Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht staat voorop Hetgeen ik heel prettig vindt omdat iets aan je oogleden laten doen best ingrijpend is. Ik ben nl van de generatie die niet zo snel in zich laat “snijden”

Professioneel

Behandeling bij Adamo (mijn voormalig huisarts), die erg kundig is in wat hij doet.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

pijnloze behandeling en zeer secuur

behandeling was pijnloos en de artsen zijn zeer secuur. resultaat is ook prachtig

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Goede voorlichting en prima behandeling.

Fijne ervaring in Amsterdam. Duidelijke uitleg en prima behandeling, Ik ben erg blij met het resultaat van mijn ooglidcorrectie.

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Amsterdam
  • Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Ik voelde me erg op mijn gemak

Doordat de arts mij bij de intake erg op mijn gemak stelde heb ik toch de keuze gemaakt de behandeling te ondergaan.

Ik ben heel tevreden

Ik ben er heel blij mee!!! Je kan mijn ogen weer zien! En..heb geen vochtige ogen meer,dus ook geen vuile bril. Echt een aanrader. En ze zijn heel vriendelijk. En het is nu pas 4 weken geleden. Heel erg bedankt.

Hele fijne cliniek

Hele goede ervaring. Totaal niet blauw of dik geweest.. ik ben er heel blij mee

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

De beste in de achterhoek

Altijd tevreden! Leuke mensen en hoge kwaliteit producten. Aanrader voor iedereen

• Welke behandeling heeft u gehad? Rimpelbehandeling

Oorlel correctie boven verwachting mooi

Ik heb mijn beide oorlellen kleiner laten maken en ik ben er super tevreden over de gaatjes die er in zaten hebben ze ook keurig dichtgemaakt.

• Welke behandeling heeft u gehad? Oorlelcorrectie

Altijd goede persoonlijke begeleiding, goed advies en behandeling naar wens.

Vanaf de eerste keer al zijn de afspraken prettig. Er wordt de tijd genomen voor je, er worden veel vragen gesteld en er wordt voldoende ruimte geboden voor je eigen vragen. Het advies is professioneel, niet pusherig en het resultaat is elke keer naar wens. Ik ben één keer bij een andere kliniek geweest (ivm de reistijd) maar erna snel weer teruggegaan naar Ivy Clinics. Enige opmerking is dat ik vaak lang moet wachten in de wachtkamer en niet altijd persoonlijk ontvangen wordt. Aangezien ik er nu wel bekend ben is dat voor mij persoonlijk geen probleem meer.

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Amstelveen
  • Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

De behandeling is mij 100 % meegevallen. Niks gevoeld en nu op dag 2 nog geen napijn ervaren. In een woord top!

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Goede zorg voor, tijdens en na de behandeling

Door de duidelijke informatie gedurende het traject, de fijne persoonlijkheden binnen de Clinic en de vakkundigheid heb ik het geheel als een piece of cake ervaren.

Uitstekende behandeling!!!

Verliep soepel en deed minder pijn dan gedacht. Vriendelijk geholpen

Alles prima verlopen

Ik heb alles ervaren als een geruststellend. Alles goed uitgelegd en ook over de nazorg ben ik zeer tevreden.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Hele fijne kliniek om geholpen te worden

Ik kwam hier voor een boven en onderooglidcorrectie en ben tijdens de intake goed ontvangen, er werd geluisterd naar mijn wensen en gekeken of dit mogelijk was. Tijdens mijn geslaagde behandeling werd ik steeds goed gerustgesteld en gevraagd of het goed ging en ik geen pijn ondervond. Ik ben zeer tevreden.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Werd fijn geholpen. Kon gelijk terecht.

• Welke behandeling heeft u gehad? Anders

De ervaring is per behandelaar verschillend

Een meer persoonlijke benadering en een afspraak waar men wat meer tijd neemt zou aan te bevelen zijn.

• Welke behandeling heeft u gehad? Anders

Beste Sophie, wat jammer dat je dit zo ervaren hebt, we proberen altijd voldoende tijd te plannen. Bij het boeken kun je ook kiezen voor meer of minder tijd bij het aanklikken van de behandeling. Helaas kan ik jou niet vinden in ons systeem anders zou ik je van harte uitnodigen voor een langere afspraak. Hartelijke groet, Judith

Gastvrij, duidelijk

Gastvrije ontvangst, de kliniek en de werkende mensen zien er goed verzorgd en hygiënisch uit , dit geeft al vertrouwen. Gastvrouw was vriendelijk en gaf een duidelijke uitleg. Ook de schriftelijke info was helder. Met andere woorden: de eerste indruk was heel goed. Dat geeft vertrouwen en rust voor de behandeling.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Fijne sfeer, goed voorgelicht en de behandeling was goed te doen.

