Prettige ervaring van offerte tot installatie

Prettige ervaring vanaf allereerste contact over offerte tot aan de uiteindelijke installatie. Alle stappen waren duidelijk aangegeven en er was altijd mogelijkheid tot vragen. Jongens die kwamen installeren waren vriendelijk en netjes en boel netjes geïnstalleerd. Vantevoren was de situatie al bekeken dus op dag van installatie waren er geen verrassingen. Zeer blij met de hele gang van zaken.

• Prijs

Hey Marco, van deze review krijgen wij energie! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verlopen. We geven de complimenten door aan onze jongens. Geniet van de panelen.

Zeer tevreden met Solar Concept!

Solar Concept heeft ons vanaf het begin tot eind zeer goed geïnformeerd, waardoor ik door het hele traject precies wist wat te verwachten. De installatiedag was heel soepel gegaan, de installateurs hadden zelfs een mogelijkheid gevonden om een extra zonnepaneel te plaatse. Al met al een grote aanrader!

• Prijs

Hey Bernd, van jouw review krijgen wij energie! Wat gaaf om te horen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verloren. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Zorgeloos zonnecellen gekregen

Solar Concept zorgt voor heldere communicatie. Zo weet je precies wanneer er wat wordt gedaan en hoeveel het gaat kosten. Dat is exact wat je wil. Zorgeloos!

buitengewoon

Vaaf het eerste kontakt prima verlopen duidelijke afspraken en de monteurs zijn heel netjes en snel,

Professioneel, kundig en aardig

Van offerte tot levering geen problemen ondervonden. Geven tijdig aan wanneer de volgende stappen gemaakt moeten worden. Geolied team tijdens het monteren en opleveren.

Prettige samenwerking

Begint met een duidelijke uitleg. Installaties verliepen snel en vakkundig. Vakmensen dus. Daar prettig in communicatie en uitleg van de monteurs. Afspraken waar ik op aan kon. En bij vragen waren de reacties er snel.

Tevreden

Duidelijke communicatie, nette plaatsing, snelle service, gunstige prijs.

Traag/trage afhandeling

Na een eerste schouw prijs ombouw meterkast niets! Na een tweede schouw meterkast niets Een week later werden de panelen gelegd. Na een derde schouw meterkast niets.(wel de mededeling dat alle vorige schouwen vd meterkast verkeerd waren, dus een meerprijs!!) Plots een bericht volgende week de afmontage! Nu Na enige weken werkt het systeem, eindelijk!!!(van enige tegemoetkomen( inzake de prijs/verlaging) kon geen sprake zijn. Tja!!!

• Prijs

Beste Bert, bedankt voor je feedback! We vinden het vervelend om te lezen dat je het proces als niet soepel hebt ervaren. Onze groepenkastspecials heeft meegekeken en vind dat de situatie goed is ingeschat. Desondanks hopen we dat je blij bent met de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Laat de zon maar schijnen!

Alles snel en keurig geregeld. Snelle levertijd en in een ochtend alles gelegd en netjes aangesloten. Voor een goed en sympathiek advies; vraag het Hidde!!!

Netjes geholpen...

Netjes geholpen in voortraject en tijdens plaatsing fijne monteurs de goed mee dachten in de plaatsing. Na nette plaatsing direct profijt van het terugleveren en goed zicht in de app.

• Prijs

Snel, aardig, beleefd en accuraat; chapeau!

• Prijs

Zeer tevreden met mijn zonnepanelen van Solar Concept.

Zeer tevreden met Solar Concept. Alles volgens afspraak gegaan . Zonnepanelen netjes gemonteerd, groepenkast in zijn geheel vervangen ook weer strak en volgens alle veiligheidsnormen . Snelle reacties op vragen per mail en telefoon. Erg blij mee ,dank je Solar Concept.

• Prijs

Hey Carlo, van deze review krijgen wij energie! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verlopen. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Absolute aanrader

Zeer betrouwbare partij. Doen wat ze beloven, werken zeer netjes. Tussen de offerte en het plaatsen zat nog geen maand. De prijs is prima. Wellicht etgens wat goedkoper, maar als ik nu zie wat ik heb gekregen, de service voor die tijd en de aftercare, dan is het de centen meer dan waard!

