Fijn bedrijf

Fijn installatiebedrijf, die je goed te woord staan bij vragen.

Super tevreden

Wij zijn heel tevreden met de zonnepanelen. Vriendelijke personeel. Heel goed geholpen.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Bedankt voor de review, Edith. We zijn blij om te lezen dat alles goed verlopen is. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Toppers!

Helder, duidelijk en concreet hulp dat past bij mijn situatie en budget. Ik heb vanaf 21-02-2024 tot nu vrijwel evenveel opgewekt in twee weken als dat ik in een maand verbruik (en dan moet de zomer nog komen!). Zowel de 'verkenner' (die even kwam kijken of de offerte haalbaar was) als de ZZP'er elektricien en de loonarbeider voor Solar die op de 21ste in Papendrecht alles hebben geïnstalleerd waren toppers! Denken meteen met je mee en passen eventueel eerder gemaakte afspraken (ligging en waar te boren) aan bij problemen/verbeteringen. Alles in goed overleg en zonder extra kosten (zolang geen extra materialen worden gebruikt uiteraard)!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht! We zijn heel blij om te lezen dat proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Daar doen we het voor. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Aanrader!

Uitstekende organisatie en communicatie. Idem uitvoering installatie.

Na zorgvuldige afwegingen

Na zorgvuldige vergelijkingen met andere aanbieders kwam Solar Concept uiteindelijk als winnaar uit de bus. Ons gevoel is vaak bepalend. De prijs is daarbij mooi meegenomen. In dit geval was het gevoel bij de laatste 2 keuzes goed maar werd de prijs bij de laatste twee aanbieders de doorslaggevende reden. Vooraf kwam een medewerker alle plaatsingsmogelijkheden van de leidingen en panelen bespreken. Toen werd alles in overleg afgesproken. Op de dag zelf zouden de werknemers om 9.00 uur komen, maar om half 8 stond de elektricien al op de oprit. Gelukkig waren we wakker en kon hij bijna direct aan de slag. Tegen 9 uur kwamen twee collegae met de zonnepanelen. De elektricien werkte vlot en netjes. Tegen 10 uur was hij klaar en vertrok naar de volgende installatie. De andere monteurs gingen vlot en veilig aan de slag en zij waren om 11 uur al klaar. Helaas sneuvelden 6 dakpannen, maar daarop was gerekend en gezien de leeftijd van de pannen kwam dit ook niet onverwacht. We kijken terug op een plezierige en goede samenwerking met verkoper, elektricien en zonnepanelenleggers.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Bas, dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht. We zij blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verlopen. Daar doen we het voor! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Prima Geregeld vooraf was alles duidelijk

Alles was prima geregeld, ben continue op de hoogte gehouden van de te nemen stappen. Zonnepanelen goed geplaatst in korte tijd.

positief

2 weken geleden zonnepanelen geinstalleerd. Ging allemaal vlekkeloos en zeer snel. om 7:00 stonden ze op de stoep en om 10:00 lagen de panelen er op en om 12:00 was de electricien weg en had ik ''gratis'' energie.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Jaap, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Topbedrijf! Goede kwaliteit, scherpe prijs en vakkundig gelegd.

Topbedrijf! Goede kwaliteit, scherpe prijs en vakkundig gelegd.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Marieke, bedankt voor je review en de mooie complimenten. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Prima zonnepanelen leverancier!

Via Eigen Huis bij Solar Concept uitgekomen voor zonnepanelen. Het was een hele plezierige ervaring met goed advies en een prima prijs. Het hele traject van offerte tot ingebruikname zonder problemen doorlopen. Bedankt!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Jeffrey, bedankt voor je review en je vertrouwen in Solar Concept. Hier worden wij blij van! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Alles volgens planning. Snel gewerkt en alles keurig afgewerkt

Super installatie

Heel blij met mijn nieuwe zonnepanelen

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Hans, bedankt voor je review! Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Snel en adequaat de klus geklaard!