Professioneel, kundig, vriendelijk en ze hebben de tijd voor je.

Niet echt goed

Ik heb gemengde gevoelens. De boven ooglid correctie is netjes verlopen. Wel heb Ik veel meer droge ogen overgehouden, helaas wordt ,nadat je dit aangeeft, niet echt op ingegaan. De plex-r onder mijn ogen was in het begin verbluffend resultaat. Maar na 6 maanden komen de lijnen flink terug. Ik vind de intensiviteit niet opwegen ten op zichtte van het langdurig effect. Want die is er niet. De plex-r boven bovenlip is niet goed verlopen. Mijn moedervlekje is meegenomen terwijl dit van te voren niet is gevraagd. Ik ging er niet vanuit dat deze überhaupt meegenomen zou worden het is immers een rimpelbehandeling. Eenmaal op de behandelbank leek ik te voelen dat er over mijn moedervlekje heen werd gegaan. Hier stelde ik een vraag over en kreeg dat hij vlakker wordt. Ik dacht oké prima dan. Wat kan je anders op zo’n moment? Nu heb ik een soort bobbeltje overgehouden terwijl ik dit niet wil. Als je dit aankaart wordt je niet echt geloofd maar verwezen naar je huisarts omdat dit wel eens een ander bultje kan zijn. als je zegt dat dit toch echt van kinds af aan een moedervlekje is en je dit wil laten zien op een foto, wordt dit niet bekeken. Er wordt opnieuw plex r aangeboden maar dit wil ik niet meer. Dan wordt er filler aangeboden. Ik vind het fijn en professioneel dat dit wordt aangeboden, dank daarvoor. Helaas heeft de filler ook niet heel veel resultaat opgeleverd. Er zijn nog duidelijk rimpeltjes te zien. Bij de nacontrole filler aangegeven rimpels/kraaienpootjes al terug zijn gekomen, ik vraag naar de werking van Botox. Dan wordt er aangeven als ik dit wil, om in verhouding te blijven ook mijn voorhoofd mee te nemen… hier vraag ik toch niet om? Ik had geen probleem met voorhoofd. Dat is nu anders. Eindconclusie: vertrouwde moedervlekje is weg, kraaienpootjes zijn terug, rimpels boven bovenlip zijn niet weg en droge ogen zijn erbij gekomen. Maar wel een frisse blik gekregen door de ooglidcorrectie.

• Welke behandeling heeft u gehad? Rimpelbehandeling

Beste Marlous, zo te lezen was dit een heel traject. Wat jammer dat u het niet geheel als positief ervaren heeft. Droge ogen na een bovenooglidcorrectie kan voorkomen en is over het algemeen van voorbijgaande aard, evt kunnen reguliere oogdruppels daarbij helpen. Helaas is dit niet van te voren te voorzien en soms staat het ook los van de bovenooglidcorrectie. Het gebied boven de mond is het meest ondankbare gebied om te behandelen, deze littekens zijn heel moeilijk te verbeteren met fillers of PlexR, dit geven we altijd van te voren aan. Ieders huid reageert anders en resultaten zijn niet altijd goed te voorspellen. Zo te lezen in uw verhaal en in het dossier zijn er meerdere behandeling geprobeerd. Mocht u hier nog een keer met een andere behandelaar willen kijken bent u van harte welkom. Hartelijke groet, Judith

Deze kliniek is zeker een aanrader.

De intake was een prettige ervaring en goed uitgelegd. Alleen ik durf de stap nog niet te maken voor een ooglidcorrectie. M.v.gr. Marion

• Persoonlijke benadering
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.
  • Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Westervoort
  • Welke behandeling heeft u gehad? N.v.t.

geweldig

Vlotte ingreep, zeer snel herstel, duidelijke info.

Super kliniek

Kleine kliniek dus erg persoonlijk. 1 op 1 Goede voorlichting en aardige en behulpzaam personeel En 't belangrijkste mijn ooglidcorrectie top uitgevoerd

Vriendelijke geholpen

Ik ben door ieder persoon waar ik contact mee heb ik de kliniek vriendelijk te woord gestaan en of geholpen. Persoonlijk heb ik niet helemaal tevreden met het eindresultaat, daar baal ik een beetje van.

kundig en meedenkend

Er wordt goed naar je geluisterd en de tijd genomen. Ze geven je duidelijk advies Er heerst een ontspannen sfeer, ik voel me er op mijn gemak. Judith is zeer kundig en professioneel. Ik ben erg blij met het resultaat!

Vughterstraat 171

5211GB

088 800 76 54

Over Ivy Clinics

Ivy is gespecialiseerd in een healthy lifestyle consultatie, huidverjonging en -verbetering (laser & energy based devices), natuurlijke injectable behandelingen, haartransplantatie en cosmetische chirurgie & gynaecologie. Simply feel good and look better.