Snelle reacties, prima installatie

Via vereniging Eigen Huis bij Solar Concept mijn zonnepanelen besteld. Vragen werden snel beantwoord, via e-mail of telefoon. De 3 heren van de installatie waren kundig, hielden mij op de hoogte en het geheel werd netjes verzorgd opgeleverd. Helaas was alleen de inschatting dat er 7 panelen op het dak pasten niet goed, waardoor er uiteindelijk slechts 6 geïnstalleerd konden worden. Dat is het nadeel van schouwen op afstand denk ik.

Goed !

Het verschil tussen stroom en spanning is soms nog moeilijk ! Een Aardlekschakelaar zonder aarden lijkt ook wat moeilijk ? Het boren boven de omvormer lijkt afscherming v.w. Vallend puin nuttig .

• Prijs

Van planning tot installatie goed geregeld

Netjes afgewerkt en snel geïnstalleerd!

Optijd en snel

Snel en vroege montage

• Montage (zonnepanelen)
  • Installatie (elektra aanpassingen) N.v.t.

Zeer tevreden.

Van begin tot einde duidelijke procedures. Verkoper (vertegenwoordiger) en monteurs zeer vriendelijk en correct en duidelijk. Zeer goede service en aqurate afwikkeling.

• Prijs

Prima werk en vriendelijke monteurs

Op 16 september kregen we drie monteurs van Solarconcept voor de installatie van de zonnepanelen en de aanpassing van de elektrische installatie. Twee man hielden zich bezig met de fysieke plaatsing van de panelen, de derde zorgde voor de meterkasten. Na een paar uur werk was alles prima in orde opgeleverd en kon het terug leveren beginnen ;) De monteurs waren zeer klantvriendelijk en hebben alles netjes opgeleverd.

• Prijs

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen ! Een top-bedrijf.

Niets op aan te merken !

• Prijs

Er word netjes en in goed overleg gewerkt

Er word netjes en in goed overleg gewerkt. Ik ben erg tevreden over het resultaat

• Prijs

Snelle installatie, vakkundig en vriendelijk

Zonnepanelen zijn keurig geplaatst. Kreeg goede uitleg wat ze gingen doen, en in goed overleg waar de omvormer het beste kon hangen. En een duidelijke uitleg over alles. De monteur die binnen moest werken deed zelfs zijn schoenen uit. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt dat een monteur aan huis zijn schoenen uit deed. Alle rommel werd netjes opgeruimd, zelfs gestofzuigd. Zeer goede communicatie vanaf de aanvraag tot aan de plaatsing en geen vraag is te veel.

Vriendelijke vakkundige levering

Zeer vriendelijke monteurs, zeer netjes het werk gedaan en duidelijke uitleg

• Prijs

Vakkundig, kwalitatief en snel gemonteerd

De drie heren waren snel en kundig in de werkzaamheden die zij moesten doen. Tevens vroegen ze alles aan mij na mochten er zaken zijn waarin ik een keuze moest maken. Daarnaast boden ze ook aan om op te ruimen (stofzuigen). Dat vond ik niet nodig en heb ik dus ook zelf gedaan. Ook opmerkingen over het net iets anders plaatsen van de panelen was geen probleem en dit werd dan ook zonder moeite gedaan. Het enige waardoor ik geen hoger cijfer heb gegeven, is dat een van de heren autisme had. Uiteraard is dit geen reden voor een lager cijfer, maar veelal kan je bij mensen die hieraan lijden, een andere reactie krijgen dan bij andere mensen. Wellicht is het voor de volgende keer verstandig om dit aan te geven bij de klant, zodat niemand voor rare situaties komt te staan. Dit was overigens bij mij niet het geval.

Een hele fijne ervaring

Vlotte instalatie, goede en duidelijke informatie, in t geheel zeer tevreden!!

• Prijs

Komen afspraken volledig na.

Van planning tot installatie, alles keurig verzorgt.

