Mijn kind vond het geweldig!

Voor het eerst met onze dreumes van 2,5 jaar naar gymnastiek. Vanaf het begin vond hij het fantastisch en heeft hij het elke week over gymmen bij meester Melle. De sport themas die behandeld worden maken dat kinderen kennis maken met verschillende sporten en mogelijkheden tot spelen en bewegen. Voor ons kind heel goed want de gaat van nature alleen met een bal spelen en niet zo snel klimmen of klauteren. De leren op een speelse wijze opdrachtjes opvolgen en het is ook niet erg als een kind de opdracht even niet mee doet. Heel speels en onbevangen. De groep was op een gegeven moment erg groot, wat maakte dat er weinig individuele aandacht was en waardoor het moeilijker was voor de kinderen om de opdrachten op te volgen en uit te voeren. Later werd de groep in 2 groepen opgedeeld waardoor er steeds veel minderen kinderen per groep waren, vonden wij persoonlijk heel prettig. We maakten gebruik van een 10 ritten kaart en gaan volgende maand de volgende kaart bestellen!

• In welke regio sporten jullie mee? Groningen

Verschilt per lerares

In het begin was ik wel erg tevreden, heel positief, alles werd duidelijk verteld en mijn dreumers die werden erg betrokken. Tot dat de lerares helaas ging vertrekken en een nieuwe kwam. Het was totaal anders, heel streng kon ze zijn en zeker niet vriendelijk tegenover onze dreumers. Wij merkten als ouders dat onze kinderen minder met plezier gingen dan voorheen. Vandaar dat we ook al na geen minder dan een jaar ons terug gaan trekken.

Ideaal

De kinderen maken kennis met verschillende sporten. Er is een goede verdeling tussen vrij spelen en instructie/ oefenen met de sport van dat moment. Door deze afwisseling is er bij onze dochter een goede concentratie tijdens de sport. Er zijn enthousiaste docenten. Onze dochter gaat met heel veel plezier naar de lessen. Ook het paspoort met de stempels en stickers is een leuke stimulans

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Mijn zoontje vindt het fantastisch

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Meer dan voldoende uitdaging voor kinderen van elke leeftijd. Een absolute aanrader

• In welke regio sporten jullie mee? Doetinchem

Leuke groep om actief bezig te zijn

Er is elke week iets anders te doen aan sport. Het is een leuke manier om de kleintjes actief te krijgen. Mijn zoontje heeft er altijd veel zin in. Ze leren vanalles qua beweging, maar bijvoorbeeld ook om op je beurt te wachten. Er is persoonlijke aandacht voor elk kind.

• In welke regio sporten jullie mee? Eindhoven

Deskundig

Super leraar

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Heerlijk moment voor de kinderen om even hun energie kwijt te rijken

Het is leuk in elkaar gezet. Een leuk stickerboekje om alle sporten in te verzamelen en passende kleding voor de kids. Mijn kinderen zijn met nog een aantal klasgenootjes lid geworden. Gewoon ook om even weg te zijn van een scherm. Bij MM komen de kinderen in aanrakingen met meerdere sporten, voor mijn oudste van 9 is het een mooi opstapmomentje/leermoment om te gaan ontdekken welke sport hij straks verder wil gaan ontdekken. Mijn jongste meid is gewoon heel graag aan het rennen en gek doen, ook de perfecte plek.

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Op een speelse, ongedwongen maar toch educatieve manier sporten

Timo heeft het erg naar zijn zin tijdens de lessen en we zien dat zijn motoriek is verbeterd.

• In welke regio sporten jullie mee? Amersfoort

Hoi Silvia, Bedankt voor de toffe review! Tot ziens in de les! Groetjes Sebastiaan

Fijne begeleiding van beide trainers!

Frank doet zijn best alle kids bij naam te noemen, te belonen met complimenten en neemt de tijd om ze de technieken bij te brengen ook wanneer dat niet meteen lukt. De assistente springt bij waar nodig is en dringt zich niet op.

