Super snelle levering

Snel geleverd, perfect product

• Waarvan kent u Luxobin? Elbersen warenhuis

Prettig in de omgang

Een heerlijke opruimbak Alles wordt nu goed gescheiden door iedere huisgenoot, omdat we nu niet meer 6 x per dag naar de kliko’s buiten hoeven te lopen. Hij oogt wat fors, maar dat went snel vanwege zijn grote gebruiksgemak. De luxobin is zijn prijs meer dan waard

• Waarvan kent u Luxobin? Familiedagen

Zeer makkelijk in gebruik.

Het plaatsen en verwijderen van de zakken is zeer makkelijk. Ik vind het zelf prettig dat ik geen andere vuilnisbakken nodig heb voor plastic en papier en dat dit allemaal in 1 bak zit. Dat is de rede dat ik voor een Luxobin gegaan ben. Het design van de bak is zeer simpel en bijna Ikea-stijl. Maar het gemak overtreft het design.

• Waarvan kent u Luxobin? Google

Super bevalt hij mij de prullenbak

• Waarvan kent u Luxobin? Van een vriendin die had hem

Hadden we jaren eerder moeten kopen☺

Ideale manier van gescheiden afvalverzameling i.p.v. steeds naar buiten naar de kliko's lopen

Perfecte afvalbak

Mooie afvalbak, kleur bij Elbertsen wekerom uitgezocht en perfect thuis afgeleverd.

Mijn vraag werd duidelijk beantwoord maar er werd ook ruimte geboden on terug te bellen als het niet zou lukken.

Duidelijke site, snelle levering

Mooi product, duidelijke site. Wel jammer bij deze aanschafprijs dat er 10euro verzendkosten bijkomen. Zou gratis behoren te zijn. Levering inclusief 4 zakken (1× composteerbare zak voor gft, 1 nylonzak voor papier, een vuilniszak en zak voor plastic. Tip: deksel voor rest en plastic afval. Eventueel als optie. Ook restafval en plastic gaat stinken. Nu open verbinding met la/buitenlucht

Uitstekend product! Prima levering!

Lekker praktisch en tijdsbesparend afval scheiden

Ideale prullenbak voor het scheiden van afval. Een klep open en al het afval kan erin. De prullenbak is wel van grootformaat, hij neemt ruimte in.

Super fijne afvalbak en goede klantenservice

Super fijne praktische afvalbak! Had ik jaren eerder moeten hebben! Ideaal systeem! Vriendelijke kundige klantenservice! Enige minpuntje wat ik kan bedenken dat er alleen een deksel beschikbaar is voor het groenbakje. Zelf zou ik die mogelijkheid op andere zakken ook prettig vinden. En het sticker systeem zou wat mij betreft removable kunnen zijn om het wisselen makkelijk te maken. Maar ondanks dat, echt n top product dit!

Alles op 1 plek: ruimtewinst!

Door de soorten afval op 1 plaats samen te voegen, hebben we op 3 plaatsen ruimte gewonnen. Ook erg handig om alles op 1 plaats kwijt te kunnen. En dat alles zonder onnodige technische snufjes, maar gewoon praktisch ontworpen, dus waarschijnlijk duurzaam. Een klein nadeel: doordat de verschillende gaten zo dicht bij elkaar zitten is het af en toe wel goed mikken om niet de verkeerde zak te verontreinigen.

heel erg goed

ik vind het een top vuilnisbak ik vind het gemakkelijk werken en de service was heel goed ook toen er iets aan markeerde

Super afvalbak!

We zijn heel blij met onze aankoop! Ideaal om zo het afval te scheiden en heel makkelijk in gebruik! En hij ziet er ook nog eens super mooi uit!

Vlot & Kwaliteit

Kwalitatief fijn product, bestelling en verwerking verliep vlot!

Super snel geregeld en bezorgd.

Ik had nog een paar vragen daarom telefonisch besteld. Duidelijke uitleg en snelle bezorging.

Superblij met de luxobin!

We zullen veel gemak van de luxobin krijgen! Alles scheiden op 1 plek en veel ruimte voor de verschillende zakken. Strakke kast erom.. We vonden de luxobin niet goedkoop, maar wel een duurzame afvalbak waar we heel lang plezier van hopen te hebben!

Fantastisch, Mooie bak en al het vuil onder 1 dakje!

Contact gehad met Henk die veel kennis bezit van het product wat erg fijn is! Levering was ook snel en zeer netjes verpakt zodat de bak ook netjes bij de klant aankomt. Voor de kids die nog niet kunnen lezen heb ik kleurtjes op de rand geplakt naast de stickers wat een beetje logisch is kwa kleur van onze containers ( kan ik het zelf ook onthouden) zo word scheiden voor jong en oud een feestje! Luxobin bedankt en ik ga jullie aanraden!

Zeer handig alles in bak

Je wilt niet meer anders als je het gewend bent.

Afval scheiden is voor ons de gewoonste zaak. Zowel zakelijk als privé. GFT bakjes in de spoelbak is voorbij nu we de Luxobin afvalbak in ons keukenkastje hebben. Zomers geen vliegjes of stank. Er kan enorm veel in de zakken, doordat deze elkaars ruimte opvullen. We hebben de bak nu een jaar, maar willen hem niet meer missen. Kan hem iedereen aanraden, zeker als er een nieuwe keuken komt, neem hem mee in het ontwerp!

Over Luxobin

Luxobin is dé manier om afval bij de bron te scheiden, op een praktische én plezierige manier. Het Luxobin principe is ontstaan in de praktijk en gemaakt voor uw dagelijks gebruik. Met de Luxobin scheidt u eenvoudig 4 verschillende afvalstromen in één compacte bak. Geen afvalbakken meer die overal verspreid staan, maar alles gecombineerd in één overzichtelijk frame. De Luxobin heeft een ergonomische hoogte. Zo hoeft u niet meer te bukken om uw afval te scheiden. Luxobin, gemaakt voor uw gemak.