgesproken datum 2 vriendelijke monteurs aan de deur. Keurig werk geleverd met duidelijke uitleg. Denken goed mee en het resultaat is top. Bedankt Mitch en Valentijn! Gezellige dag gehad.

Deskundig advies en goede installatie

Zonnepanelen bij Bartels aangeschaft na een deskundig advies rekening houdend met onze (toekomstige) wensen. Een duidelijk gespecificeerde en concurrerende offerte ontvangen met installatiedatum. De installateurs werkten keurig netjes, dachten praktisch mee en leverden vakwerk af. Ik ben zeer tevreden en beveel dit bedrijf dan ook van harte bij u aan.

Zeer tevreden. Deskundige installatie en net werk

Installatie van warmtepomp op 29-02-2024. Installateurs kwamen keurig op tijd, waren zeer vriendelijk, de installatie verliep vlekkeloos en alles werd weer netjes achtergelaten. Kort na de installatie had ik een heerlijk warm huis met mijn nieuwe warmtepomp. Offerte was zeer concurrerend en conform de door de Consumentenbond aangegeven prijs voor een dergelijke warmtepomp (sommige andere installateurs hadden offertes uitgebracht die wel meer dan 30% hoger waren). Uiteindelijk waren de vele positieve reviews over het bedrijf (waar er nu weer een aan wordt toegevoegd) die mij over de streep trokken om met Bartels Installatietechniek in zee te gaan. Zeer aanbevolen!

Prima bedrijf met deskundig en vriendelijk personeel

Prima bedrijf met deskundig en vriendelijk personeel.

Uitstekend bedrijf

Wat ons het meest opviel, was de uistekende communicatie, in elke fase van de klus. Zowel vooraf, met voorlichting en advies, als bij de uitvoering van de klus. Ze zijn altijd goed te bereiken en denken mee met de klant en zijn wensen. Daarbij leveren ze prima werk, netjes en vakkundig. En dat voor een goede prijs.

goede service snelle actie

er moest een loodgieter bij komen en dat werd geregeld dat die binnen een paar uur kwam. Daar werd op gewacht en daarna konden ze alles netjes afwerken. Vriendelijke gezellige en beleefde jongens.

Prima installatie van nieuwe CV

- Prima ervaring. - Duidelijke offerte en factuur, geen verrassingen - Denken mee in het voortraject over mogelijke opties - Vriendelijke monteurs - Ondanks hun drukke agenda, toch flexibel en bereid om kosteloos een stapje extra te zetten toen dat nodig was

Top bedrijf!

Binnen 1 week een airco besproken, besteld en geplaatst. De airco is vakkundig opgehangen en er is duidelijke uitleg gegeven. Dit is voor ons de 1e airco, dus dat is even wennen..... Maar het is nu heerlijk warm in huis en het opwarmen gaat supersnel in vergelijking met de centrale verwarming. Over een paar maanden gaan we ervaren hoe heerlijk koel de woonkamer zal zijn terwijl het buiten 30 graden is! Thomas en Pascal zijn echt vakkundige jongens die ook nog eens snel en netjes werken. We zullen zeker vaker gebruik maken van Bartels!

Geweldig !

Vriendelijk , deskundig en alles volgens afspraak keurig afgewerkt . Heel erg tevreden

Uitstekende installatie van hybride systeem

Bartels heeft een hybride installatie met CV/WP van Remeha geïnstalleerd. Ik ben erg tevreden over de snelle communicatie rond de offerte en de planning van de installatie en de vriendelijkheid, deskundigheid en klantgerichtheid van de mannen die de installatie deden. Ook qua prijs kwam Bartels goed uit de bus. Het systeem van Remeha werkt prima en is in combinatie met de e-Twist en Remeha app ook eenvoudig en op afstand te bedienen.

Subliem

Na het vervangen van de CV-ketel en de mechanische ventilatie ook een fijne airco laten plaatsen en nu (10-07-2023) zonnepanelen laten plaatsen. Zoals we gewend zijn van Bartels is alles weer perfect gegaan. Er wordt telefonisch doorgegeven hoe laat men er zal zijn, hoe lang men bezig zal zijn. Het personeel is altijd vriendelijk en heeft altijd tijd om vragen te beantwoorden en zaken uit te leggen. Wij zijn uitermate tevreden!

