Leren en plezier maken terwijl je sport

Erg leuke vrolijke gemotiveerde meester! Die elk kindje ook echt ziet en kent! En niet alleen de groep. Hij leert de kinderen van elke sport de basis stappen. Doordat ze tussen de opdrachtjes door mogen spelen rennen blijven ze geconstateerd bij de opdracht. Elke week openen met een dansje! Erg afwisselend. In de zomermaanden buiten sporten! inspelen op bijvoorbeeld het winterweer, de keer dat Johan een schaatsles tussendoor gaf, erg leuk! Thema les rond Sinterklaas! In Coronatijd heeft Johan erg zijn best gedaan om in contact te blijven met de kinderen door online lessen. De moeite nemen om bij elk kind bellenblaas af te geven laat doorzettingsvermogen zien en individuele aandacht Fijn dat je een les kunt inhalen op een andere dag als je er een keer niet bij kunt zijn. Een cooling down/ stretch aan het einde van elke les. Kortom fantastisch!

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Hoi Diana, ontzettend bedankt voor deze prachtige review! Dat wordt echt gewaardeerd. En met Lieke in de les is het natuurlijk sowieso altijd een feestje ;-)

Kind komt altijd met een glimlach terug

Zelfs in deze lastige tijden weten ze er altijd wat van te maken.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Ha Michel, ontzettend bedankt voor je review!! Een mooie wisselwerking: ik kom juist met een glimlach thuis door het enthousiasme en het plezier van Tim :-)

Leuk en gezellig

Mijn kind kon moeilijk samenspelen met andere kinderen. Hij heeft dit bij Monkey Moves geleerd. Het is erg gezellig en leerzaam. Wel jammer door corona dat we niet meer meedoen. Over een maandje willen we graag weer beginnen!

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

HI Aliye, super lief, dank voor je beoordeling!

Sportief zelfvertrouwen kweken

Na een jaartje gymen bij monkey Moves zien we mooie ontwikkelingen bij onze oudste zoon. Hij is van nature erg voorzichtig en soms wat angstig, maar heeft dankzij monkey Moves een flinke dosis zelfvertrouwen gekregen en hij vindt het heerlijk om lekker bezig te zijn. De docent legt alles goed uit maar laat de kinderen ook ongedwongen dingen proberen en fouten maken.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Geweldig georganiseerde, creatieve dreumesgym, een feest voor kindjes

Voor mijn dochter is dreumesgym vanaf dat ze 1 jaar was, een hoogtepunt van de week geweest. Alles is altijd super voorbereid en georganiseerd; grote variatie in activiteiten, aangepast op de verschillende niveaus en wensen van kindjes. Ook altijd goede uitleg waarom bepaalde oefeningen goed zijn en hoe ouders hun kind het beste kunnen begeleiden hierbij. Daarmee is dreumesgym natuurlijk stimulerend voor de motorische ontwikkeling, maar kindjes leren ook om rustig te blijven zitten in een kring en om om te gaan met andere kindjes en met een juf/meester. Je merkt aan de juffen/meesters dat ze zeer bevlogen zijn en dat ze er alle energie in steken om een afwisselend en 'rijk' programma aan te bieden. Grote aanrader dus!

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Hoi Anne, Ontzettend bedankt voor deze mooie en uitgebreide uitleg. Dit wordt zeer gewaardeerd door onze club.. Maar het is nog fijner om te horen dat jullie veel plezier beleven aan onze multisport lessen. Nogmaals bedankt en nog heel veel beweegplezier toegewenst in de toekomst! Ik hoop jullie nog lang in de jungle te blijven zien. Groetjes Maaike

Leuke, uitdagende, leerzame lessen!

De lessen worden leuk opgezet. Veel uitdaging, de kinderen hoeven zich niet te vervelen! Maarten begeleid de kinderen als ze iets niet goed aandurven, dat is erg prettig voor de kinderen. Ons zoontje voelde zich al snel vertrouwd.

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Blije kinderen die altijd enthousiast zijn om naar hun lessen te gaan.

Sebastiaan is een enthousiaste coach die lessen leuk en boeiend maakt voor alle kinderen in de klas.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hoi Tracy, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat jouw apekoppies het zo naar hun zin hebben bij Monkey Moves. Hun blije gezichtjes tijdens de lessen daar doe ik het voor ;) Sebastiaan

Vol enthousiasme kinderen leren bewegen.

