Nu de zon nog!

Heel goed geholpen door de adviseur die mij een prima advies heeft gegeven en goede prijs. Aankomende week is dan de installatie. Ik hoop dat dit net zo goed verloopt.

Geen enkele afspraak nagekomen

Van de hele planning klopt niets. E.e.a. zou binnen 6 weken geleverd worden. Regelmatig hebben wij contact gezocht omdat er maar niets gepland werd. Uiteindelijk werd de afgesproken installatiedatum door Solarconcept een dag van te voren gecancelled. Eerst volgende mogelijkheid pas weer weken later. In plaats van 6 weken zouden we dan uitkomen op 15 weken. Ook het advies of de meterkast in orde was werd enkele malen bijgesteld. Het vertrouwen bij ons was weg en we hebben de opdracht ingetrokken.

• Prijs N.v.t.

Solar Concept Top bedrijf

Mijn eerste maand is heel goed gegaan. De zonnepanelen wekken extreem veel op al was dit natuurlijk ook wel een zonnige maand. Ik zie de toekomst met onze nieuwe zonnepanelen in ieder geval een stuk zonniger tegemoet.

Cijfer 10: Uitstekend

Een hele goede ervaring met Solar Concept Uit Schaijk. Top gedaan jongens!

Tot nu toe tevreden

Volgende week komen ze bij ons zonnepanelen leggen en tot nu toe is alles perfect geregeld.

Vriendelijke en vakkundige mensen

Zag een beetje op tegen de hele rompslomp maar hebben super werk geleverd en alles netjes opgeruimd.

Heerlijke ervaring

Alles top geregeld. Duurde wel wat langer dan vooraf beloofd.

Goede service !

Altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan . Het was even moeilijk of de zonnepanelen wel geplaatst konden worden omdat de dakpannen "te strak" lagen . Het ging meer tijd kosten voor de monteurs en toch werd het geregeld ! Op de dag van plaatsen hebben de monteurs ook netjes gewerkt en alles mooi gemaakt . Wij zijn tevreden !

geen beste after sale

De verbinding tussen de omvormer en de app deed het niet meer. Bij mijn buurman hetzelfde probleem ( installatie gebeurde op dezelfde dag als mijn installatie ). Bij de buurman werd dit kosteloos opgelost. Binnendienst medewerker bleef volhouden dat de kosten van de reset in rekening gebracht worden.

Super tevreden

Ik ben super tevreden over het gehele traject van offerte tot en met plaatsing. Uitstekend geholpen door vriendelijke mensen. Het werk werd professioneel en zeer netjes uitgevoerd door kundige mensen. Gekozen panelen waren helaas niet optijd leverbaar, maar Solar Concept had een uitstekend alternatief. Enige waar misschien iets meer tijd en aandacht aan besteed had mogen worden is het kiezen van de beste plek voor de omvormer. Al met al ben ik zeer tevreden.

• Prijs

Dankjewel Solar Concept voor de uitstekende ontzorging en service. Het systeem werkt vandaag als een zonnetje :)

• Prijs

Prima installatie voor een uitstekende prijs

Omdat ik graag het aller beste op mijn dak heb (SunPower i.c.m. Enphase) kwam ik bij SOlar Concept uit. Prima club met de beste merken en uitstekende installatie. Het systeem en de processen liepen heel vlekkeloos.

Solar Concept een dikke +

Vanaf de aanvraag tot de installatie van gisteren is alles heel vlot en goed verlopen. Prima prijs en uitstekende service.

Hele fijne ervaring. Fijne monteurs

Kundig en vriendelijk personeel

Snelle installatie en kundig en vriendelijk personeel

Snelle service en plaatsing

Nette harde werkers. Waren snel en correct.

• Advies/ deskundigheid N.v.t.
  • Planning N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs N.v.t.

Ben zeer tevreden!

Netjes en vakkundig.

professioneel bedrijf

Goede heldere communicatie en organisatie. Wel is alles op afstand.

Uitdienende club

Prima offerte, scherpe prijs en goede installatie.

• Prijs

Deskundige en vriendelijke monteurs.

Monteurs hebben best wel een risicovol vak. Met paneel op schouders in de wind de hoge ladder op. Helaas ivm harde wind niet alle panelen kunnen leggen. Het waren vriendelijke mannen, werken netjes en alles netjes opgeruimd.

