Pascal auto's is een absolute aanrader voor de aanschaf, het onderhoud en de APK-keuring van je auto. Pascal en zijn team zijn zeer behulpzaam en bieden service en auto's aan voor een eerlijke prijs. Ook voor kleinere zaken kun je snel geholpen worden. Wat ik vooral waardeer is dat Pascal meedenkt en altijd bereikbaar is voor vragen.

• Bereikbaarheid

Fijne koop van de auto en goede service

We hebben een auto gekocht en het contact met Pascal was erg prettig. Hij is aardig en open in gesprek en denkt mee in mogelijkheden. Er waren nog een aantal reparatiepunten van de auto en deze zijn netjes opgelost door Pascal. Tevreden kopers met een fijne auto.

Eerlijk

Goede snelle service voor een eerlijke prijs!

• Bereikbaarheid

Pascal auto's heeft mij super geholpen. Ik mocht door een oogoperatie niet auto rijden,maar mijn auto moest wel voor apk naar de garage. Nou weet je wat Pascal heeft gewoon mijn auto thuis opgehaald en weer terug gebracht. Echt super wat aardig. Ik zou deze garage aan iedereen aanraden

• Bereikbaarheid

Het is een bedrijf waar je netjes behandeld wordt met een snelle en goede service..

Mijn ervaring is hierboven omschreven.

super

mee denkend en zeer behulpzaam.

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf, eerlijke prijzen en denken mee!

Blij met mn aankoop!

De auto was zoals de website omschreef. Daar aangekomen gelijk een proefrit gemaakt bij vriendelijke verkoper zonder opdringerigheid. Na een middagje overdenken tot verkoop overgegaan. Aanbetaling was niet nodig. Mooie korting plus nieuwe APK gekregen. Bij ophalen mooie rode strik om auto, was er leuk bedacht.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

• Bereikbaarheid

Pascal is een man die woord bij daad voegt

Pascal denkt mee en denkt vooral in betaalbare oplossingen . Daar waar hij kan helpen doet hij dat . Hij verdient met recht zijn sterren .

• Bereikbaarheid

Top geholpen met mijn auto

Ik bracht mijn auto naar Pascal voor apk en een beurt kreeg een fijne leenauto mee, En de dag erna was me altijd alweer klaar Top service kom hier zeker vaker terug

• Bereikbaarheid

Zowel voor aanschaf, onderhoud en apk een aanrader!

Kom al weer meerdere jaren bij Pascal. Heb het altijd ervaren als zeer behulpzame services voor een goede (lage) prijs. Was de eerste keer verbaasd over het verschil in prijs met een andere garage. De prijs is eerlijk en inzichtelijk. Heb al meermaals een auto aangeschaft bij Pascal, waarvan één keer obv een zoekopdracht. Uiteraard met goed resultaat! En als er dan toch iets is met de auto kan ik snel terecht en wordt gekeken naar de beste en goedkoopste oplossing. Kortom, zowel voor aanschaf, onderhoud en apk een aanrader!

Je krijgt altijd een goede service

Je kan er altijd terecht en wordt goed geholpen voor een mooie prijs!

Je krijgt altijd een goede service

Je kan er altijd terecht en wordt goed geholpen voor een mooie prijs!

Goede prijs - kwaliteitverhouding. Plus een goede klantvriendelijkheid

• Bereikbaarheid

Heel fijn, voordelig en goed geholpen

Iets meer als een jaar geleden mijn Toyota RAV 4 tot tevredenheid bij Pascal auto's gekocht. Nu moest ik voor de eerste keer een grote onderhoudsbeurt aan mijn fijne auto laten doen. Keuze om dit bij een officiële Toyota dealer of Pascal auto's te doen heb ik snel gemaakt. Niet alleen de fijne en goede service, een leenauto maar nog veel belangrijker omwille van de kosten. Bij Pascal auto's zijn deze ruim 40% lager als bij Toyota. Super goed geregeld heren, tot de volgende keer. Bedankt, Willem

• Bereikbaarheid

Ik heb mijn tweedehands auto voor een goede prijs aangeschaft Pascal Auto’s. Ben pas geleden terug geweest voor APK en onderhoud. Goede en snelle service.

• Bereikbaarheid

Ik ben via een kennis bij pascal gekomen ongeveer 6 jaar terug. Als er iets aan mijn auto is hoef ik maar tabellen en hij staat voor mij klaar echt super

Heel goed!

De auto die ik gekocht heb werkt heel goed en ik ben erg blij en tevreden met de service.

Fijne service, scherpe prijs. Betrouwbaar

Pascal neemt altijd netjes de tijd voor je.

goede service

ik was te laat vd apk kon gelukkig tussendoor en ik kreeg een leenauto

Gewoon goed

2 jaar geleden een opel meriva hier gekocht. Kreeg voor mijn oude auto naar mijn mening genieg terug. Rij nu al 2 jaar met heel veel plezier in mijn Opel Meriva.

• Bereikbaarheid

Top garage met goede service

Een aantal weken geleden een Fiat Panda gekocht bij Pascal autos. Zeer vertrouwd en vriendelijk in omgang. Helaas ging de auto met de strenge vorst stuk. We hebben de auto na overleg en prijsopgave aan Pascal bij onze plaatselijke garage laten herstellen. Het factuurbedrag stond binnen een dag op mijn rekening. Dat is nog eens service met een grote S.

Rots in de branding!

Graag wil ik Pascal hartelijk danken voor het meedenken. Afgelopen week mijn bovenarm gebroken, dus auto rijden ging niet meer. Pascal had 10 minuten nodig om na te denken over een perfecte oplossing. En wat had hij bedacht? Hij is gewoon mijn auto thuis komen brengen!!! Ik ken geen ander bedrijf dat dit zou doen! Pascal bedankt!

• Bereikbaarheid

Heel fijn en eerlijke autogarage

Wij hebben een hele mooi mazda 5 bij Pascal gekocht. We werden heel fijn en vertrouwd geholpen door hem. Later bleek dat de accu van de mazda kapot was. Kregen wij gratis van hem een nieuwe die hij de zelfde dag nog voor ons er in heeft gezet. Echt in een word top! Garage

Over Autoservice Totaal