Meedenkend en flexibel

SecretariA ondersteunt en ontzorgt mijn bedrijf al jaren. De dames proberen altijd goed met ons mee te denken. Wij waarderen de samenwerking zeer en hopen nog lang zo door te gaan!

SecretariA is voor AGATHON een onmisbare schakel in veel klantcontacten.

Het is persoonlijk, het is warm, het is ter zake! Loopbaanvragen vanuit het UWV (WerkFit), ontslag (outplacement) en 2e Spoor kunnen wij goed aan en ook de telefoniste van SecretariA beseft dat vragen als deze vaak gevoelig liggen. En dat geldt voor particulieren net zo sterk als voor zakelijke opdrachtgevers. Het fijne is, dat de menselijke maat voor ons beiden leidend is. Het gaat immers om vertrouwen? En dat ervaren wij al jaren! Een win-win. Alle coaches van AGATHON zijn blij met deze service en wij raden SecretariA dus zeker aan!

Al jaren goed, vertrouwd, professioneel en betrouwbaar

Volgens mij neemt Secretaria al vanaf 2008 bij afwezigheid, of als we bij The Office Managers in gesprek zijn, onze telefoon uiterst professioneel op. Ook filteren ze op telefonische verkoop. Erg handig! We zijn super content!

Al jaren neemt secretaria de telefoon voor mijn bedrijf op. Ik ben hierdoor altijd bereikbaar wat mijn clienten erg waarderen. Zeer professioneel en vriendelijk. Absoluut 5 sterren!

Een ware toevoeging tot onze eigen dienstverlening

Secretaria verzorg voor ons de telefonische overloop en antwoordservice tijdens bepaalde evenementen. Dit wordt altijd zorgvuldig en vriendelijk gedaan, zodat ze echt een verlengde zijn van onze serves. Het ontzorgt ons en de klanten worden direct en goed geholpen.

Top dames

Ik werk al zes jaar met SecretariA en ben zeer tevreden. De dames noteren goed wie er geld heeft en wat de boodschap is, heeft mij al vele verkopen op geleverd. Ik zou zeggen ga zo door!

Een top samenwerking!

Het is in deze bijzondere tijden heel fijn om door SecretariA ondersteund en ontzorgd te worden. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk en proberen altijd goed met ons mee te denken. Wij waarderen de samenwerking zeer en hopen nog lang zo door te gaan.

Vriendelijk, behulpzaam en adequaat.

Onze klanten worden goed geholpen. Wij ontvangen alle relevante berichten snel en accuraat, terwijl ongewenste marketing wordt afgewimpeld. Wij maken al 8 jaar met veel plezier gebruik van deze dienstverlening.

Super fijn!

SecretariA pakt de communicatie ontzettend fijn en professioneel op. We krijgen duidelijke berichten doorgestuurd, klanten worden netjes en volledig te woord gestaan en wij krijgen terugkoppeling zonder dat dit te veel informatie is. Daardoor ontlast het onze organisatie heel erg en zijn we eindelijk van de ontevredenheid bij klanten af die bleven bellen zonder gehoor.

Superieur goed!!

Ik ben een ondernemer met 35 jaar ondernemerservaring op het hoogste niveau. Dus op het gebied van secretaresses heb ik veel meegemaakt. De twee SecretariA secretaresses die voor mij werken, Alderina en Ineke, zijn echt fantastisch. Het beste dat ik ooit heb meegemaakt. Ze zitten er altijd bovenop, denken mee en laten niets aan het toeval over. Dat vind ik echt heel krachtig. Ik wil ze daar enorm voor bedanken. Ook de andere diensten van SecretariA zijn absoluut superieur. Als je een fantastische secretaresse wilt of andere aanpalende diensten zit je met SecretariA écht helemaal goed. Gewoon doen!!

Gewoon professioneel!

Vanaf het eerste moment dat we de samenwerking met SecretariA zijn aangegaan, ervaren we de telefoonservice als professioneel. Telefoonnotities worden snel en correct doorgegeven. En mochten we tóch eens een aandachtspunt hebben, dan wordt daar adequaat op gereageerd.

uitstekend !