• Prijs

Op tijd, netjes gewerkt en prima communicatie

Vanaf het moment van aanvraag tot oplevering was er duidelijke communicatie. Monteurs kwamen mooi op tijd en hebben keurig en snel gewerkt. Schoenen werden zelfs uitgedaan als er binnen gewerkt moest worden. En na afloop werd alles opgeruimd en gestofzuigd. Ook de vragen die we nog hadden via de mail werden snel beantwoord. Nu moet de zon nog even gaan schijnen!

Topwerk!

Zeer net werk geleverd! Erg tevreden!

Perfecte service en installatie

Keurig op tijd en met wat zoekwerk de beste optie gekozen om de kabels en apparatuur te plaatsen. Metjes gewerkt en keurig achtergelaten. Nu lekker op de bank stroom opwekken!

Deskundige en snelle plaatsing

Kwalitatieve en zeer snelle service. Afwerking is netjes.

Super ervaring

Vanaf het eerste moment liep alles perfect!

• Prijs

Ze hebben uitstekend werk geleverd.

Ze zijn kundig en denken met je mee. Zo hebben ze ivm een boom die schaduw geeft terplekke de zonnepanelen anders gelegd. Ze waren pas om 19:00 klaar maar hebben het dus gewoon dezelfde dag afgemaakt. Absoluut geen 9 tot 5 mentaliteit. Klasse gewoon.

Fantastisch!

Erg fijn contact gehad met Solar Concept. Ik ben goed geadviseerd en de montage is soepel verlopen door een aantal zeer deskundige monteurs. Petje af voor dit bedrijf. Wij zijn erg blij met onze panelen!

Flexibele planning , goede documentatie / begeleiding

In 1e instantie verkeerde panelen geleverd echter tijdens de montage nog omgeruild door Hfd Inkoop persoonlijk. Beter is mi om in de offerte al aan te geven met een standaard zin dat door lindien er leveringsproblemen zijn een ander maar gelijkwaardig product wordt aangeboden Nu kwam de monteur daar op de dag zelf mee zodat het als een verrassing overkwam Welkomstcadeau leuk idee maar niet van deze tijd , te veel plastic prullaria , geef dan iets weg wat aansluit bij jullie concept zoals een zaklampje of powerbank op zonne-energie Maar altijd leuk om iets te krijgen Kortom al met al een tevreden klant

Netjes gewerkt

Netjes vriendelijk en een mooi tempo

• Prijs N.v.t.

Goed8

Zeer netjes

Zeer goed alle afspraken netjes nagekomen Montage ging zeer snel en erg netjes

• Prijs

Komen gemaakte afspraken niet na !!!

Afspraken zijn niet/nog niet nagekomen Ook is er een stoppenkast op advies van Solaarconcept geplaats maar kon onze huidige stoppenkast uitgebreid worden Een onnodige kostenpost van bijna 900 euro Ook is onze oude stoppenkast zonder onze toestemming door de monteur meegenomen Deze willen wij graag terug Heb een paar keer gebeld en een terugbel verzoek gedaan met Roel maar we worden niet terug gebeld Er zouden kabels getrokken worden En dit is tot op heden niet gedaan !!! We zijn echt woest !!!! De zonnepanelen zijn wel heel netjes geplaatst Om niet alleen maar negatief te doen Wij hopen dat Solaarconcept snel contact met ons opneemt en de afgesproken werkzaamheden alsnog uitvoert Vriendelijke groet Marcel Berends

• Prijs N.v.t.

Over Solarconcept

Altijd voor de +, dat = Solar Concept! De plus van Solar Concept staat niet alleen voor de perfecte formule en een uitkomst die méér is dan de som der delen. Het staat ook voor het feit dat we onszelf continu door blijven ontwikkelen, voortdurend een stapje extra blijven zetten, altijd gaan voor de beste oplossing! Altijd voor de plus! Bij Solar Concept zijn we echte makers, leggers, bouwers. We draaien al sinds mensenheugenis mee in de branche, beheersen het ambacht tot in de puntjes en hebben onze kennis op het dak vergaard. Kennis die we graag delen, waardoor we je altijd kunnen voorzien van het beste advies.