Prima behandeling. Kundige arts.

Professioneel en vriendelijk

Staan altijd voor je klaar bij iedere vraag. Dit los van het altijd professionele werk, top!

Liposuctie/lipolaser

Fijn advies gehad en heel fijn geholpen bij mijn behandeling, De dokter legt tijdens de behandeling alles goed uit en dat geeft een goed gevoel.

• Welke behandeling heeft u gehad? Liposuctie

De kliniek voldoet aan mijn verwachtingen

Ik wilde graag een ooglidcorrectie en had me vooraf goed ingelezen. Ivy Clnics heeft me goed voorgelicht en is uiterst zorgvuldig gewerkt. Het resultaat is heel mooi geworden.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Super nette behandeling van aankomst eerste keer tot en met einde behandeling.

Mijn ervaring met de kliniek in de Bosch is alleen maar positief te noemen. Kennismakingsgesprek was uitgebreid en volledig met veel informatie die nadien via de mail nogmaals werd toegestuurd. Ik heb me op de reservelijst laten zetten om eerder geholpen te kunnen worden waaraan ook gehoor is gegeven. Ik werd gebeld met de mededeling een week eerder de behandeling te kunnen laten uitvoeren. Dit gebeurde dan wel door een ervaren arts en een arts in opleiding. Bijkomende voordeel was dat het (omdat het in het kader van opleiden was) de behandeling voor de helft van de prijs uitgevoerd is. Al met al, hele nette goede behandeling.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Paniek om niks , dr khurshed stelt je gerust

Ik weet zeker dat bijna iedereen googled of YouTube / TikTok kijkt mbt de verdoving van n boven ooglidcorrectie . Nou dat is dus echt nergens voor nodig . Dr Khurshed heeft n aanpak waarbij je stap voor stap hoort wat er gebeurd en de prikjes zelfs nihil aanvoelen . Ik ben totaal niet blauw geweest , wel consequent elk uur gekoeld , arnica , vitamine c genomen voor de bevordering. Mijn ooglidcorrectie is uitstekend uitgevoerd . Je krijgt ook alleen enkele pleisters in de binnen en buitenhoek van je oog , dit is niet vervelend . Nu 14 dagen geleden op enkele wat vocht in de oogleden na (wat n ander niet waarneemt ) heb ik weer n mooie heldere blik

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Goed geïnformeerd en fijn geholpen!

Prettige ambiance

Eerlijk advies en prettige behandeling

Gastvrij, vriendelijk, kwalitatief hoogstaand

Prima ervaring, zowel bij ooglidcorrectie als bij botox injectie. Na botoxinjectie resultaat niet optimaal, maar hele goede service en uiteindelijk goed resultaat. Zeer tevreden.

fijn contact

altijd een fijn contact. denkt mee en laat weten hoe alles zit. hanig van het maken van een afspraak online. enige min puntje is dat het soms wat uitloopt. maar ik kom altijd graag terug

Fantastisch!

Zeer gastvrij onthaal, geen gehaast consult en een zeer vakkundig team van specialisten. De adviezen zijn oprecht en gericht op jouw wensen. Wat past bij jou, is een behandeling zinvol, zorgt het voor het gewenste resultaat.

Zeer prettige ervaring

Ik ben naar Ivy clinics gegaan voor een gratis adviesgesprek m.b.t. Botox/fillers. Na een uitgebreide voorlichting heb ik direct besloten om dezelfde dag nog een behandeling te boeken. De behandeling is zeer kundig uitgevoerd en na 2 weken ben ik zelfs nog even langs geweest om samen naar het resultaat te kijken en puntjes op de I te zetten, al met al een hele goede ervaring en ik raad iedereen aan Ivy clinics te bezoeken.

• Welke behandeling heeft u gehad? Rimpelbehandeling

aanrader! dankjewel voor jullie uitstekende kennis en adviezen.

Altijd prima bij Dhr Adamo. Deze kliniek bezit over veel kennis en geeft perfecte adviezen.