Met SecretariA werk ik nu ongeveer een jaar. Ik houd mij als éénpitter, bezig met erfrechtkwesties. Bij tijd en wijle heb ik veel telefonisch verkeer te verwerken en, gezien de aard van mijn werk is het van belang dat de binnenkomende telefoontjes correct worden ontvangen en naar mij worden doorgeleid, en aldus geschiedt. Zodoende handel ik de telefoontjes altijd dezelfde dag af, ook als ik besprekingen heb gehad of op de rechtbank was, van SecretariA heb ik dan een terugbelverzoek ontvangen. Van mijn relaties en cliënten hoor ik niets dan lof; zij verkeren in de vooronderstelling dat ik deel uitmaak van een groot kantoor. JCAM Huntjens

SecretariA neemt veel stress weg

Sinds een paar jaar schakel ik mijn telefoon door naar SecreatiA. Zij nemen dus mijn telefoon op als ik telefonisch in gesprek ben, maar ook als ik in een vergadering zit. Ze zijn echt een telefoniste-op-afstand en handelen de gesprekken keurig af volgens de instructies. Ze sturen van ieder gesprek een notitie per e-mail. Dit maakt een veel professionelere indruk dan voicemail en zorgt voor consumentenvertrouwen (en dus omzet). Ze schatten ook goed in wanneer iets écht spoed heeft en weten dan hoe ze me toch kunnen bereiken. Al met al verhogen ze mijn productiviteit enorm en ik zou niet meer zonder ze kunnen!

Servicegericht en professioneel!

We werken al geruime tijd samen met Secretaria en zijn absoluut tevreden over hun dienstverlening. Klanten worden goed te woord gestaan, de terugbelverzoeken zijn helder en hebben wij eens een vraag, dan wordt hier snel op gereageerd. Secretaria denkt mee, verleent service, heeft vriendelijke medewerkers in dienst en is flexibel.

Secretaria is het passende verlengstuk van onze Helpdesk in drukke periodes.

Op momenten dat het telefonisch aanbod voor onze eigen medewerkers te groot is, doen wij met succes een beroep op het team van SecretariA. Onze klanten worden op zeer correcte wijze te woord gestaan en zij zijn ook in staat om de service aanvraag direct in ons systeem te zetten. Met recht het passende verlengstuk van onze Helpdesk. Professioneel en klantvriendelijk.

Alsof ze bij ons werken

We hebben afgelopen jaren bij jullie dienstverlening altijd mogen ervaren dat er werd opgenomen alsof jullie gewoon collega's van ons waren. Dat kregen we ook altijd terug van onze relaties die belden (hebben jullie alweer een nieuwe medewerker?). Dus daar mogen jullie trots op zijn!

SecretariA biedt correcte en adequate service

Ons bureau maakt al jaren gebruik van SecretariA. De vriendelijke dames handelen ons inkomend telefoonverkeer altijd zeer correct en adequaat af. De inkomende telefoontjes worden duidelijk aangekondigd en wij krijgen direct bericht als doorverbinden niet is gelukt. En als het niet nodig is, wordt er ook niet doorverbonden. Wij zijn een tevreden klant en bevelen SecretariA van harte aan.

SecretariA is super!

Sinds jaar en dag heeft SecretariA voor ons kantoor als antwoordservice gefunctioneerd en naar genoegen. Nu de praktijk van karakter is veranderd wordt helaas afscheid genomen. SecretariA wordt door ons kantoor van harte aanbevolen.

Zeer goede service

Wij hebben ruim een half jaar gebruik gemaakt van de diensten van SecretariA ivm onderbezetting en zijn erg tevreden.

Service op het hoogste niveau, zeer betaalbaar

Als ZZP-er heb ik jaren gezocht naar mogelijkheden om goed bereikbaar te zijn zonder stress. Voice mail, geen voice mail, WhatsApp misschien? Tot ik bij SecretariA uit kwam, vrij toevallig. Geen enkele stress meer. Ik weet dat de telefoon wordt opgenomen. Prettig, vriendelijk, zakelijk. Ik krijg direct een kort bericht waardoor ik weet waar het over gaat en ik prioriteit kan bepalen. En als het nodig is wordt doorverbonden. Bijzonder prettig voor mij en mijn relaties en dat tegen kosten die meer dan redelijk zijn

Zeer prettige samenwerking

De telefonische ondersteuning van SecretariA is een uitkomst. Altijd bereikbaar en op een rustig moment zelf kunnen terugbellen. De secretaresses hebben zich allemaal goed verdiept in mijn praktijk, zodat zij de telefoon uiterst professioneel kunnen beantwoorden. Klantvriendelijk en concreet.

Bijna collega's op afstand

Wij zijn zeer tevreden over SecretariA. Zij functioneren als bijna echte collega's van ons en wij zeer zeer blij met dit goede opvangnet als wij telefonisch even niet bereikbaar zijn.

vriendelijk, chic en correct

zie boven

goed geregeld!

Top ondersteuning, fijn zo.

Alert en snel

Accuraat

Over SecretariA

SecretariA verzorgt ruim 29 jaar voor een groot aantal bedrijven secretariële ondersteuning. Dit betekent dat u een secretaresse op afstand deelt. U betaalt alleen voor een secretaresse op het moment dat u daadwerkelijk ondersteuning nodig heeft. Zonder dat u de controle over uw activiteiten verliest! U bepaalt hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd, tegen een vooraf overeengekomen tarief.