• Prijs

Beste Emlyn, van deze review krijgen wij energie! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Goed georganiseerd

Alle afspraken zijn keurig na gekomen en het systeem is op de afgesproken tijd werkend opgeleverd. Erg nette monteurs die netjes werken. Enige nadeel is de monitoring app die erg basic is en je hebt nog een aparte app nodig voor de omvormer, dit zou snel verbeterd moeten worden want dat is niet wat je in de huidige tijd mag verwachten.

• Prijs

Beste Gerard, bedankt voor je review en het vertrouwen in Solar Concept. We zullen de complimenten doorgeven en de feedback meenemen. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Ben uitermate tevreden over advisering en uitvoering

Vanaf het eerste begin een zeer goed advies en begeleiding van het project. Zeer professionele en vakkundige uitvoering!!! Ben uitermate tevreden en kan Solar Concept ten zeerste aanbevelen.

Geweldig geregeld.

Nadat wij de zonnepanelen hadden besteld, werden wij regelmatig opende hoogte gehouden van wat er moest gebeuren, hoe en wanneer de panelen werden geplaatst en hoe de verdere administratieve werkzaamheden ( melding energie leveren) moesten gebeuren. Super ervaring, super bedrijf.

Goede ervaring met Solar Concepts

Mijn ervaring met Solar Concept voor de installatie van zonnepanelen en een thuisbatterij was uitmuntend. Hun deskundig advies en efficiënte installatie zorgden voor een naadloze integratie van beide systemen. De communicatie was helder en het personeel was uiterst professioneel en vriendelijk. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en de prestaties van mijn nieuwe zonne-energiesysteem.

Fijn contact Alles in samenspraak kunnen regelen. Mooi werk Snel en correct

• Prijs

Vanaf begin al fijn contact. Duidelijke uitleg, goede planning en uitvoering.

Alles goed verlopen

Fijn contact en netjes geïnstalleerd

• Prijs

What they say, is what you get!

Contacten vanaf opstellen offerte tot aan plaatsen erg prettig. Van een ongedwongen traject rondom de aankoop, een deskundige en adviserende rol bij de voorbereidingen tot een zeer vriendelijke en geduldige plaatsing. Ondanks dat door diverse omstandigheden het plaatsen van de panelen meer dan het driedubbele van de beoogde tijd in beslag heeft genomen bleven de installateurs (uit zichzelf) gefocust om de toegezegde kwaliteit tot in de puntjes te leveren. In alle fasen toonde medewerkers flexibiliteit en werd meegedacht over het te plaatsen systeem. Ook geen moeilijke en lastige vragen / beslissingen bij aanschaf of uitvoering waarbij de tijdsdruk voelbaar werd gemaakt.

Zeer tevreden over Solar Concept

Na goed marktonderzoek te doen had ik het beste gevoel bij Solar Concept, en de verwachtingen zijn zeker waar gemaakt. De aanloop verliep vlot, het contact met Mel was prettig en de info was volledig. Er werd van tevoren goed mee gedacht over de beste opties (hoeveel panelen nodig, overspanningsbeveiliging, etc.). Ook vond ik het getuigen van goede service dat er voor de installatie iemand langs kwam om de kabelroute uit te denken. De installatie ging ook erg soepel, de monteurs waren attent en binnen een halve dag lag de set op het dak! Opwekken maar, nu wachten tot de dagen weer langer worden…

Goed en snel geïnstalleerd

De prijs is redelijk en de after sales is dik in orde

Fantastisch Concept

Goede communicatie, goede monteurs, betrouwbaar in de afspraken!wellicht niet de goedkoopste maar wat mij betreft, is goedkoop ..duurkoop!Hulde martin van Os Leiderdorp

Super bedrijf

5 jan. 2024 zonnepanelen geplaatst. Alle medewerkers die wij gesproken en gezien hebben, zijn heel vriendelijk, super advies gegeven en werken super netjes. Zeer zeker aan te bevelen.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.