Een aanrader voor elk kind!

Fleur sport al enkele jaren bij monkey moves Veghel. Ze geniet hier elke keer weer van, leuke kennismaking met sporten en met name enthousiaste instructeurs! Een aanrader voor elk kind, kennismaking met diverse sporten en een gezellige sfeer.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Meierijstad

Na de les wordt er altijd weer naar de volgende les!

Jordi is een hele fijne sportdocent! Elke keer weer wat anders en de kinderen luisteren goed naar hem. Wij lopen elke keer weer met een gerust hart naar huis om onze zoon later weer op te halen. Een echte aanrader!!!

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Ze zorgen voor leuke uitdagende activiteiten.

Bij Monkey moves wordt er elke week een leuk parcours uitgezet. De kinderen leren hoe ze moeten klimmen, glijden en de basis van verschillende sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Tilburg

Erg gezellig en vriendelijke sfeer net zoveel voor de kinderen als ouders

• In welke regio sporten jullie mee? Nieuwegein

Ontzettend leuke en gevarieerde sportles voor jonge kinderen

De docenten zijn erg aardig, enthousiast en kundig. Leuk en gevarieerd programma. Echt een uurtje plezier maken. Goede communicatie en erg leuke app.

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Heel leuk !

Onze jongens gaan er elke keer met extreem veel plezier naar toe ! De lessen zijn leuk opgezet en er is goede uitleg ! Ook is het duidelijk voor de jonge kinderen erg leuk!

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Een plek waar mijn zoon al zijn energie kwijt kan

Elke week staat er weer een andere opstelling klaar waarin de kinderen kunnen klimmen, springen en rennen. Daarnaast staat wekelijks een sport centraal waarmee ze gaan oefenen. M’n zoon (en ik ook) vindt het geweldig!

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hoi Bas, Bedankt voor deze mooie review. Heel fijn dat jullie zo veel plezier beleven aan onze lessen. Groetjes, Sebastiaan

Heb zelf geen ervaring

Mijn kinderen hebben erg naar hen zin. Ze gaan met plezier naar Monkey Moves en dat is voor mij als moeder zijn heel belangrijk.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Superleuke manier je kind met allerlei vaardigheden van sporten kennis te laten maken!

Ik ben erg enthousiast over Monkey Moves! Het is een erg leuke manier om je kind kennis te laten maken met allerlei vaardigheden die horen bij verschillende sporten. Op deze manier hoef je dus niet op jonge leeftijd al definitief te “kiezen” voor 1 sport. Daarnaast vind ik het fijn dat het nog niet competitief is, zoals je bij een gewone sport snel hebt (je bent er goed in en mag naar het 1e team etc.). Het past goed bij de jonge leeftijd en is een fijne sport om te doen naast o.a. zwemles! Ook superveel leuk en aansprekend materiaal en gevarieerde lessen.

• In welke regio sporten jullie mee? Zwolle

Enthousiaste leraren en elke week apenkooi!

Elke zondag 1 op 1 tijd met ons zoontje waarbij hij ook zijn grove motoriek goed ontwikkeld. Monkey moves pakt dit heel leuk aan met elke drie weken een andere sport die centraal staat, op niveau van de leeftijd van het kind. Buiten de oefeningen mogen ze lekker spelen in de apenkooi. De leraren zijn ook erg enthousiast!

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Tevreden

Al jaren en nog steeds hebben mijn kinderen plezier. Bram heeft een belangrijke rol hierin. Hii is een voortreffelijke docent!

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Hele fijne en veilige omgeving voor ons zoontje om z'n motorische vaardigheden te ontdekken.

Ons zoontje heeft er erg naar onze zin. Is hij wat vermoeider of vind hij iets spannend? Dan is het ook prima dat hij zelf wat dingen kiest om te doen. Er wordt uitdaging geboden door gerichte activiteiten en er is ruimte voor vrij spel. Er wordt uitgedaagd zonder te pushen. De leidster Sarike is erg enthousiast zonder te druk te zijn. Ons zoontje zegt dan ook altijd apengym Sarike haha.

