Goede locatie (zowel binnen als buiten), leuke enthousiaste leraar, groepsgrootte is wat groot

Onze dochter heeft meer 1 op 1 begeleiding nodig omdat ze net 2 jaar is, de groepen worden steeds groter en dan is de aandacht er iets minder. De docent (Maarten & Kim) doen het heel goed en betrekken alle kinderen. Qua materiaal kan het iets uitgebreider als ik locatie Goes vergelijk met andere locaties (via Instagram) verder zijn het wisselende lessen en zeer uitnodigend. We zijn wel benieuwd wat er gaat gebeuren met de lessen die niet door konden gaan icm het slechte weer en/of Corona. Hierover zijn we niet goed geïnstrueerd buitenom de “online” lessen waar we bewust niet aan hebben deelgenomen.

• In welke regio sporten jullie mee? Goes

Een gezellige sportieve zaterdagochtend en nog goed voor de ontwikkeling ook, top!

Toen ze in Halsteren begonnen zijn wij gelijk lid geworden en echt geen spijt van! Onze dochter van 2 (geworden in april) vraagt doordeweeks al naar de gym, en als zaterdagochtend het shirt te voorschijn komt dan is het feest! Het is heel gemoedelijk en gezellig en de lessen worden creatief ingedeeld. Iedere zaterdagochtend een sportief feestje en ontzettend goed voor de sportieve en sociale ontwikkeling!

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Een fantastische, uitdagende, sportieve op klei aapjes gerichte gymles!

Wij sporten bij Klien vanaf het moment dat mijn dochter 1,5 is. Ondertussen is ze 2,5 en ze vind het fantastisch! Ze heeft het er elke keer een paar dagen eerder al over dat we gaan sporten bij Klien. Ze geniet van de blije uitstraling van Klien en van de leuke activiteiten die ze elke keer weer bedenkt. Klien is een ontzettend betrokken, lieve, behulpzame vrouw. De lessen zijn uitdagend, maar niet te moeilijk en niets is verplicht! Ik zou iedereen aanraden om hier te gaan sporten!

super leuk!

goed voor de beweging met goede afwisseling tussen vrij spelen en spel met de groep. leuke toestellen.

• In welke regio sporten jullie mee? Nijmegen

De kinderen hebben altijd zin en komen stralend blij terug.

De kinderen hebben altijd zin en komen stralend blij terug. De docenten zijn zeer vriendelijke en hebben veel energie voor hen. Alles is duidelijk met liefde gedaan.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Helemaal top

Onze zoon heeft het super naar zijn zin. Hij heeft soms niet de concentratie om alle "oefeningen" mee te doen. Zijn trainer probeert hem te stimuleren, maar als dat lukt dan is het ook oké dat hij zijn eigen gang gaat. Verder is er genoeg diversiteit in de sportatributen en vermaakt onze zoon zich prima.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Klimmen en klauteren als de beste

Onze peuter klimt en klautert met zoveel plezier, hij slaat geen les over. Zijn motorische ontwikkeling maakt grote sprongen door de leuke uitdagende oefeningen die hij tijdens de lessen doet!

Heel goed

Jammer dat het door de Corona een andere invulling moest krijgen gelukkig kunnen de binnen lessen weer bijna van start gaan. Dan is er meer uitdaging en afwisseling mogelijk in de lessen.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Superleuke variatie aan bewegen en sporten

Mijn zoontje kijkt altijd enorm uit naar de sportlessen en heeft het steeds super naar zijn zin gehad. Hij vertelt dan ook vol enthousiasme wat ze allemaal gedaan hebben. De variatie qua sporten en bewegen maakt het uitdagend en zorgt voor een positief effect op zijn algehele motoriek. Ook krijgt hij duidelijk in beeld welke sporten hij wel en niet leuk vindt. Kortom een aanrader!

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Uiterst veel plezier, iedere week weer!

Mijn zoon van 2 jaar komt met plezier sporten. Hij is altijd blij als het zondag is. Wij volgen de lessen bij Dimitri en zijn uiterst tevreden. Niks op aan te merken!

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Verschillende soorten onder 1 dak !

De begeleiding voor de kindjes is goed . Alles wordt goed uitgelegd. Mijn dochter is gek op juf aukje !

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Noah is altij zo blij om te gaan:dat zegt alles!

Het is een goede mogelijkheid om veel sporten te leren kennen. Ik houd ook de flexibiliteit.

Vrolijke beweging!

Onze zoon gaat elke week met veel plezier sporten. Ongedwongen, focus op plezier en enthousiaste docenten. Top!

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Bewegen is een feestje bij MonkeyMoves

wij zijn ontzettend enthousiast over het sporten bij monkeymoves. De kinderen worden op een speelse manier uitgedaagd om lekker te bewegen. De lessen zijn heel afwisselend en Erik heeft echt aandacht voor ieder kind. Extra leuk vinden we de ouder-kind lessen. Echt qualitytime!

• In welke regio sporten jullie mee? Den-Bosch

Leuk, actief, en enthousiast.

Het is een leuke afwisselende activiteit voor onze zoon. Enthousiaste begeleiding en een leuke groep kinderen. We kunnen het iedereen aanraden.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Lekker buiten actief!

Leuk om op deze manier van allerlei sporten te proberen. Lekker in de buitenlucht!

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Originele manier om kennis te maken met verschillende sporten

Leuke en betrokken begeleiding en we worden als ouders goed op de hoogte gehouden van de les dmv alle foto's die gestuurd worden.

Super leuk!

echt een super leuke sport. Kinderen hebben veel vrijheid en kunnen zich heerlijk uitleven met klimmen en klauteren. Zelfs nu ze buiten moeten sporten is er een super leuke baan opgesteld.

• In welke regio sporten jullie mee? Bergen op Zoom

Mijn dochter vind het geweldig

Vooral leuk dat het verschillende soorten sport wordt uitprobeert. Meesters zijn ook super lief.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Eerste ervaring met sport en bewegen

Voor kleine kinderen hun eerste ervaring met sport. Het programma is leuk en uitdagend en erg leerzaam. Je ziet onze dochter zelfvertrouwen krijgen binnen het parcours waarin voor iedereen mogelijkheden liggen en de oefeningen tussendoor vragen van de kids om op te letten, stil te zijn, iets na te doen en samen te werken. Dat alles op muziek maakt het ook nog erg gezellig.

• In welke regio sporten jullie mee? Uden-Veghel

Een breed aanbod sporten met enthousiaste leraren

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Super leuke, afwisselende lessen met een enthousiaste juf met persoonlijke aandacht voor elk kindje!

Mila gaat sinds januari wekelijkse naar de gym bij juf Klien. Elke week staat ze te springen om weer mee te mogen doen! De lessen zijn gevarieerd en perfect passend bij de leeftijd. Juf Klien is een hele enthousiaste en betrokken juf. Ze heeft aandacht voor elk kindje en ouder! Mijn jongste is nu 10 maanden, maar ook zij zal straks vol enthousiasme mee gaan klimmen, dansen en springen!

Heel leuke sportlessen

Mijn dochter gaat altijd met veel plezier naar Monkey moves lessen!

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Een mooie manier om kinderen verschillende sporten te laten ontdekken

Professioneel en zeer kind gericht. Een hele leuke manier om je kind met verschillende sporten te laten kennismaken. Heel tevreden!

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Samen actief en veel lol

Echt een moment om samen iets leuks te doen en wij leren er ook nog van. Helemaal top!

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!