Maken mijn verwachting waar.

Iedereen is zeer vriendelijk. Erg op mijn gemak en heb niets gevoeld van de behabdeling. De app is een zeer goede hulp. Daarin vind je terug wat je vooraf en achteraf mag en kan doen. Perfect. Ben heel tevreden.

Fijne praktijk.

Zeer tevreden.

Vriendelijk en kundige personeel. Er wordt advies gegeven en geluisterd naar jouw wensen. Heel tevreden over mijn behandeling.

• Bij welke locatie / behandelaar bent u geweest? Ivy clinics Amstelveen
  • Welke behandeling heeft u gehad? N.v.t.

Prettig en vakkundig

Ik heb de behandeling en de voorlichting als zeer prettig ervaren. De app is fijn: er staat veel informatie in en je krijgt op het juiste moment de juiste informatie. Heel informatief! Verder vond ik de voorbereiding prettig en zorgvuldig, de behandeling verliep ook soepel. Het resultaat is nu na 2 weken al heel mooi! Ik raad de Ivy kliniek in Westervoort iedereen aan.

Fijne persoonlijke arts

Hij neemt altijd de tijd voor je en is altijd eerlijk!

Geweldige behandeling hele trajekt

Fijn ontvangen vakkundige ingreep goede nazorg en uitstekend resultaat van mijn ooglid correctie kan Ivy iedereen aanbevelen

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Een stralende en open oogopslag

Na een uitvoerige intake besloten een boven ooglidcorrectie te laten uitvoeren, er wordt niet gepushed en een goed advies gegeven De behandeling heb ik als prettig ervaren, ik voelde me geen nummer Verliep als verwacht, een frisse oogopslag, zeer blij mee

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Warm welkom, super vriendelijk en kundig personeel

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

Goed advies, eerlijk in mogelijkheden en hele prettige behandeling!

• Welke behandeling heeft u gehad? Fillers

Ik wordt gevraagd om een review achter te laten terwijl het pas 2 weken geleden is

hi, ik vind het erg vervelend dat ik nu al een paar keer ben gevraagd een review achter te laten terwijl het pas 2 weken geleden is dat ik ben geopereerd aan een ooglid correctie. De ogen zijn nog steeds gezwollen dus ik kan nog helemaal niet beoordelen of het goed is of niet, maar kan blijkbaar niet onder deze mails en sms herinneringen uit. Beetje jammer dit. TIP; vraag het pas over een week of 4

• Persoonlijke benadering
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.

Heel tevreden

Altijd fijn om hier te komen. Judith neemt de tijd om je wensen te bespreken.

• Welke behandeling heeft u gehad? Rimpelbehandeling

Heel prettig en accuraat geholpen

Ik heb boven- en onderoogleden laten opereren. Het is heel goed gegaan. Snel en pijnloos.

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Ik was erg gespannen voor de behandeling. Geprobeerd om gerust te stellen door gesprekjes aan te gaan tijdens behandeling. Alles wordt goed uitgelegd en de Ivy app is ook handig! Zeer tevreden

Fijn bedrijf

Fijn geholpen,duidelijk,mooi resultaat.

Hele fijne clinic

Heel fijn ontvangen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ziet er heel mooi uit Groetjes henny

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Goede advies en geweldig arts !!!

Top ,

Goede voorinformatie , ook na behandeling goede begeleiding.

• Welke behandeling heeft u gehad? Laserbehandeling

Goede voorbereiding, alles verliep naar wens

Alles van begin tot eind goed verlopen. Zeer tevreden over de behandeling.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Uitstekend resultaat, ik ben zeer tevreden.

Ivy Clinics is echt een fijne en een professionele kliniek. Er wordt goede en duidelijke voorlichting gegeven.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Prettig, vriendelijk en duidelijke informatie, de behandeling is absoluut niet tegen gevallen. Het eindresultaat weet ik nog niet maar voorlopig ben ik zeer tevreden over het resultaat!

• Persoonlijke benadering
  • Prijs en kwaliteit N.v.t.

altijd top

Ben hier nu paar keer geweest En het bevalt me echt uitstekend dus ik blijf voortaan hier heen gaan Voor heen wel eens ergens anders geweest maar kan niet tippen aan ivy kliniek Gewoon top

• Welke behandeling heeft u gehad? Anders

Prima commerciële kliniek

Ooglidcorrectie gehad, deze is in de basis goed verlopen en het resultaat lijkt mooi te zijn. De dag van de operatie zelf verliep wat gehaast naar mijn idee. De dokter die mij hielp was teruggekomen op zijn vrije dag wegens een zieke collega. Ontzettend vervelend natuurlijk voor deze dokter. Maar, als patiënt wil je ergens gerustgesteld worden en niet horen hoe rot het is dat je al een hele dag moet werken (terwijl ik vrij laat op het programma stond en dus nog geholpen moest worden). Tijdens de OK ook weinig ruimte voor rust, uitleg of geruststelling. Wellicht allemaal verklaarbaar hoor, maar het is niet prettig om te voelen dat dit gewoon een klusje is wat bovenal snel moet gebeuren. Voor mij zijn het namelijk wel mijn ogen ;). Tot slot was er geen tijd om de hechtingen verwijderen. Ik kreeg hier overigens een nette mail over met verschillende suggesties als oplossing. Eenmaal gekozen om zelf een hechtset op te halen met als deal dat ik wel even gezien werd door een dokter, leek ook dit niet goed doorgekomen richting de dokter. Ook allemaal opgelost hoor, maar dit voelde wederom weer erg rommelig en gehaast.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Beste mevrouw, wat vervelend inderdaad. Het was die week al de tweede keer invallen voor een zieke dus er was inderdaad wat stress. We gaat dit intern even bespreken en nemen even contact met u op om het goed te maken. Lieve groet, team Ivy clinics.

Prettig advies, ingreep zeer voorspoedig gegaan. Super snelle genezing.

• Welke behandeling heeft u gehad? Ooglidcorrectie

Vriendelijk en deskundig personeel en een mooi resultaat.

• Welke behandeling heeft u gehad? Oorlelcorrectie

top

Na elke behandeling zie ik er weer top en stralend uit!ik word er zo blij van!er word goed en zorgvuldig naar je gezicht gekeken,en stellen de juiste vragen aan je,wat je wensen zijn om het mooiste resultaat te krijgen.❤️een hele fijne clinic

Over Ivy Clinics

Ivy is gespecialiseerd in een healthy lifestyle consultatie, huidverjonging en -verbetering (laser & energy based devices), natuurlijke injectable behandelingen, haartransplantatie en cosmetische chirurgie & gynaecologie. Simply feel good and look better.