Eerlijk, open en duidelijk advies

Kwam voor een ooglidcorrectie maar zou geen verbetering voor mij betekenen. Echt een goed gevoel over deze clinic. Er wordt goed gekeken en geluisterd naar de wens van de klant en geven en kijken mee wat er mogelijk is.

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Westervoort
  • Welke behandeling heeft u gehad? N.v.t.

Goede ervaring

Natuurlijk! Hier is een aangepaste review voor Ivy Clinics: --- **Uitstekende Ervaring bij Ivy Clinics** Onlangs heb ik een behandeling ondergaan bij Ivy Clinics en mijn ervaring was absoluut top. Vanaf het moment dat ik de kliniek binnenstapte, werd ik verwelkomd door een vriendelijk en professioneel team. De sfeer is uitnodigend en je voelt je meteen op je gemak. De behandelend arts bij Ivy Clinics was uiterst deskundig en nam de tijd om me grondig te informeren over de Botox-behandeling. Hun expertise en zorgvuldigheid waren duidelijk merkbaar, wat me veel vertrouwen gaf. De behandeling zelf was snel en vrijwel pijnloos, en de resultaten waren precies zoals besproken. Het effect was al snel zichtbaar en ik ben erg blij met het resultaat. Wat ook opviel was de uitstekende nazorg. Het personeel zorgde ervoor dat ik goed geïnformeerd was over de nazorginstructies en stond klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Al met al biedt Ivy Clinics een uitstekende service met een hoge mate van professionaliteit. Ik kan deze kliniek van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en professionele Botox-behandeling.

Prima behandeling

Prima geholpen. Dr. Kurshed is een vakman. Tijdens de operatie zei hij steeds wat hij ging doen. Hij heeft een rustige manier van werken. Het is 2 weken geleden uitgevoerd maar het ziet er nu al veel beter uit.

Prima behandeling

Mijn ogen zien er geweldig uit na de ooglidcorrectie. Heb nu een open blik

Resultaat boven verwachting

Samen met mijn tweelingzusje de traangootfiller laten plaatsen nadat we eerst een vrijblijvend consult hebben gehad waar de mogelijkheden zijn besproken. We zijn allebei erg blij met het resultaat!

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

Dokter Adamo geeft een duidelijke uitleg.

Schone kliniek

Pluspunt: Schoon, vriendelijk personeel Minpunt: Prijzen worden erg vaak verhoogd Niet altijd iemand aanwezig als je binnenstapt.

Fantastische Behandeling & Aftercare

Prima service, vriendelijk personeel, goede Arts en perfecte Aftercare. Geen enkel punt van kritiek, alles is goed geregeld van het maken van een afspraak, verzetten van een afspraak, de behandeling en de nazorg [ik als Man had extra nodig om mijn frons te onderdrukken]! Bij twijfel maak eens een intake gesprek en laat je verassen.

Voorspoedige ervaring

Bij de intake is een kans blijven liggen om mij niet door te verwijzen naar huisarts voor medische indicatie. Verder erg vriendelijk en deskundig geholpen, nauwelijks klachten na de behandeling en een voorspoedig herstel.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Ik voelde me begrepen en de arts wist precies wat ik wilde

De ontvangst in de kliniek is fijn. Na een gesprek met de arts, wist hij precies wat ik wilde en daar heeft hij ook naar gehandeld. Ik ga zeker nog terug voor een Botox behandeling.

Deskundig eerlijk advies

Altijd een goed en eerlijk advies.

Arts en resultaat fantastisch

Arts en assistente heel kundig, vriendelijk en correct. Toesturen van de juiste informatie bleef maar fout gaan, daardoor pas na de ingreep de juiste informatie ontvangen.

• Welke behandeling heeft u gehad? Anders

Vriendelijk!

Vanaf de intake tot aan de behandeling van een traangootfiller heb ik het als zeer prettig ervaren. De deskundigheid en de vriendelijkheid maken dat ik zeker volgend jaar nogmaals voor een behandeling zou komen. Enige nadeel is dat ik nu as. donderdag al drie weken met een fikse blauwe plek onder mijn ogen loop.

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

Nette zaak super vriendelijke mensen die weten wat ze doen

• Welke behandeling heeft u gehad? Anders

een zeer deskundige en uiterst vriendelijke team

Mijn ooglid correcties is geweldig goed verlopen. Zeer deskundig en vakkundig gedaan. Alle lof!

Prima geholpen

Heb mijn uitgescheurde oorlel laten corrigeren. Goed advies, prima behandeling snel en pijnloos.

• Welke behandeling heeft u gehad? Oorlelcorrectie

professioneel, vriendelijk en pijnloos

De ingreep viel ontzettend mee, was pijnloos en ging heel snel. Ik vind het resultaat heel mooi en krijg positieve reacties. Mijn ogen zien er minstens 10 jaar jonger uit!

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Amsterdam

Geweldig geholpen zonder pijn

Goede voorlichting en op mijn gemak gesteld,reuze vriendelijk allemaal en professioneel.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Super fijne, professionele behandelaren!

Super fijne behandelaren. Goede uitleg ook Mbt nazorg. Fijn ontvangst ook! Goede sfeer en ga er altijd tevreden weg!

Goede visie

Netjes en vertrouwd

Fijne ontvangst en vakkundige medewerkers

Prettig

Altijd eerlijk advies

Super goed geholpen

Er is goed geluisterd naar mijn wensen, tijdens de behandeling werd er ook uitgelegd wat er ging gebeuren, en alles gecontroleerd. Paar weken de na controle. Was ook weer keurig uitgevoerd. Bedankt! ( fillers neus lip plooi/ lippen + Botox voorhoofd )

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

Professioneel, rustig, wel gevoelige behandeling

Fillers inbrengen was enigszins pijnlijk. Vier weken gevoelig, 1 kleine bloeduitstorting. Effect was na vier weken wel duidelijk aanwezig. Maar anderen hebben niets opgemerkt wat een beetje jammer is.

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

Goed geadviseerd. Behandeling was zo comfortabel als mogelijk. Informatievoorziening en nazorg prima!

Vughterstraat 171

5211GB

088 800 76 54

Over Ivy Clinics

Ivy is gespecialiseerd in een healthy lifestyle consultatie, huidverjonging en -verbetering (laser & energy based devices), natuurlijke injectable behandelingen, haartransplantatie en cosmetische chirurgie & gynaecologie. Simply feel good and look better.