Klasse werk verricht prima

Airco laten plaatsen was vakwerk en wij zijn zeer tevreden Uw bedrijf is zeer aanbevelenswaardig wat ik ook al heb gedaan aan kennis van ons

Geweldig!

Vandaag, 24 maart, is er een nieuwe CV-ketel, nieuwe mechanische ventilatie en een nieuwe thermostaat geplaatst. Zoals wij gewend zijn van Bartels is alles weer perfect gegaan. Op de afgesproken tijd waren Menno en Brian aanwezig en zijn direct begonnen. Er is weer keurig netjes gewerkt en wij zijn zeer tevreden!!

Uitstekende vakmensen; werken heel netjes en weten exact waar ze mee bezig zijn!

thuis een airco single-unit laten plaatsen. Keurig opgehangen, en helemaal naar wens!

Wederom perfect!

Vandaag hebben Joris en collega Brain de tweede airco geplaatst. Ook hierbij werd een goed advies gegeven en is er wederom super netjes gewerkt. Ook het wegwerken van het leidingwerk is bovenverwachting gedaan waardoor er vanaf de buitenzijde (op de buitenunit na) niks te zien is op of aan de net geplaatste dakkapel. Firma Bartels is ondertussen de enige die voor CV en airco bij ons over de vloer mag komen. Ook het telefonisch contact met Samantha verloopt altijd zeer prettig, denkt mee en eheeft verstand van de producten. Prijsopgave is binnen no time binnen en ook na meerdere maanden weet ze direct waar het over gaat en wat er besproken is. Bent u opzoek naar een betrouwbare partij tegen een eerlijke prijs die goed werk levert, mee denkt en ook bij storingen direct voor u klaar staat? Bartels installatietechniek bellen!

Volgens afspraak airco geïnstalleerd naar volle tevredenheid.

12 januari is bij ons een airco geïnstalleerd. De werkzaamheden vonden plaats op de afgesproken tijd. De airco werkt uitstekend. Na installatie is de kamer schoon opgeleverd. Zeer tevreden.

volgens afspraak en netjes uitgevoerd

Voor het installeren van een airco in de slaapkamer heb ik een offerte aangevraagd bij meerder bedrijven. Bartels kwam er als beste uit. Zij konden het ook nog snel uitvoeren. Op de dag zelf rond 13:00 uur zijn de werkzaamheden begonnen. De mannen dachten mee met de plaatsing en hoe aan te sluiten. Rond 17:30 was e.e.a. klaar. De slaapkamer werd netjes en schoon opgeleverd met een werkende airco. Ik ben tevreden over de offerte, uitvoering en oplevering van de dienstverlening. Ik zal Bartels zeker aanraden voor het plaatsen van een airco.

Uitstekend bedrijf met vakkundige medewerkers

Na wekenlange omzwervingen in aircoland (geen acceptabele(?) installateur, geen redelijke offerte, geen antwoord, geen tijd) uiteindelijk terechtgekomen bij Bartels Installatietechniek. Vanaf het begin (offerte) een zeer betrouwbare indruk. Voor het installeren van de buitenunit moest door het dak van beton worden geboord en de dakdoorvoer worden aangebracht. Voor Bartels geen enkel probleem. Alles professioneel door harde werkers geinstalleerd en afgewerkt. Inderdaad, er zijn nog bedrijven en gemotiveerde medewerkers die in staat zijn vakkundig werk te verrichten. Met respect en hulde!

Top bedrijf

Afgelopen week heeft Bartels Installatietechniek in mijn appartement een Daikin split-airco geplaatst. Erg prettige ervaring met dit bedrijf. Het traject van offerte tot oplevering is naar volle tevredenheid verlopen. Na ontvangst van een concurrerende offerte een afspraak ingepland voor een vrijblijvende opname. Joris heeft mij goed geadviseerd en tips gegeven. Op de dag van plaatsing hebben de heren alles perfect en conform afspraken besproken bij de opname geïnstalleerd. Alles gaat in goed overleg en er wordt rekening gehouden met mijn wensen. Na afloop een korte maar duidelijke instructie en tips inzake het maandelijks onderhoud. De heren werken erg netjes en laten geen stof en rommel achter. Mooi bedrijf. Samantha, Joris en Brian, bedankt voor de service en ga zo door!

Geweldig bedrijf met de juiste mensen!

Vandaag zijn er 2 airco’s opgehangen en ze hebben het weer perfect gedaan. Inmiddels hebben wij nu 3 airco’s laten installeren. Nu zijn we aan het kijken of Bartels Installatietechniek zonnepanelen kan komen plaatsen.

Top service

Vandaag is mijn split airco unit van Panasonic geplaatst. Alvorens ik met Bartels in zee ben gegaan heb ik gedegen research gedaan om te kunnen beslissen of ik het door Bartels gegeven advies zou volgen. De uitkomst is dat zij een eerlijk advies hebben gegeven. De plaatsing van de units is zeer zorgvuldig en beheerst uitgevoerd. Zij, de beide monteurs, weten duidelijk waar zij mee bezig zijn. Zij zijn beleefd en werken zeer netjes. Ik kan Bartels bij een ieder aanbevelen.

