Zo hoort het!!

Ons bedrijf is actief in de telecom en werkt al vele vele jaren samen met Secretaria en niet zonder reden. Doordat Haagcom laagdrempelig werkt met een gratis (0800) nummer ontvangen we veel telefoontjes die Secretaria perfect voor ons filtert want niet elke beller is immers een potentiële klant. Als geen ander kunnen de medewerkers van Secretaria uitleggen aan derden wie wij zijn en wat we doen en is Secretaria daardoor een belangrijk verlengstuk van Haagcom geworden. Wij bevelen Secretaria dan ook van harte aan. S. Peschel Directeur Haagcom BV

Al vele jaren ben ik een tevreden klant en mijn opdrachtgevers merken meestal niet eens dat het een service is, maar zij denken dat het mijn eigen secretaresse is die de telefoon op neemt. Kortom helemaal top en ik kan iedereen Secretaria aanbevelen.

Vriendelijke en efficiënte verwerking van gemiste oproepen

Aangezien ik vaak op pad en in besprekingen ben kan ik niet altijd de telefoon opnemen. Dankzij SecretariA worden alle oproepen toch persoonlijk opgenomen en aan mij doorgegeven. Hierdoor mis ik nooit een oproep en kan ik gelijk aan de slag met eventuele vragen of verzoeken. Kortom dankzij de telefoonservice van SecretariA kan ik gerust niet bereikbaar zijn en toch bereikt worden!

Een warme krachtige ondersteuning op afstand.

Sinds een aantal jaren ben ik klant bij SecretariA. Waar ik eerst als éénpitter begon is mijn bedrijf inmiddels uitgegroeid naar een team met 8 medewerkers. De kracht van SecretariA is dat zij mee kunnen groeien met een groeiende organisatie, maar zeker ook met meer complexiteit van agendaplanning, informatie voor cliënten. De veranderende teamsamenstelling maakt ook dat agendabeheer complexer wordt. Annelies, Susan en al hun collega's hebben de afgelopen jaren hier met grote betrokkenheid en enthousiasme hierin meebewogen. Annelies, Susan en alle dames van SecretariA, dank jullie voor de fantastische inzet van de afgelopen jaren.

perfecte antwoordservice

Vriendelijk, deskundig en accuraat. Onze klanten merken meestal niet dat ze zijn doorverbonden naar een 'telefoonbeantwoorder' dus zeer zeker aan te bevelen.

Over SecretariA

SecretariA verzorgt ruim 29 jaar voor een groot aantal bedrijven secretariële ondersteuning. Dit betekent dat u een secretaresse op afstand deelt. U betaalt alleen voor een secretaresse op het moment dat u daadwerkelijk ondersteuning nodig heeft. Zonder dat u de controle over uw activiteiten verliest! U bepaalt hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd, tegen een vooraf overeengekomen tarief.