Super ervaring

Afgelopen vrijdag stonden dan de monteurs van Bartels voor de deur. Met de hybride warmtepomp en de nieuwe cv ketel. Alles keurig uitgelegd wat ze gingen doen en hoe. De monteurs hebben echt keurig gewerkt en weten ook echt de betekenis van klantvriendelijkheid. Niks anders dan lof. 's Middags moesten er nog wat puntjes op de i gezet worden. Het was ook een behoorlijke klus in de warmte. Collega's kwamen helpen, zodat iedereen op tijd en samen naar de vrimibo kon gaan. Goed teamwork. Wij kunnen dit bedrijf echt alleen maar aanbevelen. Het hele traject vanaf kantoor tot de uitvoering is volledig naar alle tevredenheid verlopen.

Deskundig en netjes

Voor de derde keer gebruik gemaakt van de diensten van Bartels Installatietechniek. Eerst zonnepanelen op de grond, dan een airco en nu zonnepanelen op een dak. Een bedrijf dat goed meedenkt en goed aangeeft wat wel en niet kan. Bij de installatie wordt deskundig en zeer netjes gewerkt. Wij kunnen Bartels Installatietechniek ten zeerste aanraden.

Nette installatie, correct gedaan!

Bartels installatietechniek heeft bij ons zonnepanelenge:installeerd. Correcte communicatie vooraf. Leuke en enthousiaste monteurs. Alles is netjes geïnstalleerd en werkt perfect. Goede instructies voor mij. Zeer tevreden.

Uiterst vriendelijk, beleefd, behulpzaam en het werk is ook nog eens uitstekend.

Al vanaf dag 1 klant bij Bartels. Naast het ketelonderhoud ook zonnepanelen en airco laten installeren. Binnenkort gaan ze ook de cv installatie verduurzamen. Het team is uiterst vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Ze denken in alles mee. Ze ruimen op na de werkzaamheden en nemen de tijd om alles toe te lichten. Kortom fijne mensen en een fijn bedrijf om mee te werken.

Perfect gedaan!

Na een concurrerende offerte zijn onze splitairco units op de afgesproken dag geïnstalleerd. De mannen hebben netjes gewerkt en alles perfect werkend afgeleverd. In onze jaren 30 woning wilden we geen zichtbare leidingen in huis. Dat is prima gelukt. Natuurlijk hadden we wat voorbereidingen gedaan maar de afwerking is goed geslaagd. De unit in de woonkamer is perfect neergehangen in een hoek van onze kamer en het idee van Pascal om de slaapkamerunit buitenom aan te sluiten via het dakbeschot was een eyeopener! We zijn erg tevreden en kunnen Bartels van harte aanbevelen.

Zeer goede ervaring en erg hulpvaardig

Na veel onderzoek besloten een nieuwe CV ketel aan te schaffen en dus op zoek naar een goed partij en ook het liefst in de buurt/regio. Het is dan inmiddels december 2022 en hebben een oude Ferroli met brandgevaar. Wij hebben gekozen voor een Vaillant ecoTec Plus CW4 en dus de bedrijven gebeld die deze zouden kunnen plaatsen. De eerste 2 vielen direct al af en de derde was Bartels Installatie techniek. Bellen en kreeg Samantha aan de lijn en direct al een duidelijk verhaal en heb mijn wensen op tafel gelegd. Binnen een paar uur een zeer nette offerte en al een indicatie van de plaatsing. Ervaring is op dit moment dat 6 to 8 maanden wachten geen uitzondering is. Maar ik gaf aan dat ik heel snel de oude cv ketel wilde vervangen en zij bood aan dat al binnen 2 weken te doen. Maar omdat ik nog veel zaken wilde checken betreffende de cv ketel en Bartels duurde het nog 2 weken voordat ik de offerte heb getekend. Maar alles verliep snel en moeiteloos en de nieuwe installatie datum was al na 3 weken. Ik dacht dat moet ik eerst nog zien, maar dus na 3 weken kwamen de monteurs met de ketel aan de deur na de gemaakte afspraak en begonnen aan de klus. Nette jongens, geen stress, rustig en met uitleg en tips wat ze aan het doen zijn. Advies was ook een Filter in de CV retour leiding te plaatsen en dat werd gelijk opgelost. Heel netjes geplaatst en ook dakdoorvoer geplaatst, wat extra kranen en gas erop en branden maar. Ook de ZennSolar zonneboiler kon blijven zitten die is weer in het systeem opgenomen. Paar uurtjes later was alles geklaard en de mannen konden weer naar huis. Ook de factuur afhandeling is bijzonder professioneel, alles via Internet en hele duidelijke factuur. Geen stress met betalen maar je betaald graag omdat alles perfect verloopt. Conclusie: Wij hebben een zeer goede ervaring met Bartels Installatie Techniek en ik ben zeker niet over 1 nacht ijs gegaan. Het is een klein bedrijf met gedreven werknemers en met persoonlijke aandacht. Top..!