Uitstekende service

Vandaag zijn onze zonnepanelen en nieuwe ketel geplaatst, na de eerste uitstekende ervaring van het plaatsen van airco’s, wederom een uitstekende ervaring van het netjes en vakkundig plaatsen van de bovengenoemde werkzaamheden. Onze ervaring met Bartels is uitstekend en zou Bartels aan een ieder adviseren die op zoek is naar kwaliteit voor een juiste prijs. Fam. Van de Haar Zwolle

Bovenverwachting goed, prettig en professioneel

Het valt niet mee om Corona-tijden goede informatie te krijgen en een betrouwbare leverancier en installateur te vinden, je kunt niet zomaar iemand langs laten komen of een showroom bezoeken, toch wilden wij deze zomer ons huis (woon- en slaapkamer) laten voorzien van airconditioning. Na zoeken op het internet, ons in de materie verdiepen, kwamen we uit bij Bartels, ondanks dat ze nou niet direct bij ons om de hoek zitten, waren zij van de vele leveranciers die we aanschreven de enige die de moeite namen om een uitgebreide en duidelijke offerte te maken, en (fabrieks) informatie over de toe te passen airco systemen toe te sturen. Ook toen we nog vragen hadden, en een wijziging wilden toepassen, waren ze bereid advies en uitleg te geven. Uiteindelijk gaf al deze genomen moeite voor ons de doorslag om Bartels de opdracht te geven. En dan de dag van installatie, nog steeds in Corona-tijd al was het al met wat versoepelingen, ben je toch wel afwachtend hoe je dat gaat doen met vreemde in je huis. Het is ons prima bevallen, alle maatregelen werden door de 2 keurige en vriendelijke heren van Bartels gerespecteerd, er werd zeer netjes en stof-vrij gewerkt en alles in overleg. Na afloop werd er nog even schoongemaakt, opgeruimd en op een afstandje uitleg over de werking van de 2 airco's gegeven. Wij zijn zeer te vrede en overwegen zelfs alle onderhoud ook van de CV, centrale afzuigen enz. over te laten aan Bartels Installatietechniek. Bartels bedankt, wij zullen deze zomer het hoofd koel houden.

Super geregeld, top bedrijf!

Afgelopen dinsdag hebben ze een airco bij ons gemonteerd. Super netjes gewerkt, alles weer netjes opgeruimd! Al met al zijn we super blij met de airco, en Joris ga zo door, top bedrijf!

Doet alles wat hij beloofd met een goed resultaat.

Top.

zeer net bedrijf. Alles volgens afspraak. Zeer netjes onze airco verzorgd. Bedankt voor de nette service . Ik beveel dit bedrijf aan. We zijn zeer tevreden.

Vakkundige installatie.

Vandaag mijn airco gekregen en wij zijn zeer tevreden over de jongens die het kwamen installeren, zeer kundig, werkte erg netjes en bovenal zeer beleefd kortom, geweldig blij ermee ! Fam. van Kemenade

Zeer vakkundig.

Na een afspraak te hebben gemaakt voor opname plaatsen airco’s, Was een afspraak snel gemaakt. direct hierna een offerte ontvangen met daarin al onze wensen verwerkt. Na akkoord, zijn de werkzaamheden zijn zeer vakkundig uitgevoerd waarbij er zeer goed werd meegedacht aan oplossingen welke ook goed gecommuniceerd werden. Naast het vakkundig installeren, is dit ook een installateur die alles netjes opruimt en alles goed oplevert. Na het uitvoeren van de werkzaamheden nogmaals door Joris gebeld of alles goed was en er geen onverwachte zaken waren. Wij zijn zeer tevreden en zullen Joris zeker bij een ieder willen adviseren die op zoek is naar een vakkundige installatie met zeer goede prijs / kwaliteit verhouding..

Professioneel hardwerkend team dat uitstekend presteert

Bartels heeft in ons chalet een airco aangelegd, CV-onderhoud gepleegd en - tijdens de offertefase - ontdekt dat we een pvc-lekkage onder de kruipruimte hadden. Die lekkage is vrijwel direct verholpen (1 uur krampachtig werken in een kruipruimte van 40 cm is niet echt leuk...) en de airco is in een dag pico bello aangelegd inclusief het electradeel (groepenkastwijziging). Alle Bartels-medewerkers hebben wij ervaren als een enthousiast, vakkundig en goed op elkaar ingespeeld team dat onze verwachtingen in elk geval ruimschoots heeft overtroffen.