Maaike geeft erg leuke en afwisseldende beweeglessen. Het is goed om te merken dat er een idee achter het bewegen zit en dat voor elke kind uitdagingen zijn om te leren bewegen. Het is een hele goede basis om op de basisschool verder te kunnen leren bij de gymleraar. Mijn dochter zal hierdoor een voorsprong hebben op kinderen die niet hebben bewegen via gym of andere sport voor het 4e jaar Emma is altijd erg enthousiast en vind het leuk. Fijn dat er ondanks Corona elke week, eerst alleen online en nu ook buiten lessen worden gegeven. Aanpassen aan de Corona maatregelen gaat dus goed

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Hoi Maarten, Wat een ontzettend mooie en uitgebreide beoordeling, dank daarvoor. Erg goed om te horen dat onze lessen een uitdaging zijn en zorgen voor een voorsprong voor Emma. Uiteraard is het voor mij ook genieten als ik zie hoeveel plezier zij beleeft tijdens de les. Top om te horen dat ook tijdens Corona het aanbod goed bevalt. Groetjes, Maaike

Leuke activiteit voor ouder en kind!

We doen al een tijd mee met Monkey Moves en zijn heel enthousiast! In de zaal vinden we het leukste omdat er dan lekker geklommen kan worden. Helaas zit dat er nu ivm Corona niet in, maar we zijn blij met de online lessen om zo thuis samen aan de slag te zijn en met de mogelijkheid om buiten les te volgen bij mooi weer. Leuke activiteit voor ouder en kind in het weekend!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Docente maakt er elke keer weer een feestje van!

Leuke afwisselende en uitdagende bewegingsactiviteiten voor kids, met aanstekelijk enthousiasme van de docente (Klien), die echt een connectie maakt met kinderen. Buiten sporten prettiger dan in gymzaal, zeker met de corona maatregelen.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Hoi Yannick, Wat bedankt voor de geweldige review! Ik ga de feedback over de buitenlessen zeker meenemen. En zodra het weer het 'weer' toelaat buiten nog meer leuke activiteiten organiseren. Klien

Hele leuke en gezellige kindersport

Helaas door de corona crisis verlopig niet meer kunnen sporten, maar mijn zoontje vind het geweldig om te klimmen en te klauteren. Het word heel erg leuk georganiseerd.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

Hoi Priscilla, Bedankt voor de prachtige review! Zodra het weer kan, gaan we weer verder met het bouwen van prachtige parcoursjes. Klien

Enthousiast en divers

Op een enthousiaste manier maken kinderen kennis met diverse sporten, waardoor ze een betere keuze kunnen maken welke sport ze willen doen!

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Mn dochter keek er elke keer naar uit om te mogen ‘gymen’

Vind het super leuk om met mn meisje 1 x in de week te komen gymen .... ze vind het zo leuk .. dat ze zelfs thuis ook gym wilt maken ! En we dat dus ook doen ! Ze is en blijft een ‘monkey’

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Leuk om verschillende sporten te proberen!

Mijn zoon gaat er met plezier naartoe. Hij vond het moeilijk een keuze te maken voor een bepaalde sport, bij Monkey Moves kan hij er een heleboel proberen! Zo kan hij straks beter een keuze maken en heeft hij meer kennis van de verschillende sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Hoi Amanda, Wat een top reactie! Leuk om te horen dat C. het zo naar zijn zin heeft! Ik ben erg benieuwd welke sport hij straks verder gaat beoefenen! Groetjes Maarten

Super enthousiaste leerzame sportieve gezellige lessen!!

In deze corona tijd opzoek gegaan naar iets wat ik met mijn dochtertje van toen nog 3 jaar kon ondernemen, kan bij monkey moves terecht en had het niet beter kunnen treffen! Wat een enthousiasme, gezelligheid, ouder kind lessen waren super leuk, iedere week weer nieuwe spelletjes, liedjes, uitdagingen! Mijn dochter heeft zich enorm ontwikkeld hierdoor en klaar gestoomd voor de basisschool, want peuterspeelzaal zat er niet in... maar door monkey moves heeft ze enorm veel geleerd, samen spelen, grenzen verleggen, angsten overwonnen, leren te wachten op elkaar, leren delen maar vooral heerlijk genoten!!! En mama en oma ook!! Ook haar kinderfeestje in het wantijpark was een enorm succes!! Had het niet beter kunnen treffen!! En we blijven voorlopig nog zeer zeker lid van monkey moves!!! Bedankt! En ga zo door!!

