viel reuze mee en top resultaat

Ik kwam voor een combi van ooglidcorrectie en liposuctie/lipolaser voor de verslapte kaaklijn (vrouw, 66 jaar). De voorlichting was helder en vriendelijk. De behandeling zelf was snel en vrijwel pijnloos. Nu ben ik een week verder en ik vind de resultaten al heel goed. Wel een beetje blauw in de nek en nog wat (acceptabele) zwellingen, maar dat hoort erbij. Wel even rekening houden met hersteltijd en wat meer rust nemen. Maar ik voel me prima en blij hiermee! Nu al, terwijl het optimale resultaat nog moet komen.

Great job!

I am very happy with the result and also with the nice attention I received.

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

Onderooglidcorrectie een week geleden…

Het is nu een week geleden en te vroeg om het eindresultaat te beoordelen. Maar de intake, uitleg, ingreep en de nazorg/begeleiding ging tot nu toe helemaal goed. Nu nog geduldig wachten op het eindresultaat. Het is nog gekleurd en wat gezwollen, wat logisch is na pas een week. Pijn viel erg mee en na de eerste nacht al geen pijnstillers meer nodig. Ik zou het dus zo weer doen.

super geholpen

Vriendelijk, behulpzaam, alert en heel netjes geholpen. In eerste instantie was ik niet nerveus, toen ik op de behandelstoel plaats nam, werd ik dat wel. Ook daar werd ik mee geholpen. Mocht aangeven wanneer ik in een rustige modus was zodat ze kon starten met de behandeling. Fleur, de assistente, heeft me ook goed geholpen met adviseren van de crème als nazorg, en welke er beter wel of niet gebruikt kan worden.

Meer dan tevreden!

Goede voorlichting, fijn ondersteund tijdens de behandeling.

Super fijn

Liposuctie gehad ze hebben me echt op me gemak gesteld en zeker aan te raden. Nemen ook de tijd voor je

• Welke behandeling heeft u gehad? Liposuctie

goed en vriendelijk ontvangst

Wordt heel goed uitgelegd stap voor stap wat ze met de behandeling Ik heb alleen wat aan de rechte kant van het oog veel last gehad om de hechtingen eruit te krijgen, en is nog pijnlijk. Verder goede ervaring een aanrader voor een ander.

Very good experience

The therapist was very kind and explained the treatment very well. The place is clean and nice.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Zeer prettig

Zeer prettig en professioneel behandeld. Alles is bespreekbaar en verschillende adviezen worden gewogen en uitgelegd

• Welke behandeling heeft u gehad? Rimpelbehandeling

niet persoonlijk wel mooi resultaat

de arts heeft amper een woord gesproken en er werd pas tijden de behandeling halverwege 1x gevraagd hoe het ging en of ik zenuwachtig was. de behandeling was hierdoor erg op de voorgrond en ben je extra alert op alle handelingen wat niet heel erg prettig was. ook na een week een kleine complicatie gehad en werd pas na 7 uur een duidelijk antwoord gegeven. erg jammer

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Ik zag dat u een sms stuurde en die worden dan niet gezien omdat we business whatsapp gebruiken en voor deze gevallen een spoedlijn hebben. Wij gaan u even bellen om dit te bespreken met u.

Behandeling ooglidcorrectie verliep in mijn ogen deskundig, vlot en vriendelijk

Intakegesprek, behandeling en het verwijderen van hechtingen verliepen heel goed. Nauwelijks een pijntje gevoeld. Vriendelijke en duidelijke informatie. De snelheid is werkelijk TOP! Week geleden heeft de ingreep plaatsgevonden. Nu nog eventjes geduld (korstjes zijn nog aanwezig) en dan het zichtbare gewenste resultaat, dat al duidelijk merkbaar is bij het open houden van mijn ogen.

Topdokter en topteam

Voel me veel beter na mijn behandeling. Alles verliep vlot en ik kreeg voldoende uitleg.

Excellent

Very nice space and they seem to know what their doing

• Welke behandeling heeft u gehad? Microneedling

Prettige clinique

Fijn geholpen Duidelijke uitleg Mooi resultaat

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

Vriendelijk ontvangen en goede uitleg voor de behandeling.

• Welke behandeling heeft u gehad? Rimpelbehandeling

Altijd goede ontvangst en prettige behandeling.

ZEER EFFECTIEF

Heel duidelijke voorlichting en mooie behandeling waar de passie en betrokkenheid op de klant voelbaar bleek. Na twee weken merk ik al een enorme verbetering en verlichting na de ooglid correcties

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Hele goede kliniek, vriendelijke medewerkers. Goede behandelingen, ben zeer tevreden

Heb mijn onder en bovenoogleden laten doen. Ben super tevreden over de behandeling en het resultaat. Raad Ivy kliniek aan.

Geweldig Clinics

Heb alleen goede worden voor goede behandeling gekregen van Dr.Adamo

Vertrouwd en kundig

Prettig. Al jaren voor mijn huid

Vriendelijk en zeer vakkundig

Goed naar mij geluisterd en meegedacht, welke behandeling het best bij mij past. Zeer vriendelijk en vakkundig!

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Amstelveen
  • Welke behandeling heeft u gehad? Anders

Ik heb 1 november een boven ooglidcorrectie laten doen en kan het iedereen aanraden Ik was heel zenuwachtig en ben door hun heel erg gerust gesteld ik zag zo op tegen de verdoving maar dat was helemaal niet nodig achteraf Ben nu een week verder en het is nu al zo mooi bijna niet blauw geweest Mijn ooglidcorrectie is uitgevoerd door dokter Natale Adamo Ik zou t iedereen aanraden om het bij hem te laten doen

Altijd goed

Ze nemen uitgebreid de tijd voor je. Veel uitleg. Dit was mijn derde bezoek maar even goed als de eerste keer!

Onprofessioneel en onprettig

Typisch een voormalig huisarts die graag chirurg wilde worden. Schoenmaker blijf bij je leest. Onprofessioneel en niet kloppend advies gegeven. Arrogante houding en weinig tijd nemen voor vragen. Vervolgens een folderje toe mailen ipv een op maar gemaakte offerte. Schande!

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Westervoort
  • Welke behandeling heeft u gehad? N.v.t.

Wat vervelend dat u dit zo ervaart terwijl de arts u juist heeft doorverwezen gezien de aard van uw klachten. We hebben u meerdere malen gebeld en gemaild om dit nogmaals toe te lichten, helaas zonder resultaat. Mocht u dit nog willen bespreken horen wij het graag.

Botox

I had botox treatment recently at Amstelveen clinic. The dr.was very informative and friendly. He explained all steps of the treatment before during and after and I am happy with the result!

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Amstelveen

Over Ivy Clinics

Ivy is gespecialiseerd in een healthy lifestyle consultatie, huidverjonging en -verbetering (laser & energy based devices), natuurlijke injectable behandelingen, haartransplantatie en cosmetische chirurgie & gynaecologie. Simply feel good and look better.