Fijn en net bedrijf een aanrader !

Gisteren bij ons een splitairco geplaatst deze is door de vriendelijke mederwerkers op een zeer profesionele manier geplaatst waarna wij duidelijke uitleg kregen. Wij zijn erg tevreden en wachten nu nog op de zonnepanelen welke wij ook door Bartels laten plaatsen .

Zeer goede ervaring bij keuze en montage nieuwe WTW installatie

Na 20 jaar ging onze Warmte Terug Win installatie defect. Aangezien wij het onderhoud hiervan en van onze CV bij de firma Bartels tot volle tevredenheid hebben lopen, is Joris bij ons komen kijken welk merk en type WTW voor ons appartement geschikt is. Daarnaast heeft hij ons geadviseerd om deze op een geheel andere plaats op te hangen waardoor wij veel meer ruimte kregen. De monteurs waren erg goed door hem ingelicht, klantvriendelijk en vakkundig. Ook de contacten met Samantha liepen erg goed. O.a. snelle respons, administratie prima op orde, etcetera. We zijn dan ook erg tevreden met onze nieuwe WTW en bevelen de firma Bartels zeker aan. Nb onze buren hebben inmiddels ook al bij de firma Bartels een zelfde merk WTW besteld en deze wordt volgende week geplaatst.

Goed advies, scherpe prijs en vakkundige installatie

Op advies van onze overburen contact gezocht met Bartels Installatietechniek. Na een bezoek en beoordeling van de mogelijkheden een zeer nette en uitgebreide offerte gekregen voor zowel airco's als zonnepanelen. Alle noodzakelijke documentatie was toegevoegd zodat je een goed vergelijk kan maken. Na akkoord werd alles vakkundig geïnstalleerd, zeer prettige medewerkers die keurig werk afleveren. Super tevreden en zeker aan te bevelen.

Bereidwillig maar onkundig

Bartels Installatie techniek was de enige warmtepomp deskundige die in de drukke maanden van december en januari tijd wilde maken. Mijn pomp draaide al 2 maanden in noodvoorziening vanwege een fout in de installatie. Ik was erg blij de monteur thuis te ontvangen, maar ondanks de bereidwilligheid van de monteur om mijn warmtepomp te repareren, leek de deskundigheid te ontbreken. Hij gaf zelf ook aan dat alle systemen op elkaar leken, maar hij niet bekend was met het type en merk van mijn pomp. Eenmaal uit noodvoorziening, kwam de pomp niet in fouttoestand, waarna de monteur is weggegaan. Echter bleek het probleem helemaal niet verholpen! Bartels Installatie techniek heeft mij aangegeven geen interesse te hebben mijn pomp te onderhouden en willen dan ook niet terugkomen om mijn pomp te repareren. Wel heb ik een factuur ontvangen voor het repareren van de pomp die ze niet gerepareerd hebben. Mijn installatie blijkt niet de meest ideale opstelling te hebben. Erg jammer dat Bartels Installatie techniek niet de kans grijpt om de oplossing samen te verbeteren en een klant tevreden te stellen. Gemiste kans! Ik raad Bartels Installatie techniek daarom niemand aan. *** Uw reactie bekrachtigt mijn review: Bereidwillig maar onkundig. Dat u de moeite heeft genomen langs te komen is de bereidwilligheid. Het feit dat u mijn warmtepomp niet heeft kunnen repareren is de onkundigheid. Jammer dat u in uw reactie mijn review niet serieus neemt en niet klantgericht het probleem probeert op te lossen, maar in plaats daarvan kiest om in de verdediging te gaan. U geeft aan dat mijn hele installatie opnieuw aangelegd moet worden. Waarom hoor ik dat nu pas voor het eerst van u? De installatie is enkel een aantal jaar oud en bestaat uit volwaardige apparatuur van het vooruitstrevende merk Stiebel Eltron. Enkel het bedieningspaneel is op een ongelukige plaats gepositioneerd. De schuld bij derden neerleggen lijkt mij ongepast, vandaar wijzig ik mijn beoordeling van 4 naar 1. Beterschap!

