Duidelijke informatie van het begin tot het eind

Verantwoord bedrijf dat weet waar het mee bezig is!!

Tevreden

Prettige werknemers. Denken mee in mogelijkheden.

Goede en vriendelijke monteurs

De monteurs hebben zeker een extra stap gezet door niet alleen de panelen te plaatsen, maar ook wat reperatiewerk uit te voeren. Het enige wat jammer was (en daarom geen vijf sterren) - de offerte was op afstand en een fysieke schouwing zat er in eerste instantie niet in. Pas na akkoord offerte kon dit pas, wat ik vreemd vind. - helaas door slecht weer hebben de monteurs de werkzaamheden moeten stakenen. Pas twee weken later kon de planning weer een afspraak inplannen.

Betrouwbaar en deskundig.

Een persoonlijke benadering door een deskundig adviseur, die gemakkelijk bereikbaar is en de juiste informatie verstrekt. Afspraken worden nagekomen.

Prima ervaring!

Prima ervaring. Correct geholpen door account manager en offerte ontvangen. Offerte was de beste prijs uit meerdere. Panelen werden binnen 2 weken na akkoord geplaatst. Vanwege ziekte kwam alleen de elektricien dit is alleen niet vooraf telefonisch gemeld, was een tegenvaller in communicatie. Uiteindelijk heeft dezelfde elektricien ook (alleen) de panelen gelegd. Petje af, vriendelijk en erg service gericht! Bedankt daarvoor! Hij kwam zelfs op zaterdagochtend vroeg nog terug om eea af te maken vanwege onze vakantie. App etc. Werkt prima. Aanrader! Alleen verbetering mogelijk in vooraf duidelijk communiceren door de klantenservice.

Snel goed en prettig verlopen

Snel goed en prettig verlopen

• Prijs

2 weken op dak en niet kunnen gebruiken.

Had graag een uitleg gehad. Slechte communicatie bij installatie, wel topmonteurs.

• Prijs

Dag vol ellende en stress

Voor het bedrag dat betaald word, bijna 10000 euro zou je denken dat je deze dag ontlast word. De ene na de andere situatie deed zich voor. Verkeerd ingemeten panelen, konden niet volgens het oorspronkelijke plan gelegd worden, tot het niet voorradig zijn van de juiste stroom, geen schouwing plaats gevonden en zat de installateur met de gebakken peren en wij dus ook. Uiteindelijk op afstand moeten instemmen met andere plekken voor de zonnepanelen. Wanneer ik vraag of er contact kan worden opgenomen, want twijfel of een paar niet beter op een andere plek konden liggen, en ik de oproep heb gemist krijg ik in de mail al te horen dat dit op eigen kosten gaat zijn want ik heb al getekend. Voor mijn gevoel even verkocht en weer door. Vervolgens ook niets meer vernomen! Uiteindelijk goed geholpen door de installateurs, vriendelijk en vol energie maar deze vertrokken pas om 18.30 uur. Geen excuses niets, puntje van aandacht, de zonnepanelen lijken naar behoren te werken.

Heel prettig team

Er was een slechte planning, volgens het team kwamen ze op tijd, waarschijnlijk iets mis gegaan op kantoor? Er is uitstekend gewerkt.

• Prijs N.v.t.

Nette installatie

Deze partij heeft heel veel kennis van zaken.

100% tevreden

Wij zijn enorm tevreden over het systeem en alle contact momenten met Solar Concept. Wij bevelen iedereen aan met deze partij zaken te doen.

• Prijs

Gewoon een perfecte afhandeling.

Van begin tot einde alles prima verlopen. Afspraken nagekomen. Werkzaamheden prima en schoon uitgevoerd. Compliment!

redelijk tot goed

Goede en snelleafhandeling. Opruimen na werkzaamheden is nog iest wat de monteurs moeten leren.

• Prijs

Elda. Uitstekend gedaan. Harde werkers!

Zonnepanelen geplaatst door Elda. Snel en goed werk geleverd!

• Prijs N.v.t.

Snel, duidelijk en professioneel

Zie boven

• Prijs

Nette mensen en prima werk geleverd.

Snelle levering van offerte, duidelijke communicatie en aanpassing op de wensen van mij. Zelf al een aantal dingen geregeld en dat word gewaardeerd. Komen de afspraken na en zijn beschikbaar voor vragen.

• Prijs

Snel en deskundig, keurig afgeleverd!

Deskundige mensen die snel en vakkundig de klus geklaard hebben. Geen enkel punt van kritiek te bedenken.

Uitstekend.

Zie mijn beoordeling van de punten hieronder.

• Prijs

Een netjes en prima bedrijf.

Werkzaam zijn netjes en goed afgewerkt. Contact via mail was prima. Een goed en betrouwbaar bedrijf.

• Prijs

Vakkundige uitleg, goede communicatie. Erg klantvriendelijk

Tevreden!

Gesprek met deskundige, advies en uitvoering van de werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. Goed en gemotiveerd personeel. De komende tijd moet laten zien of het materieel ook dat is/opbrengt ,wat geoffreerd is. Al met al plezierig zaken doe met Solar Concept.

• Prijs

de mannen weten hun vak goed!

Het is allemaal goed officieel geregeld en het meeste is ook super duidelijk. ook toen ik een vraag over de offerte had werd ik goed te woord gestaan. beetje jammer ook wel weer is dat er zoveel digitaal gaat. als er iets in de planning van hun zijde wordt aangepast, is het voor mij als klant niet altijd duidelijk waar dat voor is. Eerst een afspraak voor maandag ochtend, maandag ochtend ineens een afspraak voor maandag middag, staan ze toch in de ochtend voor de deur, blijkt het dat de montage wel in de ochtend ging gebeuren, maar de elektricien kwam in de middag. oorspronkelijk ging alles op vrijdag middag geïnstalleerd worden, had ik nog voor vrij genomen van werk ook, toen moest het toch maar maandag ochtend dus dat was een beetje jammer van de vrij genomen dag!

• Prijs

Prim en vakkundig geïnstalleerd!

Goede installatie vandaag.

• Advies/ deskundigheid N.v.t.
  • Planning N.v.t.
  • Montage (zonnepanelen) N.v.t.
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs

Zonnepanelen zijn snel en vakkundig geplaatst.

De uitleg over de panelen was kort en krachtig. Er werd gezegd dat als er vragen waren we maar hoefden te bellen. Dit bleek niet steeds even gemakkelijk. Jammer dat de mensen van het “kantoor” je ook niet te woord kunnen staan en je dan via mail beantwoord wordt. Dit voelt niet persoonlijk ook niet alsof er mensen zitten die weet hebben over wat er verkocht. De panelen zijn goed en vakkundig en ook nog heel netjes geïnstalleerd. Goed vakwerk en konden veel vragen beantwoorden.

Een professionele aanpak.

Er werd snel, maar nauwkeurig gewerkt. De indruk was, dat de installateurs wisten waar ze mee bezig waren. De plaatsingsregels werden in acht genomen. Goede indruk achter gelaten. Wel jammer, dat er niet vooraf naar de installatiemogelijjheden is gekeken, zodat de installateurs doeltreffender aan de slag konden.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.