Kan beter

Na akkoord te zijn gegaan met de offerte. kreeg ik bericht om mijn meterkast aan te laten passen. daarbij zou er een kast bijgeplaatst moeten worden met een automaat. Extra kosten. Hierop heb ik telefonisch contact gezocht. Zou teruggebeld worden na drie keer bellen en verschillende mail kreeg ik reactie. De kast met schakelaar paste ten eerste niet in de meterkast en daarnaast was dit helemaal niet nodig bleek tijdens het telefoongesprek. Daarna kreeg ik bericht dat ik andere zonnepanelen krijg. Bij het leggen van deze andere, grotere, zonnepanelen bleek de ventilatiepijp van de badkamer in de weg te zitten op het dak. Gelukkig hebben de monteurs deze een pan op kunnen schuiven. Bij het leggen van de panelen zijn niet de veiligheidsvoorschriften gevolgd. Geen valbeveiliging of leuning. Tijdens de montage is in de regengoot gestaan ik kan nog niet beoordelen of daar lekkage door is ontstaan. Een gebroken dakpan is vervangen maar de oude dakpan lag in het plantsoen bleek drie dagen later. De elektrische aansluiting op de meterkast wilde monteur eerst via de wasmachine kabel laten lopen. Maar door het telefonisch contact had ik begrepen dat dit een zwaardere kabel moest zijn 3x4mm2. Dit is zo ook aangelegd. Het koppelen van de panelen is op vrijdag na plaatsing niet gelukt. Het was al donker? Dit is op dinsdag wel gelukt. Al met al ben ik niet zo tevreden over het verloop. Ik hoop dat ik verder kan vertrouwen op een goede montage van de panelen op het dak. Met vriendelijke groet,

Slechte communicatie en tijdverspilling

Offerte aanbetaald. Schouwrapport kwam redelijk snel en geaccepteerd. Na een lange tijd wachten, kwam een tweede schouwrapport, want er moesten nog kosten voor de hoogwerker bij, omdat het huis uit 3 verdiepingen bestaat. Na telefonisch contact uitgelegd dat ik een groot dakraam heb en het een plat dak is, zou het intern besproken worden. Toch een hoogwerker nodig, want ze willen niet met de panelen in huis een trap op. Prima. Schouwrapport 2 dus geaccepteerd. Dan krijg je een mooie service: stuur een foto van de meterkast en je krijgt vrijblijvend advies of je meterkast verniewd kan worden. Advies afgewezen, want ik heb een prima meterkast volgens andere zonnepanelen aanbieders. Na weer een tijd pas gebeld door het bedrijf dat de meterkast toch echt aangepast moet worden, anders gaat het feestje niet door. Dit tweede advies kunnen ze blijkbaar maken op basis van precies dezelfde foto die aanvankelijk was ingediend. Er is nog niemand hier fysiek in huis geweest. Uiteindelijk na meer dan 2 maanden afgezien van de aankoop. Kortom, veel tijd verspild. De offerte ziet er in eerste instantie zeer aantrekkelijk uit, maar het doorloop proces is ontzettend inefficiënt en er komen steeds kosten bij. Mijn mening/ervaring is dat dit bedrijf intern geen goede communicatie heeft, en dat de ene elektricien een andere mening heeft dan de andere wat betreft de installatie. Toch 2 sterren gegeven want ze zijn zeer vriendelijk aan de telefoon en zoeken je vragen wel uit.

• Prijs

Prima geleverde en geïnstalleerde zonnepanelen!

Ik ben zeer tevreden over de aanpak van Solarconcept. Ook de aanpak van de meterkast verdient een pluim.

• Prijs

De + ontbreekt, niet de perfecte formule, verder wel tevreden

Goed verhaal, duidelijke aanbieding, vriendelijke mensen en prima uitvoering van het gecombineerd systeem op hellend en plat dak Nadat het systeem in gebruik is genomen blijken 2 van de panelen in het voorjaar deels van de dag in de schaduw van de andere te liggen waardoor meer dan de helft van de opbrengst verloren gaat. Hierover contact opgenomen, nette reactie ontvangen. Hierbij ook een forse aanbieding ontvangen voor een door mijzelf aangedragen optimalisatie van het systeem. Iets meer tijd nemen om de engineering en risico’s te bespreken had voor een duurzamere oplossing gezorgd.

• Prijs

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, goede communicatie, deskundige en prettige medewerkers

De medewerkers leverden goed werk, dachten mee over de beste oplossing voor de aansluiting, gaven me de juiste informatie en waren prettig in de omgang.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.