Snelle en uitstekende service.

Erg tevreden met onze aankoop.

• Waarvan kent u Luxobin? vriendin

zeer naar tevredenheid

Het is een handig ding en de bestelling en levering verliep vlekkeloos

• Waarvan kent u Luxobin? collega

Dit is DE oplossing voor praktisch afval scheiden.

Al op de eerste dag waren wij zeer te spreken over de Luxobin. En na een aantal weken nog steeds. Zeer praktisch in gebruik: - Zakken vullen elkaar op zodat er veel ruimte is - Makkelijk te wisselen/vervangen - Schoon in gebruik - Ruimte eronder voor rollen zakken Zeer aan te raden!

• Waarvan kent u Luxobin? Eigenaar

Heel handig, 4 soorten afval in één 'prullenbak'!

We gebruiken de Luxobin nu een week en zijn er heel tevreden over. Er past veel in- we hoeven hem niet zoals bij onze vorige afvalbak een keer of 6 per week te legen, maar max. 2x en dan niet alle zakken/bak. Groot pluspunt is dat afval scheiden nu soort automatisch gaat, en dat er niet 4 afvalbakken in de keuken staan. Een minpuntje: als je met je handen vol afval naar de Luxobin loopt, zou het handig zijn als er een voetpedaal was om de klep omhoog te doen.

• Waarvan kent u Luxobin? uit een tijdschrift

Werkt geweldig

Het scheiden van afval is nu heel gemakkelijk en het scheelt veel lopen naar containers , we houden nu weinig restafval over. In een woord super.

• Waarvan kent u Luxobin? N.v.t.

Scheiden van afval gaat nu veel beter

Snel geleverd Mooie uitstraling, en er kan veel in terwijl ik maat m heb. De kleinste.

• Waarvan kent u Luxobin? Schoonzus

Snel verzonden, goede kwaliteit

Goede ervaringen met luxobin, ideaal systeem en handig dat alles los te koop is. Na bestelling volgende dag al in huis.

• Waarvan kent u Luxobin? Terdege zomerfair

Product is zoals beschreven.

• Waarvan kent u Luxobin? Vrienden

Net bedrijf, mooi product.

We hadden er één besteld. Was iets beschadigd aangekomen, wat bij de post veroorzaakt is. Het werd keurig opgelost. Voordeel wat we er nu van zien is de strakke uitstraling, makkelijk schoon te maken en lekker hoog. Hoe het in de praktijk gaat, dus het wisselen van de zakken moeten we nog verder testen. Hierdoor hebben we nog geen vijf sterren gegeven.

• Waarvan kent u Luxobin? internet

Uitstekende service, goed advies en snelle levering!

Uitstekende service, goed advies en snelle levering!

• Waarvan kent u Luxobin? Google search

Helemaal goed op tijd geleverd en heb er veel plezier van

Heb er al veel plezier van!

• Waarvan kent u Luxobin? Via kennissen gehoord

Toevallig op het internet gevonden en bijzonder prettige ervaring met deze afvalbak.

Jaren lang moeilijk gedaan met 1 enkele vuilnisbak en het scheiden van plastic, compost afval en papier. Door een YouTube filmpje de Luxobin gevonden. Schot in de roos. Perfect.

• Waarvan kent u Luxobin? YouTube

Goede kwaliteit en service

Ondanks dat de levering niet helemaal compleet was (losse onderdelen), ben ik zeer tevreden over het verloop van de bestelling, levering en service. Netjes en snel opgelost!! Kwaliteit is heel goed en ben erg blij met het product.

• Waarvan kent u Luxobin? Via vrienden

Prima en snel geleverd

Netjes geleverd en bezorgd.

• Waarvan kent u Luxobin? Internet

Super snelle levering

Snel geleverd, perfect product

• Waarvan kent u Luxobin? Elbersen warenhuis

Prettig in de omgang

Een heerlijke opruimbak Alles wordt nu goed gescheiden door iedere huisgenoot, omdat we nu niet meer 6 x per dag naar de kliko’s buiten hoeven te lopen. Hij oogt wat fors, maar dat went snel vanwege zijn grote gebruiksgemak. De luxobin is zijn prijs meer dan waard

• Waarvan kent u Luxobin? Familiedagen

Zeer makkelijk in gebruik.

Het plaatsen en verwijderen van de zakken is zeer makkelijk. Ik vind het zelf prettig dat ik geen andere vuilnisbakken nodig heb voor plastic en papier en dat dit allemaal in 1 bak zit. Dat is de rede dat ik voor een Luxobin gegaan ben. Het design van de bak is zeer simpel en bijna Ikea-stijl. Maar het gemak overtreft het design.

• Waarvan kent u Luxobin? Google

Super bevalt hij mij de prullenbak

• Waarvan kent u Luxobin? Van een vriendin die had hem

Hadden we jaren eerder moeten kopen☺

Ideale manier van gescheiden afvalverzameling i.p.v. steeds naar buiten naar de kliko's lopen

Perfecte afvalbak

Mooie afvalbak, kleur bij Elbertsen wekerom uitgezocht en perfect thuis afgeleverd.

Mijn vraag werd duidelijk beantwoord maar er werd ook ruimte geboden on terug te bellen als het niet zou lukken.

Duidelijke site, snelle levering

Mooi product, duidelijke site. Wel jammer bij deze aanschafprijs dat er 10euro verzendkosten bijkomen. Zou gratis behoren te zijn. Levering inclusief 4 zakken (1× composteerbare zak voor gft, 1 nylonzak voor papier, een vuilniszak en zak voor plastic. Tip: deksel voor rest en plastic afval. Eventueel als optie. Ook restafval en plastic gaat stinken. Nu open verbinding met la/buitenlucht

Uitstekend product! Prima levering!

Lekker praktisch en tijdsbesparend afval scheiden

Ideale prullenbak voor het scheiden van afval. Een klep open en al het afval kan erin. De prullenbak is wel van grootformaat, hij neemt ruimte in.

Super fijne afvalbak en goede klantenservice

Super fijne praktische afvalbak! Had ik jaren eerder moeten hebben! Ideaal systeem! Vriendelijke kundige klantenservice! Enige minpuntje wat ik kan bedenken dat er alleen een deksel beschikbaar is voor het groenbakje. Zelf zou ik die mogelijkheid op andere zakken ook prettig vinden. En het sticker systeem zou wat mij betreft removable kunnen zijn om het wisselen makkelijk te maken. Maar ondanks dat, echt n top product dit!

Over Luxobin

Luxobin is dé manier om afval bij de bron te scheiden, op een praktische én plezierige manier. Het Luxobin principe is ontstaan in de praktijk en gemaakt voor uw dagelijks gebruik. Met de Luxobin scheidt u eenvoudig 4 verschillende afvalstromen in één compacte bak. Geen afvalbakken meer die overal verspreid staan, maar alles gecombineerd in één overzichtelijk frame. De Luxobin heeft een ergonomische hoogte. Zo hoeft u niet meer te bukken om uw afval te scheiden. Luxobin, gemaakt voor uw gemak.