Super en snel.

Ik zag een auto even een testrit gemaakt en ik was verkocht, verder is de eigenaar duidelijk en eerlijk.

• Bereikbaarheid

Super mee gedacht en snel verholpen

Koppeling in eens helemaal weg. Belletje gedaan naar Pascal die direct kwam en mij afsleepte naar de garage. Snelle analyse leerde dat de koppelingsplaten ersleten waren. Leenauto mee gekregen en 1,5 dag later had ik mijn auto terug. Alles super geregeld voor een betaalbare prijs. Klasse heren. Nogmaals bedankt, Willem

super service

super kundig en snel geholpen tegen een eerlijke prijs

• Bereikbaarheid

Snelle en vriendelijke service voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Goede vriendelijke service. Pascal denkt graag mee over de beste mogelijkheden voor je auto. Betrouwbaar onderhoud en en APK keuring. Dit alles voor een zeer aantrekkelijke prijs. Veel voordeliger dan dealers EN andere autobedrijven.

Professioneel en vriendelijk bedrijf

Na aankoop van een auto bij Pascal hebben ze netjes conform afspraak een nieuwe distributieriem geplaatst, tevens een grote beurt laten doen. Voor onderhoud ga ik zeker terug naar Pascal Auto’s. Nette prijs alles volgens afspraak.

zeer goede service

zeer goede service mijn auto is snel en vakkundig gemaakt voor een zeer nette prijs! bedankt

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.