Kwaliteit en service tegen een eerlijke prijs

In 2017 heeft Joris ons voorzien van een nieuwe CV Ketel welke snel, vakkundig en netjes geplaatst is. Tijdens de warme zomer van 2018 wederom bij Joris aangeklopt en gevraagd naar de mogelijkheden. Tijdens een kleine blik naar de mogelijkheden een goede plek gevonden voor een airco die nu in de zomer de gehele bovenverdieping van een heerlijk aangename temperatuur voorziet. Sindsdien is er nog maar 1 iemand die ik mijn cv ketel en airco toevertrouw en dat is Joris of zijn collega. Wat mij elke keer weer positief verbaasd is de snelheid en vooral netheid waarmee gewerkt wordt, onderhoud van airco betekent spoelen en aangezien deze boven een gestucte en wit gesausde muur hangt loop je hier al snel kans op vlekken, niet bij Joris. Een special stuk zeil bied uitkomst. Alles wordt naderhand netjes afgedroogd en opgeruimd. Met recht Vakkundig, Betrouwbaar en met Aandacht voor de klant en zijn leefcomfort.

Uitstekend uitgevoerd, netjes gewerkt en prima communicatie

Zou Joris zo weer inschakelen. Werkzaamheden, vloerairco geplaatst in twee slaapkamers

Snelle services, correcte plaatsing van Airco's en goede afwerking

Eindelijk een airco installateur die een offerte op tijd levert na langs te zijn gekomen en daarna de installatie snel en correct uitvoert. Installatie was zorgvuldig en strak. Flexibel bij de plaatsing en meedenkend door bijvoorbeeld een kabel mee te trekken voor de voeding waardoor we geen lelijke kabel over de muur hebben lopen.

Absoluut aan te raden

Vanwege de warmere zomers besloten een airco aan te laten sluiten in de woon- en slaapkamer. Van het begin af aan werd alles netjes en helder in de offerte opgesteld, en verliep de communicatie per mail en telefoon goed en netjes. Hierdoor heb ik gelijk de keuze gemaakt om de airco installatie door Bartels installatietechniek uit te laten voeren en verder geen andere offertes op te vragen. Ook over de installatie ben ik zeer tevreden. Joris denkt mee en werkt zeer nauwkeurig en is een goedlachse persoonlijkheid. Alles is naar volle tevredenheid verlopen, en alles werd na de installatie ook netjes opgeruimd. Ook Samantha van de administratie is een prettige persoonlijkheid als er vragen zijn, en geeft snel en adequaat een reactie. Als mijn CV vervangen moet worden zal ik ook absoluut weer kiezen voor Bartels installatietechniek en het onderhoud aan hen uitbesteden. Een ware aanrader!

Kundig, goed advies en prettige communicatie

Voor het onderhoud van mijn CV zocht ik een betrouwbaar en kundig bedrijf en die heb ik gevonden met Bartels Installatietechniek. Het contact was prettig en onderhoud is professioneel uitgevoerd.

Super bedrijf met geweldige service

Ik heb vaker installateurs aan mijn deur gehad die het niet zo nauw namen met de benodigde werkzaamheden maar wel met de prijs. Wat een openbaring dat er dan iemand komt die deskundig is en snel en correct weet te handelen. De kwaliteit en de prijs waren geheel in overeenstemming met elkaar. Super bedankt Joris. We zijn met jullie. TOP.

Top service en klantvriendelijk zoals je overal zou wensen!

Bartels doet al een paar jaar ons ketelonderhoud naar volle tevredenheid. Zij hebben bij het eerste onderhoud gelijk onze CV ketel en radiatoren beter ingeregeld. Nu is ons huis veel behaaglijker. Toen wij ons gingen oriënteren op zonnepanelen hebben we Bartels ook gevraagd. Ze boden een snelle en uitstekende offerte. Nuchter, duidelijk en professioneel advies. Na akkoord kwamen ze al snel plaatsen. De installatie ging vlekkeloos en zonder enig overlast. Alles is keurig naar wens geplaatst. Ze hebben zelfs in overleg wat dakpannen vervangen die er al wat slechter uitzagen. Kortom een absolute aanrader!

Over Bartels Installatietechniek

Wie zijn wij Bartels Installatie techniek is opgericht in 2017 door Joris Bartels. Na 16 jaar ervaring met duurzame energie bij een installatiebedrijf, waaronder warmtepompen, ben ik nu voor mijzelf begonnen. Vakkundig, Betrouwbaar en Aandacht Bartels Installatietechniek is erkend installateur voor uw CV, Airco warmtepomp en zonnepanelen. Wij werken met diverse gerenommeerde merken als Panasonic, Mitsubishi, Daikin, Vaillant, Nefit, Intergas en ATAG. Reparatie en onderhoud voer ik uit voor alle merken. Ik ben STEK (koudetechniek) en F-Gassen gecertificeerd. Wij zijn aangesloten bij Techniek Nederland. Planning en administratie Samantha Bartels zorgt ervoor dat u, als klant, tevreden bent over de voorbereiding, planning en afwikkeling van uw opdracht.