Goede communicatie, zowel digitaal als telefonisch met alle betrokkenen. Aardige installateurs die de vaart er goed in hadden.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Gerard, bedankt voor je review en de complimenten. We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en we wensen je nog een zonnige dag toe.

Zeer professionele organisatie

Zeer snel met uitbrengen offerte informatief gesprek en afhandeling. Snel contact en professionele begeleiding. Komen afspraken correct na. Zeer tevreden

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Marc, bedankt voor je review. Hier krijgen we energie van! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Aan te bevelen als leverancier zonnepanelen

Het advies was sumier en te vrij blijven. Had een concreet en duidelijke uitleg verwacht bij de keuze van zonnepanelen en aanpassing meterkast. De communicatie was soms algemeen en niet altijd specifiek voor jouw situatie wat wel eens voor wat verwarring zorgde. De app kon naar mijn mening wel professioneler, loopt een uur achter de eerste keer dacht ik dat deze niet werkte. Deze slordigheidjes had ik niet van dit bedrijf verwacht. Personeel was vriendelijk en kundig wat betreft planning, montage en installatie. Dat was keurig in orde.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Goede communicatie, alles prima vlgs afspr geregeld

Goede communicatie, àlles prima geregeld, Snel en volgens afspraak gemonteerd

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Netjes en professioneel uitgevoerd!

Duidelijke communicatie en marktconforme prijs. Werkzaamheden zijn netjes en professioneel uitgevoerd.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Heel klantvriendelijk en prachtig resultaat

Prima en snel geholpen. Nette prijs en prachtig resultaat.

• Prijs

Hey Jonathan, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en je tevreden bent met het eindresultaat. Daar doen we het voor. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Snelle en betrouwbare installatie

Installatie op afgesproken tijd. Werd snel en vakkundig uitgevoerd. Hierna uitleg over functioneren.

• Prijs

Beste Martin, bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Cijfer 11

Met de thuisbatterij van Solar Concept gebruiken we meer zonne-energie. Het installatieproces was snel en de service was goed. Het helpt ons stroom te besparen en minder afhankelijk te zijn van het net.

• Prijs

Hey Ans, van dit cijfer worden wij heel blij! Bedankt voor de review en het vertrouwen in Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Prima bedrijf voor zonnepanelen

Van advies tot installatie goed verlopen. 3 medewerkers op de dag van installatie, vriendelijk personeel. goede uitleg en meedenken in oplossingen, en snel geplaatst.

• Prijs

Beste Theo, bedankt voor je review en de mooie complimenten. We gaan de complimenten doorgeven aan onze mannen! Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Gewoon goed

Gewoon goed

Snel en professioneel

Panelen zijn netjes gelegd

• Prijs

Compleet verzorgd, van aanmelding tot inbedrijfstelling, top gedaan

De aanmelding gestart via Eigen Huis. Solar Concept heeft in alle stadia goede en complete informatie gegeven, uitstekend de verschillende stappen gecommuniceerd en ondersteund (bijvoorbeeld het aanmelden bij je leverancier), alle afspraken omtrent installatie goed voorbereid en nagekomen. Ik ben heel tevreden met de hele gang van zaken.

• Prijs

Hey Marc, van deze review krijgen wij energie. Bedankt voor je vertrouwen in Solar Concept. Laat de zon maar schijnen!

Zeer goede en snelle servivice

Zeer goede en snelle service. Personeel weet waarmee ze bezig zijn. Echte vakmannen

• Prijs

Van advies t/m installatie goede ervaring

Vlotte en correcte communicatie, ook bij (aanvullende) vragen. Duidelijk advies, ook aangaande de groepenkast, deze hebben wij uiteindelijk wel door een andere partij laten aanpassen, maar dat was geen probleem. Dag van de installatie alles goed verlopen. De mannen waren wat later dan verwacht, maar hadden daar wel netjes over gebeld. Netjes en vlot gewerkt, alles goed uitgelegd. Zeker aan te raden!

• Prijs

Hey Fiona, bedankt voor je review. Super om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad met Solar Concept. We zullen de complimenten doorgeven. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Hoogschaijksestraat 31 5374EC Schaijk

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.