• Welke behandeling heeft u gehad? Rimpelbehandeling

Zorgzaam prettig en fijne clinic

Vandaag 4 weken geleden heb ik een ooglid correctie laten doen. Wat ben ik nu al blij en tevreden over het resultaat. De uitleg, de ingreep en nazorg heb ik als heel prettig en pijnloos ervaring. Alle medewerkers waren even zorgzaam en behulpzaam. Dank jullie wel voor deze goede zorgen.

Heb een intakegesprek gehad

Vriendelijke en goede begeleiding, met het intakegesprek, in december krijg ik een ooglidcorrectie

• Welke behandeling heeft u gehad? Anders

Goed! Met een prachtig (al zeg ik het zelf;)) resultaat.

Ik was erg zenuwachtig. Vooral voor het eindresultaat, maar het is zo mooi geworden! Ik ben echt heel tevreden. Ik heb wel één punt van kritiek. Tijdens mijn ooglidcorrectie werd de arts 2x weggeroepen. (Tijdens het aftekeningen en hechten). Waardoor ik nóg zenuwachtiger werd. Ik was bang dat de arts teveel afgeleid was en misschien niet geconcentreerd met mijn ogenleden bezig was. Ik snap dat dit soort dingen gebeuren, vooral omdat het voor de artsen een routine behandeling is, maar voor mij was dit zenuwslopend. Maar nogmaals ik ben heel blij met het eindresultaat!

Correct geholpen, op tijd

Ben tevreden, aardige arts, efficiënt werken

• Goede voorlichting N.v.t.

Niet gekregen wat verwacht

Ik ging voor mijn mondhoeken (lijnen naar beneden) 2x terug geweest maar niet het gewenste resultaat. Fillers zakken naar beneden dus lijnen blijven zichtbaar. Toen ik de eerste keer bij jullie kwam ben ik ook 2x geweest maar kreeg wel het gewenste resultaat. Lippen zijn mooi geworden daar ben ik tevreden over.

Vertrouwd en altijd goed

Elke keer weer goed advies en meedenken zonder iets te doen wat niet bij mij past. Als het resultaat nog niet helemaal naar wens is word ik altijd weer goed geholpen. Nu is het elke keer perfect.

Hele fijne ervaring

Fijne duidelijke intake, lieve mensen die je geruststellen, zo bang als ik was geen pijn gevoeld, mooi resultaat,

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Heel prettig en goed geholpen

Ik wilde graag wat verjonging in het gezicht, de marionet-lijntjes, de hamsterwangetjes, het volumeverlies in de wangen. Dr. Khurshed heeft mij heel fijn geholpen. Met een 2 spuitjes net dat frissere effect zonder er 'opgevuld' uit te zien. Ik heb niemand in mijn omgeving hierover verteld, maar mijn kinderen merkten wel op dat ik er 'goed' uitzag. Ze zagen iets maar wisten niet wat. Precies wat ik wilde. En ik ben iedere dag blij als ik in de spiegel kijk. Heel tevreden met het resultaat.

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

In een woord fantastisch!

Vriendelijk en eerlijk advies . Geen verkoop praatjes gewoon goed.

Prettig en professioneel

Fijn geholpen, goede uitleg, prettige mensen

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Amsterdam

Fijn

Ik werd warm ontvangen, goed begeleid en het resultaat is top!!

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Hele fijne geduldige en lieve arts met goed resultaat!!!!

Ben voir de eerste keer behandeld bij Ivy clinics met een keurig resultaat. Had onmiddellijk vertrouwen in de cosmetisch chirurg . Ben blij dat ik bij hem Ben terecht gekomen. Goede uitleg, stap voir stap ook tijdens de operatieve ingreep. De pijn was goed te verdragen. Mijn dank is groot. Margot

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Amsterdam

Vughterstraat 171

5211GB 's-hertogenbosch

088 800 76 54

Over Ivy Clinics

Ivy is gespecialiseerd in een healthy lifestyle consultatie, huidverjonging en -verbetering (laser & energy based devices), natuurlijke injectable behandelingen, haartransplantatie en cosmetische chirurgie & gynaecologie. Simply feel good and look better.