Beste Erol, Het is jammer om te lezen dat u niet tevreden bent, het is dermate jammer omdat u geen enkele installateur kon vinden om bij u langs te komen en desondanks dat we hadden aangegeven u niet te konden helpen we toch een uitzondering gemaakt hebben om te kijken of we konden helpen. Dit op een hele korte termijn op een installatie die wij niet hebben geplaatst. Helaas konden wij de storing niet verhelpen en kunnen we u niet helpen omdat deze installatie dusdanig is aangelegd door derden dat de enige oplossing is om de hele installatie opnieuw aan te leggen. Hier hebben we op dit moment geen ruimte voor. Dat u al 2 maanden problemen heeft vinden we heel vervelend maar dit komt niet door ons maar door de aanleg van de installatie. Een dergelijke reactie is wat ons betreft dan ook onterecht.

Dinsdag gebeld dat mijn oude cv storing gaf foto gestuurd zodat het type kon worden bepaald tevens overlegd conclusie was een nieuwe ketel (hij was al oud) !! En na 2 dagen nieuwe ketel geplaatst door super aardige nette en vakkundige installateurs!! Kortom: super service !! En.. bedankt voor de leuke attentie!

vakkundige installatie, denken mee met klant, snelle levering

Het is bij mijn huis (oud pand in centrum) niet altijd even makkelijk met installatie e.d. maar deze mannen waren snel, vakkundig, denken mee in oplossingen en werkten super netjes.. ik zou Bartels zeker aanraden!

Van advies tot installatie, deskundig, klantvriendelijk en servicegericht

Net als de rest van Nederland voelde we opeens een enorme behoefte te verduurzamen. Samantha heeft ons meegenomen in de mogelijkheden, realiteitszin aangebracht qua levertijden en mogelijkheden. Juist nu alles gehyped wordt wil je een bedrijf dat doet wat het zegt en zegt wat het doet. Vooral op het communicatie stukje laten veel bedrijven geregeld het nodige liggen. Niet dit bedrijf, korte response tijden, meteen een helder antwoord en je weet waar je aan toe bent. Installatie nieuwe CV inmiddels achter de rug, superfijne mensen, alles zo voor elkaar, niets dan lof. We zien ze dan ook graag volgend jaar weer terug voor de zonnepanelen! Een hele warme aanbeveling dus!

Fantastisch service!

De warmtepomp is zeer kundig en netjes geïnstalleerd. Monteur Pascal werkt netjes, is beleefd, zéér kundig en heeft de tijd genomen om alles uit te leggen. Ik ben erg tevreden.

Over Bartels Installatietechniek

Wie zijn wij Bartels Installatie techniek is opgericht in 2017 door Joris Bartels. Na 16 jaar ervaring met duurzame energie bij een installatiebedrijf, waaronder warmtepompen, ben ik nu voor mijzelf begonnen. Vakkundig, Betrouwbaar en Aandacht Bartels Installatietechniek is erkend installateur voor uw CV, Airco warmtepomp en zonnepanelen. Wij werken met diverse gerenommeerde merken als Panasonic, Mitsubishi, Daikin, Vaillant, Nefit, Intergas en ATAG. Reparatie en onderhoud voer ik uit voor alle merken. Ik ben STEK (koudetechniek) en F-Gassen gecertificeerd. Wij zijn aangesloten bij Techniek Nederland. Planning en administratie Samantha Bartels zorgt ervoor dat u, als klant, tevreden bent over de voorbereiding, planning en afwikkeling van uw opdracht.