• In welke regio sporten jullie mee? Doetinchem

Iedere week een orginele manier om onze zoon sportief uit te dagen.

Onze zoon komt wekelijks met veel plezier naar monkeymoves. Iedere week weer een andere en orginele manier om kennis te maken met een sport.

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Heerlijk vrij spelen

Mooie afwisseling van uitdagend klimmen en gerichte oefeningen op een leuke speelse manier

• In welke regio sporten jullie mee? Maastricht

Zo goed!

Mijn kinderen vinden het hier geweldig. Tussen de dans aan het begin en het kunnen ervaren van klimmen op tralies en swingen op ringen, zijn we erg blij dat we deze plek hebben gevonden. Het is geweldig geweest voor onze kinderen; en de vakantie leuke dagen zijn ook een zegen!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

MonkeyMoves is heeeeel leuk!

Onze dochter gaat hier met plezier altijd heen. De lessen zijn leuk, leerzaam en goed doordacht. Er worden zelfs woorden gelijk geleerd als overheen, onderdoor, tussendoor en doorheen.

• In welke regio sporten jullie mee? Zwolle

Ik geniet als ik zie hoe leuk mijn zoontje het heeft.

Mijn zoontje is nog wat jong en begrijpt nog niet alles, maar Maarten weet daar heel goed mee om te gaan. Het is heerlijk om te zien hoe leuk mijn zoontje alles vindt en alles wilt ontdekken.

• In welke regio sporten jullie mee? Midden-Zeeland

Super leuk voor de kinderen.

De kinderen vermaken zich super goed zover ik kan zien.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Niks

Dat was vreemd en saai. Docent zagd dat het thema is judo. Maar geen oefeningen, kindjes gespeelt zelf.

• In welke regio sporten jullie mee? Maastricht

Leuke ervaring

Aloisio is ons mentor bij Monkeymoves; hij is heel sportieve en gezellig.

• In welke regio sporten jullie mee? Den Haag

Altijd ontzettend leuke lessen

Sarike maakt altijd hele leuke lessen voor onze zoon. Vanaf 1,5 jaar doen we mee, er wordt in een aantal weken een sport uitgelicht op verschillende manieren en er wordt opgebouwd naar de sport toe met verschillende onderdelen. Daarnaast kunnen de kinderen vrij bewegen, er is muziek maar ook momenten zonder muziek

• In welke regio sporten jullie mee? Doetinchem

Gezellig en super leuk deze peutergym

Volgens een vaste herkenbare structuur, gezellig en met leuke kinderliedjes. Elke keer weer een andere jungle opstelling, goede sfeer en en enthousiaste meester Nevlin. Kaylin vindt het heerlijk om te gaan! Ontzettend leuk en leerzaam om op peuterniveau kennis te maken met allerlei sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

My kids love going to Monkey Moves!

We have very good experience with Monkey Moves! My kids (3 and 5) were allowed to go to the same group, which is also reason why I decided to join. They totally love going there and they are super excited about it. I love the way it is organised - good balance between following instructions and free play. I also admire the patience of the teacher, as managing a group of wild toddlers is… hard :)

• Would you recommend us? Yes
  • Where are you a member of our club? Eindhoven

Een mooie manier om met verschillende sporten in aanraking te komen

Leuke opzet, toegankelijk en met veel enthousiasme gegeven. Vrij, maar toch ook met diverse opdrachten en uitdagingen. Mooie manier om kennis te maken met sport!

Gezellige sfeer

Mijn zoontje gaat er met veel plezier naartoe en kijkt al weer uit naar de volgende keer. Er wordt afgewisseld tussen sport en spel, vrolijke muziek op de achtergrond. Ideaal voor als je van variatie houdt.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Hi Debbie, Bedankt voor de leuke reactie op onze lessen! Groetjes, Giel-Jan

Spoordijk 17

3534BD Utrecht

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!