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Hoi Jolanda, dank je wel voor deze prachtige review! We doen het met heel veel plezier voor jullie!!

Apeleuk!

Amani is nu ongeveer half jaar lid bij monkey moves en gaat er met plezier heen! De lessen worden altijd goed verzorgd en juf Sanne doet wekelijks haar best om er een sportieve leuke en gezellige les van te maken. Amani komt blij naar huis en kan niet wachten op de volgend les. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee en daarom hebben wij de lidmaatschap verlengd met een jaar. Ga zo door!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Dank voor jullie review en wat super leuk dat Amani het zo naar haar zin heeft. Wij doen het ook iedere week met plezier voor jullie terug!

Super leuk actieve sport voor kinderen

Erg leuk en afwisselend als je kind niet weet wat hij wil doen is dat een leuke uitdaging.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Hoi Wendy, superleuk dat je zo'n positieve review hebt gegeven. Dank je wel daarvoor!

Jayden kijkt elke week uit naar monkey moves !

Mijn zoontje jayden vind het zo super leuk bij monkey moves. Vooral het spelenderwijs leren van sporten en het elke keer een andere sport doen. Daardoor leert hij zoveel ! Ik zou het iedereen aanbevelen !

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Hoi Jennifer, Bedankt voor deze mooie review. Leuk om te lezen dat Jayden het naar zijn zin heeft en zoveel leert bij Monkey Moves. Met sportieve groet, Dimitri

Fantastisch concept

Super leuk, leerzaam en erg goed in elkaar gezet

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Dank je wel voor de mooie beoordeling Klazien! Superfijn om te horen!!

Een tevreden kind dus ook tevreden ouders.

Olivier heeft 't erg naar zin bij monkey moves, is goed vooruit gegaan in z'n motoriek en bewegen. Jullie hebben met corona toch een goed oplossing gevonden door buiten te kunnen sporten ipv binnen.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Hoi Hans, Leuk om te horen dat Olivier motorisch zo vooruit is gegaan. Fijn dat jullie de outdoor lessen in coronatijd ook prettig vinden. Met sportieve groet, Aukje

De perfecte zaterdagactiviteit met mijn zoon

Samen met mijn zoontje van 2 geniet ik elke zondagmorgen bij Monkey Moves. Het brengt zoveel positiviteit en mijn zoontje wordt uitgedaagd op alle vlakken.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Super om te horen. En geheel wederzijds: jullie brengen samen ook veel positiviteit door steeds lekker mee te doen en van alles uit te proberen en te leren! Met sportieve groet, Dirk-Wouter

Mijn dochter geniet enorm van Monkey Moves

De activiteiten zijn meestal geschikt voor haar leeftijd. Er is veel wisseling van activiteiten van week naar week. Zelfs in corona tijd is het altijd een pret!

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Hi J. bedankt voor je reactie en leuk om te horen dat N. de afwisseling zo leuk vindt! Groetjes Maarten

Super fijne ervaring

Sinds mijn zoontje op monkey moves zit is zijn zelfvertrouwen omhoog geschoten. Maarten neemt altijd de tijd voor alle kindjes. Zelfs nu in de crisistijd lekker buiten sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Hi Mellanie, Bedankt voor de leuke reactie en wat mooi om te horen dat N. zijn zelfvertrouwen omhoog is geschoten! Groetjes en tot snel! Maarten

Hele gave en leuke lessen voor de kinderen om het sporten te ontdekken.

Mijn dochtertje vindt het heel leuk om elke week weer naar Monkey Moves te mogen. Dat vind ik persoonlijk het aller belangrijkst. Daarnaast is het ook goed om te bewegen in groepsverband met andere kinderen en leuke manier diverse sporten te leren kennen. Ik ben blij dat dit op ons pad is gekomen en dat er ook binnen de organisatie van Monkey Moves ondanks Covid naar alternatieven is gezocht om de lessen door te laten gaan.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Hoi Raymond, Leuk om te lezen dat ze iedere week weer met veel plezier naar de Monkey Moves lessen komt. Bedankt voor deze leuke review Met sportieve groet, Aukje

My children love it

What I like most about Monkey Moves is its focus on having fun, learning to know one's own body, the broad and diverse approach (not just one sport) as well as the mixture between guided parts and free playing during the lessons

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Thank you Carole for your kind words! Greetz Koen

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!