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

great experience for ous son

very good atmosphere and everyone from the staff is very friendly. our son likes it a lot as he gets familiar with a lot of activities that will help him in his development.

Wonderful

The teacher is great. My daughter is really happy.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Spelenderwijs leren kindjes toch belangrijke vaardigheden

Gezellig en altijd ruimte om kind te zijn voor die kleintjes

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Mijn zoon vindt het iedere keer té leuk!

Mijn zoon gaat iedere keer weer met veel plezier en na afloop is hij iedere keer zeer enthousiast over de les.

• In welke regio sporten jullie mee? Maastricht

Goede ontwikkeling.

Kleine Lio vind het geweldig en zelfs thuis wil tie lekker stampen en draaien en ga zo maar door.

• In welke regio sporten jullie mee? Dordrecht

Geweldig voor kinderen en ouders!

Elke week gaan wij naar "apengym". Mijn dochter (2.5) vindt het geweldig en ziet er altijd enorm naar uit. Het is semi-gestructureerd waardoor ze wat leren, maar ook gewoon lekker kunnen spelen. Ze durft elke les een beetje meer door de uitdagende parcours. Ook het samen spelen met andere kindjes motiveert enorm om haar grenzen op een fijne manier te verleggen. Meester Hans is ook mega vriendelijke en heel toegankelijk voor zowel de kinderen als de ouders.

• In welke regio sporten jullie mee? Gouda

Leuk en makkelijk

Monkey Moves past goed bij mijn kind, en grotendeels is dat vanwege dat de les is gestructueerd maar is ook tegelijketijd flexibel. Mijn kind doet mee, of niet, zeker alles proberen maar als het niet zo interessant of een beetje spannend is dan kan de kind gewoon spelen. Dat vind ik fijn, en mijn kind ook.

Positief

Variatie in aanbieding van sport en spel, met waar nodig individuele aandacht voor het kind om de (lichamelijke) ontwikkeling te stimuleren.

• In welke regio sporten jullie mee? Zeist

Super leuk

Ik vind het echt geweldig dat de kids lekker even uit kunnen razen op hun eigen manier. Met af en toe wat opdrachtjes tussendoor dat houdt ze gemotiveerd en zeker als ze een sticker of stempel kunnen verdienen.

• In welke regio sporten jullie mee? Utrecht

Het is super dat er zo'n groot aanbod van verschillende sporten is. Daarnaast worden veel verschillende motorische vaardigheden geoefend. Vooral voor jonge kinderen is dit een goede start om kennis te maken met verschillende sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Breda

Onze nick en zijn nichtje vinden het super leuk om bij jullie te sporten.

• In welke regio sporten jullie mee? Boxtel-Oisterwijk

Lekker bewegen voor de jonge kinderen

Ik vind het leuk dat er voor deze leeftijd ook een sportlessen gegeven wordt zodat ze lekker kunnen bewegen. Op de opdrachten na vind ik het wel heel vaak hetzelfde ingericht in de gymzaal

• In welke regio sporten jullie mee? West-Brabant-West

Great stuff for the kids to engage them, worthful time!!!

Great stuff for the kids to engage them, worthful time!!!

• Would you recommend us? Yes
  • Where are you a member of our club? Eindhoven

Wisselende activiteiten, ervaren begeleiding, fijne sfeer. Mijn dochter en ik zijn enthousiast.

• In welke regio sporten jullie mee? Amsterdam

Super leuke lessen met een ontspannen sfeer.

Hele leuke ontspannen sfeer. De lessen zijn doordacht en er is ondanks de grote groep voor iedereen aandacht. Bij de 1,5-3 jaar groep zie je wel dat er een groot verschil is qua ontwikkeling maar er wordt wel rekening mee gehouden in de opzet.

• In welke regio sporten jullie mee? Arnhem

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!