Goede afspraken, correcte communicatie en perfecte uitvoering

Na een keurig en duidelijk advies volgde de afspraken die goed en duidelijk werden gecommuniceerd. De plaatsing van de panelen (27 stuks) werd in 1 dag gerealiseerd!! De dag erna werd mij de app uitgelegd en sindsdien kan ik elke dag op een zeer eenvoudige manier mijn opbrengsten van de panelen zien. Kortom, super tevreden met de keuze voor Solarconcept!!!!

In één woord top!

Vanaf het begin voelde het vertrouwd en kreeg ik een gedegen advies. Vervolgens waren de monteurs erg vakkundig en waren het erg fijne mensen om over de vloer te hebben. Nadat ik nog wat vragen had ben ik hierin erg goed geholpen door de service-afdeling. Aanrader!

Vriendelijk personeel

Na goed geadviseerd een offerte te hebben gekregen. Was er volgens afspraak ook ruimschoots binnen de 5 weken een plaatsing door een vriendelijke elektricien en 2 goedlachse monteurs die mijn dak opgingen. Alles werd keurig uitgelegd door een van de twee, meen dat hij Maurice heette. Die ook nog even wat bladeren uit de goot haalde voor me. Echt top.

• Prijs

Positief voortraject, negatieve plaatsing.

Fijn gesprek, nette benadering, veel en goede informatie via de e-mail! Plaatsen: deze mannen zijn alles behalve een reclame voor het bedrijf. Ze waren niet onbeschoft maar hielden er op bepaalde gebieden andere normen en waarden op na. T huis werd ook niet “schoon” achtergelaten. De panelen liggen niet super strak op t dak, KAN te maken hebben met het wat oudere dak.

• Prijs

Niet zoals van tevoren afgesproken.

Met opname afgesproken dat de omvormer boven op zolder zou komen en geen bedrading in het zicht zou komen. Personeel dacht dat de omvormer beneden kwam te hangen, totdat ik daar de elektricien op attendeerde, daarna moesten ze weer terug komen om de bedrading te verlengen en te verleggen, hier hadden ze duidelijk geen zin in. Bedrading zit overigens nog in zicht.

• Prijs

Door het slechte weer waren de monteurs en elektricien wat later dan gepland. Bertie en zijn collega's hebben de zonnepanelen keurig gemonteerd en geïnstalleerd. Waren ook erg vriendelijk. Hadden jammer genoeg veel last van verschillende regenbuien maar zorgde ervoor dat de zonnepanelen waren aangesloten voor dat ze naar huis gingen. Hiervoor moesten zij wel wat overuren maken. Ik zal daarom Solarconcept zeker aan anderen aanbevelen

• Prijs

Deskundig advies en de montage mannen zijn echt top!

Geen opmerkingen verder.

• Prijs

Luisteren goed, goed advies en helpen

• Prijs

Het had beter kunnen gaan.

Na een schouw bleek er op de dag van de installatie toch nog een andere dakdoorvoer nodig te zijn. Dus extra kosten waar niet op gerekend was. Ook de factuur klopte niet. Daarom telefonisch contact gezocht, helaas pas na 1 dag een reactie. Verder wel tevreden over het resultaat.

wisselend

aanleg panelen perfect, aansluiting meterkast pas na 41 dagen

Professioneel

Goede kwaliteit en meedenken in oplossingen

Netjes gedaan en behandeld

Prettig goed ingelicht en snelle afhandeling

• Prijs

Doen wat ze beloven en werken erg netjes

Snel contact gehad. Goede respons en consequent gedaan wat er werd gezegd en beloofd. Electricien voor installatie, leidingen etc, werkte supernetjes. Vriendelijke vakmensen.

Snel en goed geregeld!

Snel en goed geregeld. Installatie binnen een paar uur gereed.

Zeer tevreden.

Alles keurig geinstalleerd en afgemonteerd.

• Prijs

Een fijn bedrijf, goede afspraken, fijne, nette monteurs.

Zie hierboven

• Prijs

Goede communicatie en plezierige mensen

Goede voorlichting, plezierige mensen en staan je netjes te woord. Ook de mensen die komen installeren zeer plezierig.

• Prijs

Goede contacten, afspraken worden prima nagekomen. Hele deskundige en aardige vakmannen die bij ons de zonnepanelen hebben geïnstalleerd.

Top!!!

Prima bedrijf,

Snel!

Alles volgde elkaar snel op. Ook de panelen lagen snel op het dak. De electromonteur was meedenkend en heeft alles mooi geïnstalleerd.

• Prijs

Deskundig advies en flexibel tijdens de uitvoering

Het gesprek en de contacten met Solar Concept verliepen prettig. Tijdens de installatie bleken niet alle panelen op het dak te passen, maar ter plekke na overleg met Solar Concept een aantal panelen op het plat dak geplaatst. Prima oplossing en complimenten voor de uitvoering.

Gehele traject goed verlopen

Van offerte tot oplevering is er niet 1 probleem geweest. Keurig afgehandeld, netjes gemonteerd en goed uitgelegd.

• Prijs

Fijne mensen om mee te werken, komen hun afspraken na

Via de VEH gebruik gemaakt van hun aanbod. Informatie verstrekking was prima. Prima monteurs, zowel de elektricien die meterkast heeft aangelegd als de monteur die de omvormer geplaatst heeft en de leidingen getrokken heeft. Het was even puzzelwerk, maar het is geweldig opgelost. En allemaal bijzonder netjes afgewerkt. De monteurs die de zonnepanelen hebben geplaatst zijn echte acrobaten. Maar ook zij hebben puik werk geleverd. Ook gebruik gemaakt van hun service voor de teruggaaf van de BTW. Alleen moet dat nog geregeld worden. Verder niets dan lof voor dit bedrijf en de medewerkers

Hele prettige ervaring

Alle stappen gingen goed, vriendelijk, meedenkend en volgens afspraak

• Advies/ deskundigheid N.v.t.
  • Planning N.v.t.
  • Montage (zonnepanelen) N.v.t.
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs N.v.t.

Super leuke club en super snel een werkend systeem!

Binnen 4 weken een perfect werkende installatie! tientallen goede verhalen gehoord via diverse kanalen en ze maken het absoluut waar!

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.