Vriendelijke en professioneel

Zeer vriendelijk benadering, na eerste contact is duidelijk professionele en duidelijk informatie. Geen poespas. Na akkoord snelle levering en plaatsing. Ook dit zeer professioneel en uiterst vriendelijk personeel. Laat die zon maar schijnen.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Felix, bedankt voor je review. We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

ok

ok!

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.
  • Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Goede wijn behoeft geen krans.

De zonnepanelen zijn bijna een maand geleden geplaatst. Alles werkt prima!

Goed geregeld!

Goed geregeld! Continu contact per mail over de volgende stap en duidelijke info. Mannen maken werk af ondank dat het past uur uitloopt en nemen de tijd voor uitleg.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Hans, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad met Solar Concept. Geniet van de panelen en we wensen jou veel zonuren toe.

Chapeau!

Bij het eerste kennismaking gesprek met Thijn al een goed gevoel over Solarconcept. Na een mooie offerte getekend. Vandaag was het zover. Vanmorgen arriveerde volgens mij het A-Team van Solar concept: Mitch, Joey en Wesley. Drie vriendelijke, goedgemutste "professionals" die klantvriendelijkheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel hebben staan. In een mum van tijd was de steiger plus het vangnet gemonteerd zodat er veilig gewerkt kon worden. Mitch en Joey monteerde vakkundig de panelen op het dak terwijl Wesley het gehele elektrische gedeelte verzorgde. Binnen een paar uurtjes was alles klaar en opgeruimd. Nog wat uitleg gekregen en ....een cadeautje van Solarconcept! De panelen liggen mooi symmetrisch en strak op het dak.....nu de zon nog. Wij zijn blij met onze zonnepanelen en met de montage door het A-Team. Chapeau!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Harriet, bedankt voor de mooie complimenten. Deze gaan we doorgeven aan onze jongens. We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept, want daar doen we het voor! Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Een goed meedenkend bedrijf

Nadat we ons aangemeld hebben bij SolarConcept is alles op rolletje gegaan. Bij het schouwen hebben ze ons op de hoogte gehouden hoe of wat. Ze hebben ons een betere zonnepanelen aangeboden, was wel duurder waarvoor we gingen, maar we hebben in een kortere tijd terug verdiend. Ook de installatie is zonder problemen gegaan door deskundige mensen. Als ik weer zonnepanelen zou nemen kies ik voor SolarConcept

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Erik, bedankt voor je review en de mooie complimenten. We wensen je veel plezier met de panelen en veel zonuren toe!

Solar Concept, goede keuze

Solar Concept heeft bij ons zowel de groepenkast vervangen als de zonnepanelen geplaatst. Vanaf het eerste moment tot na de oplevering was het contact vriendelijk en correct. De 'schouwer' is zelfs meerdere keren op het dak geklommen om een zo mooi mogelijke opstelling van de panelen te maken. Zowel de electriciens als de installateurs zijn hard werkende sympathieke mannen die snel en kundig werken en alles keurig achter laten. De app werkt, net als de panelen trouwens, perfect. Kan geen negatief punt bedenken

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Hey Ingrid, hier krijgen wij energie van. We zijn heel blij om te lezen dat het proces soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent over Solar Concept. We zullen de complimenten doorgeven. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe!

Goede en verzorgde aftersale na plaatsing

Snelle respons bij problemen.

100% geen spijt.

Na meerdere aanbiedingen gekregen te hebben gekozen voor SolarConcept, vertellen het eerlijke verhaal en geen beloftes of toezeggingen niet niet waargemaakt kunnen worden. Installatie vlekkeloos en openminded om mee te denken. Daarnaast steeds vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Jeffry, dankzij deze review krijgen wij een glimlach op ons gezicht! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Snel, keurig en efficiënt geregeld.

Snel, keurig en efficiënt geregeld.

Perfect geregeld

Volgens prijsopgaaf / offerte en datum geleverd en ingemeten gemonteerd doir vriendelijke medewerkers kortom ben een zeer tevreden klant

geweldig

goede service en perfect geinstaleerd

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over Solar Concept! Alles ging erg makkelijk. Ik kreeg steeds keurig een mail over wat er ging gebeuren zoals de meterkast check en de dakcheck. Het plaatsen gebeurde ook snel, ik hoefde maar kort te wachten tot de afspraak. 3 mannen kwamen en gingen meteen aan de slag. Binnen een paar uur lagen de zonnepanelen op het dak en was de meterkast geschikt gemaakt. 2 dagen daarna kreeg ik de inloggegevens van de app en de factuur. Perfect allemaal! Ik heb binnen een paar weken al een flinke opbrengst aan Kwh!

