Wisselende activiteiten, ervaren begeleiding, fijne sfeer. Mijn dochter en ik zijn enthousiast.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Super leuke lessen met een ontspannen sfeer.

Hele leuke ontspannen sfeer. De lessen zijn doordacht en er is ondanks de grote groep voor iedereen aandacht. Bij de 1,5-3 jaar groep zie je wel dat er een groot verschil is qua ontwikkeling maar er wordt wel rekening mee gehouden in de opzet.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Mooi aanbod met goede begeleiding

Het sporten bij MM biedt een passende uitdaging voor onze dochter: iedere keer een mooi parcours, aangevuld met gevarieerde opdrachten en zeer positieve begeleiding door de trainer. Het is regelmatig volgeboekt, maar vaak komt er een plekje vrij en lukt het toch om nog deel te nemen dankzij de goede communicatie door MM. Ik zou zelf de leeftijdsgroep wat kleiner willen, omdat een 1,5-jarige heel anders eraan deelneemt dan een bijna 3-jarige. Ik ben enthousiast en heb het al meerdere mensen in mijn omgeving aanbevolen!

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Leuke lessen

Leuke lessen en de juf doet het heel goed. Wel jammer dat er maar zo weinig opties zijn. Alleen vrijdag en zaterdag. Bij de start waren er veel meer opties en daarom ook voor jullie gekozen maar veel dagen zijn komen te vervallen.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Erg blij met monkey moves

Gekozen voor Monkey Moves zodat onze zoon van allerlei sporten kan proeven en daaruit een beslissing kan nemen wat hij wilt gaan doen later. 3x achter elkaar dezelfde sport is ook precies goed. De oefeningen die tussendoor aangeboden worden, maken het nog leuker!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hi, Bedankt voor de mooie review. Groetjes Sebastiaan

Amazing experience

In our case, we like that our son enjoys the lessons in monkey moves because every time he learns new skills, dances the songs and laughs. Also the teacher, in our case Steffan is very professional in teaching the best way to improve a new sport in toddlers. He is always pending with each child, also making the best environment to help them to enjoy the lessons. He even gave us some ideas to repeat the same activity at home.

Elke week een feestje!

We zijn met ons zoontje van 3 langs verschillende sporten geweest maar niks maakte hem enthousiast tot hij bij monkey moves kwam. Hij gaat nooit met tegenzin en leert ontzettend veel. Emiel zorgt dan ook elke week weer voor leuke en uitdagende opstellingen en spelletjes tussendoor.

• In welke regio sporten jullie mee? Tilburg

Leuk, gezellig en leerzaam

Door het volgen van de lessen heeft mijn dochter een goed idee van welke sporten er wel/niet bij haar passen. Ze heeft veel plezier in het bewegen en de lesinstructie is erg professioneel

Genoten!

Mijn dochtertje heeft enige tijd deelgenomen aan de Monkey Moves lessen. Ze heeft het geweldig gehad. Lieve en enthousiaste docenten die zelf actief meedoen. De combinatie van verschillende sporten ontdekken en spel met muziek was een enorme hit. Helaas moesten wij stoppen wegens andere verplichtingen maar ik sluit niet uit dat wij op een later moment toch weer aanhaken! Dank aan Hans en Renate voor het bieden van een fijne en leerzame omgeving met veel aandacht voor de kinderen!

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Goede georganiseerde chaos

Mijn dochtertje wordt altijd al dolenthousiast als ik haar monkey shirt pak. Ze geniet van de opdrachten maar het is ook fijn dat zij lekker mag rond rennen en dollen! Voor een druktemaker zoals zij perfect om haar energie kwijt te kunnen

• In welke regio sporten jullie mee? Doetinchem

Mijn zoon leert op een veilige manier klimmen en klauteren!

Mijn zoon leert op een veilige manier klimmen en klauteren!

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Elke week weer verrassend leuke sportieve moves

Mijn dochter gaat nu een paar maanden naar Monkey Moves. Vanaf de proefles kijkt zij iedere keer weer uit naar de volgende les.

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Hartstikke leuk

Ons zoontje kijkt elke week weer uit naar de volgende “Monkey Moves” en kan er lekker bewegen, ontdekken en spelen. De oefeningen gaan nog wat langs hem heen / zijn vaak wat te moeilijk voor hem (of hij wil het niet), maar dat is allemaal prima. Dan speelt hij ondertussen even met iets anders.

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

Puur een klein uurtje genieten!

Het is echt iedere keer weer genieten! Ondanks dat het echt een grote groep kinderen is, is er persoonlijke aandacht voor elk kind. Een glimlach van begin tot eind, zowel bij Sergio als alle kinderen. Heel fijn dat wanneer een kindje minder zin heeft om te luisteren, of lekker eigenwijs is, dit ook goed is. Kinderen mogen echt lekker kind zijn.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Leuke sportieve uitjes met de peuter

Leuke sportactiviteiten voor kleuters. Actief bezig zijn, leren luisteren naar de meester en grenzen verleggen.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Leuke afwisselende lessen!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Super leuke variant om meerdere soorten te ontdekken!

Mijn dochter vindt het super leuk om op deze manier verschillende sporten uit te proberen. Uiteraard ligt de ene sport haar beter dan de andere. Maar het appekooitje idee blijft ene vast onderdeel, wat altijd leuk is uiteraard!

• In welke regio sporten jullie mee? Zwolle

Mijn dochter vindt het heerlijk om te springen, klauteren bij jullie.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Het is ontzettend leuk, onze dochter van 2.5 zie je per week groeien, van een bang meisje naar een wervelwind gaat ze alle oefeningen tegemoed. Complimenten aan Niek want die doet het zo leuk met kids in Zeist!

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Lessen zitten super in elkaar

Mooie kennismaking met sporten, en de mentaliteit die daar bij hoort.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Superleuke peutersport

Onze driejarige zoon gaat 1 a 2 keer per week naar Monkey Moves. Heerlijk even flink bewegen en spelenderwijs in aanraking komen met verschillende sporten. Hij leert zo ook het op z'n beurt wachten en het opvolgen van instructies voor een oefening. De sfeer is altijd goed en de docenten doen het echt heel erg leuk met de kids. Kortom, een aanrader voor elke peuter!

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Heel leuk

Heel leuk,verschillende leuke activiteiten goed voor de bewegingen

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Absoluut meer dan gewoon peutergym

Het zijn echt ontzettend leuke lessen. Juf Debby is enthousiast en weet individueel contact te leggen met alle kindjes. Elke 3 lessen is er een andere sport aan de orde en het is ongelooflijk hoeveel verschillende dingen er mogelijk zijn om te doen al op deze leeftijd. Heel speels en inspirerend. Mijn dochter vindt het heel erg leuk om te doen en heeft al veel geleerd. En als ouder krijg je ook meer kijk op welke sport bij je kind past en welke wat minder.

• In welke regio sporten jullie mee? Zwolle

Elke week blij en enthousiast na de les

Fijne manier om te bewegen en kennis te maken met allerlei verschillende sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Ontzettend leuke en laagdrempelige manier van bewegen! Veel aandacht en afwisseling!

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!