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Wiljo, bedankt voor je review. Hier krijgen wij energie van! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat het proces soepel is verlopen. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Prettig bedrijf om mee te werken

De communicatie, de medewerking bij de planning, medewerking en meedenken bij het (in ons geval) aanvragen van de vergunning, het wijzen op de subsidieregeling: allemaal top. Maar: Ik was gewend dat de monteurs de dakpannen omhoog schuiven bij het lopen op het dak ivm de installatie van de panelen. Dat deden deze monteurs niet. Waren overigens geen medewerkers van Solar Concepts, zijn ingehuurd. Gevolg: 14 gloednieuw pannen stuk. Was ik wat minder blij mee. Mocht zelf pannen aanschaffen, zijn er wel door de monteurs opgelegd. Vandaar vierenhalve ster. De panelen werken overigens naar tevredenheid.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Beste Ellen, bedankt voor je review en je feedback. Fijn om te horen dat de communicatie goed verlopen is. Wat betreft de dakpannen is het vervelend dat er een aantal kapot zijn gegaan. Echter kan dit voorkomen tijdens het installeren van de klemmen, daarom wordt er ook in de mail vermeld om extra dakpannen aanwezig te hebben, zodat de monteurs de kapotte dakpannen kunnen vervangen. Onze excuses voor het ongemak en we wensen je veel plezier met de panelen.

Prima, van het begin tot het einde

Snel een offerte, die Dennis maakte aan onze eetkamertafel. Vragen daarna beantwoorde hij correct en snel. Ook de daarop volgende zaken verliepen zeer voorspoedig en tenslotte werden de panelen gelegd en alles aangesloten. Ik ben inmiddels gewend dat er technisch of op andere vlakken gedoe is of ontstaat, hier dus helemaal niets.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Hey Marcel, bedankt voor je review en de mooie complimenten. Deze zullen we zeker doorgeven aan Dennis. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Geweldig goed bedrijf, proffesioneel, snel en communicatief

Proffesioneel bedrijf, perfecte communicatie, heldere adviezen, vakkundig personeel. Vriendelijk, team werkers, veilig werken en last but not least snel. Kortom ik had geen betere keuze kunnen maken in de veelheid van installatiebedrijven van zonnepanelen.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Cor, bedankt voor deze mooie review. Hier krijgen wij energie van! We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over Solar Concept en dat we aan al je verwachtingen hebben voldaan. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen

Alles wat dit bedrijf zegt komen ze ook na!! Voor, tijdens en na de installatie alles klopt!! Super werk afgeleverd! Dikke pluim, zeker een aanrader.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Hey Guido, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezend at je Solar Concept zou aanbevelen. We gaan altijd voor de plus! We wensen je veel plezier met de panelen en laat de zon maar schijnen.

Van offerte tot installatie: Solar Concept is een betrouwbare partner. Zeer tevreden

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Hey Mark, bedankt voor je review. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen!

Allles volgens afspraak

Alles goed geregeld volgens afspraak, nette en vriendelijke technici. Enig minpunt lag in de schouw. Niet gecheckt in de kruipruimte, die te nat bleek te zijn op dat moment, schouwer had er niet in gekeken. Vervelend voor mij en voor de technici, nu kon de installatie niet voltooid worden. Is snel goed gekomen. Nu werkt alles prima.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Hey Irene, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over Solar Concept. Excuses dat de installatie niet in één keer voltooid kon worden. Dit nemen we zeker intern mee. Geniet van de panelen en we wensen je veel zonuren toe.

Vanaf advies tot installatie kundig en professioneel!

Professioneeel en kundig.

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Super, Super, Super bedankt alvast bedankt....

Heel vriendelijke dienstverlening. En alle vertrouwen dat het goed komt.

duidelijke offerte transparant

snelle monteurs, vriendelijk niet bang voor een stevige regen en hagelbui

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Erg positief, goed team! chappo

Fijne jongens, goede werkers. Nemen de tijd voor je, ik moest onverwachts naar huisarts. Mijn vrouw moest mee. Na overleg met de jongens was het geen probleem. Mijn vrouw en ik hadden genoeg vertrouwen om deze heren die we 30 minuten daarvoor pas voor het eerst zagen alleen te laten in onze woning. Hebben bij thuiskomst nog duidelijke instructie gehad over het gebruik van het zonnepanelen systeem. Hartelijk dank voor deze dag. Piet en Petra Westra

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen, Groepenkast

Beste Piet en Petra, bedankt voor jullie review met de mooie complimenten. De complimenten geven we door aan onze jongens! Geniet van de panelen en we wensen jullie veel zonuren toe.

Fijn vertrouwd bedrijf, komt afspraken na, goed te bereiken, heel vriendelijk personeel

Hele goeie ervaring, alles klopte zoals afgesproken. Duidelijke uitleg en zeer vriendelijke jongens die op het dak de zonnepanelen installeerde

• Wat heeft Solar Concept bij je geïnstalleerd? Zonnepanelen

Bedankt voor het delen van je ervaring, GM. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over Solar Concept. Geniet van de panelen en laat de zon maar schijnen.

Zeer tevreden. Duidelijke communicatie. En een hele netee oplevering. Zeer tevreden

Bernestraat 1

5374 PE Schaijk

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.